quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef djenneke het volgende:
Ahhh, wel lief hoe dol die twee kneuzen op elkaar zijn
quote:
quote:
NU IS HET GENOEGquote:
En in haar bek schijtquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef MissX het volgende:
Ik hoop toch echt dat hij haar hard dumpt.
He ik ook!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef djenneke het volgende:
Ik heb zin om haar te slaan.
nietes, hij is te lief. En om daarvoor gestraft te worden met een leven lang doorbrengen met die doos, staat totaal niet in proportiequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef Fendy het volgende:
Hij hoopt nog op een goede afloop, de kloddermongool.
Nu verdient hij het om lekker haar onderdaantje zijn, hij verdient het
volgens mij houdt hij zich (alle afleveringen al) enorm in omdat er camera's bij zijn...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef Neverstop het volgende:
Schokkend om te zien hoe Danny onderdanig loopt te doen. Zie je niet aan 'm af.
Ik heb eigenlijk ook wel een vaag vermoeden dat we de 'echte' Danny nog niet hebben gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
volgens mij houdt hij zich (alle afleveringen al) enorm in omdat er camera's bij zijn...
Hij vertelt haar nog wel de waarheid, maar heeft geen zin in genant gedoe voor half nederland met die domme koe...
(is mijn inschatting...)
Bij het eerste kamvuur was hij er al achter dat hij haar niet meer wilde, en altijd maar zeggen dat het haar eigen fout isquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef djenneke het volgende:
Ik vind Takis enorm fake overkomen. Eerder las ik al dat die twee een open relatie hebben, en dit gewoon zagen als een vakantie. Ik ben erg geneigd dat te geloven.
ik weet het wel zeker...en respect voor hem, wat dat betreft...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel een vaag vermoeden dat we de 'echte' Danny nog niet hebben gezien.![]()
Nou 1! Veronique en Freddiequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef sander89 het volgende:
SPANNEND uhm, denk dat er 0 koppels overblijven![]()
Ik hoop nog op wat pittige beelden van het verborgen cameraatjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Michellee het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Bianca, als ze heeft gehoord van Takis en Amina..
die 2 zijn zo fucked up, het zou me niet eens verbazen...ze verdienen elkaar...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
2. Ook Gringo en Ciska gaan trouwen.
Tja, ik ken wel meer mannen die bij hun zeikwijven blijven, omdat ze hen ooit ergens van "gered" of mee "geholpen" hebben in "moeilijke tijden". Zoiets heb ik hen wel eerder horen zeggen, dat Danny veel heeft meegemaakt, en zij hem daardoor heen gesleept heeft ofzoiets. Mannen denken dan vaak dat ze zo'n vrouw iets verplicht zijn, of dat zo'n vrouw dan wel heel speciaal moet zijn...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo gevonden. Fred en Veronique waren zo leuk om te zien..
Danny kan zo veel beter dan die Rachel, snap niet wat hij in haar ziet.
in tegenstelling tot het zeikerige toontje waarop ze elk ander woord uitspreekt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Reetsjol snapt het idee van het programma niet zo geloof ikEn ik erger me kapot aan dat zeikerige toontje waarmee ze 'relaatsie' uitspreekt
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel een vaag vermoeden dat we de 'echte' Danny nog niet hebben gezien.
nou, respect.. de echte Danny kon nog wel eens een stuk minder lief zijn dan hij lijkt.quote:ik weet het wel zeker...en respect voor hem, wat dat betreft...
Ja ok.. maar dit is echt het toppuntquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in tegenstelling tot het zeikerige toontje waarop ze elk ander woord uitspreekt?![]()
de echte Danny kan best een klootzak zijn, daar gaat het niet om...maar hij heeft ten minste nog iets van zelfbeheersing...alle overige deelnemers hebben domme dingen gedaan en gaan het achteraf goed proberen te praten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef Schildpadje het volgende:
nou, respect.. de echte Danny kon nog wel eens een stuk minder lief zijn dan hij lijkt.![]()
Dat vermoed ik dus ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef Schildpadje het volgende:
[..]
[..]
nou, respect.. de echte Danny kon nog wel eens een stuk minder lief zijn dan hij lijkt.![]()
Jawel, op de dreamdate ging hij iets verderquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef Awakie het volgende:
Heeft Takis dus niks gedaan behalve het zoenen?
Maar dat vertelt hij dus niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:30 schreef _Ardjen_ het volgende:
[..]
Jawel, op de dreamdate ging hij iets verder
Gringo heeft ongetwijfeld een verborgen kant die alleen zij kent, en die enorm aantrekkelijk is...vast wel...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef Michellee het volgende:
Met wie is Grinko dan steeds vreemd gegaan..? Wie wil er uberhaupt met Grinko? Behalve Ciska..
Die blikken van hem zijn in ieder geval allemaal ingestudeerd voor de spiegelquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef djenneke het volgende:
Bij Gringo lijkt het altijd net alsof hij oplepelt wat hij zojuist in zijn dagboekje heeft genoteerd.
Je bedoelt iets als een enorme lul?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Gringo heeft ongetwijfeld een verborgen kant die alleen zij kent, en die enorm aantrekkelijk is...vast wel...
![]()
Dat zal het zijn..En wat heeft hij met Melissa gedaan? Dat heb ik gemist..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Gringo heeft ongetwijfeld een verborgen kant die alleen zij kent, en die enorm aantrekkelijk is...vast wel...
![]()
Een kinky spelletjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat zal het zijn..En wat heeft hij met Melissa gedaan? Dat heb ik gemist..
misschien wel 2, aangezien Ciska daar kennelijk wel van houdt...quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien wel 2, aangezien Ciska daar kennelijk wel van houdt...
misschien is dat wel z'n geheime wapen...dat Ciska al die jaren denkt dat hij ontzettend mooie, lieve dingen zegt, terwijl ze hem in feite gewoon niet goed verstaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Fendy het volgende:
Gast is gewoon echt niet te verstaan.
het zijn belgenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien is dat wel z'n geheime wapen...dat Ciska al die jaren denkt dat hij ontzettend mooie, lieve dingen zegt, terwijl ze hem in feite gewoon niet goed verstaat![]()
Dat dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Awakie het volgende:
Nieuwe topictitel is bekend:
OEA AHoeweoeoe
ofzoiets..
Ik hoop dat ze voor die laatste nacht veel geld krijgt...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef MissX het volgende:
arme Elynn....
Rare luiquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef Fendy het volgende:
Jammer dat we al weten dat ze getrouwd zijn
Ben benieuwd met welke libi-doos hij dat heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef Michellee het volgende:
Oh nee, Freddie heeft Veronique bedrogen..
Ik denk dat Danny wel blij is dat hij eindelijk van die doos af is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef Franneh het volgende:
Arme Veronique en arme Danny.
Voor de pop zal dat niet zo moeilijk zijn, ze lijkt me een beetje botoxvol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:49 schreef Schildpadje het volgende:
Ik wil wel even een compliment geven aan de presentatoren. Zulke freaks voor je hebben en je gezicht zo netjes in de plooi kunnen houden, respect.![]()
Ja, maar hij is wel 6 jaar van zijn leven kwijt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:50 schreef Awakie het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny wel blij is dat hij eindelijk van die doos af is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |