Zoals echte mannen doen,..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:11 schreef Bright het volgende:
[..]
en daarnaast stinkt het ook nog.
Scheer zelf ook, mijn vrouw ook. Alleen laat ik nog wel een streep erboven staan, anders wordt't helemaal zo'n kinderpikkie...
En geen last van jeuk o.i.d.
Bijhouden stelt ook niks voor; 1x per week uiterlijk, maar vaker om de andere dag ff mach-ultra-dinges eroverheen in de douche (met wat douchgel o.i.d.) en weer klaar; per keer duurt dat zo'n minuut of zo.
Af en toe richting bilnaad, maar dat is zo moeilijk te bereiken en doordat ik daar niks zie (kan er met m'n ogen niet bij) vind ik het ook een beetje link, dus dat duurt ook wat langer
En nee, geen talkpoeder o.i.d., gewoon niks. Is ook helemaal niet nodig.
De foto in je profiel met dit verhaal..... geeft rillingen, maar vooruit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:11 schreef Bright het volgende:
[..]
en daarnaast stinkt het ook nog.
Scheer zelf ook, mijn vrouw ook. Alleen laat ik nog wel een streep erboven staan, anders wordt't helemaal zo'n kinderpikkie...
Oke,.. bedankt voor de heldere uitleg waarom je rillingen geeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:30 schreef Evik het volgende:
[..]
De foto in je profiel met dit verhaal..... geeft rillingen, maar vooruit.
Een streep boven je kinderpikkie... hmmmm zo een hitlersnorretje of gewoon een verdwaald dotje dat je denkt... BEN JE WAT VERGETEN? Doe dan gewoon helemaal weg. Als je lul groot genoeg is zie je wel het verschil met een kinderpikkie.
Gewoon iedere dag. Na een dag heb je alweer stoppels.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:38 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zoals echte mannen doen,..
Wat nou jeuk?
Ik heb er alleen last van na een dag of 2/3 als de stoppels te lang worden,. dus om de 2 dagen ongeveer gewoon scheren.
En ik moet met jou in één tent?quote:
Laten we het er maar niet verdre over hebben zo.quote:
Ja, maar je kunt ook te ver gaan.quote:Vind het wel een verplichting voor mannen om alles bij te houden. We verwachten het van vrouwen ook immers. En daarnaast is het voor jezelf ook wel fijn denk ik zo..
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:52 schreef Koentje3 het volgende:
Ik heb borsthaar dat ik ook niet scheer (wel bijhoud) .. Schaamhaar dus gewoon lekker kort houden, ballen altijd smooth houden
... Als ik mn schaamhaar scheer heb je ineens een witte plek tussen mn benen en mn borstkas
ziet er niet uit
.. Dus gewoon echt lekker kort
![]()
waarom? want ik heb het nooit geprobeerd maar het lijkt me ideaal.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:28 schreef ukga het volgende:
ontharingscreme is ook kut
Probeer het eens en laat ons weten wat het resultaat isquote:Op zondag 13 mei 2007 19:38 schreef Twinky het volgende:
[..]
waarom? want ik heb het nooit geprobeerd maar het lijkt me ideaal.
ja, maar ik heb op dit moment niet genoeg geld om het 'uit te proberen'..quote:Op zondag 13 mei 2007 20:02 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Probeer het eens en laat ons weten wat het resultaat is
Nou als ik mijn gezicht 1 dag niet scheer dan zie je het echt wel heel duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
Elke dag scheren en bij houden is trouwens redelijk overdreven.
Mijn gezicht scheer ik ook niet elke dag.
Idem.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:26 schreef ThE_ED het volgende:
Nou als ik mijn gezicht 1 dag niet scheer dan zie je het echt wel heel duidelijk hoor.
Je kan dan tenminste zonder een smoel vol haar de ballen likken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:26 schreef As_33 het volgende:
Mijn vriend heeft het in de periode dat wij samen zijn welgeteld één keer gedaan. Toen ik het zag begon ik volgens mij keihard te lachen en daarna heb ik hem verteld het alsjeblieft nooit meer te doen, omdat ik het zelf een afknapper vindtVolgens mij kreeg hij niet echt last van bultjes trouwens, en hij had het onder de douche gedaan met scheergel en een goed scheermesje.
Neequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef Eelcotje84 het volgende:
Me vriendin lachte me de eerste keer ook uitMaar ondertussen het wel geil vinden he....
![]()
JA, laten we dat maar eens doen!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:50 schreef Yellow68 het volgende:
Je kan ook het hele zakie er gewoon afknippen, nergens last meer van!
Valt mee hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:44 schreef ralphbollen het volgende:
bij scheren mag wel vind ik als dude , maar niet helemaal weg. zou nogal koud aan voelen heb ik het idee.
ik zou mijn man ook verbieden om het te doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:26 schreef As_33 het volgende:
Mijn vriend heeft het in de periode dat wij samen zijn welgeteld één keer gedaan. Toen ik het zag begon ik volgens mij keihard te lachen en daarna heb ik hem verteld het alsjeblieft nooit meer te doen, omdat ik het zelf een afknapper vindtVolgens mij kreeg hij niet echt last van bultjes trouwens, en hij had het onder de douche gedaan met scheergel en een goed scheermesje.
Echt nog nooit last van gehad.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Valt mee hoor.![]()
Ik scheer ook, heb anders wel eens last van kriebel of de beruchte "schaamhaar-tussen-eikel-en-voorhuid" als je een keer een stijve hebt.
kleine lul of extreem lange schaamhaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Echt nog nooit last van gehad.![]()
![]()
Hoe the fuck krijg je dat voor elkaar?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
kleine lul of extreem lange schaamhaar
met een spiegel ondersteboven in een"schommel" hangen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef Originele_Naam het volgende:
hoe scheer je eigenlijk je bilnaad, lijkt me verrekt lastig
serieuze reactie is ver te zoekenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:09 schreef het.ismij het volgende:
[..]
met een spiegel ondersteboven in een"schommel" hangen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
serieuze reactie is ver te zoeken
Ik doe het met ontharingscreme, 5 minuten laten zitten, wegschrapen en daarna goed met zeep wassenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef Originele_Naam het volgende:
hoe scheer je eigenlijk je bilnaad, lijkt me verrekt lastig
brandt dat nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:21 schreef christiano het volgende:
[..]
Ik doe het met ontharingscreme, 5 minuten laten zitten, wegschrapen en daarna goed met zeep wassen
Nee, als ik het niet te lang laat zitten, en daarna er goed afwas, heb ik er geen last van. Ik doe het met Veetquote:
Op de verpakking staat dat het wordt afgeradenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef Twinky het volgende:
Veet werkt? ook aan de voorkant?
Nee, de voorkant doe ik met een scheermesje, de Gilette Fusion. Daar brandt het namelijk wel, als je het met creme zou doen, omdat de huid daar dunner isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef Twinky het volgende:
Veet werkt? ook aan de voorkant?
Vreemd dat je met dit verhaal de FP niet hebt gehaaldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:49 schreef Aanvoerder het volgende: Overigens heb ik het alleen onder dwang wel eens gedaan. Nu heb ik weer een mooie weelderige bos pikhaar.
Nou ik heb het wel eens met Veet van me vriendin geprobeerd (jezus wat stinkt dat spul trouwens).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Op de verpakking staat dat het wordt afgeraden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |