Stond in AD Sportwereld inderdaad, maar Salmon gaat alleen als Koevermans vertrekt uit Alkmaar stond daar bij.quote:
Ja, Koevermans schermt nog steeds met belangstelling van Glasgow Rangers.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stond in AD Sportwereld inderdaad, maar Salmon gaat alleen als Koevermans vertrekt uit Alkmaar stond daar bij.
tja....maar als de Rangers met de geldbuidel gaan rammelen....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou suf zijn als Koevermans nu alweer weg gaat.
Koef vs. Lange Janquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
tja....maar als de Rangers met de geldbuidel gaan rammelen....
Ik zou er wel begrip voor hebben. Koevermans heeft nog een paar jaar om zich binnen te spelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou suf zijn als Koevermans nu alweer weg gaat.
Samen met zijn Ghanese Bijlmermatiie Owusu Abeyie chillen in Moscow.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:42 schreef Elvislives het volgende:
Fredje Benson naar Dinamo Kiev, CSKA Moskou of Shakhtar Donetsk (Gelderlander)
hij is goedkoop op te halen bij blackburn.quote:
Voor engelse clubs is 5 miljoen niet zoveel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Zo goedkoop mocht Benni niet vertrekken dacht ik?
Ah oké, ik dacht ergens 15 miljoen te hebben gelezenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voor engelse clubs is 5 miljoen niet zoveel.
Als ze Gravesen en Belamy ook nog halen hebben ze het meest verschrikkelijke mddenveld allertijdenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:47 schreef stefmans het volgende:
Joey Barton En Ljunberg >>>>>Newcastle United
Is ook goed voor de sfeer in de kamer Barton, Belamy en Gravesenquote:Op zondag 13 mei 2007 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ze Gravesen en Belamy ook nog halen hebben ze het meest verschrikkelijke mddenveld allertijden
Denk niet dat Belamy terug gaat naar Newcastle.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ze Gravesen en Belamy ook nog halen hebben ze het meest verschrikkelijke mddenveld allertijden
Ow sorry. Omdat het wel in dit topic stondquote:Op zondag 13 mei 2007 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is ook geen gerucht he
Engeland zou wel wat voor Janssen zijn, iig kroegen genoeg rond de stadions meestalquote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Veel Engelse belangstelling voor Knol en/of Janssen. Sunderland, Watford, Spurs en West Ham zouden op de tribune hebben gezeten.
Gilissen zou als vervanger worden gezien maar ook NEC zit aan achter hem aan. Vosselman wordt te licht bevonden door Vitesse.
Maar geen FEBOquote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Engeland zou wel wat voor Janssen zijn, iig kroegen genoeg rond de stadions meestal
quote:Dorus de Vries in beeld bij Feyenoord’
Volgens de Schotse krant The Courier staat Dorus de Vries in de belangstelling van Feyenoord. De doelman heeft een aflopend contract bij Dunfermline en laat zich vooralsnog niet uit over zijn toekomst.
De 26-jarige Nederlander tekende vorig jaar zomer een verbintenis voor één seizoen bij The Pars, die een veelbewogen seizoen achter de rug hebben. Dit weekend kwam er namelijk na zeven jaar een einde aan het verblijf in de Schotse Premier League, maar kan het op 26 mei in de bekerfinale tegen Celtic nog wel een prijs winnen.
Tegenover gaf De Vries aan niet over zijn aflopende contract te willen spreken. “Op dit moment is mijn huidige situatie absoluut niet belangrijk. Ik heb ook geen idee wat er komen gaat. We willen het seizoen enigzins waardig afsluiten met het veroveren van de beker.”
De Vries stond in Nederland bij Stormvogels/Telstar en ADO Den Haag onder contract. In de Hofstad had hij geen behoefte om zijn aflopende contract te verlengen en was na een succesvolle stage in de Schotse hooglanden de keuze snel gemaakt.
Maar als Chelsea met veel geld gaat zwaaien zal hij onhoudbaar zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:29 schreef MaxPower het volgende:
Gisteren op MotD werd nog gezegd dat Berbatov absoluut niet weggaat.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
KJH zou 12 mln pond moeten kosten.. Ik weet 't niet hoor
Kan je Alves niet eens voor terug kopenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]19 miljoen euro, meteen verkopen lijkt me
Wel, aldus Piet de Visser.. Alves hoeft maar 10-20 miljoen te kostenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je Alves niet eens voor terug kopen![]()
Piet de Visser met zijn geile gelulquote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wel, aldus Piet de Visser.. Alves hoeft maar 10-20 miljoen te kosten
Tja die zit met een superhoog salaris daar...denk dat Engeland wel bij hem past.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat Alves nog maar eens een goed jaar hebben en dan weten we meer.
Nilsson is erg belangrijk voor hem.
Nigel De Jong mag gratis weg bij HSV aldus de geruchten.
AZ wil hem toch misschien halen?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Nigel De Jong mag gratis weg bij HSV aldus de geruchten.
quote:G-Owen To United
Manchester United have agreed a deal to sign Owen Hargreaves from Bayern Munich. The Premiership champions will pay a basic £18million for the Canadian-born midfielder, plus additional sums based upon any trophies United win. Bayern have had their worst season in recent memory, finishing in fourth place in the German Bundesliga. And they now need to bring in funds for a major squad overhaul.
Steve Goodman, Daily Star
quote:As one player reportedly closes in on a move to Old Trafford, the Star reckon another is on his way out. The paper claims Louis Saha will leave United this summer after a row with Sir Alex Ferguson when the Frenchman asked for a week off after pulling out of the Manchester derby 11 days ago.
Dat zal toch niet? Volgens mij was dat een belachelijk beleidsplan wat geschreven was. Heb het ook ergens gelezen met meer van die onhaalbare namen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:30 schreef Afunados het volgende:
Reuser --> MVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |