Reageer alleen als je iets nuttigs wil zeggen ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
Mooi hoor, al die grijze betontorens
nou eerder die stalen kranenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
Mooi hoor, al die grijze betontorens
Seattle, bedoel je zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:30 schreef Fredo24 het volgende:
Oke,dit is een betere foto.![]()
[afbeelding]
Washington.![]()
Uhm, dat is toch Seattle?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:30 schreef Fredo24 het volgende:
Oke,dit is een betere foto.![]()
[afbeelding]
Washington.![]()
Die vind ik ook erg mooiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:21 schreef Cuckoo het volgende:
Die van Sydney mag er ook wel wezen! Niet zo indrukwekkend als Hong Kong, maar wel de moeite waard;
[afbeelding]
Die vind ik juist zwaar overschatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Frankfurt heeft voor een stad in europa ook een best mooie skyline.
Wat hij zegt...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:21 schreef Cuckoo het volgende:
Die van Sydney mag er ook wel wezen! Niet zo indrukwekkend als Hong Kong, maar wel de moeite waard;
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Die is net zo origineel als deze:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:42 schreef ijsbrand-simon het volgende:
de nissan
In taiwan staat toch echt de hoogste hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:07 schreef piet_pelle het volgende:
Prachttopic trouwens![]()
Meer plaatjes mensen!
Kuala Lumpur met het nog hoogste gebouw ter weredl mag ook niet ontbreken;
[afbeelding]
[afbeelding]
Dallas:
[afbeelding](Heb ik een poster van)
leuke website met een top-15 skylines in de wereld en reacties van users.--> http://www.citynoise.org/article/3432
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef 61neorej het volgende:
Leuk al die foto's
Helaas is meestal het grootste deel van die steden niet eens te zien door de smog, laat staan het achterliggende landschap.
Kerel,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik was op zoek naar betere foto's van Tokyo en check:![]()
![]()
[afbeelding]
Komt van skyscraperforum
Hier die thread, met nog meer skyline foto's. Check ook hoe gigantisch die stad is![]()
. Amsterdam is een woonwijk vergeleken met deze metropool
![]()
als je goed kijkt, zie je mij zwaaien ...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:49 schreef highway101 het volgende:
New York Citay...
en Sao Paulo, al is het maar om het brute aantal flatgebouwen.
[afbeelding]
Haha, die autograp is inmiddels bekendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:48 schreef Volvoman het volgende:
Er is al een anders skyline gepost, maar dit vind ik de mooiste
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef J.Herrer het volgende:
Vlissingen heeft voor een Nederlands stadje ook wel een leuke skyline
[afbeelding]
Fake! Die skyline bestaat helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef Tirion het volgende:
In het buitenland, zelf gezien: New York City (Verenigde Staten)
[afbeelding]
Er wordt om skylines gevraagd, niet letterlijk om skylines van steden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:42 schreef highway101 het volgende:
Jah, Viaduc de Millau in Centraal Zuid Frankrijk. Gaaf ding, maar ik zou 'm niet onder "skyline" plaatsen zoals dat van een stad.
ik heb ze allemaal gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef Tirion het volgende:
In Nederland: Rotterdam
[afbeelding]
In het buitenland, zelf gezien: New York City (Verenigde Staten)
[afbeelding]
In het buitenland, niet zelf gezien: Toronto (Canada)
[afbeelding]
Niks mis meequote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:14 schreef beertenderrr het volgende:
mensen die Nederlandse skylines mooi vinden...
Gast... Maastricht is sow not...een skyline. Alleen boertjes en buitenlui vallen daarvoor..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Maastricht
Mijn inziens veul mooier dan al die torenhoge flats langs 't water.
Ergens snap ik je wel, er wordne skylines van wereldsteden gepost en dan opeens Vlissingenquote:
Zat erop te wachten, maar skyline kan wel mooierquote:
Eensquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Maastricht
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn inziens veul mooier dan al die torenhoge flats langs 't water.
En de SkyDome het Rogers Centre, al is die op de foto van nijnja niet goed te zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:21 schreef J.Herrer het volgende:
niet echt speciaal, op de cn toren na
En dr staat nog wat groen op, niet dat ik me zo met de natuur bezig houd, maar een beetje groen mag wel van mijquote:Op zondag 13 mei 2007 11:24 schreef Tirion het volgende:
[..]
En de SkyDome het Rogers Centre, al is die op de foto van nijnja niet goed te zien.![]()
[afbeelding]
Ik wil niet spammen maar als je van vliegtuigen, en van mooie foto's, houdt: bezoek de site. Er staan veel meer geweldige foto's opquote:Op zondag 13 mei 2007 13:35 schreef highway101 het volgende:
Wauw. je begrijpt dat dit nu mijn achtergrond is
Die foto is idd heel mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 13:28 schreef Oldbie het volgende:
Niet zozeer om de skyline.....gewoon een schitterende foto: Chicago
[afbeelding]
Iedereen kan zien waar ik de foto heb gejat. Credits dus aan fotograaf en site
mooiste van deze stad is toch de laatste trein terug naar Amsterdamquote:Op zondag 13 mei 2007 01:33 schreef Metropolitan het volgende:
Niet de mooiste ter wereld , maar voor Nederland niet slecht
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07190/1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07190/2851.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07190/4078.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07190/4154.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07190/s200509170445bb.jpg]afbeelding][/url]
Vorige week ben ik nog over die brug geweestquote:
IID... het is een hele mooie stad...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef GotC het volgende:
[afbeelding] Edinburgh, met helemaal achterin Edinburgh castleSimpelweg een geweldige stad..
Daarbij is alles in Schotland geweldig
Ik vind een stad zoals Edinburgh veel mooier dan steden zoals Tokyo etc. Natuurlijk hebben die ook z'n charmes, maar oude stedenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:28 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
IID... het is een hele mooie stad...
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:28 schreef Oldbie het volgende:
[afbeelding]
Rotterdam op 84, LOL!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef Cuckoo het volgende:
Deze link mag eigenlijk niet ontbreken in dit topic:
http://www.emporis.com/en/bu/sk/st/sr/
= een puntensysteem gebaseerd op aantal etages. Hong Kong staat dus mijlenver bovenaan!
Als ze het in Azie kunnen dan kunnen we het hier ook. Het is meer omdat de grondprijs hier nog altijd niet zo hoog is. De duurste grond ligt geloof ik in de Weena straat te Rotterdam waar je dan ook de hoogste gebouwen van Nederland hebt maar die grond kost maar een fractie van die in bv Wall Street of het Hong Kong.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:45 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat dat moerassige grond waarop wij leven niet geschikt is om 200 - 250+ te bouwen?
het dorp waar ik woon staat slechts op nummer 7quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef Cuckoo het volgende:
Deze link mag eigenlijk niet ontbreken in dit topic:
http://www.emporis.com/en/bu/sk/st/sr/
= een puntensysteem gebaseerd op aantal etages. Hong Kong staat dus mijlenver bovenaan!
Wat ik op de foto zie is Oosterzee-Buren. Oosterzee is iets groter.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:59 schreef Bramzz het volgende:
[afbeelding]
Oosterzee![]()
nee, ik woon niet in friesland![]()
fout, in het register staat namelijk dat Oosterbeek precies 24 huizen heeftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat ik op de foto zie is Oosterzee-Buren. Oosterzee is iets groter.
Waar is datquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef Fredo24 het volgende:
Kan eigenlijk geen skyline vinden van mijn dorp,
wel dit prachtige schilderij :
[afbeelding]
![]()
Geweldige foto.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:28 schreef Oldbie het volgende:
[afbeelding]
ik snap hem niet, ik zie alleen een stukje lucht met daarin een lijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die is net zo origineel als deze:
[[url=http://img158.imagevenue.com/loc784/th_07163_sky-13_122_784lo.jpg]afbeelding][/URL]
Dude.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef oor het volgende:
[..]
ik snap hem niet, ik zie alleen een stukje lucht met daarin een lijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef Arnhemunited het volgende:
L.A vind ik geweldig omdat ik er zelf ben geweest. Chicago en Hong Kong vind ik ook gneiaal, maar mijn favoeriet blijft Las Vegas.
Hier ben ik geweest, echt super vet !!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef Tirion het volgende:[/b
In het buitenland, niet zelf gezien: [b]Toronto (Canada)
Wow dat paars is echt mooi.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:35 schreef kadet het volgende:
[..]
Hier ben ik geweest, echt super vet !!!
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:49 schreef M180 het volgende:
Nederlandse skylines(bestaan die eigenlijk wel?
)
Imageshack werkt niet op FOK !!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef Fredo24 het volgende:
Waarom gaat de Parkhaventoren in Rotterdam niet door?![]()
[afbeelding]
Ja oeh! Of anders deze;quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef Fredo24 het volgende:
Waarom gaat de Parkhaventoren in Rotterdam niet door?![]()
[afbeelding]
Belle Van Zuylen vind ik dus echt niet mooi.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:44 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja oeh! Of anders deze;
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bellevanzuijlen.nl/
Ik vind het echt fantastisch. Super gedurft, innovatief en het hoogste gebouw van Europa.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:48 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Belle Van Zuylen vind ik dus echt niet mooi.![]()
En wat bouwen ze daar dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef highway101 het volgende:
Helaas bouwen ze in Moskou nog iets veel hogers.
Waar hoort het dan wel volgens jou? En waarom niet in Utrecht? Wat is er mis met Utrecht?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:55 schreef Fredo24 het volgende:
Belle Van Zuylen hoort niet echt in Utrecht.Niemand zou ook verwachten dat het
hoogste gebouw in Nederland zou staan.Maar als je op de hoogste verdieping zit,kun je zo de noordzee zien.![]()
Maandag naar toe. Any tips? ->pmquote:
Dan klopt het register niet. Ik kom er al 8 jaar elke dag langs en Oosterzee is groter en ligt ook verder naar Heerenveen toe. Dit is Oosterzee-Buren. Die weg die evenwijdig aan het water (Tjeukemeer) loopt is namelijk de weg van Echtenerbrug door Echten en Oosterzee-Gietersebrug langs Oosterzee-Buren naar de A6 en loopt daar over in de N354 naar Follega en Sneek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:47 schreef Bramzz het volgende:
[..]
fout, in het register staat namelijk dat Oosterbeek precies 24 huizen heeft![]()
Vraag 1 : Rotterdam,omdat die stad al een mooiere skyline heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waar hoort het dan wel volgens jou? En waarom niet in Utrecht? Wat is er mis met Utrecht?
Of jij dat een kutland vind, doet natuurlijk niet ter zake.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En wat bouwen ze daar dan?
Hoort Rusland bij europa trouwens? WMB niet namelijk, kutland.![]()
Heeft ook wel wat. Ik woon toch wel liever naast een molen dan tussen die gigantische betonblokken eerlijk gezegd.quote:
Vooral de zwaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:37 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niet onverdienstelijk !
[afbeelding]
Oke, maar wat bouwen ze daar nou dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:42 schreef highway101 het volgende:
[..]
Of jij dat een kutland vind, doet natuurlijk niet ter zake.
Rusland is het grootste land van Europa, en ligt ook voor 2000 km in Europa.
één of andere 448m hoge toren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oke, maar wat bouwen ze daar nou dan?
Volgens mij vinden de meeste Utrechters ook dat dat ding maar beter in R'dam neergezet kan worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Vraag 1 : Rotterdam,omdat die stad al een mooiere skyline heeft.
Vraag 2 : Ik gun het ze wel,maar het past beter bij R'dam.
Vraag 3:Niets.
westpoint tilburg.. het is hier helaas geen skyline te noemen.quote:
Als het niet in Rotterdam komt hoeft het ook niet van mij. Zo kinderachtig ben ik wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Vraag 1 : Rotterdam,omdat die stad al een mooiere skyline heeft.
Vraag 2 : Ik gun het ze wel,maar het past beter bij R'dam.
Vraag 3:Niets.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
auwquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan klopt het register niet. Ik kom er al 8 jaar elke dag langs en Oosterzee is groter en ligt ook verder naar Heerenveen toe. Dit is Oosterzee-Buren. Die weg die evenwijdig aan het water (Tjeukemeer) loopt is namelijk de weg van Echtenerbrug door Echten en Oosterzee-Gietersebrug langs Oosterzee-Buren naar de A6 en loopt daar over in de N354 naar Follega en Sneek.
Bovendien stat in Oosterzee een grote schoorsteen van een oude fabriek.
Kijk hier maar eens.
spuit 48739893!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:13 schreef Lexjuuuh het volgende:
[afbeelding]
dit is de mooiste skyline.....de GT-R R34![]()
Dat is het ookquote:Op maandag 14 mei 2007 21:23 schreef J.Herrer het volgende:
Zo, op die laatste foto lijkt Antwerpen sprekend op Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |