abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:12:22 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49191363
TT: Huub heeft gisteren gezegd tegen Brian dat ie nooit verliefd is geweest op Lieke. Lieke confronteert hem hiermee maar Huub ontkent dat ie dat heeft gezegd.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC # 57] To clit or not to clit

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS # 8

Voor wie meer wil bijdragen:
Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates #3

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Hier kun je hun linkjes vinden:
Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2

En vind je iemand erg lief en wil je dat graag uiten?? Dat kan hier..
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:13:00 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49191379
Huub is zo jaloers op Brian dat Lieke hem nou in de groep moet afvallen. En hupie doet waar ie zin in heeft.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:13:22 #3
130054 demins
We weten niks
pi_49191393
Waar Huub móet liegen tegen Lieke!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_49191422
Even een reactie net op een opmerking over het oor van Jaap.

Hoe gek is het dat je trommelvlies kapot is, als je met alles wat dun genoeg is in je oor zit te douwen?
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:14:31 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49191425
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef Marrije het volgende:
Huub is zo jaloers op Brian dat Lieke hem nou in de groep moet afvallen. En hupie doet waar ie zin in heeft.
Hoebedoelu?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:14:50 #6
16715 Mylene
*schatje*
pi_49191432
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat Huub, Lieke en Eric zogenaamd een team zijn, maar dat Huub LIEGT over de dingen die hij zogenaamd speltechnisch tegen Brian zegt over haar. Huub heeft NOOIT tegen Eric of Sylvia gelogen over dingen die hij speltechnisch tegen Brian of Natasia heeft gezegd.
Ja, hij had Lieke gisteravond op de hoogte moeten brengen van het gesprek met Natasia en wifebaeter Brian. Dat is nu duidelijk geworden.
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 17:14:56 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_49191439
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef demins het volgende:
Waar Huub móet liegen tegen Lieke!
Klopt, en Lieke snapt geen yota van het spel. Dat heb ik al eerder aangegeven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:15:00 #8
130054 demins
We weten niks
pi_49191442
quote:
Ik heb het drie keer doorgelezen, maar

Kun je het herformuleren...?
pi_49191449
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef Liess het volgende:
Even een reactie net op een opmerking over het oor van Jaap.

Hoe gek is het dat je trommelvlies kapot is, als je met alles wat dun genoeg is in je oor zit te douwen?
Het lijkt mij dat hij dat zelf ondertussen ook door heeft?
My intention has only been to entertain, nothing more.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:16:14 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49191480
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat iemand 'slim' is, betekent niet één op één dat diegene ook volledig te vertrouwen is met informatie.
Ik denk dat Huub wat dat betreft nog flink wat twijfels naar Lieke heeft. Twijfels die hem in zijn platonische relatie met Sylvia niet in de weg stonden.
En ik denk daarbij ook wel dat de seksoptie hem nu parten zal spelen.
Dan nog moet hij niet liegen, want Huub moet toch weten dat dat altijd op de een of andere manier uit kan komen. Hij zei zelf dat SHE zo sterk was omdat ze alles van elkaar wisten en er dus niets kon worden gebruikt om ze te pakken. Dat is nu dus allebehalve zo en zal het wantrouwen (zeker van Lieke's kant) alleen maar toenemen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:16:34 #11
130054 demins
We weten niks
pi_49191492
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt, en Lieke snapt geen yota van het spel. Dat heb ik al eerder aangegeven.
We zijn het eens maar toch vind ik je beetje agressief overkomen... beangstigend...
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 17:16:40 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_49191501
quote:
Je bent altijd erg duidelijk, maar deze ontgaat me.
― Mark Twain
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:17:09 #13
16715 Mylene
*schatje*
pi_49191520
Ik vind dat HEL de brief van Brian's moeder beter ter sprake kan brengen als Jaap de aanval heeft ingezet op die wifebeater.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:17:22 #14
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49191527
Huub nodigt Lieke anders ook uit om vanavond tegen Brian te vragen waarom hij zo loopt te stoken tussen hen. Dus ik mag aannemen dat Huub er een bedoeling mee heeft waarom hij tegen Brian zei dat ie nooit wat voor Lieke heeft gevoeld. Het lijkt me ook raar dat Brian dat gelooft.
Huub en eric hebben lieke er als partij bijgetrokken.
aangezien lieke nog een beetje als een onervaren olifantje in de porseleinkast loopt te stampen, vertellen zij haar nog niet alles.
Echter, zowel eric als huub voelen de absolute noodzaak om lieke er als 2e backup in het groepje bij te trekken. Lieke, mits iets langer in de kooi en dan dus iets meer ingespeeld, zal een betrouwbare backup worden.
Zelfs amanda speelt het spel nu op een goede manier, dat heeft haar ook even wat tijd gekost.

Daarom zal zowel huub als eric nu niet alles vertellen aan lieke, maar dat is meer uit bescherming.

Scanman, ik denk dat je de situatie niet goed inschat momenteel.
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 17:18:12 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_49191551
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef demins het volgende:

[..]

We zijn het eens maar toch vind ik je beetje agressief overkomen... beangstigend...
Tijd voor medicatie dus.
― Mark Twain
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:18:21 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49191557
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Day het volgende:

[..]

Ja maar, ik snap dan niet waarom hij dat niet eerlijk tegen Lieke vertelt. Hij kan toch gewoon zeggen: luister, ik heb dat gezegd, maar meende dat niet, het was speltechnisch. Maar dat doet hij niet, begrijp ik? (ik heb even geen streams). Dat is toch wel merkwaardig, want als hij loog over Eric en Sylvia, bracht hij ze wel op de hoogte.
Precies. Zéér onlogisch en dus speelt er iets anders. De arrogantie stijgt hem naar zijn hoofd de laatste dagen. Als hij het spel wil spelen op dezelfde manier als toen met Sylvia, moet Lieke dus alle 'leugens' weten die hij tegen Brian vertelt. Er is geen enkele reden te bedenken waarom hij dingen zou verzwijgen... behalve dat hem dat zijn zoen/seks avontuurtjes met Lieke kan gaan kosten.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:18:32 #18
156669 Lady-night
dames eerst
pi_49191562
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan nog moet hij niet liegen, want Huub moet toch weten dat dat altijd op de een of andere manier uit kan komen. Hij zei zelf dat SHE zo sterk was omdat ze alles van elkaar wisten en er dus niets kon worden gebruikt om ze te pakken. Dat is nu dus allebehalve zo en zal het wantrouwen (zeker van Lieke's kant) alleen maar toenemen.
huub is wantrouwig naar haar toe, dus logisch dat hij haar nog niet voor 100% vertrouwd. Ze moet zich eerst maar eens bewijzen.
Hangplek voor vrije gedachten
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:19:13 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49191589
quote:

Maar SHE is geen HEL of wat dan ook. Dát is mijn punt. Om in Lieke's bewoordingen te blijven: ze moet zich in Huub's optiek wellicht eerst bewijzen?
Je hebt gelijk dat het wantrouwen van Lieke's kant hierdoor enkel kan toenoemen, maar ik denk dat het wantrouwen van Huub zijn kant minstens zo groot is.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:19:57 #20
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49191608
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoebedoelu?
Lieke heeft tegen Brian gezegd dat ze Huub zou confroneteren met zijn uitspraken, ze zei het wat anders, namelijk: bedankt voor de info ik zal het aankaarten bij Huub.
Dit valt helemaal verkeerd bij Huub wnat nu denkt Brian dat hij heeft kunnen stoken ipv dat Brian over de zeik is. Ach, zei Lieke, wat geeft het, ik krijg m gewoon niet over de zeik. Waarop Huub zei: dan moet je vanavond in de groep tegen Brian zeggen dat ie loopt te stoken en wat ie daarmee wil.

Pffff, na álles wat Huub Lieke heeft geflikt, wat maakt het hem nou uit hoe dat gesprek tussen Lieke en Brian is gegaan? Maar nee, zij moet Brian zo nodig gaan afvallen in de groep. Huubje kan het gewoon niet hebben dat Lieke Brian het idee heeft gegeven dat ze hem wel gelooft. Lieke zou eens iets aannemen van Brian, dat steekt Huub gewoon.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:20:00 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49191612
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, hij had Lieke gisteravond op de hoogte moeten brengen van het gesprek met Natasia en wifebaeter Brian. Dat is nu duidelijk geworden.
Inderdaad, maar het kan in principe nu ook nog wel. maar om de een of andere reden besluit hij om keihard tegen haar te liegen over wat hij wel en niet heeft gezegd. Speltechnisch kun je dus doorstrepen. Hij is bang dat hij zijn potentiele neukertje kwijtraakt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:20:06 #22
16715 Mylene
*schatje*
pi_49191616
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:18 schreef Lady-night het volgende:

[..]

huub is wantrouwig naar haar toe, dus logisch dat hij haar nog niet voor 100% vertrouwd. Ze moet zich eerst maar eens bewijzen.
Ik denk eerder dat Huub er vanuit ging dat Lieke wel zou begrijpen hoe het spel werkt.
pi_49191623
lkkr gesprek amanda...
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 17:20:26 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_49191636
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:17 schreef jacqjacq het volgende:

Daarom zal zowel huub als eric nu niet alles vertellen aan lieke, maar dat is meer uit bescherming.

Helemaal eens.
― Mark Twain
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:21:39 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49191677
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:20 schreef webextreme.nl het volgende:
lkkr gesprek amanda...
Wat dan?
pi_49191694
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat dan?
Over haar SOA hahahaha
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:22:29 #27
175331 Liess
Liess.nl
pi_49191709
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Huub er vanuit ging dat Lieke wel zou begrijpen hoe het spel werkt.
Ik snap sowieso NIET hoezo je die kooi in gaat zonder je huiswerk écht te doen... Je moet het spel snappen anders maak je geen kans.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:22:40 #28
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49191716
quote:

[..]

Net alsof Lieke al te vertrouwen is... Na een kleine ruzie ging ze meteen om Brian heen staan dansen... Dus kan me goed voorstellen dat Lieke getest wordt. Ze heeft zelf gekozen om met het spel mee te doen maar je kan toch niet verwachten dat iedereen nu z'n kaarten op tafel gooit omdat een newbee het spel nog moet begrijpen. Iedereen heeft z'n kop gestoten en voor Lieke zal hetzelfde gelden. Hoe ze er mee omgaat bepaalt in welk groepje ze komt of eruit gestemt word.
Tot nu toe lijkt het mij allemaal al veel te makkelijk dat ze zomaar een plekje bij Huub en Eric heeft veroverd.
Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef Marrije het volgende:

[..]
Lieke zou eens iets aannemen van Brian, dat steekt Huub gewoon.
maar brian is toch ook een stoker van de eerste orde?
dat zou mij persoonlijk ook steken.
zoals brian tegen iedereen praat, (behalve tegen eric en huub), alsof hij de master himself is en iedereen wil behoeden tegen al het kwaad van de wereld, zoals hij volcontinu het huub-bashen volhoudt , zelfs in telefoongesprekken tegen buitenstaanders, daar wordt je toch helemaal beroerd van?
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:23:09 #30
130054 demins
We weten niks
pi_49191738
quote:

[..]

Lieke heeft tegen Brian gezegd dat ze Huub zou confroneteren met zijn uitspraken, ze zei het wat anders, namelijk: bedankt voor de info ik zal het aankaarten bij Huub.
Dit valt helemaal verkeerd bij Huub wnat nu denkt Brian dat hij heeft kunnen stoken ipv dat Brian over de zeik is. Ach, zei Lieke, wat geeft het, ik krijg m gewoon niet over de zeik. Waarop Huub zei: dan moet je vanavond in de groep tegen Brian zeggen dat ie loopt te stoken en wat ie daarmee wil.

Pffff, na álles wat Huub Lieke heeft geflikt, wat maakt het hem nou uit hoe dat gesprek tussen Lieke en Brian is gegaan? Maar nee, zij moet Brian zo nodig gaan afvallen in de groep. Huubje kan het gewoon niet hebben dat Lieke Brian het idee heeft gegeven dat ze hem wel gelooft. Lieke zou eens iets aannemen van Brian, dat steekt Huub gewoon.
Zou jij iets geloven van Brian?
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:23:14 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49191741
quote:

[..]

Ja, maar hij zegt wel tegen haar dat als zij zo wantrouwig doet dat ze dan niet kunnen samenwerken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:23:44 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49191754
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:17 schreef akveor het volgende:
Huub nodigt Lieke anders ook uit om vanavond tegen Brian te vragen waarom hij zo loopt te stoken tussen hen. Dus ik mag aannemen dat Huub er een bedoeling mee heeft waarom hij tegen Brian zei dat ie nooit wat voor Lieke heeft gevoeld. Het lijkt me ook raar dat Brian dat gelooft.
Brian gelooft het omdat het waar is. Hij voelt totaal geen verliefdheid voor Lieke en vond het gisteren gewoon waanzinnig stoer om dat even aan Brian te melden. Dat is die arrogantie. Hij heeft vast wel aan de consequenties gedacht... en zei dat zelfs ook ... maar wist dat hij zich er wel weer uit zou lullen.
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 17:24:27 #33
135305 beequeen
Lost.
pi_49191783
quote:

[..]

Huub. Lieke en Eric hebben vanochtend afgesproken Brainless over de zeik te werken, dus alle beetjes helpen.
Lieke had Brainless veel harder moeten aanpakken in het gesprek over de brief van The Mother from Hell, helaas snapt Lieke niet , hoe ze het spel moet spelen.
― Mark Twain
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:24:52 #34
16715 Mylene
*schatje*
pi_49191799
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar het kan in principe nu ook nog wel. maar om de een of andere reden besluit hij om keihard tegen haar te liegen over wat hij wel en niet heeft gezegd. Speltechnisch kun je dus doorstrepen. Hij is bang dat hij zijn potentiele neukertje kwijtraakt.
Over het niet verliefd zijn op haar? Ook speltechnisch hoor. Hij moet haar laten geloven of bevestigen wat ze al dacht dat wifebeater Brian alleen maar aan het stoken is.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:25:06 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49191810
quote:

[..]

Wat voor risico loopt hij dan door eerlijk te zeggen dat hij speltechnisch tegen Brian heeft gezegd dat hij nooit verliefd op haar is geweest??? Omdat hij haar niet vertrouwt??? Hoezo? Daar zit geen logica.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:25:44 #36
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49191832
Als Huub Brian vermoord zijn de reacties hier: Hij speelt het spel, het gaat wel om 2 miljoen euro heh!

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:26:35 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49191854
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar SHE is geen HEL of wat dan ook. Dát is mijn punt. Om in Lieke's bewoordingen te blijven: ze moet zich in Huub's optiek wellicht eerst bewijzen?
Je hebt gelijk dat het wantrouwen van Lieke's kant hierdoor enkel kan toenoemen, maar ik denk dat het wantrouwen van Huub zijn kant minstens zo groot is.
Dus jij denkt echt dat hij speltechnisch gezien nu liegt tegen Lieke... en dat het er niets mee te maken heeft dat hij iets heeft gezegd wat hem zijn neukertje wel eens kan gaan kosten in de villa? Het lijkt me zó overduidelijk dat het laatste het geval is. Net als dat hij gisteren eerst loog over het zoenen met Amanda.
pi_49191862
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat dan?
Ze had het over schrurft op haar hoofd, egt blegh :
pi_49191870
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat voor risico loopt hij dan door eerlijk te zeggen dat hij speltechnisch tegen Brian heeft gezegd dat hij nooit verliefd op haar is geweest??? Omdat hij haar niet vertrouwt??? Hoezo? Daar zit geen logica.
Een relatie is in mijn ogen (op de eerste plaats) een questie van vertrouwen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:27:10 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49191873
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Huub. Lieke en Eric hebben vanochtend afgesproken Brainless over de zeik te werken, dus alle beetjes helpen.
Lieke had Brainless veel harder moeten aanpakken in het gesprek over de brief van The Mother from Hell, helaas snapt Lieke niet , hoe ze het spel moet spelen.
Helaas voor Huub weet Brian haar (nare) dingen te vertellen die Huub over haar heeft gezegd zonder dat zij zich daarop heeft kunnen voorbereiden. Zoals Lieke aangeeft en ook Eric net zei, Huub moet iets communicatiever zijn. Tis niet zo dat Huub met Amanda kan gaan zoenen en dat vervolgens kan gaan ontkennen en dat stoer kan gaan lopen doen 'oh ik dacht dat duurt 4 dagen om het recht te kletsen maar hey dat is binnen 4 minuten al gelukt'. Absoluu begrijpelijk dat Lieke Brian dan geen veeg uit de pan geeft, Lieke geeft namelijk wél om Huub.
pi_49191896
quote:

[..]

Ik ben het hier mee eens. Huub moet eerlijk zijn tegen Lieke want hij loopt de kans dat dit uitkomt, en dan zijn de rapen gaar. Wanneer Lieke informatie krijgt van buiten, en geloof me dat gaat gebeuren, dan weet ik niet wat de gevolgen zijn. Dan zou het zomaar kunnen dat Lieke de kant van BAN kiest, en dat zou natuurlijk hartstikke gevaarlijk zijn voor het spel van Huub. Maar ik vrees dat dit weer een opdracht van de Febo is Ik vind Huub op dit moment ook alles behalve vrolijk kijken.......
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_49191907
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Als Huub Brian vermoord zijn de reacties hier: Hij speelt het spel, het gaat wel om 2 miljoen euro heh!

Ach als hij er maar voor zorgt dat Brian dan is opgehald ,voordat hij door de politie is opgehaald...7 jaar brommen en 2 milj op zak....
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:28:24 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49191917
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:26 schreef scanman01 het volgende:

Dus jij denkt echt dat hij speltechnisch gezien nu liegt tegen Lieke... en dat het er niets mee te maken heeft dat hij iets heeft gezegd wat hem zijn neukertje wel eens kan gaan kosten in de villa? Het lijkt me zó overduidelijk dat het laatste het geval is. Net als dat hij gisteren eerst loog over het zoenen met Amanda.
Nee, ik houd die optie open. Ik ben wat dat betreft nergens zeker van. Zeker niet als ik zelf geen streams kijk, zoals nu .

En in de vorige COS zei ik ook al in een antwoord op jou dat het seksverhaal ook wel een rol zou spelen, imho.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:30:45 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49192000
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:17 schreef jacqjacq het volgende:
jongens toch, ik voel me genoodzaakt toch even te reageren.
Huub en eric hebben lieke er als partij bijgetrokken.
aangezien lieke nog een beetje als een onervaren olifantje in de porseleinkast loopt te stampen, vertellen zij haar nog niet alles.
Echter, zowel eric als huub voelen de absolute noodzaak om lieke er als 2e backup in het groepje bij te trekken. Lieke, mits iets langer in de kooi en dan dus iets meer ingespeeld, zal een betrouwbare backup worden.
Zelfs amanda speelt het spel nu op een goede manier, dat heeft haar ook even wat tijd gekost.

Luister nou. Als je een spel wilt spelen met z'n drieën, dan moet je dus echt niet tegen elkaar gaan liegen. Dat weet Huub ook, dus is hier iets anders aan de hand. Of hij Lieke wel of niet volledig vertrouwt heeft niets te maken met dat hij nu staat te liegen over wat hij tegen Brian heeft gezegd. Ik denk dat jullie echt alles volkomen verkeerd uitleggen. Huub's arrogantie heeft ervoor gezorgd dat hij gewoon stoer tegen Brian heeft verteld dat hij nooit verliefd is geweest op Lieke.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:32:36 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49192072
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Net alsof Lieke al te vertrouwen is... Na een kleine ruzie ging ze meteen om Brian heen staan dansen... Dus kan me goed voorstellen dat Lieke getest wordt. Ze heeft zelf gekozen om met het spel mee te doen maar je kan toch niet verwachten dat iedereen nu z'n kaarten op tafel gooit omdat een newbee het spel nog moet begrijpen. Iedereen heeft z'n kop gestoten en voor Lieke zal hetzelfde gelden. Hoe ze er mee omgaat bepaalt in welk groepje ze komt of eruit gestemt word.
Tot nu toe lijkt het mij allemaal al veel te makkelijk dat ze zomaar een plekje bij Huub en Eric heeft veroverd.
Wat heeft dat er nou mee te maken of hij wel of niet vertelt dat hij tegen Brian heeft gezegd dat hij nooit verliefd op haar is geweest??? Dat heeft er toch geen zak mee te maken. Je zorgt er alleen voor dat ze binnenkort Huub helemaal niet meer vertrouwt omdat dit wel uit gaat komen via brieven of visite.
pi_49192107
Lieke snapt nog geen ruk van het spel, als ze gevoelige info krijgt bestaat er een kans dat ze dat er uit flapt.... Ik zou haar ook zeker niet alles vertellen.
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 17:34:27 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_49192136
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Helaas voor Huub weet Brian haar (nare) dingen te vertellen die Huub over haar heeft gezegd zonder dat zij zich daarop heeft kunnen voorbereiden. Zoals Lieke aangeeft en ook Eric net zei, Huub moet iets communicatiever zijn. Tis niet zo dat Huub met Amanda kan gaan zoenen en dat vervolgens kan gaan ontkennen en dat stoer kan gaan lopen doen 'oh ik dacht dat duurt 4 dagen om het recht te kletsen maar hey dat is binnen 4 minuten al gelukt'. Absoluu begrijpelijk dat Lieke Brian dan geen veeg uit de pan geeft, Lieke geeft namelijk wél om Huub.
Dat Lieke om Huub geeft is voor mij echt nog niet duidelijk hoor. Volgens mij is ze echt slinks en probeert iedereen tegen elkaar op te zetten. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar ze is of heel dom of heel slinks.
― Mark Twain
pi_49192146
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Huub moet inderdaad Lieke meer vertellen. Lieke snapt op dit moment het spel absoluut niet, en door haar gevoelens voor Huub, wordt het voor haar steeds moeilijker om het verschil tussen de realiteit en het spel te kunnen onderscheiden. Ik begrijp dit niet van Huub, hij zou toch beter moeten weten....
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:37:00 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49192207
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Over het niet verliefd zijn op haar? Ook speltechnisch hoor. Hij moet haar laten geloven of bevestigen wat ze al dacht dat wifebeater Brian alleen maar aan het stoken is.
Kijk, dát zou inderdaad nog kunnen. Alleen is dat ook niet al te slim, want zijn leugens gaan uitkomen. Er komt een punt dat hij zich er dan niet meer uit kan lullen en dan heeft Huub een groot probleem. Dan heeft Huub alleen nog maar dekking van Eric... en we menen allemaal te weten dat hij daar niet echt op kan vertrouwen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:37:55 #50
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49192243
Jaap zingt tegen zichzelf: "Japie is bijna dood, lalalala, Japie is bijna dood, lalalala!"
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:38:31 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49192260
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:33 schreef mootie het volgende:
Lieke snapt nog geen ruk van het spel, als ze gevoelige info krijgt bestaat er een kans dat ze dat er uit flapt.... Ik zou haar ook zeker niet alles vertellen.
Lieke vraagt wel vaak hoe dingen zitten zodat ze het spel beter kan spelen, dat moet ik haar nageven. Aan de andere kant, niet alles wat daar gebeurt wil zij afdoen als 'het is voor het spel' en op zich kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Ik moet zeggen dat ik vind dat ze er nog ver in meegaat door zich er redelijk snel overheen te zetten dat Huub gewoon met Amanda kan zoenen. Eric heeft toen tig keer gezegd er wordt hier een spel gespeeld, begrijp dat dan, maar aangezien haar gevoel voor Huub echt is kon ze dat maar met moeite als spel zien ipv dat ze zich diep gekwetst voelde.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:38:53 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49192277
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef Marelle het volgende:

[..]

Huub moet inderdaad Lieke meer vertellen. Lieke snapt op dit moment het spel absoluut niet, en door haar gevoelens voor Huub, wordt het voor haar steeds moeilijker om het verschil tussen de realiteit en het spel te kunnen onderscheiden. Ik begrijp dit niet van Huub, hij zou toch beter moeten weten....
Logisch inderdaad, want Huub komt nu achteraf (op aandringen van Lieke) met zogenaamde speltechnische info. Dat moet Lieke dus vantevoren al weten. Als ze steeds dingen voor het eerst van anderen moet horen gaat het niet werken. Maar Huub heeft het niet verteld omdat het naar mijn idee dus niet speltechnisch was, maar de waarheid. Huub is er stoer genoeg voor om zoiets gewoon als een macho tegen Brian op te gaan biechten
pi_49192289
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef Dark het volgende:
Jaap zingt tegen zichzelf: "Japie is bijna dood, lalalala, Japie is bijna dood, lalalala!"
de gek
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:39:28 #54
130054 demins
We weten niks
pi_49192296
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat Lieke om Huub geeft is voor mij echt nog niet duidelijk hoor. Volgens mij is ze echt slinks en probeert iedereen tegen elkaar op te zetten. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar ze is of heel dom of heel slinks.
Hou het maar rustig op dom! Huub was wel gek als hij haar alles vertelde...
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:40:12 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49192319
quote:

[..]

Ik denk dat alleen iemand die blind van verliefdheid is dit zo kan opbrengen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:40:26 #56
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49192330
Het gaat niet goed met Jaap, hij steunt en kreunt wat af.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:41:26 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49192365
quote:

[..]

Geen van beide. Ze is zwaar verliefd op Huub. Daarom was ze ook zo enorm en echt kwaad na het zoenen met Amanda. Er sprak vuur uit haar ogen. Dat speel je niet. Dat heb je alleen maar als je echt enorm gekwetst bent.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:42:36 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49192411
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef Marelle het volgende:

[..]

Zoiets probeerde ik net ook te zeggen, jij bent alleen wat bondiger
pi_49192423
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef Dark het volgende:
verschrikkelijke aansteller is het ............en bijna is nog niet helemaal (jammer)
pi_49192475
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:39 schreef demins het volgende:

[..]

Hou het maar rustig op dom! Huub was wel gek als hij haar alles vertelde...
Maar wanneer Huub Lieke aan zijn kant wil houden, dan neemt hij nu wel hele grote risico's (door te liegen) om Lieke te verspelen, ik persoonlijk vind het een hele domme set van Huub.......
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:44:09 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49192484
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

Precies. Want Lieke is echt wel behoorlijk intelligent. Ze heeft ook psychologie gestudeerd. Helaas maakt echte liefde echt stekeblind en dat is wat er nu gaande is.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:45:03 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49192512
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Marelle het volgende:

[..]

Maar wanneer Huub Lieke aan zijn kant wil houden, dan neemt hij nu wel hele grote risico's (door te liegen) om Lieke te verspelen, ik persoonlijk vind het een hele domme set van Huub.......
En aangezien Huub niet dom is, is er dus iets anders aan de hand. En dat is dus dat hij loog omdat hij anders bang is zijn potentiele neukertje kwijt te raken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:46:26 #63
130054 demins
We weten niks
pi_49192557
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

En iemand die hélemaal niet verliefd is?
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:48:36 #64
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49192627
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:46 schreef demins het volgende:

[..]

Jij denkt wat ik denk

Krijg van beiden niet de indruk dat ze verliefd zijn.
pi_49192646
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En aangezien Huub niet dom is, is er dus iets anders aan de hand. En dat is dus dat hij loog omdat hij anders bang is zijn potentiele neukertje kwijt te raken.

Ik denk wel eens dat Huub ergens helemaal niet blij is dat Lieke erbij gekomen is.
Ook Joris had geschreven in een brief dat Huub leuker is zonder Lieke.... dus al dat gekonkel, kan best uit een stuk onzekerheid komen, wat hij overbluft door zijn arrogantie.

Want zoals Huub het nu speelt... heeft tie nog nooit gedaan... is ook niet zijn stijl
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:50:18 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49192696
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:46 schreef demins het volgende:

[..]

Dan had ze wat meer werk van Brian gemaakt?
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:51:57 #67
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49192746
Er zijn allemaal hekwerken in de tuin gezet, met daarachter tenten. Ze denken dat ze in de tuin gaan slapen en dat het vette terror wordt vannacht.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:53:01 #68
130054 demins
We weten niks
pi_49192775
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Lieke zich tot het soort jongen als Brian voelt aangetrokken. Zpu jij het met Brian kunnen? Voor het spel... ???
pi_49192788
Twee vriendinnen van mijn moeder komen binnenkort in DGK om Jan des Dourvie te assisteren met het inrichten van het huis.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 17:53:54 #70
135305 beequeen
Lost.
pi_49192806
quote:

[..]

Dat denk ik niet. Ze heeft in de gaten ze geen poot aan de grond krijgt bij Brainless. Dit zal ongetwijfeld liggen aan zijn medicatie, anders zou B er allang opgedoken zijn.
Edit: Ik ben aangestoken door het Briantilliaanvirus.
― Mark Twain
pi_49192807
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja dat vrees ik ook, jammer want dan speelt hij wel heel erg met de gevoelens van Lieke. Toch kan het ook zijn dat de Febo hier weer achter zit Het is gewoon afwachten, welke rol Lieke precies speelt is mij absoluut nog niet duidelijk..........
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 17:55:12 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_49192846
Ze gaan kamperen
― Mark Twain
pi_49192906
Leuke opmerking van Natas:
"Iemand is hier zoooo verliefd zelfs als je de oogkleppen opdoet van een Friesedoorloper ziet ze nog niks.."
Huub:" Das een schaats" (Natas moest ook lachen)
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:57:16 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49192911
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef demins het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Lieke zich tot het soort jongen als Brian voelt aangetrokken. Zpu jij het met Brian kunnen? Voor het spel... ???
Maar als Lieke niks om Huub geeft en alles voor het spel doet. . .dan maakt het toch niet uit dat ze zich niet aangetrokken tot hem voelt? Jij denkt dat ze ook niet echt verliefd is op Huub en daar ligt ze ook mee in bed.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:58:23 #75
16715 Mylene
*schatje*
pi_49192942
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan kamperen
Volgens mij is het goedkoper om in het hotel aan de overkant te logeren.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:58:24 #76
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49192944
quote:

[..]

Brian wantrouwt alles en iedereen, dus ook Lieke. Hij zocht er ook meteen iets achter dat Lieke met hem kwam dansen na die ruzie. Hij vertelde dat tegen Lieke en die gaf hem gelijk, ze had dat gedaan omdat ze boos was.

Lieke is niet zo dom, dat ze niet beseft dat ze geen poot aan de grond krijgt bij Brian, daar moet heel wat voor gebeuren. Huub is een makkelijker prooi en staat hoger in de popoll.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:58:28 #77
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49192949
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ze heeft in de gaten ze geen poot aan de grond krijgt bij Brainless. Dit zal ongetwijfeld liggen aan zijn medicatie, anders zou B er allang opgedoken zijn.
Edit: Ik ben aangestoken door het Briantilliaanvirus.
Ik denk dat als Lieke er serieus werk van maakt het haar nog gaat lukken ook, niet any time, maar met een goede timing vast wel.
pi_49192966
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar als Lieke niks om Huub geeft en alles voor het spel doet. . .dan maakt het toch niet uit dat ze zich niet aangetrokken tot hem voelt? Jij denkt dat ze ook niet echt verliefd is op Huub en daar ligt ze ook mee in bed.
Ik denk wel dat ze eerlijk is met haar gevoelens t.o. Huub. Twijfelde eerst een beetje maar ze is verliefd
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:00:50 #79
130054 demins
We weten niks
pi_49193032
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, ze kan kiezen tussen Huub en Brian. Dan kies je toch voor Huub.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:00:59 #80
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49193040
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Marelle het volgende:

[..]

Ja dat vrees ik ook, jammer want dan speelt hij wel heel erg met de gevoelens van Lieke. Toch kan het ook zijn dat de Febo hier weer achter zit Het is gewoon afwachten, welke rol Lieke precies speelt is mij absoluut nog niet duidelijk..........
Ach hou toch op iedereen speelt met de gevoelens van iedereen... Lieke heeft nog geen rol want die moet ze eerst vinden. Als je je laat playen moet dat in dit spel ten eerste bij jezelf zoeken. Niemand is te vertrouwen en als ze blind gaat op Huub zal ze nooit winnen. Huub is gewoon de volgende kruiwagen waar ze wat gevoelens voor heeft. En zeg nou zlef Huub is niet een man die geschikt is voor een 'doorsnee' vrouw.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:02:13 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49193086
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef demins het volgende:

[..]

Ze kan ook niet kiezen. . .
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 18:02:35 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49193103
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef demins het volgende:

[..]

Met een IQ boven de 70 wel ja.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_49193133
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef Dark het volgende:
Er zijn allemaal hekwerken in de tuin gezet, met daarachter tenten. Ze denken dat ze in de tuin gaan slapen en dat het vette terror wordt vannacht.
Nou, dat worden boeiende streams dan, of zouden er cameramannen de hele nacht wakker blijven en er tussendoor lopen ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:05:27 #84
130054 demins
We weten niks
pi_49193193
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dan maakt ze geen tv!
pi_49193296
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:05 schreef demins het volgende:

[..]

Dan maakt ze geen tv!
Ik geef ze een paar weken, langer houdt Huub het niet met haar vol denk ik.
pi_49193329
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

Waarom moet ze kiezen?
pi_49193349
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Met een IQ boven de 70 wel ja.
Dus nu zit Bonnie met Brian opgescheept? Laat de lading flessen maar komen...
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:10:12 #88
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49193375
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom moet ze kiezen?
Dat zeg ik, ze kan ook niet kiezen . . .In de zin van ze heeft de keuze om geen keuze te maken ipv het lukt haar niet om te kiezen
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:11:35 #89
130054 demins
We weten niks
pi_49193414
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus nu zit Bonnie met Brian opgescheept? Laat de lading flessen maar komen...
Er zijn wel meer vrouwen met een IQ van minder dan 70!!! Sommige posten hier mee!
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:12:50 #90
137158 Elounda
the world is yours!
pi_49193453
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:11 schreef demins het volgende:

[..]

Er zijn wel meer vrouwen met een IQ van minder dan 70!!! Sommige posten hier mee!
Hoi Demins,
Ik ben het, Bonnie!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_49193467
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat zeg ik, ze kan ook niet kiezen . . .In de zin van ze heeft de keuze om geen keuze te maken ipv het lukt haar niet om te kiezen
Wat een zin maar ik geloof dat ik het wel begrijp
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:13:25 #92
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_49193478
In Suriname wonen, is op zich bijna al camperen, dus we begrijpen wel dat je het er hier van neemt, Nastyassia......
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:14:15 #93
130054 demins
We weten niks
pi_49193509
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:12 schreef Elounda het volgende:

[..]

Hoi Demins,
Ik ben het, Bonnie!
Had ik toch al lang in de gaten!
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:14:32 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49193521
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat een zin maar ik geloof dat ik het wel begrijp
Vast wel, Demins begreep het ook

[ Bericht 2% gewijzigd door Marrije op 09-05-2007 18:14:59 (dennis moet natuurlijk demins zijn) ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:15:06 #95
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49193545
Lieke is de nagels van Huub aan het vijlen.

Wat is dat toch met sommige vrouwen, is dat leuk ofzo?
pi_49193549
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Ik geef ze een paar weken, langer houdt Huub het niet met haar vol denk ik.
Vlak ze beide niet uit. Huub is, wat een relatie betreft, een heel moeilijk mannetje denk ik. Maar wis Lieke ook niet uit, het zijn twee hele dominante karakters........
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_49193586
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Vast wel, Demins begreep het ook
Hoefde het maar 3x te lezen
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:16:35 #98
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49193595
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Lieke is de nagels van Huub aan het vijlen.

Wat is dat toch met sommige vrouwen, is dat leuk ofzo?
Ik zie de lol er ook niet van in . . .
pi_49193633
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik zie de lol er ook niet van in . . .
Of meeeters uitknijpen bij je vriendje
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:18:11 #100
32273 Reza-impreza
Amstel beer
pi_49193648

Wat doet zij nou?
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')