© the Godfatherquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
En de wijze les die Huub aan Lieke meegeeft:
-- val mij nooit in het openbaar af.
Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef webextreme.nl het volgende:
ik vind dat huub wel gelijk heeft
hij kent het spel goed, en legt het samen met erik uit.
hoop dat lieke dr wat mee doet![]()
denial is a bitch!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en wifebeater Brian heeft ook een plaat voor z'n lelijke harses met z'n verwijten die hij zelf doet naar Huub toe.
Watskeburt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dit begint op de manier te lijken waarop Brian met Nena omging.
Het spel uitleggen kan ook op een andere manier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef webextreme.nl het volgende:
Gewoon straattaal...het betekent voorschuttingquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Een grap = een diss volgens Huub en Eric.
Waar komen die gasen vandaan?!?
Misschien besluit Lieke wel naar een ander groepje te gaan, en dan staan Eric en Huub helemaal alleen.quote:
Ik vind 'afserveren' ook wel een mooie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[to diss]
Gewoon straattaal...het betekent voorschutting
Jap Huub kent het spel echt goede Jaap er niet uitstemmen en Sylvia weg laten lopen die daardoor vervangen wordt.. prima speler die jongen!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef webextreme.nl het volgende:
goed plan ik nok dr ook mee mzzlquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey...voor ik mijn beeldscherm onder kots van dit kut gezwets....ik ga lekker comedy central kijken die nieuwe zender..gratis...das nu pas echt grappig..ipv die gemanipuleerd poppetjes...laters mensen tot morgen....slaap lekker..
Jawel, dat kleine ventje is echt walgelijk inmiddels. Wat een idioot. Dat Lieke nog niet is weggelopen, verbaast me. Zal ze dan toch echt ietwat verblind zijn?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Watskeburt?
Ik ben het al ettelijke postings met Peter eens...![]()
Ik walg van Huub de KutKaboutah.
Ik heb voor Jaap geSMSt.
Gaat het wel goed met mij?![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef webextreme.nl het volgende:
Amanda en Wifebeater B blijkbaar ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is duidelijk dat Eric en Hupert tactiek hebben besproken tijdens hun afwezigheid uit de villa
Huub heeft Lieke eerder deze week (weet niet meer wanneer) op een soortgelijke manier (zonder Eric) afgebrand, in de tuin.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is duidelijk dat Eric en Hupert tactiek hebben besproken tijdens hun afwezigheid uit de villa
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik weet wat het betekent, ik heb puberneefjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gewoon straattaal...het betekent voorschutting
Nou, hij heeft haar al een paar keer uitgescholden voor hoer, toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:00 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Buub heeft Amanda nooit zo denigrerend behandeld zoals hij Lieke nu behandeld. Deze "stoere" Huub is echt wal-ge-lijk.
Een slapende Nicolaas en het bed van, naar ik meen, Natasia.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:06 schreef farceman het volgende:
Wat is er op de andere stream te zien?
Opeens? Huub heeft het al sinds de FOK!-kaartenactie te hoog in z'n bol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Plotselinge beroemdheid kan een mens kapot maken. Dat veel mensen je opeens geweldig vinden is in feite hetzelfde. Dat is wat er nu gebeurt met Huub. Hij loopt 5 meter naast zijn schoenen en heeft het opeens véél te hoog in zijn bol. Het is bij de wilde beesten af.
Hopelijk ja. Dan een 9e miljonair erin, Eric of Huub immuun maken en hoppa.... Bye bye..quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien besluit Lieke wel naar een ander groepje te gaan, en dan staan Eric en Huub helemaal alleen.
Ben het eens dat hij nu het spel aan Lieke uitlegt. Maar zo kwam hij niet binnen. Hij heeft haar eerst een half uur afgebrand, en probeert haar nu opnieuw op te bouwen volgens zijn principes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was.
Inderdaad meerdere betekenissen maar ze zijn geen van alle fijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'afserveren' ook wel een mooie.
Wederom geen stream op Amanda of Brian dus?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Een slapende Nicolaas en het bed van, naar ik meen, Natasia.
moleculair, Grote Profeet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig, er is nog een modiculair gekookt kliekje (met stikstof) in de auto meegenomen.
maar tot nu toe heeft hij nog niemand weggejaagd,quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jap Huub kent het spel echt goede Jaap er niet uitstemmen en Sylvia weg laten lopen die daardoor vervangen wordt.. prima speler die jongen!!Hij komt niet verder dan zielige side-games die geen enkel effect hebben
Een diss is iemand afbluffen.Een jaar of twee geleden erg populair bij de kinderen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent, ik heb puberneefjes.
Maar een grap is niet automatische een diss, zoals deze heren beweren.
[..]
Nou, hij heeft haar al een paar keer uitgescholden voor hoer, toch?
Dat vond ik dus niet. Misschien was het wel zo, maar het kwam nog niet tot uiting wat mij betreft omdat er nog geen Lieke-situatie was. Ik vond hem heel leuk het spel spelen en nog steeds. Alleen neemt de manier waarop hij nu met Lieke omgaat zwaar de overhand. Dat is zo enorm walgelijk dat hij vlkomen heeft afgedaan. Zo ga je gewoon niet met een meisje om waarvan je weet dat ze gek op je is. Dat is lager dan laag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
Opeens? Huub heeft het al sinds de FOK!-kaartenactie te hoog in z'n bol.
Correctie: de kaartenactie heeft z'n arrogantie alleen maar vergroot.
Onze taak dus om hem op zijn bek te laten gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
Opeens? Huub heeft het al sinds de FOK!-kaartenactie te hoog in z'n bol.
Correctie: de kaartenactie heeft z'n arrogantie alleen maar vergroot.
Kijk ff hoe een OP met linkjes handig isquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Een slapende Nicolaas en het bed van, naar ik meen, Natasia.
Ja, niks sluit echt aan. 't Komt van disrespect. 'Afbranden' vind ik veel te sterk, 'omlaaghalen' juist weer te zwakquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad meerdere betekenissen maar ze zijn geen van alle fijn
Eric vind ik al vrij lang vrij storend, maar hij is ook een nietszeggend figuur eigenlijk. Tot nu toe diende hij alleen als backup van Huub. Dat mag nu wel weg wat mij betreftquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef Peter6000 het volgende:
Eric begint zichzelf nu ook al vreselijk slim voor te doen, uitleggen hoe hij handelt en denkt bij stemmingen.
Net alsof Lieke eendimensionaal denkt.
(mensen, dit is dus een inkoppertje om Eric te gaan dissen)
Dat doen ze toch allemaal? Ze doen niet eens moeite om dat te verzwijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:11 schreef miesy het volgende:
zover ik weet is hij nu alleen maar bezig met kijkcijfers, dan ben je volgens mij niet echt het spel aan het spelen.
Er ligt iemand naast Natasia en ik heb de indruk dat dat Brian is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef farceman het volgende:
[..]
Wederom geen stream op Amanda of Brian dus?
Volgens mij mogen we gewoon niet zien van achter dat die weer iets hebben.
Gisterenavond zijn ze ook al hele nacht buiten beeld geweest
Da's al zo lang zo, dat ik het er niet eens meer de moeite waard vind om het nog over hem te hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef Day het volgende:
Die Eric is ook zo zielig. Hij weet het allemaal wel te vertellen tegen Lieke, maar de enige reden dat hij nog in dat huis zit, is Huub.
Verder dan hysterisch gillen, achter Huub's reet aanlopen en sterke verhalen vertellen over z'n sexleven, komt hij niet.
Gaat op de manier waarop hij alles nu doet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
Komt Lieke in het spel in men hier over het algemeen bang dat Huub z'n verstand verliest en daardoor het spel. Nu komt naar boven (zoals hij altijd al heeft aangegeven) dat hij het spel belangrijker vind, gaat iedereen over de zeik. Ik snap het niet hoor.
Lieke heeft tot nu toe nog niet sterk tactisch spel laten zien. Dat zien de beide heren ook en proberen haar wegwijs te maken in het spel. Op een harde manier, dat wel, maar wel op een manier waarop Lieke misschien eens echt gaat nadenken.
Ben je ook alweer verslaafd aan de streamsquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef Day het volgende:
Die Eric is ook zo zielig. Hij weet het allemaal wel te vertellen tegen Lieke, maar de enige reden dat hij nog in dat huis zit, is Huub.
Verder dan hysterisch gillen, achter Huub's reet aanlopen en sterke verhalen vertellen over z'n sexleven, komt hij niet.
ik heb net een edit gepleegd, had de quote verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch allemaal? Ze doen niet eens moeite om dat te verzwijgen.
Ah dank je, heb geen streams hier en probeer toch beetje te volgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Er ligt iemand naast Natasia en ik heb de indruk dat dat Brian is.
En wat voegt Natasja dan toe aan het programma buiten hysterisch gillen, achter Brainless' reet aanlopen en klagen over andere mensen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef Day het volgende:
dat geloof ik niet, maar zou kunnen. als er een ruzie zou zijn gewwest en dat wordt geroepen, vind ik dat helemaal zo erg om mee te schelden eerlijk gezegdquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent, ik heb puberneefjes.
Maar een grap is niet automatische een diss, zoals deze heren beweren.
[..]
ik proef ook wel een verschil in een DISS en een grap. een DISS gaat altijd ten koste van een ander persoon en voelt een stuk harder dan een "grap". Het tentenidee vind ik vallen onder de categorie err "grap"
Nou, hij heeft haar al een paar keer uitgescholden voor hoer, toch?
Vind ik onzin. Ze is duidelijk op de hand van Huub en Eric, maar maakt tussendoor ook wel eigen geintjes. Ze heeft nog totaal geen fouten gemaakt, behalve het wantrouwen (terecht) van bepaalde acties van Huub. Als iemand dom spel speelt is het Huub, omdat hij liegt tegen Lieke. Lieke snapt het spel dondersgoed, maar door het gelul van Huub LIJKT het alsof ze het fout doet. Maar dat is absoluut niet zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke heeft tot nu toe nog niet sterk tactisch spel laten zien. Dat zien de beide heren ook en proberen haar wegwijs te maken in het spel. Op een harde manier, dat wel, maar wel op een manier waarop Lieke misschien eens echt gaat nadenken.
En iemand dissen als in dumpen kan ook nog, vandaar ook...het is nooit fijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, niks sluit echt aan. 't Komt van disrespect. 'Afbranden' vind ik veel te sterk, 'omlaaghalen' juist weer te zwak![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:15 schreef schatje het volgende:
Volgens mij ligt die wifebeater gewoon naast Natasia. Hij heeft geen zin meer in hoofdpijn.
He, jammer, ik hoop voor je dat dat niet blijvend is... stel je voor dat er weer een rel uitbreektquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Ah dank je, heb geen streams hier en probeer toch beetje te volgen.
Heb zo'n idee dat wij niet mogen weten dat Amanda en Brian weer iets gaan krijgen.
Dat wordt elke keer buiten beeld gehouden....lijkt wel een script....
Ik mis hier wat, wie is Amyquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Nou nou Amy was zo moe en zielig, Tas moest haar uitkleden, Brian haar haar kammen....... ze was gewoon strontlazerus dus.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Nou nou Amy was zo moe en zielig, Tas moest haar uitkleden, Brian haar haar kammen....... ze was gewoon strontlazerus dus.
Als dat toch zo was hè. Dan gingen er echt wel flink wat euro's aan op. Misschien een ideetje voor TIEN.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kunnen er ook negatieve SMSjes gestuurd worden naar 1010?
ahhh okquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo heet Amanda tegenwoordig![]()
't Kan ook zomaar Aims zijn.
Dat krijg je met zo'n uitgebreide garderobequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
ahhh oken jij verkleedt je ook 3x per dag
![]()
Ooit (zo`n 200 jaar geleden inmiddels), poogden de bewoners zich voor te doen als geloofwaardige miljonairs. De redaktie heeft toen wat namen bedacht voor een aantal bewoners omdat Nico, Natasja en Amy niet "miljonairs-achtig" genoeg waren, dus dat werd toen Nicolaas, Natasia en Amanda.quote:
Hmm, ik vind dat de overige bewoners afwisselend best nog wel een rol spelen in dat huis, hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En wat voegt Natasja dan toe aan het programma buiten hysterisch gillen, achter Brainless' reet aanlopen en klagen over andere mensen?
IMHO zit er eigenlijk niemand meer in het huis die iets toevoegt aan het programma momenteel, het draait momenteel eigenlijk allemaal om Huub, Lieke en Jaap... De rest zijn eigenlijk figuranten...
Dat kan je eigenlijk geen enkele bewoner meer aanrekenen. Het is vrij duidelijk dat voor de meeste acties toestemming gevraagd moet worden aan de redaktie, en dat left een enorme beperking op vooral omdat Brainless bijvoorbeeld niet getagd mag worden door Huub (omdat ze geen risico willen lopen dat het weer uit de hand gaat lopen). Daarnaast komt ook nog dat je na zo`n lange tijd vrij snel zonder ideeen zal komen te zitten omdat je eigenlijk toch weet dat methoden die in het normale leven werken, daar kansloos zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Die jongen kan toch ook al lang niet meer met iets orgineels komen.
Zonder Huub was de gouden kooi al lang dood geweest, dus nu overdrijf je wel wat volgens mij. Maar soms is iemand een held en soms gaat die persoon dan zo enorm in de fout dat je hem ook daar op moet afrekenen. En dat is wat er nu gaande is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat de overige bewoners afwisselend best nog wel een rol spelen in dat huis, hoor.
En Natasia is nu een stuk rustiger, maar ze heeft haar sporen echt wel verdiend in dat huis, zeker de 1e paar maanden. Huub had van mij allang op mogen rotten (maar dat is bekend) en Jaap is een verrassing.
Eric daarentegen heeft nog niks noemenswaardigs gedaan (ja, hij heeft Huub erin gehouden, maar dat was eigenbelang), maar hangt nu wel de DGK-expert uit tegen Lieke. Heeeeeeeeeeeeeeeel irritant!
Tuurlijk!! SMS nagatief naar 1010quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub, hou toch je smoel met je belachelijke gezeik.
Beetje zitten doordrammen over een officiele waarschuwing voor Lieke. Waar was je dan met je grote smoel toen Natasja thee over Lieke heen sodemieterde?
En het dan ook nog voor dat domme Amanda-kind gaan zitten opnemen.
Kunnen er ook negatieve SMSjes gestuurd worden naar 1010?
Daarom vomd ik de actie van Lieke en Nicolaas vanavond best orgineel. Dat het niet gelukt is, is een ander verhaal, maar het was best leuk bedacht. Maar Huub voelt weer de drang om daar heel neerbuigend over te doen... tja ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat kan je eigenlijk geen enkele bewoner meer aanrekenen. Het is vrij duidelijk dat voor de meeste acties toestemming gevraagd moet worden aan de redaktie, en dat left een enorme beperking op vooral omdat Brainless bijvoorbeeld niet getagd mag worden door Huub (omdat ze geen risico willen lopen dat het weer uit de hand gaat lopen). Daarnaast komt ook nog dat je na zo`n lange tijd vrij snel zonder ideeen zal komen te zitten omdat je eigenlijk toch weet dat methoden die in het normale leven werken, daar kansloos zijn.
of SMS Brian naar 1010 - zullen we dát doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tuurlijk!! SMS nagatief naar 1010
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
Onbekende stemmen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:27 schreef Lipsch het volgende:
[..]
of SMS Brian naar 1010 - zullen we dát doen?
Misschien werkt het als je de betreffende naam achterstevoren SMStquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tuurlijk!! SMS nagatief naar 1010
Enorm verschil. Amanda is niet echt gek op Brian en ziet daarom zijn fouten veel eerder. Dat ze toch steeds weer met hem in bed beland is gewoon omdat ze seks erg prettig vind. Lieke is wel echt gek op Huub en pikt véél meer van wat hij flikt. Zelfs bij fokkers kan Huub vanalles flikken omdat ze hem zo leuk vinden (een beetje hetzelfde dus).quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Als je het objectief bekijkt is er eigenlijk verschil in de relatie Huub/Lieke en Brian/Amanda. En dan heb ik het over het gemanipuleer van de heren.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft haar opgetild en in bed gelegd.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:31 schreef neehe het volgende:
Die zijn naar achter, om te vragen of ze het goed hebben gedaan.
Klopt deels, alleen vind ik het voor Amanda vaak zielig en dat heb ik bij Lieke niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Als je het objectief bekijkt is er eigenlijk weinig verschil in de relaties Huub/Lieke en Brian/Amanda. En dan heb ik het over het gemanipuleer van de heren.
Sorry, maar dit klinkt ook weer naiever dan naief. Als dat je enige criterium is, hoe hij met Lieke om gaat, dan vind ik 't reuze mee vallen met 'lage Huub'. Je gelooft toch niet serieus dat dat kind gek op 'm is..quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus niet. Misschien was het wel zo, maar het kwam nog niet tot uiting wat mij betreft omdat er nog geen Lieke-situatie was. Ik vond hem heel leuk het spel spelen en nog steeds. Alleen neemt de manier waarop hij nu met Lieke omgaat zwaar de overhand. Dat is zo enorm walgelijk dat hij vlkomen heeft afgedaan. Zo ga je gewoon niet met een meisje om waarvan je weet dat ze gek op je is. Dat is lager dan laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |