Ja maar niet in de supermarkt of waar het ook was! Zie je het al voor je? Een schurend stelletje tussen de ingeblikte groentenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in de disco zou het evt. wel een move kunnen zijn
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:36 schreef thaleia het volgende:
Kan er geen schisma komen, een normaal "hier keuvelen wij over single zijn of verdoen op andere wijze onze tijd" en een hengeltopic?
Ieder zijn fetishquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja maar niet in de supermarkt of waar het ook was! Zie je het al voor je? Een schurend stelletje tussen de ingeblikte groenten![]()
![]()
Nou, gedeelte 1 hebben we gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef oddman het volgende:
[..]
Is als koppel van in de 20 ook geen lol, hoor. Alle familie die je aankijkt en je gewoon in de ogen kan lezen "en wanneer gaan jullie?" voordat ze het als "grapje" hebben gezegd.
Niet mijn feestje, whichever way.
Niet alle intieme momenten zijn romantisch elegant, soms betreft het schaamteloze drang om te neuken. Voorbeeld:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:43 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik weet het niet hoor....maar als ik wil flirten ga ik niet voor iemand bukken en met mijn kont langs iemand zijn benen schuren, dat is niet erg elegant....![]()
Ik vind het erg lomp staan als een man of vrouw zo'n drang niet kan onderdrukken. Ik mag dan een boerin zijn, maar dat is erg plat en laat zien dat je niet van een goede opvoeding genoten hebt. Meestal laat ik me niet in met zulke mensen, daar voel ik me te goed voorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Niet alle intieme momenten zijn romantisch elegant, soms betreft het schaamteloze drang om te neuken. Voorbeeld:
[afbeelding]
Slechte opvoeding? Plat? Lomp?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:59 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik vind het erg lomp staan als een man of vrouw zo'n drang niet kan onderdrukken. Ik mag dan een boerin zijn, maar dat is erg plat en laat zien dat je niet van een goede opvoeding genoten hebt. Meestal laat ik me niet in met zulke mensen, daar voel ik me te goed voor.
Nou ja niet met iedereen het bed induiken pleit wel voor je !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:59 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik vind het erg lomp staan als een man of vrouw zo'n drang niet kan onderdrukken. Ik mag dan een boerin zijn, maar dat is erg plat en laat zien dat je niet van een goede opvoeding genoten hebt. Meestal laat ik me niet in met zulke mensen, daar voel ik me te goed voor.
Ik heb het toch niet om de twee posts over chocola?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:40 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nouja....ze kan toch veel van seks houden? Waar het hart vol van is loopt de mond van over! Dit maakt haar toch niet meteen een seksmaniak?![]()
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het toch niet om de twee posts over chocola?
Mwah, ik ben gister letterlijk aan m'n haren meegesleept naar Eindhoven (vanuit Venlo) door m'n huisgenootje om daar de beest uit te gaan hangen, met nog twee vriendinnen van 'r. En een van die 2 is wel een verrékt leuke meidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:50 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
Heeft iemand nog een spannende date binnenkort?
Met een beetje mazzel welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:50 schreef Flipper01 het volgende:
Heeft iemand nog een spannende date binnenkort?
5 jaar verschil, is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, ik ben gister letterlijk aan m'n haren meegesleept naar Eindhoven (vanuit Venlo) door m'n huisgenootje om daar de beest uit te gaan hangen, met nog twee vriendinnen van 'r. En een van die 2 is wel een verrékt leuke meidMaar ze is nog maar 17, en ik ben er 22... hmm...
quote:
Och, ik ben er al zo vaak me geplaagd dat ik het als geuzen naam ben gaan gebruiken, slechte gewoonte misschienquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jij bent wel erg trots op je boerin zijnde hè?
Nouja...wáááár slaat dat nou weer op! Wat onaardig, van je! Heb ik je iets aangedaan ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef thaleia het volgende:
Fleur is geen boerin, Fleur is een kloon, misschien wel van een 45-jarige vent die zich rot lacht om de fanatieke PM-ers die dat niet doorhebben![]()
Jongens, ik ga een weekje naar een zonnig oord. Ik zie bij terugkomst wel wie wat heeft gedaan met wie en waar![]()
Jah nou aan de ene kant denk ik dat ook, en aan de andere kant vind ik het eigenlijk een beetje op het randje. Ik bedoel, 20 en 25 voelt toch anders dan 17 en 22. Vind ik. Maar ik ben weer aan het zeveren zeker?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef DonJames het volgende:
5 jaar verschil, is toch niks mis mee?
Afgelopen zondag een profiel aangemaakt op relatieplanet, maandag een interesseberichtje ontvangen. Positief op gereageerd, foto's uitgewisseld en nu flink aan het mailen met stille hints van beide kanten om te gaan daten. Erg leuk iemand met erg veel dezelfde interesses dus ik zie het wel positief allemaalquote:
Bij sommige mensen kan het verschil erg groot zijn. Als het klikt moet het geen reden zijn om het niet te doen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Jah nou aan de ene kant denk ik dat ook, en aan de andere kant vind ik het eigenlijk een beetje op het randje. Ik bedoel, 20 en 25 voelt toch anders dan 17 en 22. Vind ik. Maar ik ben weer aan het zeveren zeker?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah nou aan de ene kant denk ik dat ook, en aan de andere kant vind ik het eigenlijk een beetje op het randje. Ik bedoel, 20 en 25 voelt toch anders dan 17 en 22. Vind ik. Maar ik ben weer aan het zeveren zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |