Hoebedoelu?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef Marrije het volgende:
Huub is zo jaloers op Brian dat Lieke hem nou in de groep moet afvallen. En hupie doet waar ie zin in heeft.
Ja, hij had Lieke gisteravond op de hoogte moeten brengen van het gesprek met Natasia en wifebaeter Brian. Dat is nu duidelijk geworden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat Huub, Lieke en Eric zogenaamd een team zijn, maar dat Huub LIEGT over de dingen die hij zogenaamd speltechnisch tegen Brian zegt over haar. Huub heeft NOOIT tegen Eric of Sylvia gelogen over dingen die hij speltechnisch tegen Brian of Natasia heeft gezegd.
Klopt, en Lieke snapt geen yota van het spel. Dat heb ik al eerder aangegeven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef demins het volgende:
Waar Huub móet liegen tegen Lieke!
Ik heb het drie keer doorgelezen, maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef Marrije het volgende:
Huub is zo jaloers op Brian dat Lieke hem nou in de groep moet afvallen. En hupie doet waar ie zin in heeft.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef Liess het volgende:
Even een reactie net op een opmerking over het oor van Jaap.
Hoe gek is het dat je trommelvlies kapot is, als je met alles wat dun genoeg is in je oor zit te douwen?
Dan nog moet hij niet liegen, want Huub moet toch weten dat dat altijd op de een of andere manier uit kan komen. Hij zei zelf dat SHE zo sterk was omdat ze alles van elkaar wisten en er dus niets kon worden gebruikt om ze te pakken. Dat is nu dus allebehalve zo en zal het wantrouwen (zeker van Lieke's kant) alleen maar toenemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat iemand 'slim' is, betekent niet één op één dat diegene ook volledig te vertrouwen is met informatie.
Ik denk dat Huub wat dat betreft nog flink wat twijfels naar Lieke heeft. Twijfels die hem in zijn platonische relatie met Sylvia niet in de weg stonden.
En ik denk daarbij ook wel dat de seksoptie hem nu parten zal spelen.
We zijn het eens maar toch vind ik je beetje agressief overkomen... beangstigend...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, en Lieke snapt geen yota van het spel. Dat heb ik al eerder aangegeven.
Je bent altijd erg duidelijk, maar deze ontgaat me.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef Marrije het volgende:
Tijd voor medicatie dus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef demins het volgende:
[..]
We zijn het eens maar toch vind ik je beetje agressief overkomen... beangstigend...![]()
Precies. Zéér onlogisch en dus speelt er iets anders. De arrogantie stijgt hem naar zijn hoofd de laatste dagen. Als hij het spel wil spelen op dezelfde manier als toen met Sylvia, moet Lieke dus alle 'leugens' weten die hij tegen Brian vertelt. Er is geen enkele reden te bedenken waarom hij dingen zou verzwijgen... behalve dat hem dat zijn zoen/seks avontuurtjes met Lieke kan gaan kosten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar, ik snap dan niet waarom hij dat niet eerlijk tegen Lieke vertelt. Hij kan toch gewoon zeggen: luister, ik heb dat gezegd, maar meende dat niet, het was speltechnisch. Maar dat doet hij niet, begrijp ik? (ik heb even geen streams). Dat is toch wel merkwaardig, want als hij loog over Eric en Sylvia, bracht hij ze wel op de hoogte.
huub is wantrouwig naar haar toe, dus logisch dat hij haar nog niet voor 100% vertrouwd. Ze moet zich eerst maar eens bewijzen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog moet hij niet liegen, want Huub moet toch weten dat dat altijd op de een of andere manier uit kan komen. Hij zei zelf dat SHE zo sterk was omdat ze alles van elkaar wisten en er dus niets kon worden gebruikt om ze te pakken. Dat is nu dus allebehalve zo en zal het wantrouwen (zeker van Lieke's kant) alleen maar toenemen.
Maar SHE is geen HEL of wat dan ook. Dát is mijn punt. Om in Lieke's bewoordingen te blijven: ze moet zich in Huub's optiek wellicht eerst bewijzen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Dan nog moet hij niet liegen, want Huub moet toch weten dat dat altijd op de een of andere manier uit kan komen. Hij zei zelf dat SHE zo sterk was omdat ze alles van elkaar wisten en er dus niets kon worden gebruikt om ze te pakken. Dat is nu dus allebehalve zo en zal het wantrouwen (zeker van Lieke's kant) alleen maar toenemen.
Lieke heeft tegen Brian gezegd dat ze Huub zou confroneteren met zijn uitspraken, ze zei het wat anders, namelijk: bedankt voor de info ik zal het aankaarten bij Huub.quote:
Inderdaad, maar het kan in principe nu ook nog wel. maar om de een of andere reden besluit hij om keihard tegen haar te liegen over wat hij wel en niet heeft gezegd. Speltechnisch kun je dus doorstrepen. Hij is bang dat hij zijn potentiele neukertje kwijtraakt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, hij had Lieke gisteravond op de hoogte moeten brengen van het gesprek met Natasia en wifebaeter Brian. Dat is nu duidelijk geworden.
Ik denk eerder dat Huub er vanuit ging dat Lieke wel zou begrijpen hoe het spel werkt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:18 schreef Lady-night het volgende:
[..]
huub is wantrouwig naar haar toe, dus logisch dat hij haar nog niet voor 100% vertrouwd. Ze moet zich eerst maar eens bewijzen.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:17 schreef jacqjacq het volgende:
Daarom zal zowel huub als eric nu niet alles vertellen aan lieke, maar dat is meer uit bescherming.
Scanman, ik denk dat je de situatie niet goed inschat momenteel.
Wat dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:20 schreef webextreme.nl het volgende:
lkkr gesprek amanda...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |