Kut, ik moest echt heel hard lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:39 schreef MaxMark het volgende:
Peterselieman, 1990 heeft gebeld. Z'n willen hun grap terug
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
Breng m maar terug, zou ik zeggen
Heerlijk! Derde kopje van vanavond gaat... NU leeg!quote:
En toen ik 'm weer las moest ik weer lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kut, ik moest echt heel hard lachen.
Is goed hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef Sebasser het volgende:
DaD, ik kom wss morgen langs ofzoot.
Nu beetje heel erg druk..
Oh god nee toch, en daar deed ik het allemaal voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is goed hoor
Die knuffel kun je nu wel vergeten, dat begrijp je hè?
Nee, nee, een doos Celebrations. Ik drink geen bier.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
En per dag een six pack bier rente uiteraard
Ik drink het niet, maar mijn huisgenootjes maken dat ruimschoots goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Had ik ook wel iets anders mee kunnen nemen
Jij hebt wel weer genoeg op voor vanavond, he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heerlijk! Derde kopje van vanavond gaat... NU leeg!
Dat je het Koninginnenacht zei, ok, maar nu mag ik ook al geen thee meer drinken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jij hebt wel weer genoeg op voor vanavond, he.
Niet als je er buikpijn van krijgt, nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat je het Koninginnenacht zei, ok, maar nu mag ik ook al geen thee meer drinken?.
Bah, wat doe je verstandig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niet als je er buikpijn van krijgt, nee.
Ik las "Ik wil ook PMS"quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook wat PSM heeft. Mag ik je zo noemen Peterselieman? Een toffe quote.
Oh wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook wat PSM heeft. Mag ik je zo noemen Peterselieman? Een toffe quote.
Ik ben al moeilijk genoeg om mee om te gaan as it is.quote:
Nu nog het verslagquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef Renesite het volgende:
Ik was er alweer zat van. Wat een saaiheid, zo'n commissievergadering.
Ik heb wel een fles wijn maar geen kurkentrekkerquote:
Huisgenootje ook niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb wel een fles wijn maar geen kurkentrekker.
Er ligt hier wel een boormachine op de gang. Kan ik daar wat mee?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt een multitool nodig!
Ja, gaten boren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er ligt hier wel een boormachine op de gang. Kan ik daar wat mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |