Ah dank je, heb geen streams hier en probeer toch beetje te volgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Er ligt iemand naast Natasia en ik heb de indruk dat dat Brian is.
En wat voegt Natasja dan toe aan het programma buiten hysterisch gillen, achter Brainless' reet aanlopen en klagen over andere mensen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef Day het volgende:
Die Eric is ook zo zielig. Hij weet het allemaal wel te vertellen tegen Lieke, maar de enige reden dat hij nog in dat huis zit, is Huub.
Verder dan hysterisch gillen, achter Huub's reet aanlopen en sterke verhalen vertellen over z'n sexleven, komt hij niet.
dat geloof ik niet, maar zou kunnen. als er een ruzie zou zijn gewwest en dat wordt geroepen, vind ik dat helemaal zo erg om mee te schelden eerlijk gezegdquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent, ik heb puberneefjes.
Maar een grap is niet automatische een diss, zoals deze heren beweren.
[..]
ik proef ook wel een verschil in een DISS en een grap. een DISS gaat altijd ten koste van een ander persoon en voelt een stuk harder dan een "grap". Het tentenidee vind ik vallen onder de categorie err "grap"
Nou, hij heeft haar al een paar keer uitgescholden voor hoer, toch?
Vind ik onzin. Ze is duidelijk op de hand van Huub en Eric, maar maakt tussendoor ook wel eigen geintjes. Ze heeft nog totaal geen fouten gemaakt, behalve het wantrouwen (terecht) van bepaalde acties van Huub. Als iemand dom spel speelt is het Huub, omdat hij liegt tegen Lieke. Lieke snapt het spel dondersgoed, maar door het gelul van Huub LIJKT het alsof ze het fout doet. Maar dat is absoluut niet zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke heeft tot nu toe nog niet sterk tactisch spel laten zien. Dat zien de beide heren ook en proberen haar wegwijs te maken in het spel. Op een harde manier, dat wel, maar wel op een manier waarop Lieke misschien eens echt gaat nadenken.
En iemand dissen als in dumpen kan ook nog, vandaar ook...het is nooit fijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, niks sluit echt aan. 't Komt van disrespect. 'Afbranden' vind ik veel te sterk, 'omlaaghalen' juist weer te zwak![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:15 schreef schatje het volgende:
Volgens mij ligt die wifebeater gewoon naast Natasia. Hij heeft geen zin meer in hoofdpijn.
He, jammer, ik hoop voor je dat dat niet blijvend is... stel je voor dat er weer een rel uitbreektquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Ah dank je, heb geen streams hier en probeer toch beetje te volgen.
Heb zo'n idee dat wij niet mogen weten dat Amanda en Brian weer iets gaan krijgen.
Dat wordt elke keer buiten beeld gehouden....lijkt wel een script....
Ik mis hier wat, wie is Amyquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Nou nou Amy was zo moe en zielig, Tas moest haar uitkleden, Brian haar haar kammen....... ze was gewoon strontlazerus dus.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Nou nou Amy was zo moe en zielig, Tas moest haar uitkleden, Brian haar haar kammen....... ze was gewoon strontlazerus dus.
Als dat toch zo was hè. Dan gingen er echt wel flink wat euro's aan op. Misschien een ideetje voor TIEN.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kunnen er ook negatieve SMSjes gestuurd worden naar 1010?
ahhh okquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo heet Amanda tegenwoordig![]()
't Kan ook zomaar Aims zijn.
Dat krijg je met zo'n uitgebreide garderobequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
ahhh oken jij verkleedt je ook 3x per dag
![]()
Ooit (zo`n 200 jaar geleden inmiddels), poogden de bewoners zich voor te doen als geloofwaardige miljonairs. De redaktie heeft toen wat namen bedacht voor een aantal bewoners omdat Nico, Natasja en Amy niet "miljonairs-achtig" genoeg waren, dus dat werd toen Nicolaas, Natasia en Amanda.quote:
Hmm, ik vind dat de overige bewoners afwisselend best nog wel een rol spelen in dat huis, hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En wat voegt Natasja dan toe aan het programma buiten hysterisch gillen, achter Brainless' reet aanlopen en klagen over andere mensen?
IMHO zit er eigenlijk niemand meer in het huis die iets toevoegt aan het programma momenteel, het draait momenteel eigenlijk allemaal om Huub, Lieke en Jaap... De rest zijn eigenlijk figuranten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |