Je moest me eens belezen zien zijn met mijn kekke bril. Zeer erotiserend.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hahaha allemaal semi brillennerds hier
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk aan een strandpaal en zelfontspanner. Dat kan tegenwoordig hoor!
Jij zei:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dan washopelijk niet voor mij bedoeld..
Bijna net zo zielig als tot je 20ste maagd zijn.quote:
Hoeft niet altijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Maar ik hou sowieso niet echt van alleen slapen.
Slapen kun je per definitie niet samen. Het blijft een individuele bezigheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Maar ik hou sowieso niet echt van alleen slapen.
Aardig, charmant, aantrekkelijk, intelligent en ehh wacht ff, die arrogantie ook nog jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jij zei:
Prinses heeft wel zin in.. of zo iets
En toen zei hij: nee bedankt ik niet echt
En toen kreeg ik het idee van ik + 30+ kerel.. ieuw !
maar je bent vast heel aardig (hij dus)
Ik slaap regelmatig met vrouwen in bed en ik heb nooit seks met vrouwen dus ergens doe ik iets fout. Ik zit teveel in de friend-zone.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ik vind 't altijd wel gezellig met een andere vrowu in bed
..maar ik denk dat wd dan meestal niet gaat slapen
Maar lekker samen in slaap vallen is wel fijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Slapen kun je per definitie niet samen. Het blijft een individuele bezigheid.
Ik heb niet gezegd dat dat zielig isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bijna net zo zielig als tot je 20ste maagd zijn.![]()
Slapen kun je prima samen doen. Je moet alleen niet woelen in bed en je vriend(in) ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef nozem het volgende:
[..]
je had mn vader kunnen zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Aardig, charmant, aantrekkelijk, intelligent en ehh wacht ff, die arrogantie ook nog ja
WEL!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat dat zielig is
Nee ok, maar lekker tegen iemand aanliggen is echt heerlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Of snurken, of scheten laten, of de vogeltjesdans doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Slapen kun je prima samen doen. Je moet alleen niet woelen in bed en je vriend(in) ook niet.
Subtiele hulpvraag?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik slaap regelmatig met vrouwen in bed en ik heb nooit seks met vrouwen dus ergens doe ik iets fout. Ik zit teveel in de friend-zone.
Had ik al begrepen uit je 30+ reactiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
je had mn vader kunnen zijn
niks persoonlijks
Teken een gezichtje op het kussen waarmee je slaapt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Welja, voorzie mij van goede tips waar je het nodig acht hoor![]()
Het regende.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
hopelijk is morgen net zo'n mooie dag als vandaag!
Ik heb het idee dat dit persoon straks de zee inloopt met een steen om zijn nek.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:21 schreef nozem het volgende:
Ik vind het plaatje in de OP trouwens zeer misleidend. Ik vind deze veel toepasselijker:
[afbeelding]
Nou, inderdaad. Het had zó een rouwkaart kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit persoon straks de zee inloopt met een steen om zijn nek.![]()
Wat een deprimerende foto.
Ey! das altijd leuk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:52 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb een bachelorparty.
Nee, nee en nee (niet al mijn vrienden zijn nerdsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:14 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ey! das altijd leuk!
Wat ga je doen? naar de hoeren, stripper laten komen, of een bachelor lan-party?![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, nee en nee (niet al mijn vrienden zijn nerds)
We hebben gewoon wat leuke en ludieke activiteiten gepland en daarna een nachtje doortrekken in het uitgaansleven.
Of het altijd leuk is weet ik niet, zoveel bruiloften heb ik nog niet gehad.
Als vrouw heb je een excuus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik slaap regelmatig met vrouwen in bed en ik heb nooit seks met vrouwen dus ergens doe ik iets fout. Ik zit teveel in de friend-zone.
Hehe, we hebben er wel over gedacht een konijnenpak te huren om hem schrik aan te jagenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef DonJames het volgende:
Ook een leuke gelegendheid om in de kroeg met dames in gesprek te komen als jullie die vriend aankleden als konijn, zuster of Heidi.
Bleh, tequilla.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zou tequila meenemen als ik jou was, succes verzekerd!
Precies!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat komt omdat elk feestje waar 2 of 3 shotjes per persoon geserveerd worden, gewoon heel heel heel erg gezellig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |