2000quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe laat begint die wedstrijd vanavond eigenlijk?
Leuke tijdquote:
Max Eeuwenplein?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:35 schreef Sethje het volgende:
17.30 in de stad (B) hasjeee
quote:Verbeek vindt dat Ajax niet moet klagen [wijzig]
In het Algemeen Dagblad liet Heerenveen coach Verbeek weten dat Ajax niet moet klagen over de data van de bekerfinale en de playoffs. "Ajax vermoeid? Ik had nu juist erg graag in de schoenen van Henk ten Cate willen staan."
"Dan hadden ze maar kampioen moeten worden Vorig jaar juli is het competitieschema aan alle clubs voorgelegd en kennelijk hebben Ajax en AZ daar toen niet tegen gereageerd. Iedereen wist al het hele jaar dat de play-offs drie dagen na de bekerfinale zouden beginnen. Dan heeft het geen zin om daar nog moeilijk over te gaan doen."
Ik ben wel van plan om even te gaan ja. Moet sowieso nog zo'n shirtje hebben. Maar zit niet echt ruim in me geld hehe. Dus misschien dat iemand anders dat shirt maar ff voor me moet halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ben je daar ook?
19:00 en 19:30 verzamelen toch?
Verbeek heeft gewoon gelijk. Dat gejank van Ten Cate word ik ondertussen wel zat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:40 schreef RayMania het volgende:
Toen was Ten Cate nog geen Ajax coach, onzin van die Verbeek.
Jep, zeker ff zon shirt ophalen en daarna lekker wedstrijd kijken met de nodige versnaperingen!quote:
Wat voor shirtje kan je kopen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om even te gaan ja. Moet sowieso nog zo'n shirtje hebben. Maar zit niet echt ruim in me geld hehe. Dus misschien dat iemand anders dat shirt maar ff voor me moet halen
En ja, zo laat verzamelen.
Ik ga..zie je zo jochie!quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Verbeek heeft gewoon gelijk. Dat gejank van Ten Cate word ik ondertussen wel zat.
correct me if im wrong, maar volgens mij was ten cate er toen nog niet? dus kon hij toen niet reageren? en heeft ten cate dus best wel een punt eigenlijk?quote:Vorig jaar juli is het competitieschema aan alle clubs voorgelegd en kennelijk hebben Ajax en AZ daar toen niet tegen gereageerd.
Ten Cate moet niet zeiken en gewoon zorgen dat hij de Play Offs wint met Ajax. Of er nou drie wedstrijden daarvoor een bekerfinale is gespeeld of niet, doet er niet toe. Als wij kampioen geworden waren en de bekerfinale na de Play Offs werd gespeeld, had Ten Cate weer zitten zeiken dat we geen wedstrijdritme meer hadden. Laat die vent z'n smoel een keer dicht houden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
correct me if im wrong, maar volgens mij was ten cate er toen nog niet? dus kon hij toen niet reageren? en heeft ten cate dus best wel een punt eigenlijk?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef TheFrankey het volgende:
deze wedstrijden zitten zeker ook achter betaal tv?
ja dat lijkt mij ook, dat waren leuke kijkcijfers geweest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Hadden zo een paar miljoen kijkers getrokken.
Nou mannetje als je zo een shirtje wilt hebben wil ik hem wel voorschieten hoorquote:
Bij Stam op zn hoofd lijkt me ook een leukequote:
denk dat Olaf hem ook wel past!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bij Stam op zn hoofd lijkt me ook een leuke
Wie ben jij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou mannetje als je zo een shirtje wilt hebben wil ik hem wel voorschieten hoor![]()
Zit achter de decoder van Tele2, belachelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:10 schreef The_Masterer het volgende:
Welke zender zend het uit dan? Kan er niets van vinden.
Kijk anders in dit topic even: Betaal livestreams #2: Planet een succes - Tien een fiasco?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:10 schreef The_Masterer het volgende:
Welke zender zend het uit dan? Kan er niets van vinden.
even tegen Jaap zeggen dat ie een tikje uitdeelt aan Alvesquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef Black-Death het volgende:
Ben alleen bang voor Alves, maar heel Ajax moet er meer kunnen scoren dan Alves dus dan komt het wel goed
Ik denk wel dat Stam en Vermealen die gast kunnen pakken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef Black-Death het volgende:
Ben alleen bang voor Alves, maar heel Ajax moet er meer kunnen scoren dan Alves dus dan komt het wel goed
No offence. Ik stuur je wel even een PM.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Denk ik eens aardig te zijn![]()
Maar ik ben er ook rond 7u ff een shirtje halen![]()
Ja heb het net gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
No offence. Ik stuur je wel even een PM.
Edit: gaat niet lukken, je hebt nog geen inbox geactiveerd hehe.
Mierenneukersquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef Silenus het volgende:
Dat plein heet al eeuwen het Max Euweplein.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:42 schreef Silenus het volgende:
Dat plein heet al eeuwen het Max Euweplein.
22.10 dacht ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef MaxC het volgende:
Ik moet straks zelf voetballen, wel kut![]()
De Wedstrijden is om 10 uur?
Al noem je het het Maks Eeweplein, lekker belangrijkquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is niet meer nodig hehe. Ga vanavond toch zelf maar even
Heerlijk sfeertje, jammer dat dit niet vaker zo kan....quote:
Hey ik stond onder dat spandoek 'Van Gaal' op de trapquote:
afgelopen thuiswedstrijden was de sfeer écht goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heerlijk sfeertje, jammer dat dit niet vaker zo kan....
Ja maar zoals dit gaat niet vaak gebeuren, is meer Argentijnse sfeer dit met die shirtjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
afgelopen thuiswedstrijden is de sfeer écht goed
Live wedstrijden via Internet streams #17quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef TheFrankey het volgende:
deze wedstrijden zitten zeker ook achter betaal tv?
Het is beter inderdaad, maar het komt niet in de verste verte in de buurt van dit kwartiertje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
afgelopen thuiswedstrijden is de sfeer écht goed
Ik heb daar ook ZO hard om moeten lachenquote:
Mag jij weer drinken dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jep, zeker ff zon shirt ophalen en daarna lekker wedstrijd kijken met de nodige versnaperingen!
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef dronkeykong het volgende:
Ik had alle vertrouwen dat Edje die bal erin zou schieten. Alleen zat ik ook zo ff van wtf waar is z'n bril
quote:Gabri blij met verlenging contract
Amsterdam, 09 mei 2007
Gabri en Ajax besloten deze week om samen langer door te gaan. De 28-jarige middenvelder tekende een vernieuwd contract dat hem tot 1 juli 2011 aan de club bindt. ,,De steun van de supporters, technische staf en directie hebben me doen besluiten hier langer te blijven.’’
Gabriel García de la Torre, kortweg Gabri, kan nu al terugkijken op een geslaadg debuutseizoen als Ajacied. De middenvelder veroverde razendsnel een basisplek in het elftal van trainer Henk ten Cate. De oud-speler van FC Barcelona ontpopte zich tot een uiterst betrouwbare schakel op het middenveld; een loopwonder vol strijdlust en tactisch inzicht.
Aan het eind van deze maand kan Gabri zijn eerste Ajax-seizoen met een gerust hart afsluiten. Met de Spanjaard in de gelederen veroverden de Amsterdammers de Johan Cruijff Schaal en de KNVB Beker.
,,Op het Amsterdam Tournament speelde ik tegen Internazionale mijn eerste wedstrijd in het Ajax-shirt’’, herinnert Gabri zich nog goed. ,,Dat de supporters mij direct hun vertrouwen schonken, heeft indruk gemaakt. De fans waren overigens het hele seizoen geweldig. Ook de club heeft er alles aan gedaan om me zo snel mogelijk thuis te voelen in Nederland. Uit alles sprak warmte. Alles bij elkaar voelde ik me hier al na twee maanden helemaal thuis. Als je je buiten het veld lekker voelt, voetbal je ook makkelijker. Ik ben daarom erg gelukkig met deze contractverlenging. Ik ben er nog steeds ontzettend trots op dat ik het shirt van Ajax mag dragen en wil iedereen bedanken voor de steun.’’
Na zijn rode kaart in de gewonnen KNVB Bekerfinale tegen AZ is de Catalaan de komende drie duels gedwongen tot toekijken. Gabri ziet zijn ploeggenoten vanavond in het Abe Lenstra Stadion aan het werk vanaf de tribune. Als Ajax zich ten koste van Heerenveen plaatst voor de tweede play-offronde is Gabri dit voetbaljaar nog een duel van de partij. ,,Hopelijk ben ik erbij tegen AZ of FC Twente’’, kijkt de middenvelder alvast vooruit naar de mogelijke komende tegenstanders.
,,Vanzelfsprekend willen we dit seizoen zo goed mogelijk afsluiten; met een plek in de voorrondes van de Champions League. Volgend jaar gaan we met zijn allen opnieuw proberen het allerbeste uit deze groep te halen.’’ Gabri en Ajax blijven elkaar op papier de komende vier seizoenen trouw. Sluit de Spanjaard zijn carrière af als Ajacied? Gabri, lachend: ,,Het is best mogelijk dat ik mijn voetbalcarrière hier af zal sluiten. Uiteindelijk weet niemand hoe de toekomst eruit gaat zien.’’
Het was mij niet eens opgevallen tot iemand het me zeiquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Ik hield zelfs effe m'n hart vast toen ik zag dat ie zonder bril die penalty ging nemen.
Haha OWNEDquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:06 schreef Black-Death het volgende:
Gabri
Ik heb me eens aangemeld voor Planet, eerste wat ik zie is de kampioenschapswedstrijd van PSV
Hij zei bij Langs de lijn dat hij beter kon richten zonder (o.i.d) en dat mensen denken dat het een modeattribuut is, maar dat dat niet zo is en het heel irritant en zwaar is tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom nam Davids hem eigenlijk zonder bril ik dacht nog wtf deze gaat mis waar is zijn bril.
quote:Volgens Voetbal International heeft Martin van Geel binnenkort een afspraak met Barcelona over de mogelijkheid tot versterkingen voor Ajax. VI noemt daarbij met name het jonge Mexicaanse talent Giovanni Dos Santos (de 18 jarige spelbepaler maakte al zijn debuut voor het eerste elftal) en de 30 jarige aanvaller Santiago Ezquerro die op meerdere posities goed uit de voeten kan.
quote:Alle berichten in de media dat Kenneth Vermeer verhuurd wordt aan Willem II lijken ietwat voorbarig. In het Brabants Dagblad liet Willem II coach Van Wijk weten dat hij eigenlijk een keeper zoekt met meer ervaring: "Het is duidelijk dat wij een keeper erbij moeten hebben. Vermeer heeft wel talent, maar geen ervaring. Daar zijn wij wel naar op zoek. Overigens zie ik in de eredivisie maar weinig clubs waar Vermeer eerste keeper zou kunnen worden."
De coach laat weten dat hij graag Mikael Aerts wil overnemen van Feyenoord. Momenteel huurt de club Aerts van Feyenoord. De doelman kampt echter met een blessure. Onderhandelingen met Feyenoord verlopen moeizaam en kunnen sowieso pas afgerond worden zodra de verzekering zijn goedkeuring geeft vanwege een delicate spierblessure die Aerts opliep.
Ajax wil Vermeer alleen verhuren als hij eerste keeper wordt.
quote:Jeugdspeler Dionitio Liesdek heeft vandaag een contract getekend. Het contract loopt tot en met 30 juni 2009.
Liesdek, die op 13 november 1988 werd geboren, kwam in juni 2000 naar Ajax. Daarvoor speelde hij bij ASV Fortius. Op dit moment speelt de verdediger in de A1. Hij kwam dit seizoen ook zes keer uit voor Jong Ajax.
thanksquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:25 schreef Longmen het volgende:
Opstellingen:
SC HEERENVEEN: Vandenbussche,
Zuiverloon,Breuer,Dingsdag,Jong-a-Pin,
Poulsen,Bosvelt,Hanssen,Pranjic,Alves,
Nilsson
AJAX: Stekelenburg,Ogararu,Stam,
Vermaelen,Emanuelson,Sneijder,Heitinga,
Davids,De Mul,Huntelaar,Babel
quote:
daar gaat je 4 euroquote:
Yepquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:23 schreef Black-Death het volgende:
Ajax wordt compleet overlopen op het middenveld.
Gabri...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Yep. Ajax komt erg vermoeid over....
Klote play offs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:21 schreef devv05 het volgende:
En dat is één, ik verwachtte het al. Ajax gaat het niet redden, Heerenveen of Twente gaat CL spelenKNVB teringmongolen.
1. AC Milanquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:29 schreef Mr-Sander het volgende:
Zie je het al voor je:
1. Barcelona
2. FC Porto
3. Lille
4. SC Heerenveen
Rot op man. We zijn geen stel wijven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef leejow het volgende:
Vermoeidheid vermoeidheid.. Kut KNVB door die Plee-offs zo vroeg in te plennen
Lijkt wel alsof ie een houten poot heeft met aannemenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Nashje het volgende:
Wat is die Babel een prutser zeg. 8,8 miljoen? Inpakken en wegwezen.
Nee toen vond iedereen het ook al een kut systeem.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Elusive het volgende:
ooh nu ligt het weer aan de KNVB![]()
mietjes, moet je eens in engeland kijken, daar spelen ze zo 3 wat 4 potjes in een week![]()
het ligt altijd aan de scheids, het stadion, het gras, de grensrechter, maar nooit aan Ajax?
en vorig jaar waren jullie nog zo blij met het playoff systeem(o ja
)
Jaaa daaaaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Elusive het volgende:
)
Lul niet zo dom het merendeel van de mensen hier is helemaal nooit blij geweest met de playoffs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Elusive het volgende:
mietjes, moet je eens in engeland kijken, daar spelen ze zo 3 wat 4 potjes in een week![]()
het ligt altijd aan de scheids, het stadion, het gras, de grensrechter, maar nooit aan Ajax?
)
weet jij wel wat buitenspel is?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Elusive het volgende:
)
Lul niet zo dom, volgens mij is niemand ooit blij geweest met het playoff systeem, ook vorig jaar werd het al door een grote groep Ajacieden geboycot.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:46 schreef Elusive het volgende:
)
Maar De Mul levert niet elke bal inquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Babel was tenminste nog een keer levensgevaarlijk, dat heeft De Mul helaas niet laten zien.
Jullie geven hem precies wat hij wilt, aandachtquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, volgens mij is niemand ooit blij geweest met het playoff systeem, ook vorig jaar werd het al door een grote groep Ajacieden geboycot.
Maakt een keer 3 goals tegen 10 man en doet het gelijk goed? Nee hoor, Rosenberg is niet te vroeg weg gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Rosenberg niet te vroeg weg gedaan? Doet het op dit moment goed bij Bremen.
na 4 jaar hopen we willie te contracteren!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Neuh, was geen spits voor ons.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Boeiend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie geven hem precies wat hij wilt, aandacht
feyenoord de verkeerde afgedankte spits genomen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef Vakkie_W het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef BigFire het volgende:
[..]
feyenoord de verkeerde afgedankte spits genomen?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef BigFire het volgende:
[..]
quote:
Qua spel zei ik dat al voor rosenberg weg was. Dat is helemaal zo'n slechte speler niet. Qua persoon wil ik die stinkmongool met z'n arrogante kutkop alleen nog minder snel in het Feyenoord-shirt zien dan harry souflakiquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef BigFire het volgende:
[..]
1-0 uit verliezen is niet erg, word thuis gewoon 2-0quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:20 schreef Madine het volgende:
Blergh UEFA CUP.
Ik ben bang dat zometeen de 2-0 valt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
1-0 uit verliezen is niet erg, word thuis gewoon 2-0![]()
Dit al gepost?quote:'Delorge voor twee jaar naar Ajax'
Een opmerkelijke transfer enkele uren voordat de play-offwedstrijd tussen SC Heerenveen en Ajax van start gaat. Volgens De Telegraaf heeft Laurent Delorge namelijk een tweejarige verbintenis bij de Amsterdammers getekend.
De middenvelder van ADO Den Haag, die door de degradatie transfervrij mag vertrekken, werd door de Friezen begeerd en niks leek een driejarige verbintenis in de weg te staan. Nu zou de 27-jarige Belg gisteren in het grootste geheim een medische keuring in het VU-ziekenhuis doorstaan hebben.
Delorge, die ook als rechtsbuiten opgesteld kan worden, speelde het voorbije seizoen 28 competitieduels voor de Hofstedelingen. Daarvoor stond hij op de loonlijst bij Coventry City, Lierse SK en Anderlecht.
Klopt maar veel meer verdienen we vandaag ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef SiemeN het volgende:
Tja, als Heerenveen één keer scoort in de ArenA ben je al verder van huis.
De Steek en Heitinga spelen alleen nog maar bij Ajax omdat geen grote club interesse in ze heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef Gelderland het volgende:
overigens over de discussie échte Ajacied: vergeten jullie Steek niet? die speelt volgens mij ook netzolang als Heitinga bij Ajax1.. of is 't meer 't gedrag?
Makkelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:56 schreef RayMania het volgende:
Jammer, maar helaas. Gelukkig dat de nederlaag niet hoger is uitgevallen, door een goede Stekelenburg. Verder speelde Stam okay. Zegt genoeg als dat je beste mannen zijn. De rest was zwak, tempo lag veel te laag, veel spelers niet in vorm (Babel, Sneijder). Jammer ook dat Ten Cate zo lang wachtte met het inbrengen van Perez.
Heb wel het gevoel dat het zondag recht gezet kan worden. Dat moet.
Hetinga heeft genoeg interesse gehad hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:56 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De Steek en Heitinga spelen alleen nog maar bij Ajax omdat geen grote club interesse in ze heeft.
Jawel, want we zijn tweede geworden. Schijtsysteem.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef SiemeN het volgende:
Waardeloos wat Ajax heeft laten zien. De motor op het middenveld, Gabri, werd nodig gemist. Babel was dra-ma-tisch slecht. Huntelaar onzichtbaar. Sneijder zeer matig.
Eigenlijk verdienen we dat CL ticket niet eens zo.
Zeg lag jij zondag onder een steen ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef SiemeN het volgende:
Waardeloos wat Ajax heeft laten zien. De motor op het middenveld, Gabri, werd nodig gemist. Babel was dra-ma-tisch slecht. Huntelaar onzichtbaar. Sneijder zeer matig.
Eigenlijk verdienen we dat CL ticket niet eens zo.
ja helaas niet kunnen scoren mja vind je het gek.. ze speelde echt super super slecht... sneijder lukte helemaal niks vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, kan onze jongens het niet kwalijk nemen na die wedstrijd van zondag. Maar oh oh oh, wat is 1 zo'n uitdoelpunt toch belangrijk in dit soort wedstrijden.
Ik vrees het welquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Hoop niet dat Ten Cate nu gaat zeuren over gebrek aan rust...
Jij vind het niet overduidelijk dat Sneijder helemaal kapot was na 30 minuten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Van AZ ja. Andere interesse waren allemaal Voetbalzone geruchten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef Messenga het volgende:
Hetinga heeft genoeg interesse gehad hoor.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Nashje het volgende:
Min of meer verwacht dit.
Hoezo, het is toch zo? We worden gewoon benadeeld door de KNVB. Niet de eerste keer dit seizoen btw.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Dan heeft ie ook niks in een topcompetitie te zoeken... Wat moet dat ventje dan als ie elke week CL, competitie moet spelen en dan ook nog beker en interlands er tussendoor?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij vind het niet overduidelijk dat Sneijder helemaal kapot was na 30 minuten?
Heitinga en Ogararu speelden ook prima. Tja ik kan ze niet zo veel verwijten, zijn gewoon doodop van zondag en Heerenveen knalde overal bovenop.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef twi het volgende:
Ik wel, maar vandaag even niet. M'n bloed kookt van deze klotepartij. Verspeel je het godverdomme tegen RKC en Willem II en dan speel je vandaag zo slap. Geen duel gewonnen, geen pass kwam aan en het laffe klotevoetbal wat onder Blind werd gespeeld: lange ballen naar voren. Maar in deze vorm kwamen zelfs die passes nooit aan. Behalve Stam en Stekelenburg mag iedereen zich kapotschamen.
Goed afgewisseld worden met andere toppers zodat hij rustig kan groeien in het topniveau!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan heeft ie ook niks in een topcompetitie te zoeken... Wat moet dat ventje dan als ie elke week CL, competitie moet spelen en dan ook nog beker en interlands er tussendoor?
Inderdaad. En dan zijn er een handvol jankzakken van Heerenveen die gaan mekkeren over kramp. Mag lijen dat het er bij ze morgen op de training zo in schiet dat ze een half jaar niet kunnen voetballen, stelletje mietjes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch zo? We worden gewoon benadeeld door de KNVB. Niet de eerste keer dit seizoen btw.
De spijker op de kop.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef twi het volgende:
Ik wel, maar vandaag even niet. M'n bloed kookt van deze klotepartij. Verspeel je het godverdomme tegen RKC en Willem II en dan speel je vandaag zo slap. Geen duel gewonnen, geen pass kwam aan en het laffe klotevoetbal wat onder Blind werd gespeeld: lange ballen naar voren. Maar in deze vorm kwamen zelfs die passes nooit aan. Behalve Stam en Stekelenburg mag iedereen zich kapotschamen.
Az speelde toch ook? En Ajax heeft toch ingestemd met deze playoffs?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch zo? We worden gewoon benadeeld door de KNVB. Niet de eerste keer dit seizoen btw.
Schade beperkt gehouden, ook een kwaliteit!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heitinga en Ogararu speelden ook prima. Tja ik kan ze niet zo veel verwijten, zijn gewoon doodop van zondag en Heerenveen knalde overal bovenop.
Hij was nog de beste aanvaller vandaag. Toch wordt hij altijd als eerste afgezeken, ik begrijp het wel want veel van zijn acties mislukken altijd doordat hij veel risico neemt.quote:
Heitinga strooide echt met heerlijke passesquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Schade beperkt gehouden, ook een kwaliteit!![]()
Ajax is er ook niet blij mee en wat heeft AZ ermee te maken? Voor hen geldt hetzelfde. Verder was de bekerfinale eerst na de playoffs, bovendien zijn we nog eens dubbel genaaid met de schorsing van Gabri. KNVBquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Az speelde toch ook? En Ajax heeft toch ingestemd met deze playoffs?
Vorig seizoen een bod van negen miljoen van Sevilla.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Van AZ ja. Andere interesse waren allemaal Voetbalzone geruchten.
Typische achterafanalyse. Als hij Sneijder niet had opgesteld en we verloren met 1-0 had iedereen nu gezegd: 'Waarom heeft hij Sneijder nou niet opgesteld?'quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef twi het volgende:
Ten Cate had sowieso Sneijder niet moeten laten beginnen.
Doodop? Het is nu woensdagavond...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heitinga en Ogararu speelden ook prima. Tja ik kan ze niet zo veel verwijten, zijn gewoon doodop van zondag en Heerenveen knalde overal bovenop.
Hahaha ja nu wel, en als je die lijn doortrekt, hadden afgelopen zondag wel 3 spelers van ajax rood moeten hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef twi het volgende:
Ten Cate had sowieso Sneijder niet moeten laten beginnen. Of hij heeft echt gewoon geen zin in Champions League voetbal. Perez, Mitea, Maduro. Allemaal fit. De rest laat je een helfje opdraven. Nu ben je geen steek verder voor de thuiswedstrijd, alle topspelers zijn nog steeds even vermoeid.
Trouwens, die Hansen had natuurlijk gewoon al heel vroeg twee keer geel moeten hebben.
Ogararu niet dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:08 schreef twi het volgende:
Ten Cate had sowieso Sneijder niet moeten laten beginnen. Of hij heeft echt gewoon geen zin in Champions League voetbal. Perez, Mitea, Maduro. Allemaal fit. De rest laat je een helfje opdraven. Nu ben je geen steek verder voor de thuiswedstrijd, alle topspelers zijn nog steeds even vermoeid.
Trouwens, die Hansen had natuurlijk gewoon al heel vroeg twee keer geel moeten hebben.
Ervanuitgaande dat jij een dikzak bent die nooit voetbalt een aantal dagen achter elkaar vergeef ik je deze vrouwen opmerking...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doodop? Het is nu woensdagavond...
Hele maandag en dinsdag kunnen herstellen. En vandaag hele dag lekker kunnen trainen...
Je bedoelt in die wedstrijd waar Ajax weliswaar meer overtredingen mee kreeg, maar AZ verder amper een kaart heeft gehad voor soortgelijke overtredingen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hahaha ja nu wel, en als je die lijn doortrekt, hadden afgelopen zondag wel 3 spelers van ajax rood moeten hebben
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Nashje het volgende:
Min of meer verwacht dit.
Ik een dikzak...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat jij een dikzak bent die nooit voetbalt een aantal dagen achter elkaar vergeef ik je deze vrouwen opmerking...
Had twee keer geel kunnen zijn inderdaad, maar ik vond dat Pranjic zich wel flink aanstelde. De tweede keer werd hij geraakt op z'n scheenbeschermer. Blijkbaar had 'ie er eentje van het verkeerde merk, want anders hoef je je niet zo aan te stellen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ogararu niet dan?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals gezegd, ik heb geen enkel probleem met meerdere keren spelen per week. Maar niet als de tegenstander wel anderhalve week kan uitrusten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik een dikzak...
Zoals al vaker gezegd, in zoveel sporten spelen ze vaker in een week. In de Tour de France zelfs 3 weken op rij. En wat te denken van tennissers...
Iig geen huilebalk zoals Kuytquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ogararu niet dan?
[afbeelding]
[afbeelding]
En in al die sporten wordt je gedurende een wedstrijd van 90 minuten lang genadeloos op je knieeen gebeukt en op de enkels en moet je steeds weer rennen, duwen en trekken....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik een dikzak...
Zoals al vaker gezegd, in zoveel sporten spelen ze vaker in een week. In de Tour de France zelfs 3 weken op rij. En wat te denken van tennissers...
Op de scheenberschermerquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Had twee keer geel kunnen zijn inderdaad, maar ik vond dat Pranjic zich wel flink aanstelde. De tweede keer werd hij geraakt op z'n scheenbeschermer. Blijkbaar had 'ie er eentje van het verkeerde merk, want anders hoef je je niet zo aan te stellen.
Het verschil is dat in andere sporten de tegenstander (meestal) OOK zoveel speelt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik een dikzak...
Dat houd je ook niet al te lang vol....quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik heb geen enkel probleem met meerdere keren spelen per week. Maar niet als de tegenstander wel anderhalve week kan uitrusten.
Zo gaat het toch altijd? Als Heerenveen de CL haalt en ze spelen tegen Ajax op een zaterdag volgend seizoen, en ze hebben die woensdag CL gespeeld dan mogen hun toch ook niet klagen dat Ajax wel een week rust heeft gehad?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik heb geen enkel probleem met meerdere keren spelen per week. Maar niet als de tegenstander wel anderhalve week kan uitrusten.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Het verschil is dat in andere sporten de tegenstander (meestal) OOK zoveel speelt.
Als Heerenveen zondag ook gespeeld had het natuurlijk niks uitgemaakt.
Dan zou ik nog maar een keer goed kijken, met het plaatje uitvergroot in een of ander plaatjesprogramma.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Op de scheenberschermer![]()
Hij trapt hem gewoon vol op zijn wreef. Pranjic mag blij zijn dat hij zijn voet nog optijd weg kon trekken.
Jank niet. Het was donkerrood. Boeiend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar een keer goed kijken, met het plaatje uitvergroot in een of ander plaatjesprogramma.
Ajax speelt toch ook wel eens Europees? Dat is toch de keerzijde van het succes?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Het verschil is dat in andere sporten de tegenstander (meestal) OOK zoveel speelt.
Als Heerenveen zondag ook gespeeld had het natuurlijk niks uitgemaakt.
Bij Europees voetbal moet je er niet over klagen, maar als het voorkomen had kunnen worden, wat in dit geval gewoon kan (zie vorig seizoen), dan is het gewoon een onbegrijpelijke beslissing om dat dit seizoen om te draaien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo gaat het toch altijd? Als Heerenveen de CL haalt en ze spelen tegen Ajax op een zaterdag volgend seizoen, en ze hebben die woensdag CL gespeeld dan mogen hun toch ook niet klagen dat Ajax wel een week rust heeft gehad?
De bekerfinale halen is mooi, maar ja. Met die playoffs speel je dan nog wel wedstrijdje extra. So be it.
Als jij dit rood vindt, dan denk ik dat je maar eens een andere sport moet zoeken. Iets waar je geen contact hebt met tegenspelers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Jank niet. Het was donkerrood. Boeiend.
Ja, maar moeten ze dan de bekerfinale een week na de playoffs doen? En zo de teams die daar niet in spelen maar benadelen vanwege minder ritme?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Europees voetbal moet je er niet over klagen, maar als het voorkomen had kunnen worden, wat in dit geval gewoon kan (zie vorig seizoen), dan is het gewoon een onbegrijpelijke beslissing om dat dit seizoen om te draaien.
Gast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij dit rood vindt, dan denk ik dat je maar eens een andere sport moet zoeken. Iets waar je geen contact hebt met tegenspelers.
Als je hem in slow-motion afspeelt dan zie je gewoon dat zijn voet naar achter slaat. Hij raakt gewoon de voet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar een keer goed kijken, met het plaatje uitvergroot in een of ander plaatjesprogramma.
Of de playoffs een paar dagen uitstellen? Dat het moet veranderen staat als een paal boven water.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef Zwansen het volgende:
Ja, maar moeten ze dan de bekerfinale een week na de playoffs doen? En zo de teams die daar niet in spelen maar benadelen vanwege minder ritme?
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, telt een uitdoelpunt nu wel dubbel?
Neemt niet weg dat twi zich niet hoeft te schamen na mijn verlichtende bijdrage zijn mening eventueel te herzien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef RayMania het volgende:
Geraakt of niet, boeiend. Gebeurd is gebeurd, de scheids heeft het niet gezien, dus achteraf praten is dan wel erg makkelijk.
en zo is het, zo kunnen we over iedereen wel een discussie houdenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef RayMania het volgende:
Geraakt of niet, boeiend. Gebeurd is gebeurd, de scheids heeft het niet gezien, dus achteraf praten is dan wel erg makkelijk.
Nou, hij komt wel erg onbesuisd in. Maar goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef twi het volgende:
Dat doe ik niet, want het is complete onzin. Hij is te laat, maar het is geen gevaarlijke tackle en exact de reden waarom men scheenbeschermers draagt.
Ook een vage actie, ben benieuwd of zij vorig seizoen ook hebben geprotesteerd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef denthemen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)play-offs.html?p=5,2
een groep van 100 supportersquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef denthemen het volgende:
Kijk even na hoe druk het in de ArenA was tegen Feyenoord, zegt genoeg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook een vage actie, ben benieuwd of zij vorig seizoen ook hebben geprotesteerd.
30.000 man ongeveer en 410 was vrijwel leeg, ja er kwamen dagjesmensen, die jongens houden zich écht wel aan hun woordquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kijk even na hoe druk het in de ArenA was tegen Feyenoord, zegt genoeg.
Het antwoord is ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook een vage actie, ben benieuwd of zij vorig seizoen ook hebben geprotesteerd.
Dat bedoelde ik dus te zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
30.000 man ongeveer en 410 was vrijwel leeg, ja er kwamen dagjesmensen, die jongens houden zich écht wel aan hun woord
Net stond er wat andersquote:
Ik zet jou woorden kracht bijquote:
Gun ik die jongen welquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net stond er wat anders, maar goed, wel goede actie dan. Wat iedereen van de play-offs denkt is wel duidelijk.
Net in De Wedstrijden trouwens dat Lindenbergh voor drie jaar kan tekenen bij Feyenoord.
quote:
Martin van Geel is echt een fijne verkoper.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef denthemen het volgende:
Tien zegt net dat Lindenbergh voor 3 seizoenen kan tekenen bij Feyenoord
Hij kan toch van te voren ook niet weten dat ze klote spelen of wel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:42 schreef versteegrob het volgende:
Ten Cate kan echt niet wisselen, waarom wacht die altijd zo lang? Waarom beginnen met De Mul en Babel? Onbegrijpelijk!
huh? dat was een vrij volle bak en 410 vol met dagjesmensen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
30.000 man ongeveer en 410 was vrijwel leeg, ja er kwamen dagjesmensen, die jongens houden zich écht wel aan hun woord
quote:Ajax en Gabri hebben het contract van de Catalaanse middenvelder opengebroken en verlengd met een periode van twee jaar. Het contract van Gabriel García De la Torre is verlengd van 1 juli 2009 naar 1 juli 2011.
quote:De steun van de supporters, technische staf en directie hebben me doen besluiten hier langer te blijven.’’
Gabriquote:Ik ben er nog steeds ontzettend trots op dat ik het shirt van Ajax mag dragen en wil iedereen bedanken voor de steun.’
Roflcoptor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef denthemen het volgende:
Dat laatste is ietwat optismitisch, maar ik heb er in ieder geval veel vertrouwen in zondag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:48 schreef PLAE@ het volgende:
Snap het gejank niet overigens over het verlies vanavond, dat kan je haast incalculeren....en we mogen blij zijn dat het geen 3-0 was ofzo. Thuis maak je dit wel goed.
Verliezen, prima. Maar de manier waarop is gewoon te triest voor woorden. Geen inzet, geen duel gewonnen en een tactiek met alle spelers die 2 uur hebben gespeeld en/of half geblesseerd zijn. Dan vraag je gewoon om een verlies, van tevoren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:48 schreef PLAE@ het volgende:
Snap het gejank niet overigens over het verlies vanavond, dat kan je haast incalculeren....en we mogen blij zijn dat het geen 3-0 was ofzo. Thuis maak je dit wel goed.
Nee, want dan had je de beker niet gewonnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:06 schreef Damzkieee het volgende:
Iedereen denkt dat het zondag wel goed komt, maar als je zó speelt betwijfel ik het hoor.
Ze hadden zich beter zondag wat in kunnen houden.
Ze roepen toch allemaal zo hard: Liever de PO dan de beker??quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, want dan had je de beker niet gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |