Je mag door voor de koelkast!quote:
Goed ideequote:
Aanrader, topvoer. Alleen een beetje veel werk voor 1 persoon.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Die moet ik ook nog steeds een keer proberen.
Kun je er 2 dagen van etenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanrader, topvoer. Alleen een beetje veel werk voor 1 persoon. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik had een koelkast op zijn hoofd in gedachtequote:
Maar, we zijn met z'n tweetjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Aanrader, topvoer. Alleen een beetje veel werk voor 1 persoon. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Da's ook koelquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had een koelkast op zijn hoofd in gedachte
quote:
Jullie hebben gelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Maar, we zijn met z'n tweetjes.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:44 schreef oinkoink12 het volgende:
Vraagje, ik zoek een topic over bekende topics van fok
er stond het verhaal van kastanova in, 1 gast die zijn sok opat, en een gast die zijn huis verzon.
Volges mij was het in GC gepost weet iemand hem toevallig ?
Hier danquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:48 schreef oinkoink12 het volgende:
Goh denk je dat ik die niet al geprobeerd heb ?
Daar staat al genoeg gekkigheid tussen hoor. Bezoek anders ook eens deze essential classics:quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef oinkoink12 het volgende:
Het lijkt er wel op, maar nog niet helemaal iig bedankt
Vergeet die knorr dingen niet hequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
Magnetronmaaltijden zijn best oké
Al zou ik niet elke dag zulke maaltijden willen eten eik
terug in de magnetron!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou is m'n pizza koud gestold godverdomme
Nee iedere dag wordt een beetje teveel van het goede. Ik gooi ook regelmatig een stukje vlees in de wok met groenten en een aardappeltje, of pasta met een sausje enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
Magnetronmaaltijden zijn best oké
Al zou ik niet elke dag zulke maaltijden willen eten eik
Dat zijn geen magnetron maaltijden..quote:
Ik eet eigenlijk bijna elke werkdag wel gekookte aardappelen, met een potje groeten, verse groenten of sla en een vlees iets, al heb ik af en toe het gevoel dat het nog niet gezond genoeg isquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee iedere dag wordt een beetje teveel van het goede. Ik gooi ook regelmatig een stukje vlees in de wok met groenten en een aardappeltje, of pasta met een sausje enzo.
Niets mis met gezond en groente, aardappels en vleesquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ik eet eigenlijk bijna elke werkdag wel gekookte aardappelen, met een potje groeten, verse groenten of sla en een vlees iets, al heb ik af en toe het gevoel dat het nog niet gezond genoeg is
Gebakken aardappels zijn ook lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Pheno het volgende:
Ik eet haast nooit aardappelen, zeker niet gekookt
Krieltjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gebakken aardappels zijn ook lekker.
Das best nog veel danquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Pheno het volgende:
Ik eet haast nooit aardappelen, zeker niet gekookt
Alleen krieltjes. Of canarisch gekookt, maar dat is wél lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best nog veel dan
Die dingen eet ik dus nooit
Gekookt in een kanariequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen krieltjes. Of canarisch gekookt, maar dat is wél lekker
Nou vooruit dan, met uitjes en spek, en een eitje er doorheen geroerd....quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gebakken aardappels zijn ook lekker.
Oeh, ja. Lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vooruit dan, met uitjes en spek, en een eitje er doorheen geroerd....
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Trustequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik kruip lekker onder een deken op de bank. Slaap lekker alvast.
De laatste die ik zie is van 26-4quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 10-05-2007 om 21:42 met als onderwerp "donderdag!"
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
lama
nee, in mn script stond een 0, waar een 1 moest staan, due dat moest ik ff handmatig bijwerkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je scriptjes gaan met de postduif?
en nu ga ik alweer slapenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ahd dus net getypt waar is qu63 toch de laatste tijd ?en toen keek ik op de vorige apgina ene paar posts en daar was je
Net even 'geslapen'quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik kruip lekker onder een deken op de bank. Slaap lekker alvast.
Enny Vredelaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga morgen katjes kijken en 1 uitzoeken
In Sneekquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enny Vredelaan?
Dat is een collega van me
Dat is dan waarschijnlijk geen collega van mequote:
quote:
quote:
Gielquote:
en maar zeuren als iemand anders in die richting wat zegt hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik las Geilik ben verdoemd
en nu naar Fryslan
De verdoemenis!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik las Geilik ben verdoemd
en nu naar Fryslan
Hier ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
Standaard aan in de auto & op de stereo in de kamer
De echte?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Hier ook. Vandaag Face en Murdock uit the A-Team bij Arbeidsvitaminen!
Ohjaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier ook. Vandaag Face en Murdock uit the A-Team bij Arbeidsvitaminen!
quote:Meldingen: 48
Totale lengte: 222 km
Volgens de website welquote:
Oh, even dutje doenquote:
Diue files zijn inderdaad weer lachwekkend. Ik was gelukkig al vroeg op mijn werk, maar joh, het regent, dus gaan we maar weer als achterlijke drugshoeren rijden. 2 cursisten zijn er nog niet, die staan dus nog vastquote:
Om half 8 was er nog niet veel aan de hand. Whehehe, lang leve de ochtendmensquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:14 schreef JDude het volgende:
222 km. op vrijdagochtend?
Mijn treintje boemelde gelukkig vertragingsloos door
Halloquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef Maruna het volgende:
goeiemorgen!
Ohw, met z'n 3en is dat niet echt een optie neequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah, had ik echt geen tijd voor. Veel dingen overleggen met z'n 3en.
Nee inderdaad. Project wat binnenkort afgerond wordtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, met z'n 3en is dat niet echt een optie nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |