mijn??quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:34 schreef Goover het volgende:
TheeSorry, maar thee vind ik zo een slappe hap, of eigenlijk slappe slok. Ik heb het vroeger wel gedronken, maar dan alleen thuis na school als mij moeder het maakte. Ik vind er nu niets aan.
Niet dat ik iedereen die thee drinkt nu stom vind, ik vind het zelf alleen drie keer niks! Ik ben nu een echte koffie fan
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zijn echt wel meer mensen hier die thee drinken![]()
![]()
ze moeten als een gek naar de WC rennen??quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..], drink meer thee dan koffie..
Ik drink nu Keniaanse thee.. ik snap nu waarom die Kenianen zo hard kunnen lopen... door de thee..![]()
dat ook..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze moeten als een gek naar de WC rennen??![]()
Hard aan de spam dus nu? of aan het werk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat ook..je staat strak van de oppeppende middelen..
beidequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Hard aan de spam dus nu? of aan het werk?![]()
in koffie dan niet..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Er zit echt veel troep in die thee dan
het is nodig om te neuken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:43 schreef Stienn het volgende:
Een vriend van me zegt altijd, wat water is voor een kikker is thee voor een flikker..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef DaFan het volgende:
Nog 3 uurtjes voor weekend
Vanavond bieren
wanneer is het feest?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:51 schreef Stienn het volgende:
vanavond ouders weg brengen en 2 weken alleen thuis!
Theine in thee idd, en in thee zit ook een beetje caffeine dacht ik? Wel minder en kan verslavend zijn ja. Ik kan ook niet zo goed tegen een week zonder koffie, dan heb ik er na een paar dagen toch wel veel zin in. Maar ik denk dat zoiets meer een geestelijke verslaving is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in koffie dan niet..Van caffeine en theine
kan je verslaafd aan raken
de delletjes are backquote:
welke stad?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in de stad was het trouwens druk met de chicksen heb Over de muur geluisterd
Middelburgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ik lust toch geen bier, dus dat maakt niet uit, als er nog maar cola isquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:59 schreef Stienn het volgende:
whehe, tegen de tijd dat jij in delden bent vanuit middelburg is het bier al op![]()
Geen koffie en geen bier?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik lust toch geen bier, dus dat maakt niet uit, als er nog maar cola is
Ik ken een aantal gasten die geen bier lusten hoor...quote:
ik heb weer andere dingen die ik lekker vindquote:
ik ken er ook genoegquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken een aantal gasten die geen bier lusten hoor...![]()
All losers flock together like a herd of scared sheep.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ken er ook genoegEn dan tel ik mijzelf niet mee
ik doe niet mee aan bepaalde "mode"-shit. Vind sommige gotische liederen wel mooi, maar ik schmink mijzelf niet ofzo hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:05 schreef Stienn het volgende:
Ben je ook alto? of gotich?Dan is het namelijk te begrijpen
Zijn aardig wat mensen die bier niet lusten, maar die zuipen dan weer wijn aan de lopende bandquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
All losers flock together like a herd of scared sheep.
Sommige wijnen vind ik ronduit smerig... een rose wil er af en toe nog wel ingaan.. :quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:11 schreef denB het volgende:
[..]
Zijn aardig wat mensen die bier niet lusten, maar die zuipen dan weer wijn aan de lopende band
wijn hoef ik ook niet. gewoon alle alcoholische dranken hoef ik niet, geef mij maar gewoon lekker frisdrankquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:11 schreef denB het volgende:
[..]
Zijn aardig wat mensen die bier niet lusten, maar die zuipen dan weer wijn aan de lopende band
rose is voor wijvenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sommige wijnen vind ik ronduit smerig... een rose wil er af en toe nog wel ingaan.. :
Ik zelf drink ook liever ice tea of iets dan bier tbhquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wijn hoef ik ook niet. gewoon alle alcoholische dranken hoef ik niet, geef mij maar gewoon lekker frisdrank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |