eh waarschijnlijk omdat dat gene op die plek hoordequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:36 schreef Shinadul het volgende:
Over gemiste hints , gaat een dame in een lege winkel RECHT voor mijn neus staan en bukt diep om iets terug te zetten op de alleronderste plank. Omdat ik dacht dat ze veel te knap voor mij was niets van gezegd... Dom dom dom dom
Als jullie het nou eens met elkaar gaan doen ben je daar ook weer van afquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Rampzalig. Ik zit tot begin volgende week zonder seks. Zullen we een praatgroep oprichten?![]()
Persoonlijke ruimte en daarbinnenkomen en zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
eh waarschijnlijk omdat dat gene op die plek hoorde!1!!!1!!1
Who cares? Mensen moeten zelf maar weten wat ze over mij denkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien is het een tip om je foto uit je fb te halen. Want mij kom je over als een wanhopig meisje
Dus als een bekende je ziet zal dat geen positiegf beeld geven...
omdat iemand in je buurt komt en diep bukt om haar rug te besparen vind ze je leukquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:41 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Persoonlijke ruimte en daarbinnenkomen en zoZe had ook even kunnen wachten tot ik daar weg was.
Inderdaad, dat ben ik dan weer met jou eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Who cares? Mensen moeten zelf maar weten wat ze over mij denken![]()
De meeste vrouwen knielen dan ook als ze iets laag weg moeten zetten ipv hun kont naar achteren te steken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat iemand in je buurt komt en diep bukt om haar rug te besparen vind ze je leuk
Er is niemand in dit topic die ik wil neuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je wil met iedereen nuecken in dit topic
of lijkt dat maar zo
Dit was geen uitnodiging. Dit was om een punt te maken dat het mij niet om de seks te doen is, want blijkbaar denken mensen dat ik wanhopig ben. En principessa moet dat natuurlijk niet denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:11 schreef ThE_ED het volgende:
Je hoeft het écht niet elke 3 reacties te vragen hoor
De aanhouder wint msschien, maar je kunt het overdrijven.
Tsja, dat willen we allemaal wel!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
...
Maar met jou en Fleur op stap, dat zie ik wel zitten ja.
...
In de buurt komen valt hier niet meer onder. Ze stond zo dichtbij dat mijn broek al langs haar kleding schuurde.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat iemand in je buurt komt en diep bukt om haar rug te besparen vind ze je leuk
omg![]()
![]()
!
Ja en dat zeg je dus om de x reacties.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging. Dit was om een punt te maken dat het mij niet om de seks te doen is, want blijkbaar denken mensen dat ik wanhopig ben. En principessa moet dat natuurlijk niet denken.
Nouja....ze kan toch veel van seks houden? Waar het hart vol van is loopt de mond van over! Dit maakt haar toch niet meteen een seksmaniak?quote:
voor de gezelligheid met ander vrouwen opstap willen is idd niet wanhopig maar juist gezelligquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dit was geen uitnodiging. Dit was om een punt te maken dat het mij niet om de seks te doen is, want blijkbaar denken mensen dat ik wanhopig ben. En principessa moet dat natuurlijk niet denken.
misschien had ze gewoon een dikke reetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
In de buurt komen valt hier niet meer onder. Ze stond zo dichtbij dat mijn broek al langs haar kleding schuurde.
En ja, aangezien dat frontaal achterop was, stond dat redelijk raar.
Dát heb ik niet gezegd volgens mij, dat was de reatcie van iemand anders.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:40 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nouja....ze kan toch veel van seks houden? Waar het hart vol van is loopt de mond van over! Dit maakt haar toch niet meteen een seksmaniak?![]()
Dat is het zeker niet. Vandaar ook dat ik niks zei.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:43 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik weet het niet hoor....maar als ik wil flirten ga ik niet voor iemand bukken en met mijn kont langs iemand zijn benen schuren, dat is niet erg elegant....![]()
Dan is die disco wel heel erg druk hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in de disco zou het evt. wel een move kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |