abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49609858
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef pdiscs het volgende:

[..]

Ik zou ook voor de Specialized gaan. Wel nog proberen wat van de prijs af te krijgen.
Vraagprijs was 795, kan mee voor 675

Ik ga uiteraard wel proberen nog wat er af te peuteren
pi_49611812
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat ziet er opzich nog wel netjes uit, ik weet niet hoe het met de velgen zit i.v.m. het inremmen in de velg door de v-brakes..
En verder zijn misschien de banden aan vervanging toe, maar als je iets van de prijs af krijgt en dan het gene vervangt wat vervangen moet worden heb je een superfiets!
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_49646276
Gisterenavond nieuwe vering erop (voor ¤ 60,- het proberen waard) en de boel een beetje gecleaned. (slot eraf, reflectors)
Vering is zo'n enorme vooruitgang ten opzichte van de vorige (standaard) vering. Moet je nagaan hoe slecht die was

Hier nieuwe foto voor in de OP:

Clicky voor iets grotere resolutie

Nu eigenlijk nog een zwarte crankset (puur voor de looks ) en dan kan ik weer even vooruit
pi_49648154
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Impry het volgende:
Gisterenavond nieuwe vering erop (voor ¤ 60,- het proberen waard) en de boel een beetje gecleaned. (slot eraf, reflectors)
Vering is zo'n enorme vooruitgang ten opzichte van de vorige (standaard) vering. Moet je nagaan hoe slecht die was

Hier nieuwe foto voor in de OP:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07212/FietsnieuwKlein.jpg]afbeelding][/url]
Clicky voor iets grotere resolutie

Nu eigenlijk nog een zwarte crankset (puur voor de looks ) en dan kan ik weer even vooruit
Idd een stuk beter. Nu nog alleen even die standaard en dat beschermdingetje voor bij je tandwielen eraf en dan is die af
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_49648370
Dat plastic ding zit helemaal vast met popnagels ofzo, kun je er in ieder geval niet afschroeven. Maar dat breek ik er nog wel een keer af En die plastic schijf bij de achtercassette ook
pi_49650926
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef Impry het volgende:
Dat plastic ding zit helemaal vast met popnagels ofzo, kun je er in ieder geval niet afschroeven. Maar dat breek ik er nog wel een keer af En die plastic schijf bij de achtercassette ook
Je zal het er idd vast wel af kunnen krijgen, maar dat is idd wel wat mooier
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_49704631
Zo vandaag met de club even 50 km gefietst. Supermooi rondje, veel klimwerk en mooie paden/omgeving. Uiteindelijk 25km/h, behoorlijk netjes vond ik zelf.
Wat ik doe? Ik ontdek!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:16:14 #58
173791 claxon
Toettt...
pi_49792378
Ik weet niet of ik hier goed post maar ik denk dat jullie mij misschien wel wat advies kunnen geven. Gisteren ben ik bij een lokale fiets dealer geweest op zoek naar een nieuwe mountainbike. Omdat ik nog maar een 'beginner' ben leek een van deze twee fietsen mij wel iets om mee te beginnen:

Merida Crossway TFS 500 Magura
Focus Northern Lite

De Merida kost ¤849,= en de Focus ¤799,=, allebei met 'hydraulische remmen' van Magura. Ik weet niet of deze Magura remmen een goede keus zijn, ook omdat de versies zonder deze remmen ongeveer ¤150,= goedkoper zijn. Ik wil maximaal ¤850 euro uitgeven voor de fiets.

Ik wil graag van jullie weten of deze fietsen het geld waard zijn en of de Magura remmen wel echt nodig zijn? Ook wil ik graag weten of er een betere keus is voor het geld dat ik wil uitgeven?

Dan zit er op de Merida nog de mogelijkheid om vanaf het stuur de voorvering te blokkeren, is dit echt een must of is het meer een leuke extra?

Ik hoop dat er mensen bereid zijn om er eens naar te kijken en hun mening te geven, alvast bedankt!
pi_49793449
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en een nieuwe fiets aangeschaft.

De Scott Reflex 20:

pi_49812665
Vreemd, ik zoek een edit opties in de OP om te kunnen wijzigen. Is er blijkbaar niet (meer)
  zondag 27 mei 2007 @ 11:11:28 #61
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_49813153
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:16 schreef claxon het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed post maar ik denk dat jullie mij misschien wel wat advies kunnen geven. Gisteren ben ik bij een lokale fiets dealer geweest op zoek naar een nieuwe mountainbike. Omdat ik nog maar een 'beginner' ben leek een van deze twee fietsen mij wel iets om mee te beginnen:

Merida Crossway TFS 500 Magura
Focus Northern Lite

De Merida kost ¤849,= en de Focus ¤799,=, allebei met 'hydraulische remmen' van Magura. Ik weet niet of deze Magura remmen een goede keus zijn, ook omdat de versies zonder deze remmen ongeveer ¤150,= goedkoper zijn. Ik wil maximaal ¤850 euro uitgeven voor de fiets.

Ik wil graag van jullie weten of deze fietsen het geld waard zijn en of de Magura remmen wel echt nodig zijn? Ook wil ik graag weten of er een betere keus is voor het geld dat ik wil uitgeven?

Dan zit er op de Merida nog de mogelijkheid om vanaf het stuur de voorvering te blokkeren, is dit echt een must of is het meer een leuke extra?

Ik hoop dat er mensen bereid zijn om er eens naar te kijken en hun mening te geven, alvast bedankt!
De Merida is geen mountainbike! Dat is een Crosshybride. Dus niet primair bedoeld om door het bos te raggen. Geometrie, waarschijnlijk velgen en banden enz. maken dit niet tot een mountainbike. Merida heeft overigens wel echte mountainbikes

Die focus is denk ik wel een aardige bike (zeker voor dat geld). Een kennis van me heeft sinds kort een Focus bike en is zeer tevreden. Eigenlijk kun je dat over alle duitse merken (Focus, Cube, Stevens enz.) zeggen. Goede prijs/prestatie.

Magura maakt o.a. hydraulische velgremmen (HS11 en HS33). Een goede V-brake (LX of hoger) rem is goed, een hydraulische velgrem is beter (HS33 is weer beter dan HS11 die op deze fiets zit) en een schijfrem is nog beter v.w.b. remvermogen. Een slechte mechanische schijfrem is minder goed dan een hydraulische velgrem (Magura). Magura's zijn de meest onderhoudsvriendelijke remmen die je kunt kopen.

Lockout op het stuur is leuk, maar geen must.

Al met al kun je stellen dat deze Merida geen mountainbike is en dat de Focus een goed keuze kan zijn.
pi_49814884
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:11 schreef pdiscs het volgende:

[..]

De Merida is geen mountainbike! Dat is een Crosshybride. Dus niet primair bedoeld om door het bos te raggen. Geometrie, waarschijnlijk velgen en banden enz. maken dit niet tot een mountainbike. Merida heeft overigens wel echte mountainbikes

Die focus is denk ik wel een aardige bike (zeker voor dat geld). Een kennis van me heeft sinds kort een Focus bike en is zeer tevreden. Eigenlijk kun je dat over alle duitse merken (Focus, Cube, Stevens enz.) zeggen. Goede prijs/prestatie.

Magura maakt o.a. hydraulische velgremmen (HS11 en HS33). Een goede V-brake (LX of hoger) rem is goed, een hydraulische velgrem is beter (HS33 is weer beter dan HS11 die op deze fiets zit) en een schijfrem is nog beter v.w.b. remvermogen. Een slechte mechanische schijfrem is minder goed dan een hydraulische velgrem (Magura). Magura's zijn de meest onderhoudsvriendelijke remmen die je kunt kopen.

Lockout op het stuur is leuk, maar geen must.

Al met al kun je stellen dat deze Merida geen mountainbike is en dat de Focus een goed keuze kan zijn.
I Agree.

Alles is zo'n beetje uitgelegt. Die remmen zijn zeker wel fijn/handig. En met die merida zou ik niet door het bos heen willen crossen. Ik zou voor de Focus gaan, leuke fiets voor een leuke prijs.
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_49818562
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:40 schreef Skwish het volgende:
Vreemd, ik zoek een edit opties in de OP om te kunnen wijzigen. Is er blijkbaar niet (meer)
Normaliter kun je maar een bepaalde tijd de OP wijzigen.
Als de laatste wijziging te lang geleden is, dan is deze optie weg.

Moet je even een modje aanschieten zodat deze dit voor je verandert
pi_49829884
Ook ik ga mee in de goede uitleg van pdiscs. Dit is een goede beginners fiets. Lager zal ik niet gaan vwb. uitvoering van de groepen. Is een degelijke 2e hands niks voor je?
  maandag 28 mei 2007 @ 18:47:05 #65
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_49859908
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:04 schreef Rekkie het volgende:

De Scott Reflex 20:

[afbeelding]

Mooi ding. We wachten nog even op "real life pictures". Wanneer denk je dat ze binnen is?
pi_49869471
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:47 schreef pdiscs het volgende:

[..]

Mooi ding. We wachten nog even op "real life pictures". Wanneer denk je dat ze binnen is?
Aanstaande zaterdag mag ik haar ophalen.

Ze wordt nu (uiteraard) op mijn maten afgesteld en afgemonteerd.
Ik verheug me enorm op onze ontmoeting
pi_49870018
quote:
Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Aanstaande zaterdag mag ik haar ophalen.

Ze wordt nu (uiteraard) op mijn maten afgesteld en afgemonteerd.
Ik verheug me enorm op onze ontmoeting
Met wat voor onderdelen is deze fiets afgemonteerd? Plaatje is voor mij niet zo duidelijk

Die pedalen.. ik neem aan dat jij er SPD pedalen laat monteren?
pi_49870501
quote:
Op maandag 28 mei 2007 22:55 schreef Skwish het volgende:

[..]

Met wat voor onderdelen is deze fiets afgemonteerd? Plaatje is voor mij niet zo duidelijk

Die pedalen.. ik neem aan dat jij er SPD pedalen laat monteren?
Weight
13.3 kg
29.3 lbs

Frame
NEW Reflex frame Alloy 6061 Reflex geometry

Fork
Rock Shox Dart 2 with Lockout 100mm travel reb. Adj.

Headset
Ritchey Logic OE integ.

Derailleur (Rear)
Shimano LX RD-M581 27 speed

Derailleur (Front)
Shimano Deore FC-M510 31.8mm

Shifters

Shimano Deore R-fire plus w/gear indicator

Brake Levers

Avid Juicy 3

Brakes

Avid Juicy 3

Crankset
Shimano FC-M442, black 44x32x22 T

BB-Set
Shimano BB-UN-26 68/113mm

Handlebar
Scott Comp 1 600mm, black

H'stem
Scott Team 4 Bold 1-1/8 / 7°

Pedals
LU-998-S

Seatpost
Scott / 26.8mm

Seat
SCT-10 SL Reflex 07

Hub (Front)
Scott Disc Team

Hub (Rear)
Shimano FH-M475-L

Chain
Shimano CN-HG53

Cassette
Shimano CS-HG50-9 11-32 T

Spokes
14 G, stainless

Rims
Alex DM-18 D-Wall, blk anod.

Tires

Scott OXYD 26x2.0 27 TPI

Ik heb geen SPD pedalen laten monteren, aangezien ik nog aardig groen ben (niet helemaal) en ik nog geen ervaring heb met deze apparaten, werd mij geadviseerd daar een paar maandjes mee te wachten en eerst flink te rijden om aan de fiets te wennen.

En voor de SPD-pedalen en schoenen heb ik alvast een flinke korting bedongen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:22:31 #69
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_49892759
jongens, ik was al een hele tijd op zoek naar een fiets. Had al wat onderdelen om zelf wat te bouwen, maar dat project heb ik afgeblazen.

A.s. Donderdag heb ik ´m in huis! De trek 8500

(klik op de foto voor een scherpere foto!)

OJAAJOH?
pi_49894379
Mooie fiets zeg!! Heel mooi frame! (en specs zal ook wel niet mis zijn )
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:12:42 #71
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_49904372
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef hellmondunited het volgende:
jongens, ik was al een hele tijd op zoek naar een fiets. Had al wat onderdelen om zelf wat te bouwen, maar dat project heb ik afgeblazen.

[afbeelding]
NICE!
pi_49906064
quote:

[afbeelding]
Het duurde even, maar dan heb je ook wat, ofniet

Zeker supermooi fietsje
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_49907107
quote:

[afbeelding]
Dan wordt het ook tijd voor een andere ava.

Maar erg mooie fiets hoor.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_49907788
Mooie fiets.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:27:10 #75
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_49907940
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef Venco16 het volgende:

[..]

Het duurde even, maar dan heb je ook wat, ofniet

Zeker supermooi fietsje
Heeft inderdaad erg lang geduurd! Ik wist gewoon niet meer wat ik wilde, zag door de bomen het bos niet meer maar deze voldoet aan al mijn eisen!

Donderdag heb ik m in huis, dus zal dan wat real life foto´s maken
OJAAJOH?
pi_49908035
Mooie fiets hu
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:30:55 #77
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_49915580
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:04 schreef Rekkie het volgende:

De Scott Reflex 20:

[afbeelding]

Mag ik je wel verzoeken die (absurd grote) bar-ends eraf te halen? En dan eventueel nette kleintjes erop te zetten in een iets normalere stand. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als je hiermee 'over the bars' gaat. Ik heb wel eens iemand gezien met een hele grote ritssluiting op haar buik van dit soort bar-ends. Gewoon van die stompjes als bar-ends zijn meestal ook meer dan voldoende. Leuk fietsje verder en veel plezier/succes ermee!

En Hellmondunited, je bent een overloper! Beetje van Specialized naar een ander merk gaan, he? Maar ziet er goed uit die Trek, mooie kleurstelling ook (jaja, dat is heel belangrijk ).
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_49917037
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:30 schreef FHR het volgende:

[..]

Mag ik je wel verzoeken die (absurd grote) bar-ends eraf te halen? En dan eventueel nette kleintjes erop te zetten in een iets normalere stand. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als je hiermee 'over the bars' gaat. Ik heb wel eens iemand gezien met een hele grote ritssluiting op haar buik van dit soort bar-ends. Gewoon van die stompjes als bar-ends zijn meestal ook meer dan voldoende. Leuk fietsje verder en veel plezier/succes ermee!
In het echt zitten er veule kleinere op gelukkig
pi_49917786
vanaaf weer ff schoorl een keertje pakken. Ik hoop dat de regen zijn werk heeft gedaan
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:59:07 #80
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_49919639
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:29 schreef Rekkie het volgende:
Mooie fiets hu
dankje! Zie dat het plaatje het nu niet meer doet, maarja.. morgen foto´s!

Ik zoek trouwens nog wat advies voor pedalen. heb namelijk altijd SPD pedalen gebruikt, maar heb nu interesse in de eggbeaters.

Heeft iemand hier rij-ervaring mee? Zo,ja gaan ze lang mee? Is de éggbeater´ versie van Look beter (qua prijs-kwaliteit e.d)

Ze lijken me in ieder geval een stuk handiger omdat je altijd ´raak trapt´ door de 4 zijdes waarin je kunt inklikken
OJAAJOH?
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:00:06 #81
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_49919678
quote:

[..]

En Hellmondunited, je bent een overloper! Beetje van Specialized naar een ander merk gaan, he? Maar ziet er goed uit die Trek, mooie kleurstelling ook (jaja, dat is heel belangrijk ).
hahaha ik weet het!

Maar wat ik vond tegenvallen bij specialized, is dat je voor dezelfde prijs ineens een stuk minder krijgt ten opzichte van trek.

Specialized blijft altijd in mij
OJAAJOH?
pi_49920630
quote:

[..]

Even een plaatje die er meer op lijkt...
pi_49922613
Ook net frame Rekkie!
En @Hellmondunited, mag ik vragen wat je nu ongeveer kwijt was aan die fiets?
pi_49933583
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

hahaha ik weet het!

Maar wat ik vond tegenvallen bij specialized, is dat je voor dezelfde prijs ineens een stuk minder krijgt ten opzichte van trek.

Dan is het goed....
Wat ik doe? Ik ontdek!
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:36:40 #85
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_49935831
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

hahaha ik weet het!

Ja, dat klopt. Meestal was Specialized erg goed qua prijs/kwaliteit, maar dit jaar valt het een beetje tegen. Misschien door ontwikkelingskosten van de nieuwe Enduro + voorvork + demper en de nieuwe Brain demper dat ze weer even wat meer inkomsten nodig hadden? Als ik nu geld over had voor een nieuwe fiets, zou ik ook niet meer voor een Specialized gaan, maar voor een Canyon.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:34:45 #86
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_49940719
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:20 schreef Impry het volgende:
Ook net frame Rekkie!
En @Hellmondunited, mag ik vragen wat je nu ongeveer kwijt was aan die fiets?
uhm jawel.. 4x400 ipv 5x400

niemand ervaring met de eggbeaters? Ook niet van ´horen zeggen´?
OJAAJOH?
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:12:47 #87
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_49942465
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:34 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

niemand ervaring met de eggbeaters? Ook niet van ´horen zeggen´?
Ik wel, maar dat wil je niet weten, toch?

Ik heb een tijd geleden Eggbeater C gekocht.

Rijdt super, klikt als je het eenmaal door hebt super in en nog beter uit (ook als ze onder de blubber zitten).

Ben helaas mede door de klik-pedalen in de lappenmand beland. Mijn voeten werden in een verkeerde positie gepositioneerd. Recht dus, ipv scheef (zoals mijn voeten van nature staan). Daardoor heb ik geiriteerde knieen gekregen. Kwestie van de plaatjes goed asftellen.

Ben zondag voor het eerst weer gaan biken (en net voor de 2e keer). Rijd bijna pijnloos nu (maar ik heb de eggies nog even van de bike afgelaten).

Samenvatting:
- SUPER pedalen, klikken heel goed vast en los (nog belangrijker)
- Ze zien er machtig geil uit
- plaatjes goed afstellen!

Als ik andere klikpedalen had gekocht, was hoogstwaarschijnlijk (volgens de fysio) hetzelfde gebeurd.
pi_49945178
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:36 schreef FHR het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Meestal was Specialized erg goed qua prijs/kwaliteit, maar dit jaar valt het een beetje tegen. Misschien door ontwikkelingskosten van de nieuwe Enduro + voorvork + demper en de nieuwe Brain demper dat ze weer even wat meer inkomsten nodig hadden? Als ik nu geld over had voor een nieuwe fiets, zou ik ook niet meer voor een Specialized gaan, maar voor een Canyon.
Nou, ik vond idd een Canyon ook super. Heb er ook na gekeken voor ik mn specialized kocht. Maar vond het een beetje jammer dat er niet echt dichtbij een zaak was die die fietsen verkocht. En om hem nou op internet te bestellen zonder eerst te zien ofzo, vond ik ook niet echt wat.

@ pdics. Kon je je plaatjes op je schoen dan niet iets losser zetten, zodat je voeten wel bewegingsvrijheid hadden?
Wat ik doe? Ik ontdek!
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:37:28 #89
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_49946721
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:12 schreef pdiscs het volgende:

[..]

Ik wel, maar dat wil je niet weten, toch?
Tuurlijk wel! Dank voor het delen van je ervaring!

Neem aan dat het in en uitklikken hetzelfde is als bij de SPD pedalen?
OJAAJOH?
pi_49947042
TREK 8500 rijder meldt zich.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:09:38 #91
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_49950304
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef Venco16 het volgende:
@ pdics. Kon je je plaatjes op je schoen dan niet iets losser zetten, zodat je voeten wel bewegingsvrijheid hadden?
Op zich hebben de Eggbeaters veel bewegingsvrijheid. Dat is wat ze "float" noemen. Je voet zit aan de voorkant vast, maar de achterkant kun je links en rechts bewegen. Door de plaatjes op een bepaalde manier te monteren kun je de hoek waarme je je voet losklikt instellen (15 of 20 graden). De Eggies centreren je voet echter. Dat komt door de plaatjes en waarschijnlijk ook door de veer. Daardoor werden mijn voeten steeds recht op het pedaal gecentreerd.

Had ik de plaatjes nu scheef gezet, dan werden mijn voeten scheef gecentreerd. Alleen is het bij mijn schoenen (Specialized) officieel niet mogelijk om de plaatjes scheef te monteren. De schoenen hebben rechte sleuven. Om de plaatjes scheef te monteren zou ik naast de sleuven een gaatje of zo moeten boren.

Is dit een beetje begrijpelijk? Kan best zijn dat je het nu niet voor je ziet.

[ Bericht 2% gewijzigd door pdiscs op 31-05-2007 09:14:56 (Typefout) ]
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:15:17 #92
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_49950476
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Dank voor het delen van je ervaring!

Neem aan dat het in en uitklikken hetzelfde is als bij de SPD pedalen?
Yep. Het uitklikken gaat net als bij SPD's. Alleen iets makkelijker nog. Je beweegt met je voet naar buiten en de schoen klikt los. Je kunt de uitklikhoek (15 of 20 graden) nog veranderen door de plaatjes andersom te monteren.

donderdag 31 mei 2007 @ 10:12:44 #93
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_49956528
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
TREK 8500 rijder meldt zich.
Van welk jaar is ie?? hoe bevalt ie?

Ik sta te popelen! Hij komt van Salden af.. dus t zal me niks verbazen als ik de hele dag voor niks zit te wachten. Ben er speciaal voor thuis gebleven
OJAAJOH?
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:13:54 #94
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_49956555
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:15 schreef pdiscs het volgende:

[..]

Yep. Het uitklikken gaat net als bij SPD's. Alleen iets makkelijker nog. Je beweegt met je voet naar buiten en de schoen klikt los. Je kunt de uitklikhoek (15 of 20 graden) nog veranderen door de plaatjes andersom te monteren.

[afbeelding]
mooi

Passen ze op iedere schoen? (dus de afstand tussen de twee boutjes is het zelfde als bij spd?)
OJAAJOH?
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:55:46 #95
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_49957819
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:13 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

mooi

Passen ze op iedere schoen? (dus de afstand tussen de twee boutjes is het zelfde als bij spd?)
YEP.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:36:08 #96
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_49971269
Heb mn fiets binnen!!!!!!!! kan alleen geen foto posten want dat kan blijkbaar niet via imageshack op dit forum?

iemand andere tips?
OJAAJOH?
pi_49971475
Probeer www.xs.to eens.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:59:09 #98
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_49972019
hmm.. ik krijg alleen maar kruisjes
OJAAJOH?
pi_49972508
Gewoon naar www.xs.to en dan de onderste link pakken als je hem geupload hebt
Probeer 't is en plaats hier maar URL of wat hij aangeeft, dan kunnen we er vast wat mee
En anders www.tinypic.com
pi_49973813
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef Impry het volgende:
Gewoon naar www.xs.to en dan de onderste link pakken als je hem geupload hebt
Probeer 't is en plaats hier maar URL of wat hij aangeeft, dan kunnen we er vast wat mee
En anders www.tinypic.com
Dat dus

Komt u maar met die foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')