Vraag 1 : Rotterdam,omdat die stad al een mooiere skyline heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waar hoort het dan wel volgens jou? En waarom niet in Utrecht? Wat is er mis met Utrecht?
Of jij dat een kutland vind, doet natuurlijk niet ter zake.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En wat bouwen ze daar dan?
Hoort Rusland bij europa trouwens? WMB niet namelijk, kutland.![]()
Heeft ook wel wat. Ik woon toch wel liever naast een molen dan tussen die gigantische betonblokken eerlijk gezegd.quote:
Vooral de zwaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:37 schreef Captain_Chaos het volgende:
Niet onverdienstelijk !
[afbeelding]
Oke, maar wat bouwen ze daar nou dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:42 schreef highway101 het volgende:
[..]
Of jij dat een kutland vind, doet natuurlijk niet ter zake.
Rusland is het grootste land van Europa, en ligt ook voor 2000 km in Europa.
één of andere 448m hoge toren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oke, maar wat bouwen ze daar nou dan?
Volgens mij vinden de meeste Utrechters ook dat dat ding maar beter in R'dam neergezet kan worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Vraag 1 : Rotterdam,omdat die stad al een mooiere skyline heeft.
Vraag 2 : Ik gun het ze wel,maar het past beter bij R'dam.
Vraag 3:Niets.
westpoint tilburg.. het is hier helaas geen skyline te noemen.quote:
Als het niet in Rotterdam komt hoeft het ook niet van mij. Zo kinderachtig ben ik wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Vraag 1 : Rotterdam,omdat die stad al een mooiere skyline heeft.
Vraag 2 : Ik gun het ze wel,maar het past beter bij R'dam.
Vraag 3:Niets.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
auwquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan klopt het register niet. Ik kom er al 8 jaar elke dag langs en Oosterzee is groter en ligt ook verder naar Heerenveen toe. Dit is Oosterzee-Buren. Die weg die evenwijdig aan het water (Tjeukemeer) loopt is namelijk de weg van Echtenerbrug door Echten en Oosterzee-Gietersebrug langs Oosterzee-Buren naar de A6 en loopt daar over in de N354 naar Follega en Sneek.
Bovendien stat in Oosterzee een grote schoorsteen van een oude fabriek.
Kijk hier maar eens.
spuit 48739893!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:13 schreef Lexjuuuh het volgende:
[afbeelding]
dit is de mooiste skyline.....de GT-R R34![]()
Dat is het ookquote:Op maandag 14 mei 2007 21:23 schreef J.Herrer het volgende:
Zo, op die laatste foto lijkt Antwerpen sprekend op Rotterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |