Ik ben niet zo van de shots, ik houd soms wel van lekker doordrinken, maar doe mij dan maar gewoon een paar pints goed bier extra. Met de vrienden waarmee ik meestal wat ga drinken bestaat de avond meestal gewoon uit veel Caffrey's en.of Guinness en af en toe Whiskey.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat komt omdat elk feestje waar 2 of 3 shotjes per persoon geserveerd worden, gewoon heel heel heel erg gezellig is.
Sorry, maar dingen zuipen die je eigenlijk niet lekker vind vind ik echt voor pubers.quote:
Dus je bedoelt gewoon continu voor iedereen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:05 schreef ThE_ED het volgende:
Om het ontopic te houden en een matig alcoholgebruik voor sommige singles natuurlijk wel handig om wat spraakzamer te worden. Voor veel mensen met wel een relatie ook trouwens.
Hmm, ja ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Cylvia het volgende:
[..]
En volgens mij heb je ook geen alcohol nodig om wat spraakzamer te worden.
Als je dat al niet bent van jezelf, wordt het er met alcohol echt niet beter op.
bij iemand?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:15 schreef JoeyT het volgende:
Om ff ontopik te gaan: Ik heb me de hele week niet afgetrokken zodat ik vanaaf alles dr uit kan blaffen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:15 schreef JoeyT het volgende:
Om ff ontopik te gaan: Ik heb me de hele week niet afgetrokken zodat ik vanaaf alles dr uit kan blaffen.
Meer mensen die het opsparen voor een bepaald moment?
Ja ik ga t niet over mezelf heen spuiten... Viespeuk!quote:
Juist als het moeilijk is, is de beloning grootsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Zie hier de zielige single. Veel beter toegeven aan je drang. Maak het niet zo moeilijk voor jezelf![]()
Ben ik niet met je eens. Vooral mannen met een laag zelfvertrouwen en "vele hints van vrouwen" gewoon niet doorhebben kunnen er baat bij hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Zie hier de zielige single. Veel beter toegeven aan je drang. Maak het niet zo moeilijk voor jezelf![]()
Zodat je binnen 5 seconden klaar bentquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:15 schreef JoeyT het volgende:
Meer mensen die het opsparen voor een bepaald moment?
Waarom is ze daar bang voor, waarom zou ze dat niet willen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik werd gisteren gebeld door een hele goede vriendin van me.. dat ze zo niet langer door het leven kon gaan omdat ze bang was dat ze dan gevoelens voor me zou gaan krijgen..
HMm jaa.. zo blijf ik nog wel ff single..
Vindt jij haar wel leuk of is niet op die manier?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik werd gisteren gebeld door een hele goede vriendin van me.. dat ze zo niet langer door het leven kon gaan omdat ze bang was dat ze dan gevoelens voor me zou gaan krijgen..
HMm jaa.. zo blijf ik nog wel ff single..
Je hebt problemen met vroegtijdige ejaculatie? Als ik t opspaar betekent het niet dat ik vroegtijdig ga klaarkomenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zodat je binnen 5 seconden klaar bent![]()
Dit topic gaat trouwens over singles, niet over honden. Zo ontopic is het niet dus..
Inderdaad kut ja, maar alles kan, bij mij duurde het tot ik 24 (!) was tot ik een vriendin kreeg, en dat duurde dus gelijk 3 jaar!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef Sweetbeach het volgende:
Wat mij vooral steekt is dat ik als 22-jarige nog nooit een vriendin heb gehad en ik de enige uit mijn vriendengroep (6 personen) ben die nog geen 1e vriendin heeft gehad....Daarnaast hebben de overige 6 op dit moment ALLEMAAL een vriendin...
Aandacht kom ik opzich niet tekort (al wel wat gezoent enzo) maargoed de dame waarmee ik iets zou willen nog niet tegengekomen óf er geen werk van gemaakt..
Ach joh, ik ben zo 27 geworden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef Sweetbeach het volgende:
en ik zou het niet zo'n probleem vinden als ik al x een relatie gehad heb, dan is de 'druk' eraf.... nu is dat helaas niet het geval en wordt ik zo 23 zonder ooit een vriendin gehad te hebben...pfffffffffffff
Nou.. ik ben moslim.. en ik heb een vermoeden dat haar ouders daar niet erg blij mee zijn.. Die zijn namelijk gelovige christenen..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:38 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Waarom is ze daar bang voor, waarom zou ze dat niet willen?
Nou nee het is (nog) niet op die manier.. zijn door de tijden heen ontzettend goede vrienden van elkaar geworden.. konden alles bij elkaar kwijt zeg maar.. vertrouwenspersonen.. dus ja.. pittig..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vindt jij haar wel leuk of is niet op die manier?
Ik kan me herinneren dat jij het er een x aantal jaar geleden ook behoorlijk moeilijk mee had. Ik vind het trouwens knap dat je je hebt berust in je status als eeuwige single, maar knaagt het toch niet ergens?quote:
Rampzalig. Ik zit tot begin volgende week zonder seks. Zullen we een praatgroep oprichten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Weet je wat bij mij knaagt? Dat ik zonder seks zit.
Mag ik em inkoppen? JA? Cool thnx..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Amen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef OldJeller het volgende:
Het is weekend, regel dan wat.
Niet komen met 'nee, daar doe ik niet aan', want dan moet je niet zeiken maar blij celibaat doorleven.
Je bent als was in mijn handjesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Jij bent geen single.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Rampzalig. Ik zit tot begin volgende week zonder seks. Zullen we een praatgroep oprichten?![]()
Klopt, lef is een van mijn slechte eigenschappen, er zijn er nog enkele trouwens...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hahaha, jij hebt lef, fuckbuddy! Tot donderdag.
Het probleem is niet het regelen nee, maar mensen waarvoor ik niets voel, kan ik de volgende dag niet eens om me heen verdragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef OldJeller het volgende:
Het is weekend, regel dan wat.
Niet komen met 'nee, daar doe ik niet aan', want dan moet je niet zeiken maar blij celibaat doorleven.
Je weet toch, strikt platonisch! Dan wil ik wel weten wat jouw slechte eigenschappen nog meer zijn. Ik zet je mooi af bij je hotel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Klopt, lef is een van mijn slechte eigenschappen, er zijn er nog enkele trouwens...
Thursday....... ow yeah!
Zie zn avatar en zn ondertitel... Succes gegarandeerd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dan wil ik wel weten wat jouw slechte eigenschappen nog meer zijn.
Ik suggereer niets, ik zeg alleen dat ik meerdere slechte eigenschappen heb....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je weet toch, strikt platonisch! Dan wil ik wel weten wat jouw slechte eigenschappen nog meer zijn. Ik zet je mooi af bij je hotel.
Herkenbaar. Tenzij je denkt binnen afzienbare tijd je prinses op haar witte paard tegen te komen, te trouwen en 87 kinderen te krijgen is het aan te raden je (te hoge?) eisen al dan niet tijdelijk overboord te zetten en maar wat te proberen met dames waarvan je wel het idee hebt dat het 'goed genoeg' is. Je zult zien dat je ook daar een hele goede tijd mee kan beleven, en wie weet, misschien zijn er wel verstopte boni waar je eerst niet van op de hoogte was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef Sweetbeach het volgende:
Wat mij vooral steekt is dat ik als 22-jarige nog nooit een vriendin heb gehad en ik de enige uit mijn vriendengroep (6 personen) ben die nog geen 1e vriendin heeft gehad....Daarnaast hebben de overige 6 op dit moment ALLEMAAL een vriendin...
Aandacht kom ik opzich niet tekort (al wel wat gezoent enzo) maargoed de dame waarmee ik iets zou willen nog niet tegengekomen óf er geen werk van gemaakt..
En 'k krijg steeds vragen van: 'wanneer krijg jij nou eens een vriendin'.. .en ook van me ouders 'zo, dus al je vrienden hebben een vriendinnetje, wanneer jij?'... of van familie 'en, heb je al een vriendinnetje?'
Het vervelende is dat me vriendengroep ook vaak wat doet mét vriendinnen erbij. Ben een keer meegegaan, nou leuk, loop ik daar als enige vrijgezeldan heb ik het liefst ook een vriendin die gezellig mee kan gaan..
en ik zou het niet zo'n probleem vinden als ik al x een relatie gehad heb, dan is de 'druk' eraf.... nu is dat helaas niet het geval en wordt ik zo 23 zonder ooit een vriendin gehad te hebben...pfffffffffffff
Dat is voor een vrouw echt géén excuus. Zeker niet voor eentje die niet onder de steenpuisten zit en minder dan 100 kilo weegt. En al haar ledematen nog bezit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Krijg bij dat plaatje beetje t idee van.... zal ik er in springen of niet,,,en zwemmen tot ik nie meer kan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:21 schreef nozem het volgende:
Ik vind het plaatje in de OP trouwens zeer misleidend. Ik vind deze veel toepasselijker:
[afbeelding]
Een vriend van mij gaat straks trouwen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goeiemorgen!
Hebben de singles nog leuke plannen voor aankomend weekend? Deze single heeft een verjaardag in een kroeg vanavond en zondagavond stappen. Verder een beetje aanrommelen in huis, dit zal in ieder geval niet het weekend zijn waarin ik single-af ga raken.
Wie welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja: als ik seks wil, hoef ik niet te wachten tot het weekend natuurlijk
Is als koppel van in de 20 ook geen lol, hoor. Alle familie die je aankijkt en je gewoon in de ogen kan lezen "en wanneer gaan jullie?" voordat ze het als "grapje" hebben gezegd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat straks trouwen.
Allemaal van die kleffe stellen die elkaar semi-romatisch aan gaan lopen loeren en alleen oog hebben voor elkaar.![]()
Ja, ik heb er zin in.
Zeker, ik snap hem dan ook volkomen. En natuurlijk knaagt het ergens, maar niet meer zo als een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij het er een x aantal jaar geleden ook behoorlijk moeilijk mee had. Ik vind het trouwens knap dat je je hebt berust in je status als eeuwige single, maar knaagt het toch niet ergens?
Jij hebt het echt voortdurend over seks, is je dat wel eens opgevallen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verkapte Whoops is wanhopig postquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij hebt het echt voortdurend over seks, is je dat wel eens opgevallen?![]()
Echt waar? Ik vind het ook wel heel erg belangrijk..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij hebt het echt voortdurend over seks, is je dat wel eens opgevallen?![]()
Misschien is het een tip om je foto uit je fb te halen. Want mij kom je over als een wanhopig meisjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vind het ook wel heel erg belangrijk..
eh waarschijnlijk omdat dat gene op die plek hoordequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:36 schreef Shinadul het volgende:
Over gemiste hints , gaat een dame in een lege winkel RECHT voor mijn neus staan en bukt diep om iets terug te zetten op de alleronderste plank. Omdat ik dacht dat ze veel te knap voor mij was niets van gezegd... Dom dom dom dom
Als jullie het nou eens met elkaar gaan doen ben je daar ook weer van afquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Rampzalig. Ik zit tot begin volgende week zonder seks. Zullen we een praatgroep oprichten?![]()
Persoonlijke ruimte en daarbinnenkomen en zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
eh waarschijnlijk omdat dat gene op die plek hoorde!1!!!1!!1
Who cares? Mensen moeten zelf maar weten wat ze over mij denkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien is het een tip om je foto uit je fb te halen. Want mij kom je over als een wanhopig meisje
Dus als een bekende je ziet zal dat geen positiegf beeld geven...
omdat iemand in je buurt komt en diep bukt om haar rug te besparen vind ze je leukquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:41 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Persoonlijke ruimte en daarbinnenkomen en zoZe had ook even kunnen wachten tot ik daar weg was.
Inderdaad, dat ben ik dan weer met jou eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Who cares? Mensen moeten zelf maar weten wat ze over mij denken![]()
De meeste vrouwen knielen dan ook als ze iets laag weg moeten zetten ipv hun kont naar achteren te steken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat iemand in je buurt komt en diep bukt om haar rug te besparen vind ze je leuk
Er is niemand in dit topic die ik wil neuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je wil met iedereen nuecken in dit topic
of lijkt dat maar zo
Dit was geen uitnodiging. Dit was om een punt te maken dat het mij niet om de seks te doen is, want blijkbaar denken mensen dat ik wanhopig ben. En principessa moet dat natuurlijk niet denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:11 schreef ThE_ED het volgende:
Je hoeft het écht niet elke 3 reacties te vragen hoor
De aanhouder wint msschien, maar je kunt het overdrijven.
Tsja, dat willen we allemaal wel!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
...
Maar met jou en Fleur op stap, dat zie ik wel zitten ja.
...
In de buurt komen valt hier niet meer onder. Ze stond zo dichtbij dat mijn broek al langs haar kleding schuurde.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat iemand in je buurt komt en diep bukt om haar rug te besparen vind ze je leuk
omg![]()
![]()
!
Ja en dat zeg je dus om de x reacties.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging. Dit was om een punt te maken dat het mij niet om de seks te doen is, want blijkbaar denken mensen dat ik wanhopig ben. En principessa moet dat natuurlijk niet denken.
Nouja....ze kan toch veel van seks houden? Waar het hart vol van is loopt de mond van over! Dit maakt haar toch niet meteen een seksmaniak?quote:
voor de gezelligheid met ander vrouwen opstap willen is idd niet wanhopig maar juist gezelligquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging. Dit was om een punt te maken dat het mij niet om de seks te doen is, want blijkbaar denken mensen dat ik wanhopig ben. En principessa moet dat natuurlijk niet denken.
misschien had ze gewoon een dikke reetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
In de buurt komen valt hier niet meer onder. Ze stond zo dichtbij dat mijn broek al langs haar kleding schuurde.
En ja, aangezien dat frontaal achterop was, stond dat redelijk raar.
Dát heb ik niet gezegd volgens mij, dat was de reatcie van iemand anders.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:40 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nouja....ze kan toch veel van seks houden? Waar het hart vol van is loopt de mond van over! Dit maakt haar toch niet meteen een seksmaniak?![]()
Dat is het zeker niet. Vandaar ook dat ik niks zei.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:43 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik weet het niet hoor....maar als ik wil flirten ga ik niet voor iemand bukken en met mijn kont langs iemand zijn benen schuren, dat is niet erg elegant....![]()
Dan is die disco wel heel erg druk hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in de disco zou het evt. wel een move kunnen zijn
Ja maar niet in de supermarkt of waar het ook was! Zie je het al voor je? Een schurend stelletje tussen de ingeblikte groentenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in de disco zou het evt. wel een move kunnen zijn
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:36 schreef thaleia het volgende:
Kan er geen schisma komen, een normaal "hier keuvelen wij over single zijn of verdoen op andere wijze onze tijd" en een hengeltopic?
Ieder zijn fetishquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja maar niet in de supermarkt of waar het ook was! Zie je het al voor je? Een schurend stelletje tussen de ingeblikte groenten![]()
![]()
Nou, gedeelte 1 hebben we gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef oddman het volgende:
[..]
Is als koppel van in de 20 ook geen lol, hoor. Alle familie die je aankijkt en je gewoon in de ogen kan lezen "en wanneer gaan jullie?" voordat ze het als "grapje" hebben gezegd.
Niet mijn feestje, whichever way.
Niet alle intieme momenten zijn romantisch elegant, soms betreft het schaamteloze drang om te neuken. Voorbeeld:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:43 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik weet het niet hoor....maar als ik wil flirten ga ik niet voor iemand bukken en met mijn kont langs iemand zijn benen schuren, dat is niet erg elegant....![]()
Ik vind het erg lomp staan als een man of vrouw zo'n drang niet kan onderdrukken. Ik mag dan een boerin zijn, maar dat is erg plat en laat zien dat je niet van een goede opvoeding genoten hebt. Meestal laat ik me niet in met zulke mensen, daar voel ik me te goed voorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Niet alle intieme momenten zijn romantisch elegant, soms betreft het schaamteloze drang om te neuken. Voorbeeld:
[afbeelding]
Slechte opvoeding? Plat? Lomp?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:59 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik vind het erg lomp staan als een man of vrouw zo'n drang niet kan onderdrukken. Ik mag dan een boerin zijn, maar dat is erg plat en laat zien dat je niet van een goede opvoeding genoten hebt. Meestal laat ik me niet in met zulke mensen, daar voel ik me te goed voor.
Nou ja niet met iedereen het bed induiken pleit wel voor je !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:59 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik vind het erg lomp staan als een man of vrouw zo'n drang niet kan onderdrukken. Ik mag dan een boerin zijn, maar dat is erg plat en laat zien dat je niet van een goede opvoeding genoten hebt. Meestal laat ik me niet in met zulke mensen, daar voel ik me te goed voor.
Ik heb het toch niet om de twee posts over chocola?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:40 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nouja....ze kan toch veel van seks houden? Waar het hart vol van is loopt de mond van over! Dit maakt haar toch niet meteen een seksmaniak?![]()
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het toch niet om de twee posts over chocola?
Mwah, ik ben gister letterlijk aan m'n haren meegesleept naar Eindhoven (vanuit Venlo) door m'n huisgenootje om daar de beest uit te gaan hangen, met nog twee vriendinnen van 'r. En een van die 2 is wel een verrékt leuke meidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:50 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
Heeft iemand nog een spannende date binnenkort?
Met een beetje mazzel welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:50 schreef Flipper01 het volgende:
Heeft iemand nog een spannende date binnenkort?
5 jaar verschil, is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, ik ben gister letterlijk aan m'n haren meegesleept naar Eindhoven (vanuit Venlo) door m'n huisgenootje om daar de beest uit te gaan hangen, met nog twee vriendinnen van 'r. En een van die 2 is wel een verrékt leuke meidMaar ze is nog maar 17, en ik ben er 22... hmm...
quote:
Och, ik ben er al zo vaak me geplaagd dat ik het als geuzen naam ben gaan gebruiken, slechte gewoonte misschienquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jij bent wel erg trots op je boerin zijnde hè?
Nouja...wáááár slaat dat nou weer op! Wat onaardig, van je! Heb ik je iets aangedaan ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef thaleia het volgende:
Fleur is geen boerin, Fleur is een kloon, misschien wel van een 45-jarige vent die zich rot lacht om de fanatieke PM-ers die dat niet doorhebben![]()
Jongens, ik ga een weekje naar een zonnig oord. Ik zie bij terugkomst wel wie wat heeft gedaan met wie en waar![]()
Jah nou aan de ene kant denk ik dat ook, en aan de andere kant vind ik het eigenlijk een beetje op het randje. Ik bedoel, 20 en 25 voelt toch anders dan 17 en 22. Vind ik. Maar ik ben weer aan het zeveren zeker?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef DonJames het volgende:
5 jaar verschil, is toch niks mis mee?
Afgelopen zondag een profiel aangemaakt op relatieplanet, maandag een interesseberichtje ontvangen. Positief op gereageerd, foto's uitgewisseld en nu flink aan het mailen met stille hints van beide kanten om te gaan daten. Erg leuk iemand met erg veel dezelfde interesses dus ik zie het wel positief allemaalquote:
Bij sommige mensen kan het verschil erg groot zijn. Als het klikt moet het geen reden zijn om het niet te doen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Jah nou aan de ene kant denk ik dat ook, en aan de andere kant vind ik het eigenlijk een beetje op het randje. Ik bedoel, 20 en 25 voelt toch anders dan 17 en 22. Vind ik. Maar ik ben weer aan het zeveren zeker?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah nou aan de ene kant denk ik dat ook, en aan de andere kant vind ik het eigenlijk een beetje op het randje. Ik bedoel, 20 en 25 voelt toch anders dan 17 en 22. Vind ik. Maar ik ben weer aan het zeveren zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |