quote:
De verwarring continues.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef MaxMark het volgende:
En nu maar hopen dat er een beetje goed getimed wordt
Ja, en toen bleef de jompel stil staan. Met links (voor de kijker) uitgestrekt en rechts naar beneden.quote:
Nou, dat is dan best nog wel veel. Het had minder kunnen zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, en toen bleef de jompel stil staan. Met links (voor de kijker) uitgestrekt en rechts naar beneden.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee hoor, dat is de kleinst mogelijke afstand tussen de pompommetjes.
Nee, die beweging maaktquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]had ook gekund.
Maar dan moet je maar beter timen![]()
Ja ok, zonder relatie mss wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoorzolang ik geen relatie heb wel
![]()
M'n ex wilde niet met een man erbij omdat hij niet wilde dat er iemand anders aan me zat. De ironie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
met relatie krijg je te maken met jaloezie, niet goed
De hufter eerder....quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n ex wilde niet met een man erbij omdat hij niet wilde dat er iemand anders aan me zat. De ironie.
Een vrouw erbij wilde ik niet omdat ik niet wilde dat er iemand anders aan hem zat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De hufter eerder....
En als er een vrouw aan je zat vond ie niet erg?Vrouwen zijn geen mensen blijkbaar?
En terecht. Die oude dames kunnen hem niet meenemen, net zoals een cadeautje met een strik erom. Als ze het wel kunnen, dan liegen zequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag trouwens nee gezegd tegen twee oude dames die God kwamen brengen.
IK heb NEE gezegd.
Leuke opdrachtquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:15 schreef Renesite het volgende:
"Ga naar een commissievergadering en schrijf een impressie verslag"
Well fella's ik ga zo maar eens op de fiets![]()
Nou, eigenlijk leek wat ik zei meer op: "Dank u vriendelijk en het spijt me heel erg, maar ik heb geen belangstelling."quote:
Punt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is in ieder geval een stuk netter dan dat een neef van mij een keer gedaan heeft bij Jehova getuigen
Ging die slechts gekleed in zn onderbroek en met een pentagram om zn nek de deur open doen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is in ieder geval een stuk netter dan dat een neef van mij een keer gedaan heeft bij Jehova getuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |