Je houdt als nagelvijlster de man in kwestie wel op zijn plek. Als je iets wil vertellen kán dat handig zijn...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Lieke is de nagels van Huub aan het vijlen.
Wat is dat toch met sommige vrouwen, is dat leuk ofzo?
Dat gaat vaak goed he, 2 dominante karakters 24/7 bij elkaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Marelle het volgende:
Vlak ze beide niet uit. Huub is, wat een relatie betreft, een heel moeilijk mannetje denk ik. Maar wis Lieke ook niet uit, het zijn twee hele dominante karakters........
Brian heeft ook tegen Lieke gezegd dat hij weet dat er de mogelijkheid is dat Huub dit alles eerder ('s nachts onder de dekens) met Lieke heeft besproken om zo verwarring te creeeren bij Brian en Natasia. Dit hebben ze ook min of meer gedaan (Lieke zou gaan 'infiltreren' in het andere kampje) maar toch voelt Lieke zich nu beledigd door Huub!? Het grappige is ook nog dat Brian niets heeft gelogen over de uitspraken die Huub heeft gemaakt achter Lieke's rug om, maar Huub ze tegen Lieke nu toch heeft ontkent. Brian zei ook nog tegen Lieke dat het begrijpelijk was dat ze hem niet vertrouwde omdat hij en Huub nou niet bepaald de beste vriendjes zijn en ze daarom maar een vriendin moest uitnodigen die de streams volgt en ze daarmee Huub's 'oprechtheid' kan bespreken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:17 schreef akveor het volgende:
Huub nodigt Lieke anders ook uit om vanavond tegen Brian te vragen waarom hij zo loopt te stoken tussen hen. Dus ik mag aannemen dat Huub er een bedoeling mee heeft waarom hij tegen Brian zei dat ie nooit wat voor Lieke heeft gevoeld. Het lijkt me ook raar dat Brian dat gelooft.
Beetje vaag maar wel lolligquote:
Dat vind ik dus ook heel erg smerigquote:
Ik denk dat dit voor het eerst is dat ik me kan vinden in een posting van jou.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:19 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Brian heeft ook tegen Lieke gezegd dat hij weet dat er de mogelijkheid is dat Huub dit alles eerder ('s nachts onder de dekens) met Lieke heeft besproken om zo verwarring te creeeren bij Brian en Natasia. Dit hebben ze ook min of meer gedaan (Lieke zou gaan 'infiltreren' in het andere kampje) maar toch voelt Lieke zich nu beledigd door Huub!? Het grappige is ook nog dat Brian niets heeft gelogen over de uitspraken die Huub heeft gemaakt achter Lieke's rug om, maar Huub ze tegen Lieke nu toch heeft ontkent. Brian zei ook nog tegen Lieke dat het begrijpelijk was dat ze hem niet vertrouwde omdat hij en Huub nou niet bepaald de beste vriendjes zijn en ze daarom maar een vriendin moest uitnodigen die de streams volgt en ze daarmee Huub's 'oprechtheid' kan bespreken.
Huub wil idd dat Lieke vanavond waar iedereen bij is nog eens de aanval opent naar Brian om hem aan te spreken om zijn 'stoken'. Zou Amanda dan vertellen dat het haar plan was om ruzie te creeeren over het zoenen....... ik gok dat ze Brian de schuld op zich laat nemen. Dus vanavond weer ruzie, gezellig.
Klopt ik ken er een paar... Nou not mequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het zijn die intieme momenten die vrouwen vaak erg belangrijk vinden.![]()
Vergeet Natasia niet die was erbijquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:19 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
. Dus vanavond weer ruzie, gezellig.
Dit is inderdaad een logosche opsimming, maar er zijn eigenlijk geen directe ruzies/confrontaties meer met Brian (terwijl iedereen hier wel op zit te wachten). Brian gaat ze uit de weg en 'bewerkstelligt' mensen apart (zonder resultaat behalve het in een coma praten van de gesprekspartner) of het vermijdende gedrag wordt gestuurd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:19 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Brian heeft ook tegen Lieke gezegd dat hij weet dat er de mogelijkheid is dat Huub dit alles eerder ('s nachts onder de dekens) met Lieke heeft besproken om zo verwarring te creeeren bij Brian en Natasia. Dit hebben ze ook min of meer gedaan (Lieke zou gaan 'infiltreren' in het andere kampje) maar toch voelt Lieke zich nu beledigd door Huub!? Het grappige is ook nog dat Brian niets heeft gelogen over de uitspraken die Huub heeft gemaakt achter Lieke's rug om, maar Huub ze tegen Lieke nu toch heeft ontkent. Brian zei ook nog tegen Lieke dat het begrijpelijk was dat ze hem niet vertrouwde omdat hij en Huub nou niet bepaald de beste vriendjes zijn en ze daarom maar een vriendin moest uitnodigen die de streams volgt en ze daarmee Huub's 'oprechtheid' kan bespreken.
Huub wil idd dat Lieke vanavond waar iedereen bij is nog eens de aanval opent naar Brian om hem aan te spreken om zijn 'stoken'. Zou Amanda dan vertellen dat het haar plan was om ruzie te creeeren over het zoenen....... ik gok dat ze Brian de schuld op zich laat nemen. Dus vanavond weer ruzie, gezellig.
Als het zo doorgaat zitten ze met zijn alle aan de chilly in een tent vanavondquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
Wie gaan er thuisblijven???
Lieke, Amanda en Huub?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zitten ze met zijn alle aan de chilly in een tent vanavond![]()
Het is dus de bedoeling dat de groep Jaap, Huub en Amanda thuis laten blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:29 schreef Marelle het volgende:
Eerst een grote rel met de kookwedstrijd, en dan nu bij Lepels gaan eten. Is het dom dat ik dit niet begrijp??
Euhm, volgensmij zat Amanda een tijdje geleden met Brian te bespreken om Eric "dekking" te geven, zodat hij misschien Huub zou loslaten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:28 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub legt voor de zekerheid nog maar wat meer speltechnieken uit aan Lieke:
Eric en ik zijn elkaars absolute dekkingen, daarnaast zijn we ieder op zoek naar een verschillende tweede dekking. Eerst zocht ik dat in Jaap, maar nu heb ik jou. Eric zoekt het bij Amanda. Valt het je niet op dat Eric de laatste tijd onwijs veel tijd met Amy doorbrengt en bij haar slaapt.
En Amanda maar blij zijn met haar 'new best friend'...... Waar is haar vrouwelijk intuitie.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Als Huub Brian vermoord zijn de reacties hier: Hij speelt het spel, het gaat wel om 2 miljoen euro heh!
![]()
Als ik marc zou zijn en Huub of Amanda staan op de deurmat van het restaurant zou ik ze de straat uit schoppenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:29 schreef Marelle het volgende:
Eerst een grote rel met de kookwedstrijd, en dan nu bij Lepels gaan eten. Is het dom dat ik dit niet begrijp??
Eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:32 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Als ik marc zou zijn en Huub of Amanda staan op de deurmat van het restaurant zou ik ze de straat uit schoppen![]()
voor de rest niets tegen huub ofzo , maar het is wel gerechtigheid
Ze zijn nog niet wegquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef Copycat het volgende:
Vanavond gaan ze dus bij Lepels eten, vijf man sterk?
Geen clash dus?
het is inderdaad een test hoe serieus het destijds gemeend was met "we moeten hen als groep straffen"quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is dus de bedoeling dat de groep Jaap, Huub en Amanda thuis laten blijven.
Ook datte jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
Huub en Amanda zijn al vandaag weggeweest..... simpel toch?
Goed zo! Want ik heb het eerstkomende uur nog geen vrienden voor de deur staan.quote:
waarom wie is die mark dan wel, hij was toch gewoon kok met een slap spelletje dat wist hij toch zelf ook wel. DUS jaap, Natas eigen eten op eten met haar loverboy brainless thuis laten... zo klaar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
EensLaat de andere gaan die hebben niks te maken met het feit dat Mark niet meer komt om te koken
![]()
Ze citeerde Marc toch, de reden die hij gaf waarom hij zo teleurgesteld was?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef Reza-impreza het volgende:
Amanda : omdat ik zoveel liefde voor het (kook)vak heb ROFL bigtime
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef avonne het volgende:
[..]
het is inderdaad een test hoe serieus het destijds gemeend was met "we moeten hen als groep straffen"
Ik dacht dat Amanda dat meende , ben weer selectief aan het luisterenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze citeerde Marc toch, de reden die hij gaf waarom hij zo teleurgesteld was?
Begrijp geen ruk van je .. Je bent wel aanwezig Maar anyways Natas kookt zo vaak ze mag en verdient het in mijn ogenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef Villalux het volgende:
[..]
waarom wie is die mark dan wel, hij was toch gewoon kok met een slap spelletje dat wist hij toch zelf ook wel. DUS jaap, Natas eigen eten op eten met haar loverboy brainless thuis laten... zo klaar!
Brian die heeft al genoeg uitjes, vlieglessen, zaterdag visagiewedstrijd, dat dj-en enz. enz.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef fredfik het volgende:
als ik heel eerlijk moet zijn dan moeten amanda en huub maar thuis blijven,hebben toen die kookwedstrijd verpest en ze zijn vandaag al weg eweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |