In taiwan staat toch echt de hoogste hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:07 schreef piet_pelle het volgende:
Prachttopic trouwens![]()
Meer plaatjes mensen!
Kuala Lumpur met het nog hoogste gebouw ter weredl mag ook niet ontbreken;
[afbeelding]
[afbeelding]
Dallas:
[afbeelding](Heb ik een poster van)
leuke website met een top-15 skylines in de wereld en reacties van users.--> http://www.citynoise.org/article/3432
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef 61neorej het volgende:
Leuk al die foto's
Helaas is meestal het grootste deel van die steden niet eens te zien door de smog, laat staan het achterliggende landschap.
Kerel,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik was op zoek naar betere foto's van Tokyo en check:![]()
![]()
[afbeelding]
Komt van skyscraperforum
Hier die thread, met nog meer skyline foto's. Check ook hoe gigantisch die stad is![]()
. Amsterdam is een woonwijk vergeleken met deze metropool
![]()
als je goed kijkt, zie je mij zwaaien ...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:49 schreef highway101 het volgende:
New York Citay...
en Sao Paulo, al is het maar om het brute aantal flatgebouwen.
[afbeelding]
Haha, die autograp is inmiddels bekendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:48 schreef Volvoman het volgende:
Er is al een anders skyline gepost, maar dit vind ik de mooiste
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef J.Herrer het volgende:
Vlissingen heeft voor een Nederlands stadje ook wel een leuke skyline
[afbeelding]
Fake! Die skyline bestaat helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef Tirion het volgende:
In het buitenland, zelf gezien: New York City (Verenigde Staten)
[afbeelding]
Er wordt om skylines gevraagd, niet letterlijk om skylines van steden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:42 schreef highway101 het volgende:
Jah, Viaduc de Millau in Centraal Zuid Frankrijk. Gaaf ding, maar ik zou 'm niet onder "skyline" plaatsen zoals dat van een stad.
ik heb ze allemaal gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef Tirion het volgende:
In Nederland: Rotterdam
[afbeelding]
In het buitenland, zelf gezien: New York City (Verenigde Staten)
[afbeelding]
In het buitenland, niet zelf gezien: Toronto (Canada)
[afbeelding]
Niks mis meequote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:14 schreef beertenderrr het volgende:
mensen die Nederlandse skylines mooi vinden...
Gast... Maastricht is sow not...een skyline. Alleen boertjes en buitenlui vallen daarvoor..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Maastricht
Mijn inziens veul mooier dan al die torenhoge flats langs 't water.
Ergens snap ik je wel, er wordne skylines van wereldsteden gepost en dan opeens Vlissingenquote:
Zat erop te wachten, maar skyline kan wel mooierquote:
Eensquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Maastricht
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn inziens veul mooier dan al die torenhoge flats langs 't water.
En de SkyDome het Rogers Centre, al is die op de foto van nijnja niet goed te zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:21 schreef J.Herrer het volgende:
niet echt speciaal, op de cn toren na
En dr staat nog wat groen op, niet dat ik me zo met de natuur bezig houd, maar een beetje groen mag wel van mijquote:Op zondag 13 mei 2007 11:24 schreef Tirion het volgende:
[..]
En de SkyDome het Rogers Centre, al is die op de foto van nijnja niet goed te zien.![]()
[afbeelding]
Ik wil niet spammen maar als je van vliegtuigen, en van mooie foto's, houdt: bezoek de site. Er staan veel meer geweldige foto's opquote:Op zondag 13 mei 2007 13:35 schreef highway101 het volgende:
Wauw. je begrijpt dat dit nu mijn achtergrond is
Die foto is idd heel mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 13:28 schreef Oldbie het volgende:
Niet zozeer om de skyline.....gewoon een schitterende foto: Chicago
[afbeelding]
Iedereen kan zien waar ik de foto heb gejat. Credits dus aan fotograaf en site
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |