quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
in bad, al die haren lekker om je heen, ieh
Dani1985quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:29 schreef Dani1985 het volgende:
Pff, knip het een beetje weg, dan zijn de meesten tevreden denk ik. Zo'n kaal zakkie is ook niet wat (vind ik dan). Daarbij gaat het jeuken als een melijer. Dus schaartje erbij, knip, knip, knip, KLAAR.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:29 schreef Dani1985 het volgende:
Pff, knip het een beetje weg, dan zijn de meesten tevreden denk ik. Zo'n kaal zakkie is ook niet wat (vind ik dan). Daarbij gaat het jeuken als een melijer. Dus schaartje erbij, knip, knip, knip, KLAAR.
Nee maar heb t wel op een forum gezet waar het topic inmiddels al 380 keer is bekekenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:45 schreef Mit89 het volgende:
Ook een keertje gedaan, kenker dat jeukt, man! Knippen is wel genoeg vind ik.
En hoe bedoel je ''ach boeie ook wat anderen denken'', jij laat je snikkel aan iedereen zien ofzo?
Moet je 'm eens een keer wassen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:29 schreef Dani1985 het volgende:
Hoezo datquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Moet je 'm eens een keer wassen!
Scheer 'm zelf ook fanatiek, jeukt niet, ook nooit gejeukt trouwens.
En ook de sex is beter trouwens
Je vind het een must dat mannen zich moeten scheren, maar het hoeft niet helemaal kaal te zijn? wtfquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:10 schreef DDBtje het volgende:
Na het scheren wat talk/babypoeder erover scheelt ook jeuk...
Ik vind het ook echt een 'must' dat mannen zicht scheren, helemaal kaal hoeft niet eens, maar ook niet van die bossen haar.
Klopt! Gaat bij mij al jaren zo! Succes TS!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
de hele boel scheren, gewoon onder de douche met een scheermes
én goed bijhouden, na een paar keer heb je geen jeuk of buljtes meer (als je het goed doet tenminste)
Lekker haren in je mond en neus!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:26 schreef As_33 het volgende:
Mijn vriend heeft het in de periode dat wij samen zijn welgeteld één keer gedaan. Toen ik het zag begon ik volgens mij keihard te lachen en daarna heb ik hem verteld het alsjeblieft nooit meer te doen, omdat ik het zelf een afknapper vindtVolgens mij kreeg hij niet echt last van bultjes trouwens, en hij had het onder de douche gedaan met scheergel en een goed scheermesje.
wel heel geil...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:41 schreef jd1982 het volgende:
Done, mn vriendin is er over een kwartier
Voelt wel gladjes trouwens, voelt nog niet echt geirriteerd!
Ziet er wel raar uit zo voor het eerst... haha...
Jaah dat moet je ook vooral laten!! Staat zo schattig bij mannen vind ik altijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef RecomServ het volgende:
haren op mijn buik, onder mijn navel, houdt ik gewoon kort... maar scheer ik niet kaal.
Mental image!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:41 schreef jd1982 het volgende:
Done, mn vriendin is er over een kwartier
Voelt wel gladjes trouwens, voelt nog niet echt geirriteerd!
Ziet er wel raar uit zo voor het eerst... haha...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |