Lieke vraagt wel vaak hoe dingen zitten zodat ze het spel beter kan spelen, dat moet ik haar nageven. Aan de andere kant, niet alles wat daar gebeurt wil zij afdoen als 'het is voor het spel' en op zich kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Ik moet zeggen dat ik vind dat ze er nog ver in meegaat door zich er redelijk snel overheen te zetten dat Huub gewoon met Amanda kan zoenen. Eric heeft toen tig keer gezegd er wordt hier een spel gespeeld, begrijp dat dan, maar aangezien haar gevoel voor Huub echt is kon ze dat maar met moeite als spel zien ipv dat ze zich diep gekwetst voelde.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:33 schreef mootie het volgende:
Lieke snapt nog geen ruk van het spel, als ze gevoelige info krijgt bestaat er een kans dat ze dat er uit flapt.... Ik zou haar ook zeker niet alles vertellen.
Logisch inderdaad, want Huub komt nu achteraf (op aandringen van Lieke) met zogenaamde speltechnische info. Dat moet Lieke dus vantevoren al weten. Als ze steeds dingen voor het eerst van anderen moet horen gaat het niet werken. Maar Huub heeft het niet verteld omdat het naar mijn idee dus niet speltechnisch was, maar de waarheid. Huub is er stoer genoeg voor om zoiets gewoon als een macho tegen Brian op te gaan biechtenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef Marelle het volgende:
[..]
Huub moet inderdaad Lieke meer vertellen. Lieke snapt op dit moment het spel absoluut niet, en door haar gevoelens voor Huub, wordt het voor haar steeds moeilijker om het verschil tussen de realiteit en het spel te kunnen onderscheiden. Ik begrijp dit niet van Huub, hij zou toch beter moeten weten....
de gekquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef Dark het volgende:
Jaap zingt tegen zichzelf: "Japie is bijna dood, lalalala, Japie is bijna dood, lalalala!"
Hou het maar rustig op dom! Huub was wel gek als hij haar alles vertelde...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Lieke om Huub geeft is voor mij echt nog niet duidelijk hoor. Volgens mij is ze echt slinks en probeert iedereen tegen elkaar op te zetten. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar ze is of heel dom of heel slinks.
Ik denk dat alleen iemand die blind van verliefdheid is dit zo kan opbrengen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Lieke om Huub geeft is voor mij echt nog niet duidelijk hoor. Volgens mij is ze echt slinks en probeert iedereen tegen elkaar op te zetten. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar ze is of heel dom of heel slinks.
Geen van beide. Ze is zwaar verliefd op Huub. Daarom was ze ook zo enorm en echt kwaad na het zoenen met Amanda. Er sprak vuur uit haar ogen. Dat speel je niet. Dat heb je alleen maar als je echt enorm gekwetst bent.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoiets probeerde ik net ook te zeggen, jij bent alleen wat bondigerquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef Marelle het volgende:
[..]
Huub moet inderdaad Lieke meer vertellen. Lieke snapt op dit moment het spel absoluut niet, en door haar gevoelens voor Huub, wordt het voor haar steeds moeilijker om het verschil tussen de realiteit en het spel te kunnen onderscheiden. Ik begrijp dit niet van Huub, hij zou toch beter moeten weten....
verschrikkelijke aansteller is het ............en bijna is nog niet helemaal (jammer)quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef Dark het volgende:
Jaap zingt tegen zichzelf: "Japie is bijna dood, lalalala, Japie is bijna dood, lalalala!"
Maar wanneer Huub Lieke aan zijn kant wil houden, dan neemt hij nu wel hele grote risico's (door te liegen) om Lieke te verspelen, ik persoonlijk vind het een hele domme set van Huub.......quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Hou het maar rustig op dom! Huub was wel gek als hij haar alles vertelde...
Precies. Want Lieke is echt wel behoorlijk intelligent. Ze heeft ook psychologie gestudeerd. Helaas maakt echte liefde echt stekeblind en dat is wat er nu gaande is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen iemand die blind van verliefdheid is dit zo kan opbrengen.
En aangezien Huub niet dom is, is er dus iets anders aan de hand. En dat is dus dat hij loog omdat hij anders bang is zijn potentiele neukertje kwijt te raken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Marelle het volgende:
[..]
Maar wanneer Huub Lieke aan zijn kant wil houden, dan neemt hij nu wel hele grote risico's (door te liegen) om Lieke te verspelen, ik persoonlijk vind het een hele domme set van Huub.......
En iemand die hélemaal niet verliefd is?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen iemand die blind van verliefdheid is dit zo kan opbrengen.
Jij denkt wat ik denkquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:46 schreef demins het volgende:
[..]
En iemand die hélemaal niet verliefd is?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En aangezien Huub niet dom is, is er dus iets anders aan de hand. En dat is dus dat hij loog omdat hij anders bang is zijn potentiele neukertje kwijt te raken.
Dan had ze wat meer werk van Brian gemaakt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:46 schreef demins het volgende:
[..]
En iemand die hélemaal niet verliefd is?
Ik denk niet dat Lieke zich tot het soort jongen als Brian voelt aangetrokken. Zpu jij het met Brian kunnen? Voor het spel... ???quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan had ze wat meer werk van Brian gemaakt?
Dat denk ik niet. Ze heeft in de gaten ze geen poot aan de grond krijgt bij Brainless. Dit zal ongetwijfeld liggen aan zijn medicatie, anders zou B er allang opgedoken zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik ook, jammer want dan speelt hij wel heel erg met de gevoelens van Lieke. Toch kan het ook zijn dat de Febo hier weer achter zitquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En aangezien Huub niet dom is, is er dus iets anders aan de hand. En dat is dus dat hij loog omdat hij anders bang is zijn potentiele neukertje kwijt te raken.
Maar als Lieke niks om Huub geeft en alles voor het spel doet. . .dan maakt het toch niet uit dat ze zich niet aangetrokken tot hem voelt? Jij denkt dat ze ook niet echt verliefd is op Huub en daar ligt ze ook mee in bed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lieke zich tot het soort jongen als Brian voelt aangetrokken. Zpu jij het met Brian kunnen? Voor het spel... ???![]()
Brian wantrouwt alles en iedereen, dus ook Lieke. Hij zocht er ook meteen iets achter dat Lieke met hem kwam dansen na die ruzie. Hij vertelde dat tegen Lieke en die gaf hem gelijk, ze had dat gedaan omdat ze boos was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat als Lieke er serieus werk van maakt het haar nog gaat lukken ook, niet any time, maar met een goede timing vast wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ze heeft in de gaten ze geen poot aan de grond krijgt bij Brainless. Dit zal ongetwijfeld liggen aan zijn medicatie, anders zou B er allang opgedoken zijn.
Edit: Ik ben aangestoken door het Briantilliaanvirus.![]()
Ik denk wel dat ze eerlijk is met haar gevoelens t.o. Huub. Twijfelde eerst een beetje maar ze is verliefdquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar als Lieke niks om Huub geeft en alles voor het spel doet. . .dan maakt het toch niet uit dat ze zich niet aangetrokken tot hem voelt? Jij denkt dat ze ook niet echt verliefd is op Huub en daar ligt ze ook mee in bed.
Ja, ze kan kiezen tussen Huub en Brian. Dan kies je toch voor Huub.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar als Lieke niks om Huub geeft en alles voor het spel doet. . .dan maakt het toch niet uit dat ze zich niet aangetrokken tot hem voelt? Jij denkt dat ze ook niet echt verliefd is op Huub en daar ligt ze ook mee in bed.
Ach hou toch op iedereen speelt met de gevoelens van iedereen... Lieke heeft nog geen rol want die moet ze eerst vinden. Als je je laat playen moet dat in dit spel ten eerste bij jezelf zoeken. Niemand is te vertrouwen en als ze blind gaat op Huub zal ze nooit winnen. Huub is gewoon de volgende kruiwagen waar ze wat gevoelens voor heeft. En zeg nou zlef Huub is niet een man die geschikt is voor een 'doorsnee' vrouw.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik ook, jammer want dan speelt hij wel heel erg met de gevoelens van Lieke. Toch kan het ook zijn dat de Febo hier weer achter zitHet is gewoon afwachten, welke rol Lieke precies speelt is mij absoluut nog niet duidelijk..........
Ze kan ook niet kiezen. . .quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, ze kan kiezen tussen Huub en Brian. Dan kies je toch voor Huub.
Met een IQ boven de 70 wel ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, ze kan kiezen tussen Huub en Brian. Dan kies je toch voor Huub.
Nou, dat worden boeiende streams dan, of zouden er cameramannen de hele nacht wakker blijven en er tussendoor lopen ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef Dark het volgende:
Er zijn allemaal hekwerken in de tuin gezet, met daarachter tenten. Ze denken dat ze in de tuin gaan slapen en dat het vette terror wordt vannacht.
Waarom moet ze kiezen?quote:
Dat zeg ik, ze kan ook niet kiezen . . .In de zin van ze heeft de keuze om geen keuze te maken ipv het lukt haar niet om te kiezenquote:
Er zijn wel meer vrouwen met een IQ van minder dan 70!!! Sommige posten hier mee!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus nu zit Bonnie met Brian opgescheept? Laat de lading flessen maar komen...
Hoi Demins,quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:11 schreef demins het volgende:
[..]
Er zijn wel meer vrouwen met een IQ van minder dan 70!!! Sommige posten hier mee!![]()
Wat een zin maar ik geloof dat ik het wel begrijpquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze kan ook niet kiezen . . .In de zin van ze heeft de keuze om geen keuze te maken ipv het lukt haar niet om te kiezen![]()
Vast wel, Demins begreep het ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een zin maar ik geloof dat ik het wel begrijp![]()
Vlak ze beide niet uit. Huub is, wat een relatie betreft, een heel moeilijk mannetje denk ik. Maar wis Lieke ook niet uit, het zijn twee hele dominante karakters........quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik geef ze een paar weken, langer houdt Huub het niet met haar vol denk ik.
Hoefde het maar 3x te lezenquote:
Ik zie de lol er ook niet van in . . .quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Lieke is de nagels van Huub aan het vijlen.
Wat is dat toch met sommige vrouwen, is dat leuk ofzo?
Of meeeters uitknijpen bij je vriendjequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie de lol er ook niet van in . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |