Mooie diadeem knul!quote:
vind deh noob?quote:
check die rok van die rechterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
omfg
[afbeelding]
die woont bij mij in de buurt en zit bij mij op school,en ik vind ze niet mooi
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Ga je mannelijke wenkbrauwen epileren pfff.
[afbeelding]
Ja dat weet ik maar ik moest wel lachen dat hij dat zeiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef Linky het volgende:
Lekker boeiend, zo lekker ziet ze er ook weer niet uit =S
Dat vond ik dus ook alquote:
1000 euro ongeveerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
Mijn God, dit is wel heel erg sneu. Beetje gaan lopen zwaaien met de flappen van waarschijnlijk zijn rijke pappie die handelt in onroerend goed.
Echte binken hebben briefjes van 500 in hun hand![]()
Waarschijnlijk heeft die gringo zijn hele bankrekeningsaldo opgenomen om stoer op de foto te staan voor Suikerschattenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1000 euro ongeveer
Alsof je daar rijk voor moet zijn.
Check dat onderhemdje, hoe cheap
suikerschattenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die gringo zijn hele bankrekeningsaldo opgenomen om stoer op de foto te staan voor Suikerschatten![]()
als je goed kijkt heeft ie een louisvuitton petje opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1000 euro ongeveer
Alsof je daar rijk voor moet zijn.
Check dat onderhemdje, hoe cheap
Check die harennet alsof er iets niet klopt
[afbeelding]
Ik zie em niet ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef Tomash het volgende:
[..]
als je goed kijkt heeft ie een louisvuitton petje op
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wft mooiboys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
kan der ook maar een zijn hoor
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Ik kan niet snappen dat sommige mensen vallen op zo'n mislukte dikke barbie. En dan denken ze mooi te zijn als ze zwaar onder de make-up zijn of leuk gekleed, ja niet dus! Ga het klooster in zou ik zeggen.quote:
Dat maakt haar nog lelijker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef JortK het volgende:
Klein noot: het is het zusje van Jan Smit
Neen, het niet wassen van den pruim maakt van Yolanthe een viskut!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef JortK het volgende:
Klein noot: het is het zusje van Jan Smit
De klootzak die van Yolanthe een viskut heeft gemaakt
Pauper user heeft mijn avatar gejatquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neen, het niet wassen van den pruim maakt van Yolanthe een viskut!![]()
Neen, niet jouw avatar.. Deze komt van Tweakers.. Niet van jou, pleberesk figuur..!quote:
Staat wel leuk al die BA's zo op een rijtjequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neen, niet jouw avatar.. Deze komt van Tweakers.. Niet van jou, pleberesk figuur..!![]()
Vertel eens iets nieuws..!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf gemaakt (naja devzero heeft hem voor mij gemaakt) dus op Tweakers zijn het ook gewoon shenkies!!
Ja ach in het donker doe ik haar ook wel hoor wees maar niet bangquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef Dibble het volgende:
[..]
ze heeft wel een lief koppie anders hoor vindt ik![]()
Precies, wat willen deze gasten nou eigenlijk bereiken door zo op de foto te staan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
Mijn God, dit is wel heel erg sneu. Beetje gaan lopen zwaaien met de flappen van waarschijnlijk zijn rijke pappie die handelt in onroerend goed.
Echte binken hebben briefjes van 500 in hun hand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |