He ik ook!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef djenneke het volgende:
Ik heb zin om haar te slaan.
nietes, hij is te lief. En om daarvoor gestraft te worden met een leven lang doorbrengen met die doos, staat totaal niet in proportiequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef Fendy het volgende:
Hij hoopt nog op een goede afloop, de kloddermongool.
Nu verdient hij het om lekker haar onderdaantje zijn, hij verdient het
volgens mij houdt hij zich (alle afleveringen al) enorm in omdat er camera's bij zijn...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef Neverstop het volgende:
Schokkend om te zien hoe Danny onderdanig loopt te doen. Zie je niet aan 'm af.
Ik heb eigenlijk ook wel een vaag vermoeden dat we de 'echte' Danny nog niet hebben gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
volgens mij houdt hij zich (alle afleveringen al) enorm in omdat er camera's bij zijn...
Hij vertelt haar nog wel de waarheid, maar heeft geen zin in genant gedoe voor half nederland met die domme koe...
(is mijn inschatting...)
Bij het eerste kamvuur was hij er al achter dat hij haar niet meer wilde, en altijd maar zeggen dat het haar eigen fout isquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef djenneke het volgende:
Ik vind Takis enorm fake overkomen. Eerder las ik al dat die twee een open relatie hebben, en dit gewoon zagen als een vakantie. Ik ben erg geneigd dat te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |