quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede muziek inderdaad.
kloptquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Bos81 het volgende:
O ja dat nummer wat Borisz hoorde ken ik niet, zal wel een nieuwere zijn dan
Ai en nu rust houden of een verdere behandeling?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook weer terug van de fysio..
Het is chaos in mijn rug.
Je gezondheid gaat boven alles, dus stoppen lijkt me geen slechte beslissing.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef DarkShine het volgende:
Twijfel of ik wel de juiste keuze heb gemaakt voor mijn werk.
Dat ik van school af ben is de juiste geweest voor me. Maar krijg met me huidige werk weer last van eczeem (stress, lange dagen...).
Denk dat ik ermee kap, in Maastricht zoeken ze nog lui op een callcenter (betere uren, zo goed als geen stress en zelfde loon)...
Absoluut een goede CD datquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 cd van (This Is My Truth Tell Me Yours) en die is zeker het luisteren waard.
Lijkt mij ook prima voor je rug.quote:
Wat nu, steunzolen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Verdere behandeling... Hij heeft even naar mijn houding gekeken, conclusie is dat bekken, middenrif, schouder en sommige wervels niet goed functioneren, scheef staan, beperkingen hebben en meer van dat soort grappen.
Klinkt lekker..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Verdere behandeling... Hij heeft even naar mijn houding gekeken, conclusie is dat bekken, middenrif, schouder en sommige wervels niet goed functioneren, scheef staan, beperkingen hebben en meer van dat soort grappen.
Manager bij McDrekquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:51 schreef clauwheee het volgende:
Wat doe je nu dan DS?
Koffie dan maar??quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Everything must go is beter.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef DarkShine het volgende:
Komt het nadeel van thuiswonen weer aan het licht, meteen weer problemen thuis omdat ik van werk wel veranderen pffff
Goed dat ik sta ingeschreven als woningzoekende!
Woon nog thuis, had dus net ff woorden omdat ik van werk wil veranderen. Maar ik wil alleen veranderen omdat ik weer teveel last krijg van eczeem. En dan liggen ze hier weer te zeikenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Ik werd net gebeld, ga om half 5 daarheen, gaan ze me een voorstel doen!
Succesquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Idd. Mooie is ook dat ik van het onregelmatige af, en eindelijk eens wat ritme in me leven kan krijgen. Dat zit er nu al jaren niet meer in (werk al bijna 8 jaar bij McDrek) hehequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:36 schreef Bos81 het volgende:
En DS lastige situatie lijkt me, maar je neemt voor je zelf gewoon de juiste beslissing.
Succes!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Schilder je alle muren mooi roze?quote:
Callcenter lijkt me net zo'n hondebaan als wat ik heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef DarkShine het volgende:
Twijfel of ik wel de juiste keuze heb gemaakt voor mijn werk.
Dat ik van school af ben is de juiste geweest voor me. Maar krijg met me huidige werk weer last van eczeem (stress, lange dagen...).
Denk dat ik ermee kap, in Maastricht zoeken ze nog lui op een callcenter (betere uren, zo goed als geen stress en zelfde loon)...
Mwa, kameraad van me werkt ook daar. Best relaxed hoe hun het daar hebben als ik dat zo hoor!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Callcenter lijkt me net zo'n hondebaan als wat ik heb.
gezellig toch, contact met mensen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
vaak kom ik niet leuk in contact met mensenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezellig toch, contact met mensen?
of in contact met niet leuke mensenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
vaak kom ik niet leuk in contact met mensen![]()
nou, kom eens een dagje bij ons callcenter meelopen, je bent gelijk genezen volgens mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Callcenter schijnt best relaxt werk te zijn. Zeker als je een beetje kan babbelen.
Dat komt natuurlijk ook door je pak en de vooroordelen die er aan klevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
vaak kom ik niet leuk in contact met mensen![]()
Laat maarquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, kom eens een dagje bij ons callcenter meelopen, je bent gelijk genezen volgens mij
Woohooquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef borisz het volgende:
ohja vanavond is ook het eurovisie songfestival
onze oude directeur is bij ons op het callcenter begonnen als 1ste lijns medewerkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:14 schreef Grulez het volgende:
De mensen die ik ken die bij een callcenter werken, doen dat alleen voor het geld. Als je hier een (bij)baan wilt en je weet écht niks, dan kan je daar altijd nog terecht.
gelukkig heb ik hier nog een zwik videobanden die ik nog moet afkijken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef borisz het volgende:
zet dan gewoon veenstra een en dan Cortonquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig heb ik hier nog een zwik videobanden die ik nog moet afkijken.
ow ik zou naar FC Groningen -Feyenoord gaan, maar hier blijf ik voor thuisquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef borisz het volgende:
Veenstra heb ik altijd aan als ik in de keuken aan het opruimen ben en met de nagerechten bezig ben. Maar om nou tegen mijn vrouw te zeggen: kom, we gaan gezellig met z'n tweetjes naar de radio luisteren... nee, niet echt haar dingquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
zet dan gewoon veenstra een en dan Corton![]()
Die ga ik lekker live bekijken via Planetvoetbal.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef Grulez het volgende:
ow ik zou naar FC Groningen -Feyenoord gaan, maar hier blijf ik voor thuis![]()
Zodat je kan switchen met het songfestival?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ga ik lekker live bekijken via Planetvoetbal.
Dit zijn de play offsquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is dat eigenlijk op donderdag.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Veenstra heb ik altijd aan als ik in de keuken aan het opruimen ben en met de nagerechten bezig ben. Maar om nou tegen mijn vrouw te zeggen: kom, we gaan gezellig met z'n tweetjes naar de radio luisteren... nee, niet echt haar ding
Nee, die voorrondes sla ik over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef Grulez het volgende:
Zodat je kan switchen met het songfestival?
Songfestival? ws omdat het de kwalificatie van voorronde van de voorronde is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is dat eigenlijk op donderdag.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Montserrat schijnt een goede inzending te hebben. Ligt toch ook praktisch in Europa.
Terschelling staat eerder op de wachtlijst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
![]()
Straks gaat Aruba ook nog meedoen.
Waar zit je??????quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
ow ik zou naar FC Groningen -Feyenoord gaan, maar hier blijf ik voor thuis![]()
Gefeliciteerd!quote:
Dan wordt het de traagste HOOLS ooit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef rubbereend het volgende:oi
en terug uit het ziekenhuis
is dit topic alleen voor mensen die ze live hebbengezien?
Gefeliciteerdquote:
ligt er heel erg aan wat, je hebt ook callcenters waar je alleen gebeld wordt voor leuke dingenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou wel meer punten voor 'ons' opleveren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Terschelling staat eerder op de wachtlijst.
gefeliciteerd!!quote:
Zsm, intentie gelijk na Pinksteren. Dus hij zorgt maar dat ik eerder weg kan. Morgen maar es bellenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wanneer kan je beginnen?
Sesamstraat hierquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
eurosport maar ff aanzetten voor ek-17 halve finale
*Oquote:
ik ben toch niet de enige, volgens mij hebben Pascal en de incidentele bezoeker Zjroentje ze ook wel live gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan wordt het de traagste HOOLS ooit.
Ik had gesolliciteerd voor een marketingfunctie, maar naar aanleiding van de gesprekken gaat ht een combifunctie worden, marketing/comm. binnendienst en officemanagement.quote:
Uiteraard, het regent. Dan kom ik niet buitenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga naar Utrecht, later.
Ja, VoreG, dit is een verkapte 'blijf binnen als je leven je lief is'-post.
rijlessen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, VoreG, dit is een verkapte 'blijf binnen als je leven je lief is'-post.
VOrig jaar of 2 jaar geleden was het inderdaad nog niet om kwart voor 6quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef borisz het volgende:
[..]
in mijn tijd was dat nog om kwart over 6
je wordt oudquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef borisz het volgende:
[..]
in mijn tijd was dat nog om kwart over 6
Dat nou ook weer niet.quote:
dan begint de aftakelingquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben toch niet de enige, volgens mij hebben Pascal en de incidentele bezoeker Zjroentje ze ook wel live gezien.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Callcenter schijnt best relaxt werk te zijn. Zeker als je een beetje kan babbelen.
Toch niet ook zijn spelling, mag ik hopenquote:
quote:
PI is, samen met de belastingdienst, het enige callcenter waar ik altijd goed ben geholpenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik heb 6 jaar bij planet internet gewerkt... en trust me... het is echt zwaaaar kut werk!! Nooit meer van mijn leven wil ik zoiets nog doen.
nou ik niet weten of dat aftakeltquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch niet ook zijn spelling, mag ik hopen![]()
Bijzonderquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
PI is, samen met de belastingdienst, het enige callcenter waar ik altijd goed ben geholpen
wat dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Geen internet op je werk is echt wennen![]()
![]()
Hallo liefjes
Als dat geen persoon is om een column over te schrijven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Laurent Delorge.
Ik doelde ook eigenlijk meer op van die telefonische enquetes enzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik heb 6 jaar bij planet internet gewerkt... en trust me... het is echt zwaaaar kut werk!! Nooit meer van mijn leven wil ik zoiets nog doen.
Hij kan het vast net zo goed als ik.quote:
ik denk beterquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij kan het vast net zo goed als ik.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik doelde ook eigenlijk meer op van die telefonische enquetes enzoJe moet bij mijn leeftijd toch meer aan het part-time segment denken.
Mijn vriendin heeft haar jurk ook al, ik ben nog niet eens voor een pak wezen kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:18 schreef Eilanden het volgende:
Vandaag mijn trouwpak opgehaald, helemaal pasklaarVriendin heeft ook haar jurk opgehaald, maar geen flauw idee hoe die jurk eruitziet .. zit helemaal verpakt
Dat mág je toch ook niet zien?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:18 schreef Eilanden het volgende:
Vandaag mijn trouwpak opgehaald, helemaal pasklaarVriendin heeft ook haar jurk opgehaald, maar geen flauw idee hoe die jurk eruitziet .. zit helemaal verpakt
Jou past toch alles zolang je de mouwen en broekspijpen maar oprolt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft haar jurk ook al, ik ben nog niet eens voor een pak wezen kijken.
Doe ik wel een paar dagen van te voren![]()
Wanneer was jij ook weer aan de beurt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft haar jurk ook al, ik ben nog niet eens voor een pak wezen kijken.
Doe ik wel een paar dagen van te voren![]()
schrikkeldagquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook weer aan de beurt?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jou past toch alles zolang je de mouwen en broekspijpen maar oprolt.
Nope ... en ik wil die jurk ook niet zien .. dan is de verrassing ook voorbij als ik 'em nu al ziequote:
Ja, heb je al de kriebels? Ikzelf nog niet echtquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan heb je nog effe! 2 juni is dichterbij
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope ... en ik wil die jurk ook niet zien .. dan is de verrassing ook voorbij als ik 'em nu al zie
Ik ook niet... maar tja duurt ook nog zo langquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, heb je al de kriebels? Ikzelf nog niet echt![]()
Ja, hij zit gewoon z'n sigaartjes in de dugout te roken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Levert Beenhakker nog mooie plaatjes op?
was die gelijkmaker zo mooi?quote:
je kan ook gewoon Russisch praten, begrijp ik meer van denk ikquote:
Ah, het gaat niet goed met Feyenoord?quote:
Jij mag niet meer radenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, het gaat niet goed met Feyenoord?
tong verraadt het ook gelijk weerquote:
ik zit in het geld bij een pokertoernooitjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan ook gewoon Russisch praten, begrijp ik meer van denk ik
Dat is ook zo jammer.... Maar goed zonder die hint van Tong... had je het ook snel doorquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
tong verraadt het ook gelijk weer
ah, poen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
ik zit in het geld bij een pokertoernooitje![]()
Doet SCH toch nog mee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef golfer het volgende:
Zo voetballen voorbij. Nu even songfestival.
Zie ik een soort Boy George travestiet voor Denemarken als eerste.
het trekt verdomme weer inderdaad net over Eindhoven heenquote:
Hier heb ik er weinig van gemerkt, een beetje gedonder ver weg, meer niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
het trekt verdomme weer inderdaad net over Eindhoven heen
Ze hebben mij niets gevraagd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef Againzender het volgende:
Op AT5 mooie reportage over de nieuwe kleur van de kroon op de Westerkerk. De echte ouwe Amsterdammers komen aan het woord, heel leuk
Grieks is meestal welquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Suijk het volgende:
Zo, terug van de Griek, was erg lekker. Alles goed hier?
Ja, beetje kutweer alleen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grieks is meestal wel![]()
Hier alles prima, daar ook?
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, beetje kutweer alleen.
Even zappen naar het songfestival, is Nederland al geweest?
Ja, ik alleen het begin ff.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
ik luister morgen wel, nu iets andere muziek![]()
Heel veel,quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel Europese landen zijn er wel niet!
42?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel Europese landen zijn er wel niet!
Alles prima! Zit me te ergeren aan al die bagger van het Eurovisie Songfestival en dat ik, zelfs na en campioenschap met mijn team uit de laagste Spaanse divisie nog steeds geen transfergeld krijg (Football manager 07).quote:
welk team heb je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Alles prima! Zit me te ergeren aan al die bagger van het Eurovisie Songfestival en dat ik, zelfs na en campioenschap met mijn team uit de laagste Spaanse divisie nog steeds geen transfergeld krijg (Football manager 07).
Kan nog spannend worden inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Boys! Leuke pokeravond gehad. (winst) Net de voetbaluitslagen bekeken, niks beslist.
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe avatar. Ik heb je kop nu wel genoeg gezienquote:
ik heb ook weer gecashedquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Boys! Leuke pokeravond gehad. (winst) Net de voetbaluitslagen bekeken, niks beslist.
IK twijfel nu of het toch uit was, staat een beetje raar op VI.nlquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel erg dramatisch.
zeer pijnlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Barcelona![]()
![]()
Op eigen veld met 0-4 verloren (voor de Spaanse beker, eerste wedstrijd was 2-5 in Barca's voordeel)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Barcelona![]()
![]()
Op eigen veld met 0-4 verloren (voor de Spaanse beker, eerste wedstrijd was 2-5 in Barca's voordeel)
ik zag het jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Barcelona![]()
![]()
het klopt niet barca won thuis met 5-2 en nu onderuit uit met 4-0. Zie nos TTquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Barcelona![]()
![]()
Volgens mij hadden ze trouwens thuis met 5-2 gewonnen en wad dit de return bij Getafe waar ze met 4-0 op de broek kregen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Barcelona![]()
![]()
Ik zeg toch dat ik begon te twijfelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
het klopt niet barca won thuis met 5-2 en nu onderuit uit met 4-0. Zie nos TT
mooi, we zijn er dus niet bij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef borisz het volgende:
tja, oostblokfestival![]()
de winnaars van vanavond die zaterdag meemogen doen
Wit-Rusland
Macedonië
Slovenië
Hongarije
Georgië
Letland
Servië
Bulgarije
Turkije
Moldavië
klinkt gevaarlijkquote:
Topkaarten idd, heb twee stuks liggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
Nog een tip voor de pokeraars die kaarten willen. Koop Copag speelkaarten.
ik heb ook een pak liggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
Nog een tip voor de pokeraars die kaarten willen. Koop Copag speelkaarten.
Leuk, en ik mag de Lekbrug over op de fiets morgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef Againzender het volgende:
Mooie docu op Ned2. Ik ga maar eens pitten.
Let morgen in het zuiden van het land even op de windstoten hools, kan heftig worden!
Kennelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:20 schreef VoreG het volgende:
Kijken er echt zo veel mensen naar het songfestival?
heb je ook niks aan, 2 kaartenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Topkaarten idd, heb twee stuks liggen.
Feli!quote:
teruglezen.quote:
Ben bezig, maar die feli mag er toch ook wel staanquote:
Kwam ik jou laatst niet tegen bij de buren in de tuin?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kwam ik jou laatst niet tegen bij de buren in de tuin?
[afbeelding]
ach Jorien kan je toch niet inhalenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:32 schreef golfer het volgende:
Gaat niet goed met mijn postaantallen de komende week.
Zomaar vanaf zaterdag t/m de zondag erop zonder Internet.
Kunnen de poSCHt-aantallen van onze katten- en huisoppas niet gewoon bij die van mij geteld worden die week?
Maar wel een eendquote:
Die heeft toch maar een weekban?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Jorien kan je toch niet inhalen
Ik maak me meer zorgen om DAM.quote:
zoiets ja, daarom kan hij Golfer ook inet inhalenquote:
En daarna wint Ajax nogmaals van AZ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om DAM.
Maar goed, die oppaSCH gaat zondag zijn cluppie zien verliezen met mijn Ajax-liveblad hier op de leesstapel.
Dat is wel een SCHale troost.
Hopelijk wel.quote:
Goede instellingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:45 schreef Lionheaad het volgende:
Eigenlijk belachelijk. Ga je bijna weg ben je alsnog als eerste op kantoor...
quote:
Dat is echt herkenbaar.. toen ik nog studeerde woonde er iemand zowat tegenover de school.. en die gast was echt nooit op tijd!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]![]()
En degene die op 10 minuten afstand woont, komt steevast te laat
Heb jij ooit gestudeeerdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is echt herkenbaar.. toen ik nog studeerde woonde er iemand zowat tegenover de school.. en die gast was echt nooit op tijd!!
.... oke oke aanwezig danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb jij ooit gestudeeerd
Volgens mij was je alleen aanwezig
Dan idd veel sterkte Lego...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Een klasgenoot en vriend is onlangs overleden.
Met mij niets.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:13 schreef Lionheaad het volgende:
Blijkbaar mis ik iets....
Wat is er met Lego??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |