als ze naar binnen gaan een maal Loverboy roepen en hij is een week Para!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we ff een anti-brian spandoek fixen ???
Oke ik ben om ik ga!!!! ik neem me dochtertje mee, laat ik haar handtekeningen vragen aan iedereen behalve aan Brian.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
als ze nu gaan, zijn ze er om half negen.....
ECHT?????quote:
die Jaap die doet ook alles om maar naar buiten te kunnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef SiRojK het volgende:
Nu kan Jaap ook zijn log wel even updaten, hij mag zo naar de dokter, pijnstillers, gerustgesteld, nu updaten dat ding!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:10 schreef avonne het volgende:
In de slaapkamer zijn de bedden weer netjes tegen de muur gezet, dus buiten slapen is vandaag niet aan de orde, vrees ik.
Tjongequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke ik ben om ik ga!!!! ik neem me dochtertje mee, laat ik haar handtekeningen vragen aan iedereen behalve aan Brian.![]()
hahahahaquote:
Absoluut !quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:11 schreef Reza-impreza het volgende:
Ze hebben wel een aantrekkelijke menukaart
hahaha geweldig peet !!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke ik ben om ik ga!!!! ik neem me dochtertje mee, laat ik haar handtekeningen vragen aan iedereen behalve aan Brian.![]()
Fototoestel mee!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis toch gratisquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
per persoon 1 pizza en 1 broodje shoarma.
Beetje veel toch?
eventueel kun je er bij zeggen "die man gaat koetsjie-koetsjie tegen je zeggen. Dat is héél eng"quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |