De Lie(fd)ke van de man gaat door zijn maagquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
Nog een mogelijkheid is dat Huub en Lieke thusi blijven. Kunnen ze fijn verder flikflooien
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef petraa het volgende:
Ik ga NIET naar Lepels dit keer.
Ben ik het niet mee eens, want welke opdracht hebben de anderen van de groep gehad?? Amanda en Huub zijn al weg geweest vandaag, dus die mogen wat mij betreft thuis blijven.......quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef fredfik het volgende:
als ik heel eerlijk moet zijn dan moeten amanda en huub maar thuis blijven,hebben toen die kookwedstrijd verpest en ze zijn vandaag al weg eweest
Brian noemde het op. Ik dacht even dat hij Nico dus erin zou houdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
Als ze Nico unaniem wegstemmen nu dan kunnen ze de andere stemmingen wel vergeten.
Lepeltje Lepeltjequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:43 schreef Marelle het volgende:
Blijven ze ook slapen bij Lepels??
Het is geen hotel schat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:43 schreef Marelle het volgende:
Blijven ze ook slapen bij Lepels??
Blijkbaar gaan ze er vanuit dat hij echt de eerst volgende ontslagronde eruit ligt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian noemde het op. Ik dacht even dat hij Nico dus erin zou houden
Nu pas ????quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die lange verhalen van Huub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |