Je kan het ook "trimmen", dus wel scheren, maar niet kaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:21 schreef Mit89 het volgende:
[..]
Je vind het een must dat mannen zich moeten scheren, maar het hoeft niet helemaal kaal te zijn? wtf![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
pas op hoor, als je er éénmaal aan begint wil je niet meer terug.
Dat weet ik niet precies, maar uit ''onderzoek'' is gebleken dat.....quote:
Nooit last van gehad eigenlijk, ik zeg ook niet dat ik een waar oerwoud wil aantreffen daar beneden, maar het moet gewoon niet kaal zijn bij een man.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
als je talk-poeder gebruikt heb je iig daarna geen last van jeuk.......wel elke keer een nieuw mesje gebruiken...
![]()
Daar ben ik het dus helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:00 schreef Slarioux het volgende:
Al dat haar, bleh. Bij vrouwen hoeft het van mij ook liever niet, dus bij mannen net zo min wmb.
Nou sex was niet echt anders (tis altijd lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:51 schreef stribe het volgende:
Zo... en hoe was het nou TS??
btw ik scheer zelf ook en me vriendin vindt het fjiner en geiler...
Och als je het 1x in de 2weken een keer scheert valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:13 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Nou sex was niet echt anders (tis altijd lekker), rest was wel fijner voor haar geloof ik, want ze vroeg, hou je dit nu zo, toen vroeg ik wil jij dat? Nou als zij mocht kiezen wel.
Jeukt wel, maar is te doen, maar dat wordt bijhouden dus, ghehe.
. Dan gaat het juist jeuken als je het niet doet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
pas op hoor, als je er éénmaal aan begint wil je niet meer terug.
Harsenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och als je het 1x in de 2weken een keer scheert valt het allemaal wel mee.
Als je het echt glad wilt houden, tsja, dan maar elke dag.
Hihi wat een eerlijkheidquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:13 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Nou sex was niet echt anders (tis altijd lekker), rest was wel fijner voor haar geloof ik, want ze vroeg, hou je dit nu zo, toen vroeg ik wil jij dat? Nou als zij mocht kiezen wel.
Jeukt wel, maar is te doen, maar dat wordt bijhouden dus, ghehe.
Hoe dat dan? Je wordt meer/vaker gepijpt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Moet je 'm eens een keer wassen!
Scheer 'm zelf ook fanatiek, jeukt niet, ook nooit gejeukt trouwens.
En ook de sex is beter trouwens
hmm.. ik ben nog niet overtuigd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:20 schreef Danaq het volgende:
sex is beter: als je beiden lekker glad of heel kort bent, dan kun je veel lekkerder over elkaar heen wrijven als je dus diep in elkaar zit. Vooral voor vrouwen geldt dat dan aangezien het gedeelte net boven de schaamlippen nog steeds erg gevoelig is en ze het heerlijk vinden om dan hun schaambeen over de jouwe te bewegen. Als 't dan glad is dan glijdt 't heeeerlijk
De jeuk was vanmiddag wel ff erg, zit ook te denken om volgende keer misschien te trimmen, want om de dag of elke dag bijhouden is geen optie voor mij, ik heb trouwens gister semi-wetenschappelijk onderzoek gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:46 schreef Ephemera het volgende:
[..]
hmm.. ik ben nog niet overtuigd.
Ik denk dat ik dit semi-wetenschappelijk moet onderzoeken![]()
ghehe.. onderzoek is gebaseerd op meerdere pogingen he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:50 schreef jd1982 het volgende:
[..]
De jeuk was vanmiddag wel ff erg, zit ook te denken om volgende keer misschien te trimmen, want om de dag of elke dag bijhouden is geen optie voor mij, ik heb trouwens gister semi-wetenschappelijk onderzoek gedaanecht verschil kon ik nog niet merken, misschien binnenkort.
Jij bent toch ook wel kaal?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:05 schreef Ephemera het volgende:
[..]
ghehe.. onderzoek is gebaseerd op meerdere pogingen he?
Overigens ben ik een meisje.. dus of het al dan niet jeukt, is voor mij niet heel relevant.![]()
Hmm je moet me wel hebben vandaag he? Eerst dat niet pijpen verhaal en nu dit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:05 schreef Ephemera het volgende:
[..]
ghehe.. onderzoek is gebaseerd op meerdere pogingen he?
Overigens ben ik een meisje.. dus of het al dan niet jeukt, is voor mij niet heel relevant.![]()
gewoon ff aftershave d'r op!quote:
Dus je lulde maar gewoon wat omdat je zo trots bent op je kale snikkel ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies, maar uit ''onderzoek'' is gebleken dat.....
Als mijn vriend zich scheert, gaat het bij mij niet spontaan jeuken. Zo bedoelde ik het meer.quote:
hahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:26 schreef Fostar82 het volgende:
[..]
Hmm je moet me wel hebben vandaag he? Eerst dat niet pijpen verhaal en nu dit.![]()
Wat hij zegt. Je moet er dan misschien wel een keertje meer over gaan, maar het resultaat blijft gelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
Pff nieuwe mesjes voor zakscheren. Kom op jongens. Scheermesjes die niet scherp genoeg zijn voor je gezicht kun je goed gebruiken voor je minder stugge schaamhaar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef moki het volgende:
Heerlijk regelmatig het mes erover als het weer te lang wordt. Niet elke week 1 keer in de maand ofzo.
en gerimpeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:56 schreef ukga het volgende:
ben je wel lekker schoon
Die stoppels zijn juist irritant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:44 schreef elbundy het volgende:
Mijn beste anti jeuk middel is talgpoeder.
Na het scheren, en na het 'gewoon' afdrogen, talgpoeder erop, trekt al het vocht weg, en je hebt gelijk een droge en niet jeukende huid.
Ik scheer mijn zakie ongeveer eens in de 2 weken, want de 2e en 3e dag zijn toch wel enigszins irritant vanwege de harde stoppeltjes.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:28 schreef ukga het volgende:
ontharingscreme is ook kut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |