deze zomerquote:
Hee klaas, jij hier?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:24 schreef GangstahKlaas het volgende:
hallo allemaal !!!
probeer het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik dus niet
Is dat lekker?
kan bijna niet anders dan dat het fucking leker is..
haha, je bent er vroeg bij met je auto startenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
en een zwembad
en bier
waar was dat ook al weer es?
*start de auto vast*
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, je bent er vroeg bij met je auto starten
Ik zou nou niet in het zwembad gaan zitten als ik jou was...
Ahaa dus net als de koffie-meet!quote:
kou kan ik wel tegen, en hier is het droog.. besides in een zwembad is het toch natquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis koud en het regent lieverd...![]()
![]()
![]()
ja leuk....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ahaa dus net als de koffie-meet!
Cool!!!
![]()
Tentamen van vanmorgen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
ja ff snel he, duik zo dekroeg maar inHeb wat weg te drinken..
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
klaas
[..]
Ja, dat is hier niet aanschafbaar
ja dat ja, benbenieuwd of het nog een 3 waard is...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tentamen van vanmorgen?
Je was wel vroeg weg
Als iedereen nou morgen bij jou op de koffie komt....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja leuk.......vraag me echt af wanneer de meet nou's eindelijk komt...
![]()
![]()
![]()
wat heb je weg te drinken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
ja ff snel he, duik zo dekroeg maar inHeb wat weg te drinken..
Alleszins redelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:29 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
ja dat ja, benbenieuwd of het nog een 3 waard is...
Hoe ging het bij jou???
nee, we hebben wel een huis in spanje, maar dat is niet deze. dit is gewoon via google.nlquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
is dat bij jou thuis houniet?
dat tentamen dus :S Ging niet echt goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |