OMFG, van zo'n klootviool wil ik altijd graag het e-mail adres. Niet om een date te regelen, maar om 'm eens effe goed de huid vol te schelden, want dit is gewoon een schande voor het mannelijk geslacht.quote:
Op die laatste foto ligt die nerd wel mooi op z'n eenpersoons brugpieperbedje met een wijf te zoenen. Ze mag dan wel veel te dikke Turkenwenkbrauwen hebben, maar hij heeft in ieder geval een wijf.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:01 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Clearasil heet dat spul geloof ik
[afbeelding]
Katja Schuurman
[afbeelding]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
[afbeelding]
* JortK gaat een vak koffie scoren, dit werkt teveel op de lachspieren
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat meneer die foto gewoon heeft gesoept en dat dat meisje op het origineel gewoon met een of andere schijtberber in bed lag.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:24 schreef koffiegast het volgende:
die laatste foto...vent/nerd lijkt er wel ongemakkelijk bij te liggen tbh....de manier waarop zijn trui er bij ligt lijkt het alsof ie zijn nek moet ineen klappen om het te raken
* JortK heeft al 3,5 jaar een meisje, so STFUquote:Op zondag 13 mei 2007 21:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op die laatste foto ligt die nerd wel mooi op z'n eenpersoons brugpieperbedje met een wijf te zoenen. Ze mag dan wel veel te dikke Turkenwenkbrauwen hebben, maar hij heeft in ieder geval een wijf.
Heeft Dhr. JortK al eens een meisje aangeraakt?Zo nee, stop met mensen belachelijk maken door hun foto's te posten maar ga eens naar buiten. Zo ja, niet liegen.
Jah heh die kikker is emoquote:Op zondag 13 mei 2007 22:18 schreef Bernard0s het volgende:
Fucking emo
[afbeelding]
Wat een nerd zeg, niet te filmen.
OMGquote:
Die heb ik in 't vorige topic al gepost, maar niettemin erg lekkere jetsersquote:
uit die tweede foto kun je zo weinig uit op maken.. Op het eerste gezicht lijkt het altijd wel wat, maar als je ze in het echt ziet valt het zwaar tegen doorgaandsquote:
nee dat is hema personeel, zodat ze elkaar terug kunnen vindenquote:Op zondag 13 mei 2007 15:02 schreef JortK het volgende:
Zoek plaatjes ipv Slowchat
[afbeelding]
Allemaal hetzelfde sjaaltje om, zeker een studentenclub ofzo
Patserquote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
"me buikie"
Blurrr, gay! Oh ja, dit is niet een foto van mezelf ofzo![]()
chaos jeweetsquote:Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef BrauN het volgende:
Die rattenkapsels van sommige van die flikkers zijn nog 't meest hilarisch van alles.
Alsof ze door een fucking psychopaat zijn geknipt!
mooiboys je weetquote:Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef BrauN het volgende:
Die rattenkapsels van sommige van die flikkers zijn nog 't meest hilarisch van alles.
Alsof ze door een fucking psychopaat zijn geknipt!
wft mooiboysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wft mooiboys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt je aanmelden op superdudes.com
AFC AJAX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |