quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef djenneke het volgende:
Ahhh, wel lief hoe dol die twee kneuzen op elkaar zijn
quote:
quote:
NU IS HET GENOEGquote:
En in haar bek schijtquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef MissX het volgende:
Ik hoop toch echt dat hij haar hard dumpt.
He ik ook!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef djenneke het volgende:
Ik heb zin om haar te slaan.
nietes, hij is te lief. En om daarvoor gestraft te worden met een leven lang doorbrengen met die doos, staat totaal niet in proportiequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef Fendy het volgende:
Hij hoopt nog op een goede afloop, de kloddermongool.
Nu verdient hij het om lekker haar onderdaantje zijn, hij verdient het
volgens mij houdt hij zich (alle afleveringen al) enorm in omdat er camera's bij zijn...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef Neverstop het volgende:
Schokkend om te zien hoe Danny onderdanig loopt te doen. Zie je niet aan 'm af.
Ik heb eigenlijk ook wel een vaag vermoeden dat we de 'echte' Danny nog niet hebben gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
volgens mij houdt hij zich (alle afleveringen al) enorm in omdat er camera's bij zijn...
Hij vertelt haar nog wel de waarheid, maar heeft geen zin in genant gedoe voor half nederland met die domme koe...
(is mijn inschatting...)
Bij het eerste kamvuur was hij er al achter dat hij haar niet meer wilde, en altijd maar zeggen dat het haar eigen fout isquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef djenneke het volgende:
Ik vind Takis enorm fake overkomen. Eerder las ik al dat die twee een open relatie hebben, en dit gewoon zagen als een vakantie. Ik ben erg geneigd dat te geloven.
ik weet het wel zeker...en respect voor hem, wat dat betreft...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel een vaag vermoeden dat we de 'echte' Danny nog niet hebben gezien.![]()
Nou 1! Veronique en Freddiequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef sander89 het volgende:
SPANNEND uhm, denk dat er 0 koppels overblijven![]()
Ik hoop nog op wat pittige beelden van het verborgen cameraatjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Michellee het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Bianca, als ze heeft gehoord van Takis en Amina..
die 2 zijn zo fucked up, het zou me niet eens verbazen...ze verdienen elkaar...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
2. Ook Gringo en Ciska gaan trouwen.
Tja, ik ken wel meer mannen die bij hun zeikwijven blijven, omdat ze hen ooit ergens van "gered" of mee "geholpen" hebben in "moeilijke tijden". Zoiets heb ik hen wel eerder horen zeggen, dat Danny veel heeft meegemaakt, en zij hem daardoor heen gesleept heeft ofzoiets. Mannen denken dan vaak dat ze zo'n vrouw iets verplicht zijn, of dat zo'n vrouw dan wel heel speciaal moet zijn...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo gevonden. Fred en Veronique waren zo leuk om te zien..
Danny kan zo veel beter dan die Rachel, snap niet wat hij in haar ziet.
in tegenstelling tot het zeikerige toontje waarop ze elk ander woord uitspreekt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Reetsjol snapt het idee van het programma niet zo geloof ikEn ik erger me kapot aan dat zeikerige toontje waarmee ze 'relaatsie' uitspreekt
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel een vaag vermoeden dat we de 'echte' Danny nog niet hebben gezien.
nou, respect.. de echte Danny kon nog wel eens een stuk minder lief zijn dan hij lijkt.quote:ik weet het wel zeker...en respect voor hem, wat dat betreft...
Ja ok.. maar dit is echt het toppuntquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in tegenstelling tot het zeikerige toontje waarop ze elk ander woord uitspreekt?![]()
de echte Danny kan best een klootzak zijn, daar gaat het niet om...maar hij heeft ten minste nog iets van zelfbeheersing...alle overige deelnemers hebben domme dingen gedaan en gaan het achteraf goed proberen te praten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef Schildpadje het volgende:
nou, respect.. de echte Danny kon nog wel eens een stuk minder lief zijn dan hij lijkt.![]()
Dat vermoed ik dus ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef Schildpadje het volgende:
[..]
[..]
nou, respect.. de echte Danny kon nog wel eens een stuk minder lief zijn dan hij lijkt.![]()
Jawel, op de dreamdate ging hij iets verderquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef Awakie het volgende:
Heeft Takis dus niks gedaan behalve het zoenen?
Maar dat vertelt hij dus niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:30 schreef _Ardjen_ het volgende:
[..]
Jawel, op de dreamdate ging hij iets verder
Gringo heeft ongetwijfeld een verborgen kant die alleen zij kent, en die enorm aantrekkelijk is...vast wel...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef Michellee het volgende:
Met wie is Grinko dan steeds vreemd gegaan..? Wie wil er uberhaupt met Grinko? Behalve Ciska..
Die blikken van hem zijn in ieder geval allemaal ingestudeerd voor de spiegelquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef djenneke het volgende:
Bij Gringo lijkt het altijd net alsof hij oplepelt wat hij zojuist in zijn dagboekje heeft genoteerd.
Je bedoelt iets als een enorme lul?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Gringo heeft ongetwijfeld een verborgen kant die alleen zij kent, en die enorm aantrekkelijk is...vast wel...
![]()
Dat zal het zijn..En wat heeft hij met Melissa gedaan? Dat heb ik gemist..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Gringo heeft ongetwijfeld een verborgen kant die alleen zij kent, en die enorm aantrekkelijk is...vast wel...
![]()
Een kinky spelletjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat zal het zijn..En wat heeft hij met Melissa gedaan? Dat heb ik gemist..
misschien wel 2, aangezien Ciska daar kennelijk wel van houdt...quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien wel 2, aangezien Ciska daar kennelijk wel van houdt...
misschien is dat wel z'n geheime wapen...dat Ciska al die jaren denkt dat hij ontzettend mooie, lieve dingen zegt, terwijl ze hem in feite gewoon niet goed verstaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Fendy het volgende:
Gast is gewoon echt niet te verstaan.
het zijn belgenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien is dat wel z'n geheime wapen...dat Ciska al die jaren denkt dat hij ontzettend mooie, lieve dingen zegt, terwijl ze hem in feite gewoon niet goed verstaat![]()
Dat dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Awakie het volgende:
Nieuwe topictitel is bekend:
OEA AHoeweoeoe
ofzoiets..
Ik hoop dat ze voor die laatste nacht veel geld krijgt...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef MissX het volgende:
arme Elynn....
Rare luiquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef Fendy het volgende:
Jammer dat we al weten dat ze getrouwd zijn
Ben benieuwd met welke libi-doos hij dat heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef Michellee het volgende:
Oh nee, Freddie heeft Veronique bedrogen..
Ik denk dat Danny wel blij is dat hij eindelijk van die doos af is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef Franneh het volgende:
Arme Veronique en arme Danny.
Voor de pop zal dat niet zo moeilijk zijn, ze lijkt me een beetje botoxvol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:49 schreef Schildpadje het volgende:
Ik wil wel even een compliment geven aan de presentatoren. Zulke freaks voor je hebben en je gezicht zo netjes in de plooi kunnen houden, respect.![]()
Ja, maar hij is wel 6 jaar van zijn leven kwijt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:50 schreef Awakie het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny wel blij is dat hij eindelijk van die doos af is?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Cairon het volgende:
De enige manier om Co te laten weten dat je respect voor hem hebt is door het op een Cue-Card te schrijven... wat een anaaldouche is dat toch zeg... presenteren is ook een talent dat niet iedereen bezit.
Ja dat vind ik ook. Die Veronique is zo ongeveer een kruising tussen Ciska en die andere Veronique (van Fredje), met hier en daar een toefje botox en silicone. Wat een nietszeggende muts zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor de pop zal dat niet zo moeilijk zijn, ze lijkt me een beetje botoxvol.
Al kan ik me natuurlijk vergissen.
Yup, heb hier de DVD nog liggen. En z'n presentatie is inderdaad wat houterig, maar dat vergeef ik hem ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:02 schreef Scope het volgende:
...maar heb nog wel wat respect voor hem voor zn optreden in The Trip. Althans... daar is ie toch van?![]()
Wel een geniaal idee voor een belspel trouwensquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef Cairon het volgende:
Belgisch voor Beginners met Gringo en Ciska
Weten we dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef Fendy het volgende:
Jammer dat we al weten dat ze getrouwd zijn
OK, maar ze kunnen allebei niet presenteren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:49 schreef Schildpadje het volgende:
Ik wil wel even een compliment geven aan de presentatoren. Zulke freaks voor je hebben en je gezicht zo netjes in de plooi kunnen houden, respect.![]()
Tada (onderaan)quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef SEMTEX het volgende:
Wat wel raar is: ik dacht dat ik ergens gehoord had dat Veronique en Fredje ook zouden gaan trouwen. Of dat ze iig bij elkaar bleven.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
OK, maar ze kunnen allebei niet presenteren.
quote:ik had het ook niet over de verdere prestaties, want die lijken natuurlijk nergens op. Die autocue-pauzes tussen de zinnen zijn idd overduidelijk. Nouja autocue.. iemand die steeds het bordje moet verwisselen dan.
Co in The Trip, dat was zooo vet! Met die blonde gast.. Liepen ze ergens in Scandinavie te sloffen/liften langs een container met 'Keu' erop ofzo..quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:02 schreef Scope het volgende:
maar heb nog wel wat respect voor hem voor zn optreden in The Trip. Althans... daar is ie toch van?![]()
kheb al 6 weken house gemistquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:04 schreef Nuna het volgende:
Het liep trouwens nu wel erg uit. Heb nu een stuk van House gemist![]()
ze heeft anders wel een fraai stel tietenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor de pop zal dat niet zo moeilijk zijn, ze lijkt me een beetje botoxvol.
Al kan ik me natuurlijk vergissen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef MissX het volgende:
Je hebt alleen maar geen sex gehad omdat de vrouwen je niet wilde, kneus!
Dat snap ik evenmin.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:05 schreef Cacao het volgende:
Waar ik maar niet bij kan met mijn hoofd, is dat alle Temptation deelnemers overal maar intrappen. Die kampvuur beelden worden niet in chronologische volgorde uitgezonden. En het zijn meestal maar enkele zinnen die de vriend(in) zegt over de ander, niet het hele gesprek. Toch wegen de deelnemers enorm zwaar aan elk woordje en elke actie.
* Voelt zich vereerd *quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef Feya het volgende:
[afbeelding]
Wat doe je als je je verveeld om half 2 en Niet naar bed wilt...
op zn minst 17 pagina's vol smiley's bekijken![]()
Ik kwam werkelijk niet meer bij van het lachen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:30 schreef Cairon het volgende:
Wat een schurftkut is die Rachel toch ook. Alsmaar janken en zeiken dat haar relatie met Danny een hel is zonder einde, dat ze diepongelukkig is en dat Danny een gruwelijk onderdrukkend monster is dat haar verstikt en haar hele leven oplegt en zijn ideeen aan haar opdringt.
Dat vormloze viswijf is een pinda verwijderd van een veganistische barbeque.
Danny heeft zuur voor zich uit zitten staren en op het kampvuur valt die zeug hem aan met het schuim op de lippen. Zodra ze geconfronteerd word met haar eigen gal kruipt ze door onmogelijke hoepels om het maar goed te praten. Nee je ziet het verkeerd, dat was allemaal jouw schuld Danny, ik vecht hier voor ons! Ze kan stuiptrekkend over de grond trekken en van hier naar Parijswieberen, labiel is voor haar een levenstijl.
Als er iemand verstikkend overkomt is het die big wel. Ze eist gewoon dat Danny de fout gaat.
Werkelijk waar, jij achterlijke vetkwab, weet je wel wat het betekent als je zegt dat iemand "intiem" is met een ander? Danny kijkt naar tieten, gefeliciteerd, hij is hetero, en heeft een pols. Post Menstruale Rachel is niet te houden zo woedend, hoe heeft hij het ooit in zijn hoofd gehaald.
En Danny is een emotieloze zak mest, zo nu en dan komt er iets van een sprankje leven in hem, maar het sterft al snel weg... als we de beelden van wat nog komen gaat dan is hetgeen Danny zegt iets in de trant van "Rachel, heb jij mijn slippers gezien?" waarop de labiele feeks krijst: "Val me niet zo aan!"
Rachel is zo ver heen dat ze dat soort dingen nog tegen de piccolo schreeuwt als hij vraagt haar tassen en koffers naar de kamer te brengen.
Takis is gewoon een debiele droplul die zichzelf voor schut zet met zijn bek vol schijt. Bianca is tenminste nog een redelijk figuur als je haar naast Takis zet... damning with faint praise zoals de engelsen dat zeggen.
Ik vind het heerlijk hoe Bianca ook altijd aRmina zegt, ze weet volgens mij dondersgoed dat het meisje Amina heet.. Zo'n lekkere, sutbtiele steek onder water.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:36 schreef Cutebutpsycho het volgende:
maar ben ook benieuwd hoe het afgelopen is met Takis zijn vriendin? Die was toch ook niet helemaal meer into z'n relatie voortzetten op de dreamdate met Armina??![]()
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk hoe Bianca ook altijd aRmina zegt, ze weet volgens mij dondersgoed dat het meisje Amina heet.. Zo'n lekkere, sutbtiele steek onder water.
Ja die gingen dit jaar nog trouwen, en ze wouden kinderenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef SEMTEX het volgende:
Wat wel raar is: ik dacht dat ik ergens gehoord had dat Veronique en Fredje ook zouden gaan trouwen. Of dat ze iig bij elkaar bleven.
Whoei!!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:57 schreef single_queen het volgende:
meneer libidos is toch vreemdgegaan! (zonder boekskes of filmskes?)
En Rachel heeft CAMERA'S ontweken! ai ai ai!
ps.. de aflevering is online (jeeuh)
Huh ? heeft fredje Veronique bedrogen ??? hoe weten jullie datquote:Op maandag 14 mei 2007 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben benieuwd morgen.
Fredje heeft Veronique bedrogen maar ze gaan toch nog trouwen.
Dat werd in het programma verteldquote:Op maandag 14 mei 2007 20:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Huh ? heeft fredje Veronique bedrogen ??? hoe weten jullie dat
Van dat forum ' En de Laurent heeft zn fout toch goed recht gezet. Om die flitsen uit zn hoofd te krijgen van dienen draak in hare puren is hij nu met Nelleke begonnen. Das effe een vooruitgang van 1200%. Hij is nu dus toch op goede weg. Go Laurent !'quote:Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef Awakie het volgende:
Dus ik google op Rachel +temptation op google images.
Kom ik hier terecht:
http://www.dj2dj.be/forum/index.php?PHPSESSID=65f943b65b18fcf3865392dcfc1546f7&topic=26332.new
Hebben ze daar dus ook ontdekt dat ze op het vriendinnetje van Shrek lijkt![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Huh ? heeft fredje Veronique bedrogen ??? hoe weten jullie dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wojca heeft nu toch een relatie met Nelleke ?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:12 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Van dat forum ' En de Laurent heeft zn fout toch goed recht gezet. Om die flitsen uit zn hoofd te krijgen van dienen draak in hare puren is hij nu met Nelleke begonnen. Das effe een vooruitgang van 1200%. Hij is nu dus toch op goede weg. Go Laurent !'
Dat doet ie zeker goed. Ik ben niet onwijs fan van haar, maar zij is wel mooi en hij dus totaal niet!
Dat dacht ik ook gelezen te hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wojca heeft nu toch een relatie met Nelleke ?
quote:Gringo is een echte ster hier in vlaanderen![]()
(foto)
Reclame filmpje voor radiostation
http://www.youtube.com/watch?v=GO4TDsXYfjY
Ik verwacht hem binnen het jaar in de hitparade![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef So_Addictive het volgende:
Dit had ook een leuke topictitel kunnen zijn:
Temptation Island #6, Ciska: "Godverdomme! "
Que?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:30 schreef Cairon het volgende:
Wat een schurftkut is die Rachel toch ook.
Dat vormloze viswijf is een pinda verwijderd van een veganistische barbeque.
Ik zie 'm niet.quote:Ben ik trouwens de enige, die enige gelijkenis ziet tussen onze Belgische onverstaanbare blauwtjesloper, en Jeroen de nieuwe lama?
Mijn vergelijking vond ik treffenderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:25 schreef Rebbedebje het volgende:
Nog even uit het vorige topic van H2CO3:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik trouwens de enige, die enige gelijkenis ziet tussen onze Belgische onverstaanbare blauwtjesloper, en Jeroen de nieuwe lama?
[afbeelding][afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:43 schreef MissJ het volgende:
Foeiiiiiiii Fredje, kon je je lidiboooos niet onder controle houden![]()
Laurent is wel ok om te zien, kan toch best iets beters krijgen lijkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef MissX het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Laurant het op die Rachel kon. En wat een achterbaks tyfuswijf is het.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef MissJ het volgende:
Mooi, het is dus uit tussen Danny en Rachel
heerlijk hypocriet op die laatste avond tegen Danny...''t gaat om die intimiteit...je weet toch hoe erg ik dat vind?!'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef MissJ het volgende:
is die koe gewoon all the way gegaan met Laurent?
Jezus zeg wat een pleuriswijf zeg!!! en maar janken tegen Danny dat hij te ver is gegaan, terwijl hij GVD niks gedaan heeft!
Danny, dump dat wijf!
Da's wel zonde...niet donderdag al?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
maar goed, we gaan dus pas volgende week Takis en Bianca en de Gringo en Ciska-soap zien.
Donderdag ja...quote:
Echt hè. Dat was echt typisch zo'n stelletje dat helemaal vastgeroest zat en waarvan ze allebei niet meer beter weten dan bij elkaar te blijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:15 schreef SEMTEX het volgende:
On-ge-lo-felijk. WAT een enorm achterbakse ZEEKOE, die Rachel. WAT een dom, lelijk, onbetrouwbaar wijf. En Danny meent dat hij haar iets verschuldigd is omdat Rachel ws zijn eerste liefde is. Open je ogen, dude! Heerlijk, wat een erger-televisie.
ik heb een keer bijna 1.5 week moeten wachten op een afleveringquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
wanneer staat het meestal online? Hoelaat?
Dan had je net zo goed de herhaling kunnen kijken...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:06 schreef Beach het volgende:
ik heb een keer bijna 1.5 week moeten wachten op een aflevering![]()
en die komt wanneer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:23 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed de herhaling kunnen kijken...
Op maandagavond/nacht.quote:
Grof maar geweldig!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:18 schreef Heero87 het volgende:
Uit het Belgische tijdschrift Humo:
[afbeelding]
![]()
Beetje suggestief allemaal, aangezien Xena geen echte verleidster was, maar iemand die een spionne speelde voor Bianca en eigenlijk niet veel te melden had behalve "Takis en Armina hebben gezoend"quote:‘Verleidster ook goede misleidster’
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Wiaan Ram, een 33-jarige verleidster uit het tv-programma Temptation Island, lijkt niet alleen goed in het verleiden van leuke mannen, maar ook in het misleiden van haar werkgever.
Haar werkgever, het banenbemiddelingsbureau Workstar, waar ze van oktober vorig jaar tot en met februari dit jaar coordinator jobcenter was, heeft deze week een advocaat op haar afgestuurd om zes weken loon en vakantiegeld terug te vorderen.
Wiaan, die in de serie de naam Xena draagt, meldde zich in januari ziek. En bleef dat zes weken. Maar ziek was ze niet. Ze vertrok naar een tropisch eiland om de opnamen bij te wonen van Temptation Island.
Op de website van Temptation Island, laat de vamp weten, dat ze een hekel aan verplichtingen heeft en afknapt op leugens.
Een week ‘na haar beterschap’ vond Wiaan een andere baan. Haar werkgever is op zijn zachtst gezegd ‘not amused’ toen hij erachter kwam dat het de zich ziek gemelde Wiaan was die hij op televisie zag, en besloot er een advocaat op te zetten. Er wordt een bedrag teruggevorderd van naar verluidt zo’n kleine 4000 euro. Ondertussen is onder het personeel van Workstar Temptation Island, waarvan donderdag de laatste aflevering wordt uitgezonden, het bestbekeken tv-programma geworden.
Wiaan reageert: “Ik had gewoon vakantie. Klaar. En dat was gecombineerd met ziekte.” Van een brief van een advocaat zegt ze niks te weten: “Als dat zo is, dan kan ik ook wel een boekje over Workstar opendoen. Het is gewoon een witwasserij. Workstar kan binnen een half jaar sluiten.”
Op geld van Wiaan hoeft het bedrijf al helemaal niet te rekenen. “Dat kunnen ze shaken. Ze krijgen niks. Ze hebben mij eruit gewerkt. Dit is een bullshit-verhaal. Ik was maar drie dagen op Temptation Island. Wat een vals bedrijf.”
Workstar heeft laten weten geen commentaar te willen geven op de situatie.
Bron: Telegraaf
Je haalt echt de woorden uit m'n mond. Eerste wat ik zei tegen huisgenoot tijdens het kijken was 'oh hij kreeg vast geld voor die date' en het tweede was 'wat heeft ie aan echt?!' Hahaha..quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Cacao het volgende:
Haaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa
Ik geloof echt niet dat Dave en Reetsjel een 'date' hebben gehad. Danny kreeg gewoon geld + gratis publiciteit + een gratis drankje om even met haar op dat terrasje te zitten. Dat kan niet anders, dat geloof ik echt niet!
(En dat giletje dat hij aan heeft, waaaat is daaaat? Veronica's lekkerste...tssss)
Die krijgt daar geen geld voor, die zielige (ik ben dom en wil dus een baantje in de media) doen er alles voor om op TV te komen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je haalt echt de woorden uit m'n mond. Eerste wat ik zei tegen huisgenoot tijdens het kijken was 'oh hij kreeg vast geld voor die date' en het tweede was 'wat heeft ie aan echt?!' Hahaha..
Vanavond toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
maar goed, we gaan dus pas volgende week Takis en Bianca en de Gringo en Ciska-soap zien.
Haha, mijn vriend en ik zeiden ook al, hij doet niks!! Ach wat een irritant mens die Rachel. Beetje boos doen omdat Danny in haar ogen intiem liep te doen met de dames, terwijl zij met Laurent heeft gesekst. Hoe durft ze dan nog zo tegen Danny te doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:58 schreef Miwaki het volgende:
Het leukste vond ik nog de opmerking van Rachel tijdens hun laatste avond, na het kampvuur. Danny zegt (heel licht) geirriteerd iets over dat zij zoende met Laurent. Ondertussen staat hij rustig geleund op balkon voor zich uit kijkend, zegt die hork:
"Doe nou toch eens rustig joh! Je valt me bekant aan!!"
Nou!! Toen had ik het niet meer.
waarschijnlijk een slet ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:00 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Iemand enig idee wat een lichtekooi is?Daar maakt Gringo Ciska-lief voor uit.
Oh, antwoord al hier gevonden
En wat een (schoon)moeders from hell!!quote:
Dat lijkt me helemaal een toepasselijke plaatsnaam!quote:...
en kunnen we ons weer verheugen op Jut en Jul Labilio? LIBIDOS
hulde voor dit meesterlijke schrijftalentquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef Cairon het volgende:
...soort column...
Heb de aflevering gisteren niet gezien maar ging er van uit dat Bianca en Takis uit elkaar waren? Paar weken geleden zag ik Takis nog innig met een andere dame op een strandfeestje in Bloemendaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef Marty het volgende:
Takis vergeet voor het gemak even dat hij heeft lopen zoenen met Amina.
Hij zegt dat Bianca een belofte heeft verbroken (zoenen met Roberto) en daarmee op 0-1 staat.
Nu gaat hij ervoor zorgen dat het 1-1 wordt, of nog beter 2-1 want hij wil graag winnen...![]()
hij heeft een "vrije" relatiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:12 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Heb de aflevering gisteren niet gezien maar ging er van uit dat Bianca en Takis uit elkaar waren? Paar weken geleden zag ik Takis nog innig met een andere dame op een strandfeestje in Bloemendaal![]()
Huldequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef Cairon het volgende:
en dan krijgen we Takis weer te zien die vol overgave in een of andere demente schijnwereld leeft waar mensen hem in een straal van drie meter kunnen tolereren. Ik zou hem nog niet slaan met een roeispaan.
ja de muziek was weer erg toepasselijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:59 schreef woeshie het volgende:
dat liedje wanneer Gringo en Ciska op het gras zitten en terug ruzie krijgen .. Just a perfect day ..![]()
Alle realityseries staan vanaf nu in FTR.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:01 schreef Cairon het volgende:
Dit topic is al sinds het eerste seizoen geloof ik aanwezig in SHO
Beetje laat om het nu ineens te verplaatsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |