Geil fietsie hoor...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef hellmondunited het volgende:
vanuit mijn studentenkamer presenteer ik...
[afbeelding]
en nee, die kaarsjes zijn de invloed van mijn vriendin![]()
Ha, Erg mooi hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef hellmondunited het volgende:
[afbeelding]
Bedankt voor je tip! ga deze zeker overwegen na aanleiding van je argumenten! De eerste foto is net geplaatst zoals je ziet. Volgende week ga ik de pedalen en schoenen kopen (moet weer nieuwe mtbschoenen halen, heb alleen nog maar race schoenen.. ja ik schaam me..)quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:09 schreef raimen het volgende:
Hey hellmondunited,
Mooie bike hoor. Daar ga je heel veel plezier van hebben. En we willen natuurlijk reel pics. zien als je hem hebt.
En over pedalen gesproken.
Zijn time pedalen niets voor jou. Ik heb met alles gereden. SPD, Crankbros en Time. Ik persoonlijk vond de time het lekkerste biken. SPD vond ik gewoon klote omdat er gewoon speling op zat (zeg maar je schoen los in je pedaal) en nee ze waren niet goedkoop(xtr) Van die Crankbros. gingen mijn schoenen kapot. Omdat je zeg maar al je kracht op 2 stalen pinnen drukt. Die afdrukken kwamen na een tijdje terug in mijn schoen met als gevolg weer los in de pedalen en kapotte schoenen (en MTB schoenen zijn ook niet goedkoop). Hier heb ik met time helemaal geen last van.
[afbeelding]
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt![]()
En ik kan niet wachten op je foto's
T kan hoor, net nog geprobeerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geil fietsie hoor...
alleen moeilijk fietsen zo
(studenten hebben het tegenwoordig zwaar.....)
Danku! Het is een F100 RL om precies te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef raimen het volgende:
[..]
Ha, Erg mooi hoor.
Zit er in jou bike een Fox RL of RLT?
Voor de rest super mooie bike![]()
Zag het jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip! ga deze zeker overwegen na aanleiding van je argumenten! De eerste foto is net geplaatst zoals je ziet. Volgende week ga ik de pedalen en schoenen kopen (moet weer nieuwe mtb halen, heb alleen nog maar race schoenen.. ja ik schaam me..)
Ubergeilquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef hellmondunited het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef hellmondunited het volgende:
Geen idee, heb het geprobeerd te achterhalen maar ik kom er niet achter.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:00 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ubergeilmooi stoer zwart frame ook. Hoe zwaar is deze Trek 8500 overigens?
M'n volgende fiets (huidig is een Cube Reaction Race XT afgemonteerd waar is zeer tevrede mee ben) wordt ook een Trek, over een jaar ofzo
Ga je die met singlespeed rijden? Is dat handig dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zo. Heb me net ingeschreven voor de Bergrace op 10 juni in Arnhem.
75 min Singlespeed
Singlespeed is volgens mij nooit handigquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ga je die met singlespeed rijden? Is dat handig dan?
Zo iedereen is weer levend geworden!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef hellmondunited het volgende:
[afbeelding]
Hahaha, i agreequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Singlespeed is volgens mij nooit handig![]()
Bergop en op singletracks is het handig, met onderhoud is t handig.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Singlespeed is volgens mij nooit handig![]()
Ik begrijp nooit zo erg de lol van een singlespeed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Bergop en op singletracks is het handig, met onderhoud is t handig.....
En het is leuk
Heel veel mensen schakelen bij de eerste de beste molshoop naar hun binnenblad en friemelen op een veel te klein verzetje omhoog, waardoor ze veel te langzaam en buiten adem boven komen. Op een grote verzet ga je ff staan, 10 trappen aanzetten en je bent ook boven. En als je maar 1 verzet hebt heb je geen keuze en móet je wel hard omhoog.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar hoe kom je in godsnaam de heuvels daarzo op, waar ik met al m'n versnellingen al moeite mee heb.
2002 Dacht ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Van welk jaar is ie?? hoe bevalt ie?
Ik sta te popelen! Hij komt van Salden af.. dus t zal me niks verbazen als ik de hele dag voor niks zit te wachten. Ben er speciaal voor thuis gebleven
Tof en respect. Arnhem is een prima ronde voor de singlespeed, je verliest alleen veel tijd op het asfaltstuk naar beneden. Dat is meestal werk voor de 44x11quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zo. Heb me net ingeschreven voor de Bergrace op 10 juni in Arnhem.
75 min Singlespeed
Vreemd tijdstip om een fiets op te halen rond die tijdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:25 schreef Rekkie het volgende:
Oe oe nog een paar uurtjes en dan mag ik mijn bike halen!
Morgen foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |