quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:06 schreef Ash het volgende:Wat een lievie !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[[url=http://img2.putfile.com/thumb/8/21207035928.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/8/21207035978.jpg]afbeelding][/URL]
Correct en tevens juist...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:06 schreef Ash het volgende:Jammie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[[url=http://img2.putfile.com/thumb/8/21207035928.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/8/21207035978.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
MEHOquote:
Zoveel afleveringen heb ik niet nodig om er achter te komen dat die chabbo Superman is en niet tegen kryptonite kan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
MEHO
GodnondejuJa, dan ga je het verhaal echt compleet snappen
Je skipt maar 132 afleveringen
Daar zal niet veel in verteld zijn
![]()
En hee verrek, aflevering 18 van S7 is SV ep 150![]()
Nice
![]()
Subtiel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:18 schreef Zhenar het volgende:
Wat een stel tieten heeft die nieuwe chick!![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:47 schreef -Mo- het volgende:
Subtiel.
Daar ging ik voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Ain't It Cool News[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Toen zag ze er wat mij betreft véél beter uit. Ik weet niet wat ze heeft laten doen, maar het is wel vrij veel volgens mij.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:19 schreef Ash het volgende:
Lois Lane heeft ook gespeeld in de cult klassieker House of The Dead (een 2 op IMDB & en nummer 22 van de bottom top 100! van de big man himself Uwe Boll![]()
of wisten jullie dat niet.![]()
Enjoy:
http://fapomatic.com/show.php?loc=62&f=e_durancehousedead01hddl.jpg
http://fapomatic.com/show.php?loc=62&f=e_durancehousedead02hddl.jpg
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:58 schreef bar_rel het volgende:
Grote spoiler over Lana;Ik dacht dat de meesten het er al wel over eens waren dat Lana hoogstwaarschijnlijk haar eigen dood in scene heeft gezet. Die wagen reed er niet voor niet langs op het moment supreme. Lana leeft nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ja..daar was dus veel speculatie over..maar dat er nu dus eenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meesten het er al wel over eens waren dat Lana hoogstwaarschijnlijk haar eigen dood in scene heeft gezet. Die wagen reed er niet voor niet langs op het moment supreme. Lana leeft nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is lame imo!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja..daar was dus veel speculatie over..maar dat er nu dus eenIn Lois en Clark hadden ze ook zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is lame imo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In Lois en Clark hadden ze ook zoiets:Damn wat engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Spannend! Ik zet de chips vast klaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:03 schreef LWaS het volgende:
Vandaag
Hoe laat is ie beschikbaar denken jullie?
Morgenvroeg denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:03 schreef LWaS het volgende:
Vandaag
Vanavond in Amerika. Rond 4 uur 's nachts, morgen hier.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:03 schreef LWaS het volgende:
Vandaag
En wat vond je van seizoen 6?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:31 schreef Jivis het volgende:
Ben benieuwd hoe dit seizoen gaat worden. Tweede deel van seizoen 5 viel een beetje tegen vond ik.
Dus morgen voor ik naar mijn werk ga ff de download aanzettenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Vanavond in Amerika. Rond 4 uur 's nachts, morgen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef Zhenar het volgende:
Een heleboel spoilers voor het komende seizoen van Ain't It Cool News:Hoe vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Yep. Maar wel weer typisch Smallville dat alle problemen die er bij de cliffhanger van het vorige seizoen waren in een episode opgelost zijn. Maarja, wel leuke aflevering verderquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de aflevering net gezien. Weer een prima seizoen opener
Kara is een beetje een barbiepopje inderdaad. Dat vind ik van Lois helemaal niet trouwens, dus ik ben het niet eens dat ze op Lois lijkt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef Purky het volgende:
Oh ik ben zo blij dat het weer begonnen is
Dat op het laatst was inderdaad wel te verwachten. Beetje jammer eigenlijk.. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, ze moet toch weer terug komen ook, lijkt me.
Martha weg uit het introfilmpje trouwens? Die gaan we toch nog wel eens zien hoop ik?
En dat nieuwe wijffie vind ik tot nu toe helemaal niks. Ziet er ook helemaal niet bijzonder uit. Lijkt best wel op Lois qua uiterlijk. Hopelijk de volgende aflevering wat meer over haar persoontje.
Dat is ook juist de bedoeling... ze komt van Kryptonquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:20 schreef Purky het volgende:
. Maar deze muts is lang, slank, met lang haar en een mooi bekkie, net als Lois. Beetje jammer
Op krypton leefden alleen mooie vrouwenquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:25 schreef Retarded het volgende:
[..]
Dat is ook juist de bedoeling... ze komt van Krypton![]()
Jup vond ik ook, goeie ep weer maar, dat gevecht met Bizarro was echt grappigquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:46 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Yep. Maar wel weer typisch Smallville dat alle problemen die er bij de cliffhanger van het vorige seizoen waren in een episode opgelost zijn. Maarja, wel leuke aflevering verder
Die gaat alleen maar af en toe even opduiken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 06:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Kvroeg me ook af waar Martha was, is die ook de serie uit ? of alleen nog maar kleine rolletjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend!Correct en tevens juist...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:28 schreef bar_rel het volgende:
Weer een leuke aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten we dit eigenlijk in spoilers blijven schrijven. In het '24' topic wordt dat ook niet gedaan zodra de aflevering in amerika is uitgezonden.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb het voorzichtige idee dat ze dit seizoen meer structuur in het verhaal zullen hebben, waarmee ik doel op meer continuiteit i.p.v. de onoverzichtelijkheid door de irritante stand-alone verhaaltjes uit seizoen 6.
Ik heb vertrouwen in seizoen 7!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten we dit eigenlijk in spoilers blijven schrijven. In het '24' topic wordt dat ook niet gedaan zodra de aflevering in amerika is uitgezonden.
Ah, okay! Dacht ik dus al, die promo is gewoon een mindblower.
Ik vond het wel lullig voor Chloe trouwens dat Lois zo alles kreeg.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ah, okay! Dacht ik dus al, die promo is gewoon een mindblower.
Ik vond het wel lullig voor Chloe trouwens dat Lois zo alles kreeg.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje de inleiding naar later hè. Lois wordt dé sterreporter van de Daily Planet. Geen idee waar Chloe dan is gebleven trouwens.
Das Zack van the O.C.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:21 schreef bar_rel het volgende:
Die nieuwe baas van Daily Planet is wel lekker trouwens![]()
Nou, ze houdt toch iets verborgen alweer voor hem?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:37 schreef Purky het volgende:
Ik vind het leuk dat Lana en Clark nu eindelijk bij elkaar zijn en eerlijk kunnen zijn. Ook al is het de weet ik hoeveelste keer, tóch vind ik het leuk!
Hehe same here, heb ik echt vaak, dan is het alleen ffe denken van welke serie was die ook alweer en welke character was hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:37 schreef Purky het volgende:
...Ik volg zoveel series dat ik heel vaak heb van: "he die is daarvan!" echt te erg...
Dat is wel tofquote:
Ik zag het in de eerste scene waarin die verscheen al, patheticquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat de Superman van 'Lois and Clark', Dean Cain, de bad-guy was in deze aflevering.
dat was volgens mij ook het idee. Het karakter van Dean Cain was vroeger dus Napoleon.. beetje vergezocht, maar dat zullen ze vast zo bedoeld hebben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:14 schreef Witchfynder het volgende:
Tof dat Dean Cain in de laatste zat..
Alleen..toen Lex die zogenaamde historische afbeeldingen van de dokter liet zien, liet hij zogenaamd een portret van hem zien uit 1672, maar dit was gewoon een schilderij van Napoleon uit 1800..
Hij zei volgens mij ook dat hij De Ripper was. Allemaal niet al te prettige personenquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:35 schreef Retarded het volgende:
[..]
dat was volgens mij ook het idee. Het karakter van Dean Cain was vroeger dus Napoleon.. beetje vergezocht, maar dat zullen ze vast zo bedoeld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |