De Lie(fd)ke van de man gaat door zijn maagquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
Nog een mogelijkheid is dat Huub en Lieke thusi blijven. Kunnen ze fijn verder flikflooien
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef petraa het volgende:
Ik ga NIET naar Lepels dit keer.
Ben ik het niet mee eens, want welke opdracht hebben de anderen van de groep gehad?? Amanda en Huub zijn al weg geweest vandaag, dus die mogen wat mij betreft thuis blijven.......quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef fredfik het volgende:
als ik heel eerlijk moet zijn dan moeten amanda en huub maar thuis blijven,hebben toen die kookwedstrijd verpest en ze zijn vandaag al weg eweest
Brian noemde het op. Ik dacht even dat hij Nico dus erin zou houdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
Als ze Nico unaniem wegstemmen nu dan kunnen ze de andere stemmingen wel vergeten.
Lepeltje Lepeltjequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:43 schreef Marelle het volgende:
Blijven ze ook slapen bij Lepels??
Het is geen hotel schat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:43 schreef Marelle het volgende:
Blijven ze ook slapen bij Lepels??
Blijkbaar gaan ze er vanuit dat hij echt de eerst volgende ontslagronde eruit ligt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian noemde het op. Ik dacht even dat hij Nico dus erin zou houden
Nu pas ????quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die lange verhalen van Huub
quote:
Ik aan die van Brainless, die snapt ik nl niet, en die van Huub wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan die lange verhalen van Huub
thxxx voor de tipquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:46 schreef Soury het volgende:
Als iemand een tafel voor 5 wil boeken dan kan dat over 5 minuten![]()
Nu nog zover komen dat je hardop durft te zeggen dat Brian steeds leuker wordtquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik durf nu pas het hardop te zeggen. Bang voor de Huub-groupies
![]()
Ik ben een Huub-groupie, maar ik vind hem bij tijd en wijle ook super irritant.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik durf nu pas het hardop te zeggen. Bang voor de Huub-groupies
![]()
Hoezo irritant!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Go Jaap ! Go Jaap!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nu nog zover komen dat je hardop durft te zeggen dat Brian steeds leuker wordt![]()
Als Lieke slim is papt ze met Nic aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:49 schreef farceman het volgende:
Waarom zou je meewillen met zo'n etentje?
Als Huub slim is blijft hij achter snode plannen met Nic en Jaap beramen.
Eric en Lieke kunnen dan mooi de boel in de gaten houden
OMGquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nu nog zover komen dat je hardop durft te zeggen dat Brian steeds leuker wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |