Leuke vraagquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom zet je nooit een punt achter je zinnen?.
Wehehe.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehehe.
Ik zie een nieuwe categorie aankomen
Irritant he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het rozeste haar, het spijt me.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:!
Paarste haar( Het is dieproze
)
Wie droeg hier een roze shirtj met pofmouwtjes met rode strikjes? wie was dat? Is die te koop
?
Ik zal mijn best doen, maar ik kan niets beloven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groninger die voorheen nooit, maar alsjealsjeblieeeeeeeft (puppy eyes) voortaan wel een punt achter z'n zinnen zet.
eh nou 2 keer eerste jaar hbo achter de rug (wat een mooie woordspeling). Daarin wel een p gehaald, waarna ik door ben gegaan naar Uni. Nu 5e jaars en hopelijk na dit blok eindelijk mn bachelor. Ik ben dit jaar ook ingestroomd in de Master, maar ik mocht niet door naar mn stage (van de examencommissie) omdat ik één van de 2 mastervakken niet gehaald heb. Alleen had ik mn stage al wel helemaal geregeld en was ik ook praktisch begonnen (na hierover met bepaalde mensen gesproken te hebben). Hierna dus nog één (of twee?) studiejaar voordat ik na 8/ 9 studiejaren eindelijk klaar ben.quote:
Ik dacht eerder aan Groninger die teveel op interpunctie let.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groninger die voorheen nooit, maar alsjealsjeblieeeeeeeft (puppy eyes) voortaan wel een punt achter z'n zinnen zet.
Ik vind het te lang. Ben er behoorlijk zat van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Valt mee toch. Heb ook wel van studenten gehoord die nog langer studeren
Awwquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het rozeste haar, het spijt me.
Ja, ik. En nee, die is niet te koop.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Groninger die teveel op interpunctie let.
Ja hoor ik wel vaker. Komt mss omdat ik mezelf niet te serieus probeer te profileren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht altijd dat jij jonger was, G.
Daar slaag je aardig inquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja hoor ik wel vaker. Komt mss omdat ik mezelf niet te serieus probeer te profileren.
Nee. Hoeveel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd hoeveel ik van je hou?
quote:
De verwarring continues.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef MaxMark het volgende:
En nu maar hopen dat er een beetje goed getimed wordt
Ja, en toen bleef de jompel stil staan. Met links (voor de kijker) uitgestrekt en rechts naar beneden.quote:
Nou, dat is dan best nog wel veel. Het had minder kunnen zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, en toen bleef de jompel stil staan. Met links (voor de kijker) uitgestrekt en rechts naar beneden.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee hoor, dat is de kleinst mogelijke afstand tussen de pompommetjes.
Nee, die beweging maaktquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]had ook gekund.
Maar dan moet je maar beter timen![]()
Ja ok, zonder relatie mss wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoorzolang ik geen relatie heb wel
![]()
M'n ex wilde niet met een man erbij omdat hij niet wilde dat er iemand anders aan me zat. De ironie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
met relatie krijg je te maken met jaloezie, niet goed
De hufter eerder....quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n ex wilde niet met een man erbij omdat hij niet wilde dat er iemand anders aan me zat. De ironie.
Een vrouw erbij wilde ik niet omdat ik niet wilde dat er iemand anders aan hem zat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De hufter eerder....
En als er een vrouw aan je zat vond ie niet erg?Vrouwen zijn geen mensen blijkbaar?
En terecht. Die oude dames kunnen hem niet meenemen, net zoals een cadeautje met een strik erom. Als ze het wel kunnen, dan liegen zequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag trouwens nee gezegd tegen twee oude dames die God kwamen brengen.
IK heb NEE gezegd.
Leuke opdrachtquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:15 schreef Renesite het volgende:
"Ga naar een commissievergadering en schrijf een impressie verslag"
Well fella's ik ga zo maar eens op de fiets![]()
Nou, eigenlijk leek wat ik zei meer op: "Dank u vriendelijk en het spijt me heel erg, maar ik heb geen belangstelling."quote:
Punt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is in ieder geval een stuk netter dan dat een neef van mij een keer gedaan heeft bij Jehova getuigen
Ging die slechts gekleed in zn onderbroek en met een pentagram om zn nek de deur open doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is in ieder geval een stuk netter dan dat een neef van mij een keer gedaan heeft bij Jehova getuigen
Kut, ik moest echt heel hard lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:39 schreef MaxMark het volgende:
Peterselieman, 1990 heeft gebeld. Z'n willen hun grap terug
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
Breng m maar terug, zou ik zeggen
Heerlijk! Derde kopje van vanavond gaat... NU leeg!quote:
En toen ik 'm weer las moest ik weer lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kut, ik moest echt heel hard lachen.
Is goed hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef Sebasser het volgende:
DaD, ik kom wss morgen langs ofzoot.
Nu beetje heel erg druk..
Oh god nee toch, en daar deed ik het allemaal voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is goed hoor
Die knuffel kun je nu wel vergeten, dat begrijp je hè?
Nee, nee, een doos Celebrations. Ik drink geen bier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
En per dag een six pack bier rente uiteraard
Ik drink het niet, maar mijn huisgenootjes maken dat ruimschoots goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Had ik ook wel iets anders mee kunnen nemen
Jij hebt wel weer genoeg op voor vanavond, he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heerlijk! Derde kopje van vanavond gaat... NU leeg!
Dat je het Koninginnenacht zei, ok, maar nu mag ik ook al geen thee meer drinken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jij hebt wel weer genoeg op voor vanavond, he.
Niet als je er buikpijn van krijgt, nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat je het Koninginnenacht zei, ok, maar nu mag ik ook al geen thee meer drinken?.
Bah, wat doe je verstandig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niet als je er buikpijn van krijgt, nee.
Ik las "Ik wil ook PMS"quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook wat PSM heeft. Mag ik je zo noemen Peterselieman? Een toffe quote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |