Dein link arbeitet nicht.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:30 schreef Dani1985 het volgende:
Ik weet niet of het breezahs zijn, maar ze zijn wel hilarisch: www.gabberwijffe.nl
hilarisch ja zon link die het niet doetquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:30 schreef Dani1985 het volgende:
Ik weet niet of het breezahs zijn, maar ze zijn wel hilarisch: www.gabberwijffe.nl
Weet niet zeker of je dit wel wilt zien....... maar okay dan :quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Dat jullie zo lui zijn om geen pics te posten
echt slecht jahquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Dat jullie zo lui zijn om geen pics te posten
Deze is helemaal erg :quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:49 schreef Dani1985 het volgende:
Hihi, ik moet nog steeds lachen als ik ze zie. Vooral 'dame' rechts.
Ze komt zo straight outta Startrekquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef henkus_donor het volgende:
[..]
Deze is helemaal erg :
[afbeelding]
Terug waarvan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:27 schreef Stansfield het volgende:
De tering zijn die wijfen weer terug. Echt te lelijk.
Terug uit 1996. Of liepen die wijven in het oosten en noorden van het lang nog steeds rond.quote:
Ohw zo haha.. Tja geen idee joh. Het schijnt weer 'hip' te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Terug uit 1996. Of liepen die wijven in het oosten en noorden van het lang nog steeds rond.
Over die gabberwijven met opgeschoren nekkie heb ik het dan.
brrr vanavond weer nachtmerries dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef henkus_donor het volgende:
[..]
Deze is helemaal erg :
[afbeelding]
als die linkse niet gephotoshopped is, is ze echt lelijk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef henkus_donor het volgende:
[..]
Deze is helemaal erg :
[afbeelding]
WTF?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef henkus_donor het volgende:
[..]
Deze is helemaal erg :
[afbeelding]
Check dat voorhoofd van die linker maaaaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef henkus_donor het volgende:
[..]
Deze is helemaal erg :
[afbeelding]
Waarom zijn dat Breezahs?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
[[url=http://images.sugababes.nl/user_pics/1102/1102197_c49e7019ed.jpg]afbeelding][/url]
Clickable for more!
Omdat ze op sugababes staan misschien? En ze zijn niet lekker loser! =)quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waarom zijn dat Breezahs?
Dat zijn gewoon lekkere, jonge mokkels die jij nooit zult krijgen, smeerlap!
Oh nee, inderdaad, ze zijn niet lekker, jij zou ze in hun gezicht spugen als ze je wilden pijpen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef Linky het volgende:
[..]
Omdat ze op sugababes staan misschien? En ze zijn niet lekker loser! =)
Ze lijkt net frankenstein met d'r hobbit beentjes, beetje andermans benen afpakken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:20 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Damn die is kort
[afbeelding]
Ik zeg swaffelen![]()
Die die aan d'r tieten gezeten wordt lijkt me wel leukquote:
Boh gek zoeen grotequote:
Misschien heeft dat meisje wel een kk harige rug want daar zijn zijn eyes op gericht !!!quote:
Emo'squote:
Die laatste opmerking is best hypocrietquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oh nee, inderdaad, ze zijn niet lekker, jij zou ze in hun gezicht spugen als ze je wilden pijpen.
Maar dat willen ze niet, nerd!
Ga je eens laten ontmaagden en schei uit met stoerdoenerij op internet.
Nee, dat zou ik niet doen en stoer doen is voor losers, net als jouw reply =Dquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oh nee, inderdaad, ze zijn niet lekker, jij zou ze in hun gezicht spugen als ze je wilden pijpen.
Maar dat willen ze niet, nerd!
Ga je eens laten ontmaagden en schei uit met stoerdoenerij op internet.
Zouden ze mishandeld worden?quote:
vlnrquote:
niet weer 10 topics vol met zweedse breezers he?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:42 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
Te lekker.
[afbeelding]
Hoi.
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je de bron van de images bekijkt, zie je dat ze van Suagbabes vandaan komenquote:Op zondag 13 mei 2007 09:25 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
niet weer 10 topics vol met zweedse breezers he?
Ja precies ik dacht ook een Zweedse maar ik keek ook naar de bronquote:Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je de bron van de images bekijkt, zie je dat ze van Suagbabes vandaan komen
Die ze zal met dr dikke kwabkut gaat zitten bleren als je dr in dr reet neemt, te jong heb je geen reet aanquote:
Dat is dan wel waarquote:Op zondag 13 mei 2007 11:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Die ze zal met dr dikke kwabkut gaat zitten bleren als je dr in dr reet neemt, te jong heb je geen reet aan
Misschien zijn ze wel van zweedse afkomst =P Anders zien ze er wel lekker uit als nederlandse chicksquote:Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je de bron van de images bekijkt, zie je dat ze van Suagbabes vandaan komen
Dat heb ik, schat. Meer dan jij. Hoewel, dat is pure speculatie, maar ik denk dat ik 't bij het rechte eind heb. Zo niet, vertel het me.quote:
En jij op Toontje. Maar daar hoeven we toch niet om te gaan lachen? Integendeel, het is juist ernstig.quote:
Beter kon ik het niet verwoordenquote:
Hey, die kerel op de laatste foto woont hier in het dorpquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
[[url=http://images.sugababes.nl/user_pics/1102/1102197_c49e7019ed.jpg]afbeelding][/url]
Clickable for more!
OMFG, van zo'n klootviool wil ik altijd graag het e-mail adres. Niet om een date te regelen, maar om 'm eens effe goed de huid vol te schelden, want dit is gewoon een schande voor het mannelijk geslacht.quote:
Op die laatste foto ligt die nerd wel mooi op z'n eenpersoons brugpieperbedje met een wijf te zoenen. Ze mag dan wel veel te dikke Turkenwenkbrauwen hebben, maar hij heeft in ieder geval een wijf.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:01 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Clearasil heet dat spul geloof ik
[afbeelding]
Katja Schuurman
[afbeelding]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
[afbeelding]
* JortK gaat een vak koffie scoren, dit werkt teveel op de lachspieren
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat meneer die foto gewoon heeft gesoept en dat dat meisje op het origineel gewoon met een of andere schijtberber in bed lag.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:24 schreef koffiegast het volgende:
die laatste foto...vent/nerd lijkt er wel ongemakkelijk bij te liggen tbh....de manier waarop zijn trui er bij ligt lijkt het alsof ie zijn nek moet ineen klappen om het te raken
* JortK heeft al 3,5 jaar een meisje, so STFUquote:Op zondag 13 mei 2007 21:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op die laatste foto ligt die nerd wel mooi op z'n eenpersoons brugpieperbedje met een wijf te zoenen. Ze mag dan wel veel te dikke Turkenwenkbrauwen hebben, maar hij heeft in ieder geval een wijf.
Heeft Dhr. JortK al eens een meisje aangeraakt?Zo nee, stop met mensen belachelijk maken door hun foto's te posten maar ga eens naar buiten. Zo ja, niet liegen.
Jah heh die kikker is emoquote:Op zondag 13 mei 2007 22:18 schreef Bernard0s het volgende:
Fucking emo
[afbeelding]
Wat een nerd zeg, niet te filmen.
OMGquote:
Die heb ik in 't vorige topic al gepost, maar niettemin erg lekkere jetsersquote:
uit die tweede foto kun je zo weinig uit op maken.. Op het eerste gezicht lijkt het altijd wel wat, maar als je ze in het echt ziet valt het zwaar tegen doorgaandsquote:
nee dat is hema personeel, zodat ze elkaar terug kunnen vindenquote:Op zondag 13 mei 2007 15:02 schreef JortK het volgende:
Zoek plaatjes ipv Slowchat
[afbeelding]
Allemaal hetzelfde sjaaltje om, zeker een studentenclub ofzo
Patserquote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
"me buikie"
Blurrr, gay! Oh ja, dit is niet een foto van mezelf ofzo![]()
chaos jeweetsquote:Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef BrauN het volgende:
Die rattenkapsels van sommige van die flikkers zijn nog 't meest hilarisch van alles.
Alsof ze door een fucking psychopaat zijn geknipt!
mooiboys je weetquote:Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef BrauN het volgende:
Die rattenkapsels van sommige van die flikkers zijn nog 't meest hilarisch van alles.
Alsof ze door een fucking psychopaat zijn geknipt!
wft mooiboysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wft mooiboys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt je aanmelden op superdudes.com
AFC AJAX
Mooie diadeem knul!quote:
vind deh noob?quote:
check die rok van die rechterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
omfg
[afbeelding]
die woont bij mij in de buurt en zit bij mij op school,en ik vind ze niet mooi
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Ga je mannelijke wenkbrauwen epileren pfff.
[afbeelding]
Ja dat weet ik maar ik moest wel lachen dat hij dat zeiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef Linky het volgende:
Lekker boeiend, zo lekker ziet ze er ook weer niet uit =S
Dat vond ik dus ook alquote:
1000 euro ongeveerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
Mijn God, dit is wel heel erg sneu. Beetje gaan lopen zwaaien met de flappen van waarschijnlijk zijn rijke pappie die handelt in onroerend goed.
Echte binken hebben briefjes van 500 in hun hand![]()
Waarschijnlijk heeft die gringo zijn hele bankrekeningsaldo opgenomen om stoer op de foto te staan voor Suikerschattenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1000 euro ongeveer
Alsof je daar rijk voor moet zijn.
Check dat onderhemdje, hoe cheap
suikerschattenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die gringo zijn hele bankrekeningsaldo opgenomen om stoer op de foto te staan voor Suikerschatten![]()
als je goed kijkt heeft ie een louisvuitton petje opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1000 euro ongeveer
Alsof je daar rijk voor moet zijn.
Check dat onderhemdje, hoe cheap
Check die harennet alsof er iets niet klopt
[afbeelding]
Ik zie em niet ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef Tomash het volgende:
[..]
als je goed kijkt heeft ie een louisvuitton petje op
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wft mooiboys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
kan der ook maar een zijn hoor
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Ik kan niet snappen dat sommige mensen vallen op zo'n mislukte dikke barbie. En dan denken ze mooi te zijn als ze zwaar onder de make-up zijn of leuk gekleed, ja niet dus! Ga het klooster in zou ik zeggen.quote:
Dat maakt haar nog lelijker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef JortK het volgende:
Klein noot: het is het zusje van Jan Smit
Neen, het niet wassen van den pruim maakt van Yolanthe een viskut!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef JortK het volgende:
Klein noot: het is het zusje van Jan Smit
De klootzak die van Yolanthe een viskut heeft gemaakt
Pauper user heeft mijn avatar gejatquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neen, het niet wassen van den pruim maakt van Yolanthe een viskut!![]()
Neen, niet jouw avatar.. Deze komt van Tweakers.. Niet van jou, pleberesk figuur..!quote:
Staat wel leuk al die BA's zo op een rijtjequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neen, niet jouw avatar.. Deze komt van Tweakers.. Niet van jou, pleberesk figuur..!![]()
Vertel eens iets nieuws..!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf gemaakt (naja devzero heeft hem voor mij gemaakt) dus op Tweakers zijn het ook gewoon shenkies!!
Ja ach in het donker doe ik haar ook wel hoor wees maar niet bangquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef Dibble het volgende:
[..]
ze heeft wel een lief koppie anders hoor vindt ik![]()
Precies, wat willen deze gasten nou eigenlijk bereiken door zo op de foto te staan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
Mijn God, dit is wel heel erg sneu. Beetje gaan lopen zwaaien met de flappen van waarschijnlijk zijn rijke pappie die handelt in onroerend goed.
Echte binken hebben briefjes van 500 in hun hand![]()
Hoe weet je zo zeker dat die niet 100 is?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef Viper88 het volgende:
dude, je weet dat hij niet helemaal 100 is
Het is Adje2quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:15 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat die niet 100 is?
Misschien is die gewoon wel een beetje lelijk![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:52 schreef Fredo24 het volgende:
Dat ziet hij ook wel hoop ik..
![]()
Of zou het herkenbaar voor hem zijn?!
Geldt voor meer mensen hier, maar dan nog is het geen mongolenforum. Of beter gezegd, niet in de zin van laten we met z'n allen lekker foto's van mongolen posten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef Viper88 het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:21 schreef Elwood1802 het volgende:
Kanker, ik heb die trui ook. Ik gooi hem gelijk weg denks
leg eens uitquote:
bedanktquote:Op donderdag 17 mei 2007 04:01 schreef area78 het volgende:
Hier een paar GeiLe ChIcKiEz van snyggast.se:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Wat voor een noob ben je danquote:Op donderdag 17 mei 2007 04:01 schreef area78 het volgende:
Hier een paar GeiLe ChIcKiEz van snyggast.se:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
wat een lelijk gedrocht , sex-appeal van -24358,0034quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:06 schreef koffiegast het volgende:
wtf
hele tijd fotos van zon duidelijke kaaskop ofoz
en dan lijkt ze hier aziaat:
[afbeelding]
Sla ze in mekaar danquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:57 schreef RuutR het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zijn 2 gasten zo gekleed![]()
![]()
Ej jong, die plamuurbek kent ook maar 1 standaardposequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Volgens mij wil deze sjik op Michael Reiziger lijken ofzo.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Plamuurbek
[afbeelding]
Life goes on huh
[afbeelding]
Mja, opzich kun je het dr niet kwalijk nemen dat ze niet lacht.
Zou jij lachen als je er zo uit zou zien.
[afbeelding]
en dan ook nog die telefoon die nog in de oplader zitquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:06 schreef koffiegast het volgende:
wtf
hele tijd fotos van zon duidelijke kaaskop ofoz
en dan lijkt ze hier aziaat:
[afbeelding]
OMFG!!! Da's net een opgeblazen ballon waar een gezicht op getekend is!quote:
Ziet er wel ok uit, alleen de leeftijdquote:
Niet helemaal 100???quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef Viper88 het volgende:
omg .... echt erg..... te erg gewoonquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:06 schreef Sandersson het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dx6FliHtpzw&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ewhitelinefirm%2Enl%2Fnode%2F122230
Brent mag ik neuken voor een cent LOLquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:57 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
omg .... echt erg..... te erg gewoon
Zo zie je maar weer dat zuurstoftekort bij de geboorte toch meer schade aanricht dan men had verwacht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:57 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
omg .... echt erg..... te erg gewoon
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:38 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat zuurstoftekort bij de geboorte toch meer schade aanricht dan men had verwacht.
Weet je zeker dat het combinatie was van roken tijdens de zwangerschap en het nuttigen van alcohol?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:38 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat zuurstoftekort bij de geboorte toch meer schade aanricht dan men had verwacht.
doe er ook maar gelijk grammetje weed of 5 bij.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef Quara het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het combinatie was van roken tijdens de zwangerschap en het nuttigen van alcohol?
NEEM HAAR DAN!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:10 schreef Jordan23 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind haar echt een bloedmooi meisje hoor![]()
![]()
![]()
moet je dr msnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:10 schreef Jordan23 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
wat is de link vanhaar profiel ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:10 schreef Jordan23 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
gimme the adressquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef mic_forever het volgende:
[..]
moet je dr msn? kan je dr versieren
de 5e en 6e fotoquote:Op zondag 20 mei 2007 23:08 schreef Proximo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]'
[afbeelding]
En toch hebben ze wat van die grietjes in van die gothic hoeren pakjesquote:Op zondag 20 mei 2007 21:48 schreef Rijstbal het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kun je zo'n dichtgeplamuurde kop nu zo lekker vindenquote:
En met jou ben ik het dan wel eens, net iets teveek make-up, maar het snot voor dr ogen neuken zou ik zeker wel doenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n dichtgeplamuurde kop nu zo lekker vinden![]()
Ik zou haar ook niet uit bed rossen, maar jouw reactie vind ik wel erg overdreven![]()
Hehe die kwam ik laatst elders tegenquote:
Kwou net zeggenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n dichtgeplamuurde kop nu zo lekker vinden![]()
Ik zou haar ook niet uit bed rossen, maar jouw reactie vind ik wel erg overdreven![]()
Wtf dude ? Ik moet nog slapen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Pas maar op; ze heeft een heel slecht innerlijkquote:
Ja, flink jaquote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Ffs die moeten ze echt preventief ruimen
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]