quote:Frank de Boer in verband gebracht met Feyenoord
Datum: 28-05 | Bron: Futbolred.com Auteur: J
Volgens Futbolred.com zouden Feyenoord en ASWH interesse getoond hebben voor de Nederlandse verdediger Frank de Boer. De 37-jarige verdediger komt momenteel uit voor AL-Shamal dat dit weekend kampioen werd in Qatar. Hij wordt gezien als een van de beste verdedigers van de Qatareense competitie.
Hoe serieus de interesse genomen moet worden is onbekend. Wel is bekend dat Bosz enige tijd geleden onder andere in Qatar was om spelers te bekijken. Feyenoord zal overigens pas de gewenste versterkingen gaan proberen te halen nadat het rond is gekomen met een nieuwe coach.
Heb het alleen gequote van hattrickquote:Op maandag 28 mei 2007 16:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Wtf. Frank de Boer is jeugdtrainer bij Ajax, broer Ronald speelt wel nog in Qatar idd!
.
En heeft onlangs nog verlengd volgens mij...quote:Op maandag 28 mei 2007 16:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Wtf. Frank de Boer is jeugdtrainer bij Ajax, broer Ronald speelt wel nog in Qatar idd!
.
Daarvoor is gewoon het "bevestigde transfers"topic.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
Santi Kolk (Ado Den Haag) schijnt getekend te hebben bij FC Twente
quote:
quote:Feyenoord heeft interesse in de Colombiaanse verdediger Aquivaldo Mosquera. Dat meldt de Colombiaanse voetbalwebsite futbalred.com.
Mosquera speelt momenteel voor CF Pachuca, dat afgelopen weekend kampioen van Mexico werd. Hij wordt gezien als één van de beste verdedigers van de Mexicaanse competitie.
Hoe serieus de interesse van Feyenoord is, is niet bekend. Het is een gegeven dat technisch manager Peter Bosz enkele maanden terug in Mexico was om spelers te bekijken voor de club. Feyenoord zal pas spelers aantrekken als bekend is wie de nieuwe trainer wordt.
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Zal Steef die Colombiaan gescout hebben voor Feyenoord?
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Eric Gerets naar Feyenoord.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef -J-D- het volgende:
Jeffrey Leiwakabessy (Aachen) naar MSV Duisburg of AZ.
Wil je Leiwakabessy naar Eindhoven?quote:
naar PSVquote:
quote:Heinze is Real deal for £5m
Gabriel Heinze is close to a £5million switch to Real Madrid. Manchester United ace Heinze flew to the Spanish capital on Saturday to discuss the move. And Real chiefs are convinced they will win the battle to land the Argie defender after he decided to quit Old Trafford. They want him to replace Brazilian left-back Roberto Carlos, 34, who is being released after 10 years at the Bernabeu. Heinze said: "I am convinced that if a good offer arrives then Manchester United will let me go."
Eric Beauchamp, The Sun
Dank, even langsgesnuffeld op verschillende pagina's en de kranten ingedoken op het werkquote:
Heb je niet meer info over die Pato? Wat voor type speler is het?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef stefmans het volgende:
# Nu Toni naar Bayern is, wil Fiorentina Alexandre Pato (Internacional de Porto Allegre) kopen, er zijn echters kapers op de kust: Chelsea, Ajax, AC Milan, Liverpool, Internazionale en Benfica volgen de aanvaller, die zestien miljoen euro moet kosten
Ajax gaat denk ik geen 18 jarige braziliaan halen voor 18 mil.![]()
Alhoewel Alex Pato wel een goede speler is.
Is een echte killer voor de goal, kan je een beetje met Ronaldo vergelijken in zijn goede jarenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je niet meer info over die Pato? Wat voor type speler is het?
Oh, die zou toch niet naar Ajax gaan, die grote clubs staan met veel meer geld te klapperenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Is een echte killer voor de goal, kan je een beetje met Ronaldo vergelijken in zijn goede jaren
Bijna allemaal voetbalzone he ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef donroyco het volgende:Elbekay Bouchiba (Roda JC) naar VVV-Venlo Rick Hoogendorp (ADO Den Haag, ex-RKC) naar VVV-Venlo Danny Buijs (Feyenoord) naar Borussia Mönchengladbach Leen van Steensel (Fc Utrecht, was verhuurd aan Carl Zeiss Jena) naar Excelsior Adnan Alisic (Fc Utrecht, was verhuurd aan Fc Dordrecht) naar Excelsior Kees Luijckx (AZ, was verhuurd aan Excelsior) kan nog een jaar blijven bij Excelsior Michel van Guldener (beloftes Excelsior) heeft een contract van zijn werkgever aangeboden gekregen AS Roma wil Johan Elmander (Toulouse, ex-Feyenoord) Roy Makaay (Bayern) is een van de kandidaten om bij Barcelona de aanval op te zetten, andere kandidaten zijn Diego Forlan (Villareal) en Thierry Henry (Arsenal) Florent Malouda (Olympique Lyon) kan naar Liverpool, de Reds hebben 15 miljoen over Nu Toni naar Bayern is, wil Fiorentina Alexandre Pato (Internacional de Porto Allegre) kopen, er zijn echters kapers op de kust: Chelsea, Ajax, AC Milan, Liverpool, Internazionale en Benfica volgen de aanvaller, die zestien miljoen euro moet kosten Nani (Sporting) naar Tottenham Hotspur voor 20 miljoen euro Portsmouth wil John Utaka (Rennes) en Alou Diarra (Lyon) binnenhalen voor samen 15 miljoen euro Newcastle United wil Tal Ben Haim overnemen van Bolton Wanderers en toont ook interesse in Liverpool-speler Sami Hyypia (ex-Willem II). Hier zijn echter ook weer kapers op de kust (voor Hyypia dan): Fulham, Reading & Wigan willen de verdediger ook Manchester United heeft zich gericht op de Nederlandse competitie nu Berbatov niet haalbaar lijkt, omdat ie waarschijnlijk zijn contract verlengd bij Tottenham Hotspur. Zo toonden de Mancunians al eerder interesse voor Klaas Jan Huntelaar (Ajax), nu hebben ze de naam van Afonso Alves ook genoteerd. Volgens Sir Alex Ferguson zal Alves goedkoper verkocht worden dan Huntelaar
Dan zou ik eerder kiezen voor PSV dan Wolfsburgquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
VfL Wolfsburg zou nu ook interesse hebben in Claudio Pizarro en Roque Santa Cruz van Bayern München.
Bayer Leverkusen volgt Christian Gentner van VfB Stuttgart
Arminia Biefeld wil Christophe Grégoire van AA Gent, de man van 16 assists in de Jupiler League.
Thomas Prager, verdedigende middenvelder van Heerenveen. Dunkt mij. Maar goed, opzich speelt Kivuvu daar alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:24 schreef -J-D- het volgende:
Wie?
Zei iemand vandaag iemand uit me klas, zal wel helemaal niet waar zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Thomas Prager, verdedigende middenvelder van Heerenveen. Dunkt mij. Maar goed, opzich speelt Kivuvu daar al.
Niet te hopen, nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zei iemand vandaag iemand uit me klas, zal wel helemaal niet waar zijn
Jawel, maar je kon ook wel gewoon linken naar Voetbalzone ipv een grote lap tekst (is wat meer aantrekkelijk voor de mensen die snel even in het topic kijken)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |