Je mag door voor de koelkast!quote:
Goed ideequote:
Aanrader, topvoer. Alleen een beetje veel werk voor 1 persoon.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Die moet ik ook nog steeds een keer proberen.
Kun je er 2 dagen van etenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanrader, topvoer. Alleen een beetje veel werk voor 1 persoon. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik had een koelkast op zijn hoofd in gedachtequote:
Maar, we zijn met z'n tweetjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Aanrader, topvoer. Alleen een beetje veel werk voor 1 persoon. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Da's ook koelquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had een koelkast op zijn hoofd in gedachte
quote:
Jullie hebben gelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Maar, we zijn met z'n tweetjes.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:44 schreef oinkoink12 het volgende:
Vraagje, ik zoek een topic over bekende topics van fok
er stond het verhaal van kastanova in, 1 gast die zijn sok opat, en een gast die zijn huis verzon.
Volges mij was het in GC gepost weet iemand hem toevallig ?
Hier danquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:48 schreef oinkoink12 het volgende:
Goh denk je dat ik die niet al geprobeerd heb ?
Daar staat al genoeg gekkigheid tussen hoor. Bezoek anders ook eens deze essential classics:quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef oinkoink12 het volgende:
Het lijkt er wel op, maar nog niet helemaal iig bedankt
Vergeet die knorr dingen niet hequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
Magnetronmaaltijden zijn best oké
Al zou ik niet elke dag zulke maaltijden willen eten eik
terug in de magnetron!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou is m'n pizza koud gestold godverdomme
Nee iedere dag wordt een beetje teveel van het goede. Ik gooi ook regelmatig een stukje vlees in de wok met groenten en een aardappeltje, of pasta met een sausje enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
Magnetronmaaltijden zijn best oké
Al zou ik niet elke dag zulke maaltijden willen eten eik
Dat zijn geen magnetron maaltijden..quote:
Ik eet eigenlijk bijna elke werkdag wel gekookte aardappelen, met een potje groeten, verse groenten of sla en een vlees iets, al heb ik af en toe het gevoel dat het nog niet gezond genoeg isquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee iedere dag wordt een beetje teveel van het goede. Ik gooi ook regelmatig een stukje vlees in de wok met groenten en een aardappeltje, of pasta met een sausje enzo.
Niets mis met gezond en groente, aardappels en vleesquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ik eet eigenlijk bijna elke werkdag wel gekookte aardappelen, met een potje groeten, verse groenten of sla en een vlees iets, al heb ik af en toe het gevoel dat het nog niet gezond genoeg is
Gebakken aardappels zijn ook lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Pheno het volgende:
Ik eet haast nooit aardappelen, zeker niet gekookt
Krieltjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gebakken aardappels zijn ook lekker.
Das best nog veel danquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Pheno het volgende:
Ik eet haast nooit aardappelen, zeker niet gekookt
Alleen krieltjes. Of canarisch gekookt, maar dat is wél lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best nog veel dan
Die dingen eet ik dus nooit
Gekookt in een kanariequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen krieltjes. Of canarisch gekookt, maar dat is wél lekker
Nou vooruit dan, met uitjes en spek, en een eitje er doorheen geroerd....quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gebakken aardappels zijn ook lekker.
Oeh, ja. Lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vooruit dan, met uitjes en spek, en een eitje er doorheen geroerd....
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Trustequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik kruip lekker onder een deken op de bank. Slaap lekker alvast.
De laatste die ik zie is van 26-4quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 10-05-2007 om 21:42 met als onderwerp "donderdag!"
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
lama
nee, in mn script stond een 0, waar een 1 moest staan, due dat moest ik ff handmatig bijwerkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je scriptjes gaan met de postduif?
en nu ga ik alweer slapenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ahd dus net getypt waar is qu63 toch de laatste tijd ?en toen keek ik op de vorige apgina ene paar posts en daar was je
Net even 'geslapen'quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik kruip lekker onder een deken op de bank. Slaap lekker alvast.
Enny Vredelaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga morgen katjes kijken en 1 uitzoeken
In Sneekquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enny Vredelaan?
Dat is een collega van me
Dat is dan waarschijnlijk geen collega van mequote:
quote:
quote:
Gielquote:
en maar zeuren als iemand anders in die richting wat zegt hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik las Geilik ben verdoemd
en nu naar Fryslan
De verdoemenis!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik las Geilik ben verdoemd
en nu naar Fryslan
Hier ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
Standaard aan in de auto & op de stereo in de kamer
De echte?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Hier ook. Vandaag Face en Murdock uit the A-Team bij Arbeidsvitaminen!
Ohjaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier ook. Vandaag Face en Murdock uit the A-Team bij Arbeidsvitaminen!
quote:Meldingen: 48
Totale lengte: 222 km
Volgens de website welquote:
Oh, even dutje doenquote:
Diue files zijn inderdaad weer lachwekkend. Ik was gelukkig al vroeg op mijn werk, maar joh, het regent, dus gaan we maar weer als achterlijke drugshoeren rijden. 2 cursisten zijn er nog niet, die staan dus nog vastquote:
Om half 8 was er nog niet veel aan de hand. Whehehe, lang leve de ochtendmensquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:14 schreef JDude het volgende:
222 km. op vrijdagochtend?
Mijn treintje boemelde gelukkig vertragingsloos door
Halloquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef Maruna het volgende:
goeiemorgen!
Ohw, met z'n 3en is dat niet echt een optie neequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah, had ik echt geen tijd voor. Veel dingen overleggen met z'n 3en.
Nee inderdaad. Project wat binnenkort afgerond wordtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, met z'n 3en is dat niet echt een optie nee.
Ach gewoon ietsquote:
Yepquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Weekendplannen Fles?
Ah lekker!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Yep
Morgen toertje met de 186, zondag eindelijk eens echt uitslapen
nog 30 beurten extra op de bank dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef Kuukske het volgende:
Levering van m'n nieuwe bedje is een maand uitgesteld
Nog een maand op de grond verdomme.quote:
Bank, buro en eettafelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog 30 beurten extra op de bank dan?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:19 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor, over welgeteld 4,5 uur vakantie. En daar?
Hoezoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef Kuukske het volgende:
Levering van m'n nieuwe bedje is een maand uitgesteld
Hoeveel levertijd zit er op een hoogpolig zuurstokroze badmatje?quote:
Zoeen Kuuk past ook wel op een strijkplank denk ikquote:
Of onder de douchequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeen Kuuk past ook wel op een strijkplank denk ik
Ja, of in de vensterbank.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:28 schreef Pheno het volgende:
Of onder de douche
Waar heb je bestelt dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Hehehe.
Nouja, fabrikant heeft vertraging opgelopen met levering ofzoiets. Echt waardeloos hoor.
Ikea.quote:
Aha okequote:
Koop een hangmatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, of in de vensterbank.
Maar daar wordt mijn hernia van het op de grond slapen niet minder om.
Het is allemaal al betaald enzo.quote:
Wil die zich omdraaien, floep BAM op de grondquote:
Schiet die hernia er uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wil die zich omdraaien, floep BAM op de grond
Ja dus? Iets duurdere, bij betalen en je bent klaarquote:
Ik zeg geld uit de kassa trekken en daarna een bom onder die blauwe klote schoenendoos.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Het is allemaal al betaald enzo.
quote:
Maar zoeen groot bedrijf heeft toch al die shizzle op voorraad? Ik hoorde van de week ook mensen in de trein schelden dat ze al 14 weken op een bank wachten. Wat is daar moeilijk aan?quote:
We hebben sowieso te maken met levertijd ivm de lengte van het bed (2.20m.)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja dus? Iets duurdere, bij betalen en je bent klaar
Deze was duur zat voor ons budget.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja dus? Iets duurdere, bij betalen en je bent klaar
Blijkbaar dus nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zoeen groot bedrijf heeft toch al die shizzle op voorraad? Ik hoorde van de week ook mensen in de trein schelden dat ze al 14 weken op een bank wachten. Wat is daar moeilijk aan?
Goed idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:34 schreef JDude het volgende:
Ik zeg geld uit de kassa trekken en daarna een bom onder die blauwe klote schoenendoos.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hebben sowieso te maken met levertijd ivm de lengte van het bed (2.20m.)
Aha ik snap het nuquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Deze was duur zat voor ons budget.
En het probleem zit 'm in de levering van de 2,20m. formaten, dus een andere bestellen heeft alleen zin als het een kortere wordt. Die zijn 2,00 meter en daar pas ik maar net in. Nee, dank u.
Maak daar maar twee maanden van. We hebben drie weken geléden al besteld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Blijkbaar dus nietIkea blijkt dus lang zo goed niet te zijn. En een maand op een bed wachten? Dat is onzin
Dit is helemaal het toppuntquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Maak daar maar twee maanden van. We hebben drie weken geléden al besteld.
Jee. Chemisch castreren die lui!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Maak daar maar twee maanden van. We hebben drie weken geléden al besteld.
Ja iddquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:37 schreef JDude het volgende:
[/IKEA].
Jullie hebben Lebensraum nodig?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:35 schreef JDude het volgende:
Die zijn 2,00 meter en daar pas ik maar net in. Nee, dank u.
Zullen we dat nog eens doen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:43 schreef Pheno het volgende:
Je snapt nu wel die bommelding uit 2002 nu wel beter
quote:
Ja, ook zo lullig om nu het hele topic er mee te verzieken dus ik hou er maar over op.quote:
IKEA. Tja, ik heb er best veel gehaald en zelfs de schroefjes klopte. Maar volgens mij moet je inderdaad niet in de exotische dingen zitten, maar volgens mij is dat bij elke zaakquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, ook zo lullig om nu het hele topic er mee te verzieken dus ik hou er maar over op.
Volgens mij ging het meer om erotisch gestuiter in het zuiden des landsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
IKEA. Tja, ik heb er best veel gehaald en zelfs de schroefjes klopte.
Daar koop je toch ook zo'n tof bed voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij ging het meer om erotisch gestuiter in het zuiden des lands
Ach, dan horen de buren nog wat meer. Nog een maandje en ze klagen wat minder. Mits het bed niet kraaktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om erotisch gestuiter in het zuiden des lands
Ik bestel nu vast zoeen bed. Dan is het er vast tegen de tijd dat ik tegen een vrouw aan blunderquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar koop je toch ook zo'n tof bed voor.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bestel nu vast zoeen bed. Dan is het er vast tegen de tijd dat ik tegen een vrouw aan blunder
Precies. Of zoeen rubber bootjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:00 schreef annatopia het volgende:
vier palen een oudgordijn van 2.20 paar haken en klaar is je hangmat![]()
Als die tokkies over ķns beginnen te klagen dan lach ik ze toch recht in hun harses uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
Ach, dan horen de buren nog wat meer. Nog een maandje en ze klagen wat minder. Mits het bed niet kraakt
Of je broek naar beneden doen en met je swans gaan zwaaien. "door deze maken we herrie!!!"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Als die tokkies over ķns beginnen te klagen dan lach ik ze toch recht in hun harses uit.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:00 schreef annatopia het volgende:
vier palen een oudgordijn van 2.20 paar haken en klaar is je hangmat![]()
nou, nogal moeizaamquote:
Wees blij en hoop op een dak boven je hoofdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eten. Geen terras dit keer. Maar goed, het is gratis, dus niet zeuren.
Gratis etenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eten. Geen terras dit keer. Maar goed, het is gratis, dus niet zeuren.
Jij ookquote:
Precies. Vissoep en 2 bruine bollen met zalm en tonijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blij en hoop op een dak boven je hoofd
"Terras" is nu niet echt de aangewezen weg
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef Kuukske het volgende:
Je bent écht een pinguin heh Ph.
quote:
Jou wil ik wel knuffelen jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:55 schreef JDude het volgende:
Group Hug!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:55 schreef JDude het volgende:
Group Hug!
Speedo, ik vind je aardig. Maar zķ aardig dan net niet.quote:
Meesterlijke smilie!quote:
Dat vond ik ook, ik moest hem delen met julliequote:
Dank je.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef Pheno het volgende:
Dat vond ik ook, ik moest hem delen met jullie
en twee oranje potenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef Pheno het volgende:
Even kijken, ik kan vrij lang onder water, eet vis. Verhipt, je hebt gelijk. En ik heb geen haar.
Hou je snavel en pak de treinquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
Briljant, er staan al 30 files in dit tyfusland. Moet dat langharig werkschuw tuig niet werken?
Meeste part-timers werken niet op vrijdagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
Briljant, er staan al 30 files in dit tyfusland. Moet dat langharig werkschuw tuig niet werken?
Nou zegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Speedo, ik vind je aardig. Maar zķ aardig dan net niet.
Maar je bent wel aardig!quote:
Wie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Pheno het volgende:
Prullenmand
Ik had een behoefte dat woord te typenquote:
Okee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:25 schreef Pheno het volgende:
Ik had een behoefte dat woord te typen
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Nog anderhalf uur en ik zit er al net zo lang goed doorheen. Ik wil naar huis.
Idem, maar dan een ander huisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Bijna weekend iigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Je kan hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Vakantie zelfs. Dus eigenlijk mag ik niet klagen.quote:
Blijft jaloers, vergetende dat hij over 3,5 maand 2 maanden magquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vakantie zelfs. Dus eigenlijk mag ik niet klagen.
Hoe lang heb je vrij?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aandachtshuiliequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een weekje.quote:
quote:
Jawelquote:
Mwoah gewoon lekker lamballen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
Nog plannen?
Kjoet!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn poekiebinnenkort
Het hele grut"
[afbeelding]
Lief slapend broertje:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:14 schreef JDude het volgende:
Lam ballen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn poekiebinnenkort
Het hele grut"
[afbeelding]
Lief slapend broertje:
[afbeelding]
Wat voor een.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil een puppy.
Half, werk maar twee dagen volgende week.quote:
Korte werkwekenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Half, werk maar twee dagen volgende week.
Zeker ambtenaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Half, werk maar twee dagen volgende week.
Ambtenarenstel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
Zeker ambtenaar.
Een chocoladebruine labrador of een beagle.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
Wat voor een.
Die wil ik wel weer als mijn oudje er niet meer is. Daar wil ik dus nog wel heel lang op wachten.
Onderwijs heh.quote:
Je wil dus wel een rashond, geen bastaardje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een chocoladebruine labrador of een beagle..
Och, eigenlijk maakt het me niet eens uit. Maar ik vind zo'n chocolab en een beagle gewoon ontzettend liefquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
Je wil dus wel een rashond, geen bastaardje.
chocoladebruine lab is wel heel erg mooi.
Die heeft er vast geen last van.quote:
Dag hčquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel tijd om huiswaarts te keren.
Ook lekkerquote:
Wat heb je met je enkel dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:26 schreef SpeedyGJ het volgende:morgen ga ik even naar de winkel
of straks even naar de stad, this toch koopavond
hoewel ik wel voorzicht moet zijn met mijn enkel
Neem dan je dubbel hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:26 schreef SpeedyGJ het volgende:morgen ga ik even naar de winkel
of straks even naar de stad, this toch koopavond
hoewel ik wel voorzicht moet zijn met mijn enkel
Qu!quote:
gekneustquote:
quote:
quote:
Tot laterquote:
Ohw, minder.quote:
Ach ja, niks aan te doenquote:
Net gesprek dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, net gesprek gehad, bijna 6 % meer knaaksels
De watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, net gesprek gehad, bijna 6 % meer knaaksels
zoiets jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
wel vet trouwens, die nummerborden
Lijkt een beetje op www.letterjames.de
[afbeelding]
ah, je gaat weer een rondje Nederland ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet echt om half 10 mn bed in, uiterlijk.
6.27 de bus morgen, kwart voor acht in Arnhem
Soort van. Donateursritje van yet another museumclub. 573 km in de planning.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:06 schreef buzzer het volgende:
ah, je gaat weer een rondje Nederland ?
dat is de moeite waardquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soort van. Donateursritje van yet another museumclub. 573 km in de planning.
Zeker, hoewel niet overdreven veel. Maar wel nuttig op zichquote:
op hoeveel zit je nu al?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker, hoewel niet overdreven veel. Maar wel nuttig op zichIk wil proberen dit jaar 50.000 kilometers per spoor te maken. 137 per dag gemiddeld. En dat valt niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |