quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is omdat hij brian in het onzekere wil laten zitten.
Hij kan dat wel tegen Brian spelen, maar dan kan hij toch eerlijk aan Lieke vertellen wat hij speltechnisch over haar tegen Brian heeft gezegd. Dat doet hij dus niet. Hij liegt gewoon keihard. Ik hoop dat Lieke binnenkort echt iemand uitnodigt die haar even vertelt hoe vaak huub liegt. Liegen tegen brian is idd speltechnisch. liegen tegen Lieke is volkomen zinloos.... en dus absoluut niet speltechnisch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat wil Huub Brian laten geloven ja. Hij zou wel gek zijn als ie dat daadwerklijk doet.
Dank je de koekoek. Dat gesprek duurde meer dan een half uur en was in het Briantilliaans. Ga er maar aanstaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:55 schreef demins het volgende:
Domme Lieke moet een gesprek met Brian zien te recapituleren...
Precies, daar zit dus de catch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
Lieke moet nog een hoop leren. Ze haalt spel en gevoel door elkaar heen.
Misschien laat ie haar momenteel nog in het ongewisse omdat hij niet 100% zeker weet wat hij aan haar heeft?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan dat wel tegen Brian spelen, maar dan kan hij toch eerlijk aan Lieke vertellen wat hij speltechnisch over haar tegen Brian heeft gezegd. Dat doet hij dus niet. Hij liegt gewoon keihard. Ik hoop dat Lieke binnenkort echt iemand uitnodigt die haar even vertelt hoe vaak huub liegt. Liegen tegen brian is idd speltechnisch. liegen tegen Lieke is volkomen zinloos.... en dus absoluut niet speltechnisch.
Lieke begrijpt nog steeds niks van het hele spel. Daar móet je wel tegen liegen anders doet ze domme dingen... Hoor dit gesprek nu toch eens... !!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij kan dat wel tegen Brian spelen, maar dan kan hij toch eerlijk aan Lieke vertellen wat hij speltechnisch over haar tegen Brian heeft gezegd. Dat doet hij dus niet. Hij liegt gewoon keihard. Ik hoop dat Lieke binnenkort echt iemand uitnodigt die haar even vertelt hoe vaak huub liegt. Liegen tegen brian is idd speltechnisch. liegen tegen Lieke is volkomen zinloos.... en dus absoluut niet speltechnisch.
Hoe vaak heeft hij niet gezegd dat hij Eric er wel uit zou stemmen, hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij eventueel sylvia zou willen laten vallen, maar daar meende hij niets van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, want dan zou hij tegen Lieke wel de waarheid zeggen. Dat doet hij dus niet.
Hij liegt over dat hij tegen Brian heeft gezegd dat hij nog nooit verliefd op Lieke is geweest. Ik denk eerder dat hij dat nu verzwijgt vanwege hun 'relatie' dan vanwege het spel. En Lieke is een zeer slimme meid, dus die kun je rustig alles vertellen (behalve als het waarheid is en je liever niet wilt dat Lieke dat te horen krijgt).quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien laat ie haar momenteel nog in het ongewisse omdat hij niet 100% zeker weet wat hij aan haar heeft?
Dat of hij gebruikt Lieke idd volledig voor het spel en de evt seks.
Juist daarom vond ik het wel grappig dat die arme, licht verstandelijk uitgedaagde Lieke het moest samenvatten. Ik zou het niet kunnen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je de koekoek. Dat gesprek duurde meer dan een half uur en was in het Briantilliaans. Ga er maar aanstaan.
Je kunt het teruglezen vanaf pagina1. Doe je best.![]()
Ik ben niet BlonT en zelfs ik kon er geen touw aan vast knopen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je de koekoek. Dat gesprek duurde meer dan een half uur en was in het Briantilliaans. Ga er maar aanstaan.
Je kunt het teruglezen vanaf pagina1. Doe je best.![]()
okee, nog maar een keer dan. Die keren dat Huub zei dat hij Eric er wel uit gaat stemmen, is Eric daarvan op de hoogte. Eric weet de dingen die Huub zegt tegen Brian en Huub weet ook de dingen die Eric zegt tegen Brian. Het verschil is nu dus dat Lieke NIET weet wat hij zegt tegen Brian, want hij liegt erover.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij niet gezegd dat hij Eric er wel uit zou stemmen, hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij eventueel sylvia zou willen laten vallen, maar daar meende hij niets van.
En soms zeg je al iets voor dat je eerst die iemand al kan inlichten wat je gaat zeggen.
Maar ik heb het idee dat jij huub niet meer ziet zitten en nu dus alles zwart ziet.
Das nou wel weer grappigquote:
Dat iemand 'slim' is, betekent niet één op één dat diegene ook volledig te vertrouwen is met informatie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij liegt over dat hij tegen Brian heeft gezegd dat hij nog nooit verliefd op Lieke is geweest. Ik denk eerder dat hij dat nu verzwijgt vanwege hun 'relatie' dan vanwege het spel. En Lieke is een zeer slimme meid, dus die kun je rustig alles vertellen (behalve als het waarheid is en je liever niet wilt dat Lieke dat te horen krijgt).
Nee, het gaat erom dat Huub, Lieke en Eric zogenaamd een team zijn, maar dat Huub LIEGT over de dingen die hij zogenaamd speltechnisch tegen Brian zegt over haar. Huub heeft NOOIT tegen Eric of Sylvia gelogen over dingen die hij speltechnisch tegen Brian of Natasia heeft gezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
Lieke moet nog een hoop leren. Ze haalt spel en gevoel door elkaar heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |