Niet? Ik ben vast een keer tegen de deur gelopen, want dat overkomt me enorm vaak. Heb iig wel suiker gemorst en enorm moeilijk zitten doen met de waterkoker.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die indruk heb je afgelopen maandag in ieder geval niet gewekt
Wie? Wie! WIE?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef freecell het volgende:
Er heeft vanacht een groningertopicfiguur bij ons in de woonkamer op een matrasje geslapen.
Oorzaak: we dachten dat het 12 uur was, maar het was 2.22. Toen hebben we maar gauw een bedje klaargemaakt
Was vanochtend niet leuk toen mijn wekker ging om 8 uur...
Uhm? Wat voor onderdelen moet ik dan aan denken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ik bedoel bijvorbeeld dat ik aan mn ex niet zag dat ze wat onderdelen mistte toen ik haar voorhet eerst ontmoette
Trouwen vond je eerst voldoende, dus samenwonen zit er nog niet in?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef freecell het volgende:
Er heeft vanacht een groningertopicfiguur bij ons in de woonkamer op een matrasje geslapen.
Oorzaak: we dachten dat het 12 uur was, maar het was 2.22. Toen hebben we maar gauw een bedje klaargemaakt
Was vanochtend niet leuk toen mijn wekker ging om 8 uur...
Klok loopt al weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
Die suiker, dat kan iedereen gebeuren en dat gehannes met die waterkoker is mij niet opgevallen.
Die klok, die staat toch 2 keer per dag op het juiste tijdstip![]()
De klok liep goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
Die suiker, dat kan iedereen gebeuren en dat gehannes met die waterkoker is mij niet opgevallen.
Die klok, die staat toch 2 keer per dag op het juiste tijdstip![]()
Tara slaapt bij mij in bedquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Trouwen vond je eerst voldoende, dus samenwonen zit er nog niet in?
Ik heb hélemaal zelf een nieuw batterijtje in m'n klok gedaan. Dat is inderdaad best netjes, als je er over nadenkt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
Zie je nu wel dat je goed bezig bent, DaD![]()
Ieder zn hobby toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Tara slaapt bij mij in bed![]()
Maar we kunnen moeilijk Wiets tussen ons in leggen toch?
Waarom niet? Of zijn julie niet into trio's?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Tara slaapt bij mij in bed![]()
Maar we kunnen moeilijk Wiets tussen ons in leggen toch?
ben je alweer zn naam vergeten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Peterselieman? Mag ik iets heel brutaals vragen?
Neen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Of zijn julie niet into trio's?
Nee nee, ik kijk af en toe naar z'n PM, en dan onthoud ik het weerquote:
Altijdquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Peterselieman? Mag ik iets heel brutaals vragen?
Waarom zet je nooit een punt achter je zinnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |