quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hehe geen alcohol maar wel dit soort uitspraken![]()
![]()
ik drink ook bier hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Echte kerels drinken bier!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hehe geen alcohol maar wel dit soort uitspraken![]()
![]()
Ben eigenlijk een bom, want ik heb nog geen rijbewijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben eigenlijk een bom, want ik heb nog geen rijbewijsik ben meestal een bramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nooit een bertOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef Stienn het volgende:
bobzr!
bewust onbeschonken bestuurder zonder rijbewijs..
k dronk tot voor 2 weken geleden ook geen bier, maar daar is dus verandering in gekomenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen koffie en geen bier?
Ik ken weinig jongens die geen bier lusten, niet erg ofzo, maar komt niet vaak voor![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef Stienn het volgende:
bobzr!
bewust onbeschonken bestuurder zonder rijbewijs..
omdat ik het ooit een keer had geprobeerd, maar het kwam er net zo hard weer uitquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Stienn het volgende:
Hoezo dronk je geen biertjes?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef Stienn het volgende:
Toch nog iemand die iets gedaan heeft vandaag....!
St. Isidorushoevequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat ik het ooit een keer had geprobeerd, maar het kwam er net zo hard weer uitdus toen voor een hele lange tijd afgezworen... en 2 weken geleden toch maar eens weer geprobeerd (ben uiteindelijk geeindigd op 4 dacht ik) en dat viel redelijk mee
afgelopen weekend ook weer 2 gedronken, viel me ook wel mee
![]()
dus wie weet wordt ik wel een bierdrinker, volgend weekend zomerfeesten in St. Isidorushoeve, daar wordt standaard ontzettend (echt erg) veel bier gedronken, dus ik denk dat ik maar mee ga helpen
het concept is afquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef Stienn het volgende:
Toch nog iemand die iets gedaan heeft vandaag....!
elk jaar weer een nieuw (Overijssels) record qua hoeveelheid bier dat er doorgegaan isquote:
maar iedereen uit Haaksbergen, Beckum, Hengevelde, Hengelo, Buurse en weet ik waar allemaal vandaan komt er naar toequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Daar wonen toch 10 mensen ofzo? Een klas genootje van me komt er ook vandaan..
1 scheet en het hele dorp ruikt het..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken een aantal gasten die geen bier lusten hoor...![]()
Ik voorzie weer een nieuwe kop op de Frontpagequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
elk jaar weer een nieuw (Overijssels) record qua hoeveelheid bier dat er doorgegaan is![]()
![]()
nee, wij komen nooit op de FPquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik voorzie weer een nieuwe kop op de Frontpage
Overmatige alcoholgebruik in Overijssel weer naar nieuw hoogtepunt
Wij komen op de FP als er een tuin in de fik staat of weer een mega hennipkwekerij opgerold wordtquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, wij komen nooit op de FPalleen als er weer een stroomstoring is
ik zit ook in de laatste fase van mijn stagequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
phoe... die eerste week is zwaar zeg... zoveel als jullie posten.. dat kan ik niet met de hoeveelheid nieuwe dingen die ik heb
Hehe komt nog welquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
phoe... die eerste week is zwaar zeg... zoveel als jullie posten.. dat kan ik niet met de hoeveelheid nieuwe dingen die ik heb
Bijna weekend! is te voorspelbaar hequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
kom maar weer mensen, suggesties voor de nieuwe TT
"Het regent, het regent"quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef PieterBas het volgende:
Wat was jouw suggesties voor topic 140?
quote:
WOEI!! het waait...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Het regent, het regent"![]()
(maar het regent hier niet meer...)
[..]die doen we niet
Over de Muur?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
of de titel van dat liedje over Unter den Linden? weet niet meer hoe dat ook nog maar weer was...
Over de muur?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
of de titel van dat liedje over Unter den Linden? weet niet meer hoe dat ook nog maar weer was...
3 daagjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgende week trouwens een kort weekje
inderdaad 3 daagjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3 daagjes
en Over De Muur is ook leuke titel
Stage SC #141 Daar waar al het werk Over De Muur gaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stage SC #141 Daar waar ze Over de muur gaan
zoiets?
dat is wel een passende titelquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Stage SC #141 Daar waar al het werk Over De Muur gaat![]()
*stemtquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Stage SC #141 Daar waar al het werk Over De Muur gaat![]()
ik heb over 1 uur en 10 minuten weekendquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef DaFan het volgende:
Ik heb over 2 uur al weekend hoor
Volgende week ook maar 3 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |