weet ik, maar die denkt iedereen af te lezen aan de manier hoe ze het spel speelt. Dat snap ik dus niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maarwe dachten Lieke iets meer intelligentie toe.![]()
Die worden verloot onder de 50 trouwste FOK!-DGK streamers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef Varen het volgende:
Hebben ze de tenten al verdeeld?
Japio heeft besloten zijn kamer af te staan aan een arm Afrikaans kindje, dus hij blijft.quote:
Wat denk je ervan Pietquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die worden verloot onder de 50 trouwste FOK!-DGK streamers.
Stuur maar vast een PM naar Day!
Huub ging Jaap Spiezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
wat was er net?
Natasja ga dan bellen tegen Jaap
jaap tegen iemand? tegen jou zou ik aangifte doen maar tegne jou(huub?) niet
Ik snap haar spel ook nog niet maar ik heb de streams ook niet vaak aan. moet zeggen na een paar uurtjes weer kijken zeker op die camping , dat je dan toch wel meer een beeld krijgt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef 2live het volgende:
[..]
weet ik, maar die denkt iedereen af te lezen aan de manier hoe ze het spel speelt. Dat snap ik dus niet.
Ja, maar die heeft besloten dat hij niet gaat.quote:
Day en tentenkampen gaan niet samenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De nieuwe divan, misschien?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
Eric werd door 10 opgehemeld als de relnicht, die de nieuwe diva zou worden....
Die heeft inmiddels meer dan genoeg tijd gehad om zich te bewijzen.![]()
Ik hoef geen tent, we hebben een bootjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus nu gaat er niemand?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft besloten dat hij niet gaat.
Met al of niet het spel spelen heeft het weinig te maken wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef 2live het volgende:
[..]
weet ik, maar die denkt iedereen af te lezen aan de manier hoe ze het spel speelt. Dat snap ik dus niet.
Ze hebben al een laatste oefening gedaan vanmiddag dus JAquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoef geen tent, we hebben een bootje![]()
Wie slaapt bij wie, Brian toch niet bij Amanddaatje?
nee amanda bij eric maar neem aan dat ze liever bij brian slaapt. natasja bij brian ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoef geen tent, we hebben een bootje![]()
Wie slaapt bij wie, Brian toch niet bij Amanddaatje?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:50 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Natasia tegen Jaap: Net als ik mijn ongestelde kut langs jou hoofd heb laten gaan.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:49 schreef itsme het volgende:
[..]
spiezen?
Ja, die dingen waar je vlees mee prikt van de BBQ.
Natasia zei ga bellen dan je weet waar de telefoon is, waarop Jaap zei als jij het had gedaan had ik wel gebeld maar voor Huub niet.
Probeer je nu alvast een gezellige kampeervakantie te bewerkstelligen?quote:
Ging m.i ook veel te ver.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef Marelle het volgende:
Tjonge jonge, Natasja weet zich weer exact als een Miljonair te gedragen, met haar uitspraak tegen Jaap, niet normaal![]()
![]()
Het zal je moeder zijn zegquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef Marelle het volgende:
Tjonge jonge, Natasja weet zich weer exact als een Miljonair te gedragen, met haar uitspraak tegen Jaap, niet normaal![]()
![]()
Dat heb je goed gezien!quote:
quote:
sorry, het wordt Kumbayaquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef FuTilE het volgende:
Drinken mensen, drinken! Schandalen willen we!
Sommige mensen hebben ook alles mee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Gigageil het volgende:
Jaap is dik en heeft een kleintje....
Natasia daarentegen heeft:
Slappe tieten.
Een vetschort met straie.
Een dikke reet.
Een restant droog kroeshaar waar een pruik opgenaait zit.
een voorhoofd wat eindigt op haar kruin.
Een rotkop.
Een verknipt schizo-karakter.
Zware Grootheidswaanzin.
Zeer ordinair taalgebruik.( ongestelde kut over hoofd???)![]()
Dominantie-problemen.
Angst voor vreemden in DGK.
Schreeuwerige krijsstem.
Ongemanierd tegen ouderen ( noemde Jan de Bouvrie skatje, dat was het laatste wat ik zag )![]()
![]()
Waarvan we dachten dat het een gekke terror avond zou worden, lijkt het toch te einidigen op een saaie standaard avond. Ow ik hoor net dat er geen zangles is vavavond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |