Blijkbaar hebbenz e ook gesprekken er over gehad. Foute kerels valt ze op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF is Huub mee bezig dat hij dat zo graag wil weten?
Die jongen ziet er zo aggressief uit,
Ik denk dat ze an sich prima zonder sex kan, maar dat sex voor haar een substituut voor aandacht is... en daar kan ze niet zonder.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo lang zonder sex kan. Daarom.
Ik denk niet dat ze weer onder invloed is van Brian, hoor.
Dat zou hij willen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
Wordt Jaap genaaid?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
Huub tegen Amanda: Als je sex hebt met Brian , heb je ook sex met zijn moeder.
Moederdag kadootjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
Huub tegen Amanda: Als je met Brian gaat, ga je ook met zijn moeder.
Ik dacht het niet maar nu begint brian tegen nicolaas er weer over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef avonne het volgende:
Wordt Jaap genaaid?
zo'n gesprek voer je ook uit frustratie lijkt mij, dat voelde ik nog wel vanmiddag, dat ze er weer intraptquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
Huub heeft natuurlijk groot gelijk, al is het een beetje stokerig.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahaha heerlijk voor Brian dit dat iedereen het alweer weet. Genieten toch voor ons als streamers?
Zonder pluquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Doorzuipen Brian, ik heb wel weer zin in een para bui
Huub zei ook dat Nena Amanda in elkaar zou slaan als ze erbij wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef 2live het volgende:
[..]
zo'n gesprek voer je ook uit frustratie lijkt mij, dat voelde ik nog wel vanmiddag, dat ze er weer intrapt
Precies. Het is toch ook ongelooflijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef 2live het volgende:
[..]
zo'n gesprek voer je ook uit frustratie lijkt mij, dat voelde ik nog wel vanmiddag, dat ze er weer intrapt
Maar ze nam van begin tot eind toch zelf het initiatief... Brian stak letterlijk en figuurlijk geen poot naar haar uit terwijl ze steeds verder op hem kroop.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Jaap rook het toen hij zijn kop even later in de tent stak. Hij zei dat ze die shit toch niet meer zouden doen.quote:
dat zegt hij straks tegen nettie,quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze nam van begin tot eind toch zelf het initiatief... Brian stak letterlijk en figuurlijk geen poot naar haar uit terwijl ze steeds verder op hem kroop.
Gadver maar bedanktquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef ericahysterica het volgende:
Ze werden al bedwelmd door de geuren die uit de tent van Rat kwamen dus het had geen enkele zin voor Dellie om te ontkennen.
Ter ondersteuning.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze nam van begin tot eind toch zelf het initiatief... Brian stak letterlijk en figuurlijk geen poot naar haar uit terwijl ze steeds verder op hem kroop.
Ons ontgaat nietsquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[Amanda dringt zich op]
Ter ondersteuning.
[afbeelding]
Pammetjes hadden hun werk nog niet gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
Brian, je kon de villa wel weer binnen 2 weken geleden, je MOCHT niet!!
en ze trappen er allemaal in, niemand zegt ; zeg het zelf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef itsme het volgende:
Brian is zo vuil weer
Eerst jaap alles laten opruimen en nu zeggen dat Nicolaas moet gaan zeggen dat hij niet op jaap stemt.
Zelf durft hij niet.
weer iemand anders voor het karretje spellen.
Hij is wel een slimme rat.
Ja ze stopte eigenhandig Brian zijn lul in haar achterste en met een touw liet ze hem bewegen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand = dit keer weer nicolaas. zo slim is hij dus nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef 2live het volgende:
[..]
en ze trappen er allemaal in, niemand zegt ; zeg het zelf.
Dichten gaat hem goed afquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ze stopte eigenhandig Brian zijn lul in haar achterste en met een touw liet ze hem bewegen.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ze stopte eigenhandig Brian zijn lul in haar achterste en met een touw liet ze hem bewegen.![]()
zag je ook het touwtje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zat er naast, ik heb het zelf gezien
Hij heeft toen gezegd als Amanda nog met Brian zou neuken zou hij niet meer tegen der pratenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF is Huub mee bezig dat hij dat zo graag wil weten?
Brian stribbelde zwaar tegen, maar tegen zoveel overmacht was hij niet opgewassenquote:
Denk ik ook. Deze seks is niet bepaald bevredigend te noemen. Meer een troosteloze means to an end.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze an sich prima zonder sex kan, maar dat sex voor haar een substituut voor aandacht is... en daar kan ze niet zonder.
Ze is die hele Gouden Kooi ingegaan omdat ze jaloers was op haar vriendin Nena.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Meaghan het volgende:
Amanda had gewoon behoefte aan sex.. en genoten dat ze heeftDie griet is gewoon smoor op Brainless de wifebeater en durft er niet voor uit te komen.
Is zijn oor miraculeus genezen??quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
Afluisterjaap.
Ze doen het weer bij mij, kijk huilen HELPTquote:
Ja, beequeen had geboektquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Jaap "Zo leuk vind ik het niet, hoor. Misschien moet ik wel verplicht in bad. Misschien word ik wel verkracht door een groupie..."
Het volstrekte gebrek aan realiteitszin van die jongen is soms wel weer grappigquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Jaap "Zo leuk vind ik het niet, hoor. Misschien moet ik wel verplicht in bad. Misschien word ik wel verkracht door een groupie..."
quote:
Gniffelquote:
Ik vind hem alleen nog eng als hij dronken is, en dat kan hij met de restrictie niet worden. Oh, en vies vind ik hem nog wel.quote:
Kon ze Ton niet strikken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
Natasja doet alsof het een straf is om alleen op een hotelkamer te slapen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Kan aleen met een breedbeeld mobielquote:
That's gonna be war again:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
Huub: Kun je de boodschappenlijst brengen, Brian wil een zwangerschapstest bestellen.
Brian staat ermee voor paal, en dat vind ik mooi (en terecht).quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Day het volgende:
Waar bemoeien die gasten zich mee? Vreselijk!
Het siert hun om zich bezorgt te maken over anderenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
Zo grappig dat iedereen zich met het pil- en condoomgebruik van Amanda bemoeit.
Die trekt zn bek ook niet openen, laat alles lekker over Amanda heenkomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian staat ermee voor paal, en dat vind ik mooi (en terecht).
als ze hem nou nog ff aanpakken dat hij zonder condoom ne*kt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian staat ermee voor paal, en dat vind ik mooi (en terecht).
Letterlijk en figuurlijk dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die trekt zn bek ook niet openen, laat alles lekker over Amanda heenkomen.![]()
dat konden we idd zien!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
A'Del wil nog net niet zeggen, dat ze niet zwanger kan worden als zij anaal genomen is.
Tenslotte heeft ze door laten sijpelen, dat Brainless erg k... gericht was!
Daarom was gisteravond ook zo'n verademing.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef FuTilE het volgende:
Zouden die mensen nu nooit eens compleet gek worden van het feit dat ze het UITSLUITEND hebben over zichzelf, contactpunten, de rest van de bewoners of hetgeen er zich in die villa afspeelt?
Ik zou hartstikke gestoord raken in zo'n bekrompen monocultuurtje.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
Conclusie na Lieke gehoord te hebben: Lieke is dom.
Arme Piet, wat een desillusie.quote:
Ach Pietje, de massa heeft Huub in het begin ook afgeschreven, en hetzelfde is met Jaap gebeurd...quote:
Ging het toen wél ergens over?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom was gisteravond ook zo'n verademing.![]()
quote:
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij wil een kindje uit Afrika laten slapen in een hotel
Jaap drinkt volgens mij gewoon water
Wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
Ik heb liever dat Brian weggaat, nu ze steeds bij elkaar zitten kan ik dat enge gegiechel niet muten....![]()
Gezellig of onbenullig?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ging gewoon over lollig doen, geen geneuzel over het spel.
Dit komt niet meer goed hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Ach Pietje, de massa heeft Huub in het begin ook afgeschreven, en hetzelfde is met Jaap gebeurd...![]()
Okay......... dat geneuzel daargelaten........ verder leken het net gewone mensen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Gezellig of onbenullig?
Niels die met zijn zatte kop 100 keer dezelfde onbenulligheden debiteerde![]()
Maar jij was toch een grote Lieke-aanbidder?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dit komt niet meer goed hoor.
Ze probeert het wel, maar het stokt door gebrek aan inhoud.
Het is pijnlijk het te moeten toegeven, en ergens hoop ik dat in alsnog ongelijk krijg, dat dan weer wel.
Maar de beelden zijn nou eenmaal niet mooi.![]()
Neem dan ook een Premium Gold Streams-abonnementje! Krentekikkertje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
Ik heb liever dat Brian weggaat, nu ze steeds bij elkaar zitten kan ik dat enge gegiechel niet muten....![]()
Ze heeft gewoon echt niet door hoe het spel werktquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dit komt niet meer goed hoor.
Ze probeert het wel, maar het stokt door gebrek aan inhoud.
Het is pijnlijk het te moeten toegeven, en ergens hoop ik dat in alsnog ongelijk krijg, dat dan weer wel.
Maar de beelden zijn nou eenmaal niet mooi.![]()
Dat roep ik al 2 dagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon echt niet door hoe het spel werkt![]()
wie had dat wel de eerste weken, of ben je de eerste stemming van amanda vergeten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon echt niet door hoe het spel werkt![]()
Aanbidder is dan weer een groot woord, maar ik was wel uiterst gecharmeerd van haar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef Day het volgende:
[..]
Maar jij was toch een grote Lieke-aanbidder?
Bij haar valt het gewoon meer op omdat Huub er steeds bovenop zit om te vertellen wat ze allemaal vreeeeeselijk fout doet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef 2live het volgende:
[..]
wie had dat wel de eerste weken, of ben je de eerste stemming van amanda vergeten?
en niet alleen Huub, dat doen ze allemaal, vreselijk irritant.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij haar valt het gewoon meer op omdat Huub er steeds bovenop zit om te vertellen wat ze allemaal vreeeeeselijk fout doet.![]()
ja maar we dachten Lieke iets meer intelligentie toe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef 2live het volgende:
[..]
wie had dat wel de eerste weken, of ben je de eerste stemming van amanda vergeten?
Hoort boeren laten daar ook bij ? Ik word daar zoooo misselijk van. Van een goorlapquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je, Gilles de la Tourette, written all over Japio.
volgens mij Japiequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef solara4 het volgende:
hebben ze al gekozen dan wie er gaat????
weet ik, maar die denkt iedereen af te lezen aan de manier hoe ze het spel speelt. Dat snap ik dus niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maarwe dachten Lieke iets meer intelligentie toe.![]()
Die worden verloot onder de 50 trouwste FOK!-DGK streamers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef Varen het volgende:
Hebben ze de tenten al verdeeld?
Japio heeft besloten zijn kamer af te staan aan een arm Afrikaans kindje, dus hij blijft.quote:
Wat denk je ervan Pietquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die worden verloot onder de 50 trouwste FOK!-DGK streamers.
Stuur maar vast een PM naar Day!
Huub ging Jaap Spiezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
wat was er net?
Natasja ga dan bellen tegen Jaap
jaap tegen iemand? tegen jou zou ik aangifte doen maar tegne jou(huub?) niet
Ik snap haar spel ook nog niet maar ik heb de streams ook niet vaak aan. moet zeggen na een paar uurtjes weer kijken zeker op die camping , dat je dan toch wel meer een beeld krijgt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef 2live het volgende:
[..]
weet ik, maar die denkt iedereen af te lezen aan de manier hoe ze het spel speelt. Dat snap ik dus niet.
Ja, maar die heeft besloten dat hij niet gaat.quote:
Day en tentenkampen gaan niet samenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De nieuwe divan, misschien?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
Eric werd door 10 opgehemeld als de relnicht, die de nieuwe diva zou worden....
Die heeft inmiddels meer dan genoeg tijd gehad om zich te bewijzen.![]()
Ik hoef geen tent, we hebben een bootjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus nu gaat er niemand?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft besloten dat hij niet gaat.
Met al of niet het spel spelen heeft het weinig te maken wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef 2live het volgende:
[..]
weet ik, maar die denkt iedereen af te lezen aan de manier hoe ze het spel speelt. Dat snap ik dus niet.
Ze hebben al een laatste oefening gedaan vanmiddag dus JAquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoef geen tent, we hebben een bootje![]()
Wie slaapt bij wie, Brian toch niet bij Amanddaatje?
nee amanda bij eric maar neem aan dat ze liever bij brian slaapt. natasja bij brian ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoef geen tent, we hebben een bootje![]()
Wie slaapt bij wie, Brian toch niet bij Amanddaatje?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:50 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Natasia tegen Jaap: Net als ik mijn ongestelde kut langs jou hoofd heb laten gaan.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:49 schreef itsme het volgende:
[..]
spiezen?
Ja, die dingen waar je vlees mee prikt van de BBQ.
Natasia zei ga bellen dan je weet waar de telefoon is, waarop Jaap zei als jij het had gedaan had ik wel gebeld maar voor Huub niet.
Probeer je nu alvast een gezellige kampeervakantie te bewerkstelligen?quote:
Ging m.i ook veel te ver.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef Marelle het volgende:
Tjonge jonge, Natasja weet zich weer exact als een Miljonair te gedragen, met haar uitspraak tegen Jaap, niet normaal![]()
![]()
Het zal je moeder zijn zegquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef Marelle het volgende:
Tjonge jonge, Natasja weet zich weer exact als een Miljonair te gedragen, met haar uitspraak tegen Jaap, niet normaal![]()
![]()
Dat heb je goed gezien!quote:
quote:
sorry, het wordt Kumbayaquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef FuTilE het volgende:
Drinken mensen, drinken! Schandalen willen we!
Sommige mensen hebben ook alles mee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Gigageil het volgende:
Jaap is dik en heeft een kleintje....
Natasia daarentegen heeft:
Slappe tieten.
Een vetschort met straie.
Een dikke reet.
Een restant droog kroeshaar waar een pruik opgenaait zit.
een voorhoofd wat eindigt op haar kruin.
Een rotkop.
Een verknipt schizo-karakter.
Zware Grootheidswaanzin.
Zeer ordinair taalgebruik.( ongestelde kut over hoofd???)![]()
Dominantie-problemen.
Angst voor vreemden in DGK.
Schreeuwerige krijsstem.
Ongemanierd tegen ouderen ( noemde Jan de Bouvrie skatje, dat was het laatste wat ik zag )![]()
![]()
Waarvan we dachten dat het een gekke terror avond zou worden, lijkt het toch te einidigen op een saaie standaard avond. Ow ik hoor net dat er geen zangles is vavavond.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:56 schreef Marrije het volgende:
Jaap: hoor ik daar een vuilnisbak klepperen??? Ooooh, tis Juf Judith.
![]()
![]()
![]()
Ohhh Marrije Judith is Best wel lief MAAR NU FF NIETquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:56 schreef Marrije het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tja......wie weet straks ook nog 2 miljoen......ohw nee, Natasia zit daar voor haar tieten, nog maar 4 maanden....quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook alles mee!
Ik vreesde reedsch met grote vrezen.quote:
briljantquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:56 schreef Marrije het volgende:
![]()
![]()
![]()
JJ moet oprottenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh Marrije Judith is Best wel lief MAAR NU FF NIET![]()
zeg maar itsme hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:59 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Nog een lekker slaapliedje voor It's Me vlak voor het slapen gaan:)
kom op Jaap. ga nu weer zingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Ain't no sunshine when she's gone....heerlijk nummer.
Hmm, maar niet zoals JJ het zingt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Gezelliequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
zeg maar itsme hoor.![]()
Ik lach me ziek , moet nog even blijven![]()
Gaat het over Jaapquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Vergeet vooral haar hysterische uithalen niet die zij door het hele huis giert. Getuigt ook van grote klasse.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Gigageil het volgende:
Jaap is dik en heeft een kleintje....
Natasia daarentegen heeft:
Slappe tieten.
Een vetschort met straie.
Een dikke reet.
Een restant droog kroeshaar waar een pruik opgenaait zit.
een voorhoofd wat eindigt op haar kruin.
Een rotkop.
Een verknipt schizo-karakter.
Zware Grootheidswaanzin.
Zeer ordinair taalgebruik.( ongestelde kut over hoofd???)![]()
Dominantie-problemen.
Angst voor vreemden in DGK.
Schreeuwerige krijsstem.
Ongemanierd tegen ouderen ( noemde Jan de Bouvrie skatje, dat was het laatste wat ik zag )![]()
![]()
same here.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef Day het volgende:
Ik vind het lullig voor Judith, maar ik kan weer m'n lach niet inhouden.
wij zijn de enige die dat nu vindenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
Ooeps die kreeg net op zijn donder van JJ. Wat een sukkel
Maar toch geen kampvuurliedje, of wel? Ik krijg er in elk geval geen vakantiegevoelens bij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
ik vind het ook leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef itsme het volgende:
hahaha opeens langspeelplaat tegen JJ.![]()
Judith is boos: Lul de behanger
Huub bemoei je er niet mee . Ik wil dit zien
Raar hoorquote:
Zoiets als dit?quote:
Die kan aleen maar boeren en schijtenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
Jaap kan best zingen, volgens mij.
Zo is hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:03 schreef FuTilE het volgende:
Flauw van Talpa, zeg... Stuur ze noodgedwongen de tuin in omdat de villa gerenoveerd moet, hef -hoogstwaarschijnlijk vanwege de kou- de alcoholrestrictie op en stuur er vervolgens Juf Judith op af om de boel een beetje in toom te houden.
Over een uur of twee zitten ze allemaal melancholisch in het kampvuurtje te staren, in plaats van dat ze elkaar de koppen inslaan. Dat kán toch niet?!?!
Wat een prachtige fotoquote:
is hij nu geemotioneerd?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
Nee, niet dit k-nummer. Elke keer als ik denk dat het niet erger kan. . .
Kom op Jaap, kom op met die terror.
BB-taferelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
OMG de anderen elkaar helemaal vasthouden elkaar.
Mijn hoop is op Jaap gevestigd.
nou Jaap is bijna ontroerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
OMG de anderen elkaar helemaal vasthouden elkaar.
Mijn hoop is op Jaap gevestigd.
Blowin' in the Windquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:05 schreef FuTilE het volgende:
Kumnayaaaaaa My Lord, Kumbayaaaaaaaa....
Kumbajaaaaaaap My Lord, KumbaJaaaaaaaap!
Wat zei je Avonne ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
Jaap kan best zingen, volgens mij.
Echt, als hij zijn best doet, en niet loopt te fucken, kan hij echt zingen.quote:
Een stuk vermakelijker dan JJquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
life has no meaning in the golden cage
I want to die in the water
because I have to live with these idiots
(Jaaps solo)
Dat geloof ik ook wel jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, als hij zijn best doet, en niet loopt te fucken, kan hij echt zingen.
De nieuwe Sylvia?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dult Michel ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef Day het volgende:
Huub: Ken je Michele, van Anouk?
Jaap: Nee, die mag niet, die duld ik niet.
Sterker nog, als hij een kilo of 650 afvalt, ziet hij er volgens mij ook nog best goed uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
nu ff niet andersquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Michelle...zo'n lekker nummer. Zwijmel, zwijmel.
komt omdat jaap iedere keer zegt dat hij dood wilt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
En nog een grafnummer, wat is er toch aan de hand met die lui??
En wat heeft dit allemaal met kampvuurmuziek te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
En Huub die de laatste dagen hier wordt afgezeken probeert het nog enigszins te redden door Jaap in te tomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef 2live het volgende:
Dus dit is het zgn niveau waar iedereen altijd om roept; Jaap die de zangles verstiert![]()
Foei, stoute Jaap!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef 2live het volgende:
Dus dit is het zgn niveau waar iedereen altijd om roept; Jaap die de zangles verstiert![]()
Het zou me verbazen als ze nu Queens of the Stoneage No One Knows zouden gaan doen, maar da's het enige wat me nu uit deze DGK dip kan halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
acteur?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Foei, stoute Jaap!![]()
Waarom was die gozer de eerste maand in hemelsnaam zo'n ongelooflijke jodocus?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |