quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef petraa het volgende:
Ik ga NIET naar Lepels dit keer.
Nouuuu heeeeeeeeeeeeel, heeeeeeeeeeeel misschien ga ik wel.quote:
Niks om je voor te schamen hoor. Alleen als ze haar Jordaansmoel opengooit, knap ik ontzettend af. Samen met (S)HE is/was ze erg leuk.quote:
Nee als je het logisch bekijkt, is dit het meest logische.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Huub is wel héél snel met het Lieke eruitstemmen.
een gentleman had zichzelf opgeofferd
Maaaar het liefst was hij natuurlijk met Lieke gegaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Jordaan!?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor. Alleen als ze haar Jordaansmoel opengooit, knap ik ontzettend af. Samen met (S)HE is/was ze erg leuk.
Yepquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:55 schreef Gigageil het volgende:
Opzouten Lieke ! Ga maar met Nicolaas geilen....![]()
Helaas ???? Nee ik vind nu dat ze bij mij iets gaat stijgen op de ladder. Dit spreekt voor haar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:56 schreef avonne het volgende:
helaas neemt Lieke het sportief op...
Zoals Amanda dat nu doetquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:56 schreef SiRojK het volgende:
Onbegonnen zaak, als Lieke slim was had ze dit een beetje gebruikt.. Gaan jullie maar, MAAR vergeet vooral in de toekomst niet da tik dit heb gedaan
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuu heeeeeeeeeeeeel, heeeeeeeeeeeel misschien ga ik wel.![]()
Krijg steeds meer sympathie voor haar, of haalt de rest zich zo naar beneden? Iig is ze tamelijk gebekt de laatste tijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor. Alleen als ze haar Jordaansmoel opengooit, knap ik ontzettend af. Samen met (S)HE is/was ze erg leuk.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:57 schreef petraa het volgende:
Helaas ???? Nee ik vind nu dat ze bij mij iets gaat stijgen op de ladder. Dit spreekt voor haar.![]()
Daar zit geen woord Jordanees tussen hoor ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke had zelf moeten aangeven dat ze niet mee wilde. Ze zit daar net een week, kom op zeg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Helaas ???? Nee ik vind nu dat ze bij mij iets gaat stijgen op de ladder. Dit spreekt voor haar.![]()
Jappie in THA Housequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar zit geen woord Jordaans tussen hoor ...![]()
Da's raar als je uit 030 komt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar zit geen woord Jordanees tussen hoor ...![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuu heeeeeeeeeeeeel, heeeeeeeeeeeel misschien ga ik wel.![]()
Zo te zien lust je wel watquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:00 schreef Reza-impreza het volgende:
Wow het restaurant is in Schiedam! das 15 minuten hiervandaan!!
Of de thuisblijvers mogen in een bed slapen en de rest in de tuinquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:00 schreef SiRojK het volgende:
Het mooiste zou zijn als ze die drie anderen ook mee nemen, maar om te afwassen
Ja ga je ook kijken Reza ???? Ik ben vorige keer ook geweest en heb als STER reporter foto''s gemaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:00 schreef Reza-impreza het volgende:
Samen met petraa foto's maken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:00 schreef Reza-impreza het volgende:
Er schijnen hekken te stan, met daarachter tenten.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef avonne het volgende:
Is al bekend hoe dat zit met die tent buiten?
dit spel gaat over iets gunnen..en IK heb mijn voorkeur, net als JIJ ik gun N, B, J,---- NIKSquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Begrijp geen ruk van je .. Je bent wel aanwezig Maar anyways Natas kookt zo vaak ze mag en verdient het in mijn ogen![]()
Naar Lepels ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:01 schreef AnTjUh het volgende:
wat moet ik nou op mn vrije avond gaan doen dan??![]()
![]()
quote:
heb ik gemistquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ga je ook kijken Reza ???? Ik ben vorige keer ook geweest en heb als STER reporter foto''s gemaakt.
Ik ben het serieus aan het overwegenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ga je ook kijken Reza ???? Ik ben vorige keer ook geweest en heb als STER reporter foto''s gemaakt.
In een ouwe COS, maar geen idee in welke enne ik was te laat, dus heb ze alleen van veraf, maar je ziet huub en amanda wel.quote:
heel orgineel weer van Nicolaasquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
Niels belt om een hulpje . Hij wil de spullen van Eric uit zijn kamer. Ik hoop op Safaa![]()
![]()
![]()
Lieke moet bij hem komen slapenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
Niels belt om een hulpje . Hij wil de spullen van Eric uit zijn kamer. Ik hoop op Safaa![]()
![]()
![]()
Tis wel een nette tent hoor. Doe je voorzichtig met het toetjequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik ben het serieus aan het overwegen
Natas en koken.... Het haalt het beste in haar naar boven....quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Marrije het volgende:
Wel lief van Natas dat ze het eten even afmaakt.
Ik ook, zullen we ff een anti-brian spandoek fixen ???quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen, sorryquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:04 schreef Villalux het volgende:
wordt nu ik de keuken eten,Hooligan,s voor de deur! voor B en N
Hij blinkt uit in originaliteit onze NIcolaasquote:
Ik hoop dat ze iedereen spullen laten verplaatsen, dat ze allemaal een eigen bed regelen, zou mooi zijn:Dquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
voor der Kindjes! ohhh nee die laat ze al vele maanden alleen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Marrije het volgende:
Wel lief van Natas dat ze het eten even afmaakt.
Iets zovan: Brian Fok! jouquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we ff een anti-brian spandoek fixen ???
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:05 schreef petraa het volgende:
[..]
En je fietsquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:04 schreef petraa het volgende:
[..]
In een ouwe COS, maar geen idee in welke enne ik was te laat, dus heb ze alleen van veraf, maar je ziet huub en amanda wel.
ja, bij een auto, herinner ik me. Was best dichtbij, hoor. Leuke foto!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:04 schreef petraa het volgende:
[..]
In een ouwe COS, maar geen idee in welke enne ik was te laat, dus heb ze alleen van veraf, maar je ziet huub en amanda wel.
quote:
DOENquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
als ze naar binnen gaan een maal Loverboy roepen en hij is een week Para!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke ik ben om ik ga!!!! ik neem me dochtertje mee, laat ik haar handtekeningen vragen aan iedereen behalve aan Brian.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
als ze nu gaan, zijn ze er om half negen.....
ECHT?????quote:
die Jaap die doet ook alles om maar naar buiten te kunnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef SiRojK het volgende:
Nu kan Jaap ook zijn log wel even updaten, hij mag zo naar de dokter, pijnstillers, gerustgesteld, nu updaten dat ding!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:10 schreef avonne het volgende:
In de slaapkamer zijn de bedden weer netjes tegen de muur gezet, dus buiten slapen is vandaag niet aan de orde, vrees ik.
Tjongequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke ik ben om ik ga!!!! ik neem me dochtertje mee, laat ik haar handtekeningen vragen aan iedereen behalve aan Brian.![]()
hahahahaquote:
Absoluut !quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:11 schreef Reza-impreza het volgende:
Ze hebben wel een aantrekkelijke menukaart
hahaha geweldig peet !!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke ik ben om ik ga!!!! ik neem me dochtertje mee, laat ik haar handtekeningen vragen aan iedereen behalve aan Brian.![]()
Fototoestel mee!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis toch gratisquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
per persoon 1 pizza en 1 broodje shoarma.
Beetje veel toch?
eventueel kun je er bij zeggen "die man gaat koetsjie-koetsjie tegen je zeggen. Dat is héél eng"quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |