Ja, vier maanden in Japan wonen vergalt je genot van Nederlandse sushi tenten wel aardig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:13 schreef zatoichi het volgende:
Tja high standards of niet?
Uhm, de katsudon van Kyushu was echt helemaal niet best (en daar betaal je dan 15 euro voor, waar het in Japan 3 euro is). De sushi is op zich wel goed, dat kunnen die Chinezen wel, ik vond het alleen nogal duur en de verwarming in Maneki was stuk terwijl het buiten -10 wasquote:Ik ben een paar maanden geleden in Maneki geweest, en vond het wel aardig; ben niet wezen teppan-yaki-en, maar wel Sushi gegeten. Het was goed, maar aangezien het gewoon Kyushu 2 is had ik niet anders verwacht. Wat ik erg jammer vind is dat ze alleen maar Sushi en een paar bijgerechten hebben.
In Utrecht moet je volgens mij toch echt gewoon bij Kyushu zijn voor de authentieke gerechten; komt het dichtst bij de ervaring van echt in Japan eten.
Zo hoort kaitenzushi.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:56 schreef donald_dick het volgende:
zo hoort het ook...
wat het leukst is!quote:
En achteraf tellen ze de aantal gekleurde borden dat je hebt gegeten en rekenen ze zo af. Altijd goed opletten welke kleur je dus neemtquote:
Reservering op vriendelijk verzoek van een van mn vrienden die weet hoe sushi moet smaken en ik compleet vertrouw, toch maar omgezet. Vrijdag dus naar Sumo en niet Shabu Shabu.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:07 schreef PeRi het volgende:
We zullen wel zien. Als het echt zo slecht is, des te meer reden om die vieze smaak dan snel weg te werken en het bij Sumo te proberen.
Welke Sumo.. Ik vond de laatste keer in december dat ik bij Sumo Mauritsweg was, slechter ivg. met Sushi Qube.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Reservering op vriendelijk verzoek van een van mn vrienden die weet hoe sushi moet smaken en ik compleet vertrouw, toch maar omgezet. Vrijdag dus naar Sumo en niet Shabu Shabu.
Same here, zat ook in de Sumo van de Mauritswegquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Welke Sumo.. Ik vond de laatste keer in december dat ik bij Sumo Mauritsweg was, slechter ivg. met Sushi Qube.
Over een maand naar de oorsprong van het Japans etenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond naar de Yokohama in Eindhoven
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Over een maand naar de oorsprong van het Japans eten
Fuck, Google bestaat ook nog natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:33 schreef zatoichi het volgende:
Yamazato en Sazanka.
Eerste hit in google....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |