abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:18:52 #101
130054 demins
We weten niks
pi_49193671
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Lieke is de nagels van Huub aan het vijlen.

Wat is dat toch met sommige vrouwen, is dat leuk ofzo?
Je houdt als nagelvijlster de man in kwestie wel op zijn plek. Als je iets wil vertellen kán dat handig zijn...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_49193681
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Marelle het volgende:
Vlak ze beide niet uit. Huub is, wat een relatie betreft, een heel moeilijk mannetje denk ik. Maar wis Lieke ook niet uit, het zijn twee hele dominante karakters........
Dat gaat vaak goed he, 2 dominante karakters 24/7 bij elkaar
pi_49193686
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Of meeeters uitknijpen bij je vriendje
Het zijn die intieme momenten die vrouwen vaak erg belangrijk vinden.
pi_49193687
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:17 schreef akveor het volgende:
Huub nodigt Lieke anders ook uit om vanavond tegen Brian te vragen waarom hij zo loopt te stoken tussen hen. Dus ik mag aannemen dat Huub er een bedoeling mee heeft waarom hij tegen Brian zei dat ie nooit wat voor Lieke heeft gevoeld. Het lijkt me ook raar dat Brian dat gelooft.
Brian heeft ook tegen Lieke gezegd dat hij weet dat er de mogelijkheid is dat Huub dit alles eerder ('s nachts onder de dekens) met Lieke heeft besproken om zo verwarring te creeeren bij Brian en Natasia. Dit hebben ze ook min of meer gedaan (Lieke zou gaan 'infiltreren' in het andere kampje) maar toch voelt Lieke zich nu beledigd door Huub!? Het grappige is ook nog dat Brian niets heeft gelogen over de uitspraken die Huub heeft gemaakt achter Lieke's rug om, maar Huub ze tegen Lieke nu toch heeft ontkent. Brian zei ook nog tegen Lieke dat het begrijpelijk was dat ze hem niet vertrouwde omdat hij en Huub nou niet bepaald de beste vriendjes zijn en ze daarom maar een vriendin moest uitnodigen die de streams volgt en ze daarmee Huub's 'oprechtheid' kan bespreken.

Huub wil idd dat Lieke vanavond waar iedereen bij is nog eens de aanval opent naar Brian om hem aan te spreken om zijn 'stoken'. Zou Amanda dan vertellen dat het haar plan was om ruzie te creeeren over het zoenen....... ik gok dat ze Brian de schuld op zich laat nemen . Dus vanavond weer ruzie, gezellig.
pi_49193712
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]

Wat doet zij nou?
Beetje vaag maar wel lollig Nagels vijlen he?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49193715
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Of meeeters uitknijpen bij je vriendje
Dat vind ik dus ook heel erg smerig En m'n vriendje met gelakte nagels?? Echt niet
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:21:09 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49193741
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:19 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Brian heeft ook tegen Lieke gezegd dat hij weet dat er de mogelijkheid is dat Huub dit alles eerder ('s nachts onder de dekens) met Lieke heeft besproken om zo verwarring te creeeren bij Brian en Natasia. Dit hebben ze ook min of meer gedaan (Lieke zou gaan 'infiltreren' in het andere kampje) maar toch voelt Lieke zich nu beledigd door Huub!? Het grappige is ook nog dat Brian niets heeft gelogen over de uitspraken die Huub heeft gemaakt achter Lieke's rug om, maar Huub ze tegen Lieke nu toch heeft ontkent. Brian zei ook nog tegen Lieke dat het begrijpelijk was dat ze hem niet vertrouwde omdat hij en Huub nou niet bepaald de beste vriendjes zijn en ze daarom maar een vriendin moest uitnodigen die de streams volgt en ze daarmee Huub's 'oprechtheid' kan bespreken.

Huub wil idd dat Lieke vanavond waar iedereen bij is nog eens de aanval opent naar Brian om hem aan te spreken om zijn 'stoken'. Zou Amanda dan vertellen dat het haar plan was om ruzie te creeeren over het zoenen....... ik gok dat ze Brian de schuld op zich laat nemen . Dus vanavond weer ruzie, gezellig.
Ik denk dat dit voor het eerst is dat ik me kan vinden in een posting van jou.
pi_49193767
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:19 schreef Meganog het volgende:

[..]

Het zijn die intieme momenten die vrouwen vaak erg belangrijk vinden.
Klopt ik ken er een paar... Nou not me
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49193811
quote:

[..]

. Dus vanavond weer ruzie, gezellig.
Vergeet Natasia niet die was erbij
pi_49193833
Best een goed idee van Eric, laat ze maar kamperen in de tuin voor een maand.
pi_49193866
Leuke stemming is dit
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:24:58 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49193879
Natasia heeft dus voor niets voor iedereen gekookt.

Leuke stemming!!!!!
pi_49193893
Oh dear ? 5 man mag uit eten. De rest moet blijven
pi_49193898
quote:

[..]

Dit is inderdaad een logosche opsimming, maar er zijn eigenlijk geen directe ruzies/confrontaties meer met Brian (terwijl iedereen hier wel op zit te wachten). Brian gaat ze uit de weg en 'bewerkstelligt' mensen apart (zonder resultaat behalve het in een coma praten van de gesprekspartner) of het vermijdende gedrag wordt gestuurd.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:25:52 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49193911
Wie gaan er thuisblijven???
Lieke, Amanda en Huub?
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:26:37 #116
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49193937
Ok, Jaap blijft dus thuis.
En ik zeg: Lieke en Brian
pi_49193957
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
Wie gaan er thuisblijven???
Lieke, Amanda en Huub?
Als het zo doorgaat zitten ze met zijn alle aan de chilly in een tent vanavond
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:28:11 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49193992
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Als het zo doorgaat zitten ze met zijn alle aan de chilly in een tent vanavond
pi_49193998
Huub legt voor de zekerheid nog maar wat meer speltechnieken uit aan Lieke:
Eric en ik zijn elkaars absolute dekkingen, daarnaast zijn we ieder op zoek naar een verschillende tweede dekking. Eerst zocht ik dat in Jaap, maar nu heb ik jou. Eric zoekt het bij Amanda. Valt het je niet op dat Eric de laatste tijd onwijs veel tijd met Amy doorbrengt en bij haar slaapt.
En Amanda maar blij zijn met haar 'new best friend'...... Waar is haar vrouwelijk intuitie .
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:28:32 #120
32273 Reza-impreza
Amstel beer
pi_49194006
Ik vind dat amanda/huub zeker thuis moeten blijven
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_49194033
Eerst een grote rel met de kookwedstrijd, en dan nu bij Lepels gaan eten. Is het dom dat ik dit niet begrijp??
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:30:25 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49194071
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:29 schreef Marelle het volgende:
Eerst een grote rel met de kookwedstrijd, en dan nu bij Lepels gaan eten. Is het dom dat ik dit niet begrijp??
Het is dus de bedoeling dat de groep Jaap, Huub en Amanda thuis laten blijven.
pi_49194093
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:28 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub legt voor de zekerheid nog maar wat meer speltechnieken uit aan Lieke:
Eric en ik zijn elkaars absolute dekkingen, daarnaast zijn we ieder op zoek naar een verschillende tweede dekking. Eerst zocht ik dat in Jaap, maar nu heb ik jou. Eric zoekt het bij Amanda. Valt het je niet op dat Eric de laatste tijd onwijs veel tijd met Amy doorbrengt en bij haar slaapt.
En Amanda maar blij zijn met haar 'new best friend'...... Waar is haar vrouwelijk intuitie .
Euhm, volgensmij zat Amanda een tijdje geleden met Brian te bespreken om Eric "dekking" te geven, zodat hij misschien Huub zou loslaten.
pi_49194107
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Als Huub Brian vermoord zijn de reacties hier: Hij speelt het spel, het gaat wel om 2 miljoen euro heh!

pi_49194137
Hahha, Jaap stribbelt een beetje tegen, maar wist toch al dat het niet zou lukken
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:32:41 #126
32273 Reza-impreza
Amstel beer
pi_49194150
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:29 schreef Marelle het volgende:
Als ik marc zou zijn en Huub of Amanda staan op de deurmat van het restaurant zou ik ze de straat uit schoppen

voor de rest niets tegen huub ofzo , maar het is wel gerechtigheid

Menukaart lepels
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:34:21 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49194210
Vanavond gaan ze dus bij Lepels eten, vijf man sterk?
Geen clash dus?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49194211
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:32 schreef Reza-impreza het volgende:

[..]

Als ik marc zou zijn en Huub of Amanda staan op de deurmat van het restaurant zou ik ze de straat uit schoppen

voor de rest niets tegen huub ofzo , maar het is wel gerechtigheid
Eens Laat de andere gaan die hebben niks te maken met het feit dat Mark niet meer komt om te koken
pi_49194230
Huub en Amanda zijn al vandaag weggeweest..... simpel toch?
pi_49194232
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef Copycat het volgende:
Vanavond gaan ze dus bij Lepels eten, vijf man sterk?
Geen clash dus?
Ze zijn nog niet weg
pi_49194250
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het is dus de bedoeling dat de groep Jaap, Huub en Amanda thuis laten blijven.
het is inderdaad een test hoe serieus het destijds gemeend was met "we moeten hen als groep straffen"
pi_49194255
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
Huub en Amanda zijn al vandaag weggeweest..... simpel toch?
Ook datte ja
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:35:57 #133
32273 Reza-impreza
Amstel beer
pi_49194258
Amanda : omdat ik zoveel liefde voor het (kook)vak heb ROFL bigtime
pi_49194285
waarom niet met z,n alle??
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:36:45 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49194286
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef Soury het volgende:

Ze zijn nog niet weg
Goed zo! Want ik heb het eerstkomende uur nog geen vrienden voor de deur staan.
pi_49194288
Er zijn echt maar weinig mensen die het spel hier snappen of willen snappen.

Denk je nou werkelijk dat Huub zo achterlijk is om tegen Natasia en Brian te zeggen dat hij totaal geen gevoelens voor Lieke heeft. Hij wist absoluut dat ze naar Lieke zouden gaan en ja hoor, nog geen 12 uur daarna komt Lieke overstuur naar Huub... Brian heeft dit gezegd, Brian heeft dat gezegd.

Zoals Nicolaas zou zeggen, Ssspeeel het fucking sssspel Huub! (hik)
pi_49194307
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Eens Laat de andere gaan die hebben niks te maken met het feit dat Mark niet meer komt om te koken
waarom wie is die mark dan wel, hij was toch gewoon kok met een slap spelletje dat wist hij toch zelf ook wel. DUS jaap, Natas eigen eten op eten met haar loverboy brainless thuis laten... zo klaar!
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:37:37 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49194312
Brian die gaat zeggen dat Natas even aan het woord moet komen omdat ze er niet tussen kan komen?
t moet niet gekker worden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:37:49 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49194325
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef Reza-impreza het volgende:
Amanda : omdat ik zoveel liefde voor het (kook)vak heb ROFL bigtime
Ze citeerde Marc toch, de reden die hij gaf waarom hij zo teleurgesteld was?
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:38:26 #140
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49194343
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef avonne het volgende:

[..]

het is inderdaad een test hoe serieus het destijds gemeend was met "we moeten hen als groep straffen"
pi_49194376
Ik ga NIET naar Lepels dit keer.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49194389
als ik heel eerlijk moet zijn dan moeten amanda en huub maar thuis blijven,hebben toen die kookwedstrijd verpest en ze zijn vandaag al weg eweest
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:40:04 #143
32273 Reza-impreza
Amstel beer
pi_49194397
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze citeerde Marc toch, de reden die hij gaf waarom hij zo teleurgesteld was?
Ik dacht dat Amanda dat meende , ben weer selectief aan het luisteren
pi_49194398
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef Villalux het volgende:

[..]

waarom wie is die mark dan wel, hij was toch gewoon kok met een slap spelletje dat wist hij toch zelf ook wel. DUS jaap, Natas eigen eten op eten met haar loverboy brainless thuis laten... zo klaar!
Begrijp geen ruk van je .. Je bent wel aanwezig Maar anyways Natas kookt zo vaak ze mag en verdient het in mijn ogen
pi_49194399
Nog een mogelijkheid is dat Huub en Lieke thusi blijven. Kunnen ze fijn verder flikflooien
pi_49194415
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef fredfik het volgende:
als ik heel eerlijk moet zijn dan moeten amanda en huub maar thuis blijven,hebben toen die kookwedstrijd verpest en ze zijn vandaag al weg eweest
Brian die heeft al genoeg uitjes, vlieglessen, zaterdag visagiewedstrijd, dat dj-en enz. enz.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:40:47 #147
32273 Reza-impreza
Amstel beer
pi_49194423
Vanavond allemaal een tafel reserveren in Lepels !!
pi_49194425
Ze moeten niet zo moeilijk doen.. Stemmen: Nicolaas weg!
pi_49194441
Dat lost Huub wel goed op zo
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:41:15 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49194442
Als ze Nico unaniem wegstemmen nu dan kunnen ze de andere stemmingen wel vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')