abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65188641
Ben tot nu toe 3 keer in zo'n "all you can eat" sushi geweest. Alledrie in Rotterdam, dat waren dus Shabu Shabu, Sumo (degene naast Tai Wu) en de nieuw Sushi Qube.

Shabu Shabu is naar mijn mening de beste, goed van smaak, comfortabel.
Daarna Sushi Qube, minder qua smaak, maar zat niet comfortabel. Veel te donker, te lage plafond, te druk en veel te warm.
En daarna Sumo, het kan zijn dat we op een slechte dag kwamen, maar het eten had haast geen smaak, volgens mij waren ze de zout vergeten. Wel zat je er heel comfortabel.

Ik dacht dat je bij Shabu Shabu en Sumo 5 rondes kreeg, maar bij Sushi Qube kreeg je slechts 4 rondes. Voor ongeveer dezelfde prijs...
Ook eet ik normaal tot de 3e ronde, en de 4e max 1 hapje nog. Maar bij Qube zat ik tot ronde 4 en dan iedere keer volop bestellen (ok, op het einde zat ik wel vol). Dus hoeveelheid op je bord is minder?
  zondag 18 januari 2009 @ 22:40:26 #127
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_65190837
Op sushi hoeft helemaal geen zout. De pure smaak van verse vis Voor extra smaak kan je er sojasaus en wasabi op doen.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_65191822
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef -Mellow- het volgende:
Op sushi hoeft helemaal geen zout. De pure smaak van verse vis Voor extra smaak kan je er sojasaus en wasabi op doen.
Zelfs de tempura had geen smaak...
Het ontbrak qua smaak wel degelijk bij Sumo als je vergeleek met de andere 2.
pi_65199095
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef ASSpirine het volgende:
Ben tot nu toe 3 keer in zo'n "all you can eat" sushi geweest. Alledrie in Rotterdam, dat waren dus Shabu Shabu, Sumo (degene naast Tai Wu) en de nieuw Sushi Qube.

Daarna Sushi Qube, minder qua smaak, maar zat niet comfortabel. Veel te donker, te lage plafond, te druk en veel te warm.
En daarna Sumo, het kan zijn dat we op een slechte dag kwamen, maar het eten had haast geen smaak, volgens mij waren ze de zout vergeten. Wel zat je er heel comfortabel.

Ik dacht dat je bij Shabu Shabu en Sumo 5 rondes kreeg, maar bij Sushi Qube kreeg je slechts 4 rondes. Voor ongeveer dezelfde prijs...
Ook eet ik normaal tot de 3e ronde, en de 4e max 1 hapje nog. Maar bij Qube zat ik tot ronde 4 en dan iedere keer volop bestellen (ok, op het einde zat ik wel vol). Dus hoeveelheid op je bord is minder?
Ikzelf ga regelmatig naar Shabu Shabu , en ben daar heel tevreden over.
Maar ik zat me af te vragen hoe het bij die andere (Sumo) zou zijn.
Gezien je reactie blijf ik lekker bij Shabu Shabu , ik denk dat ik lekker vrijdag weer ga.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:10:26 #130
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_65199215
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef -Mellow- het volgende:
Op sushi hoeft helemaal geen zout.
Erop misschien niet, maar erin wel!

500 gram Sushi rijst
3 eetlepels su (rijstazijn)
2 theelepels zout
4 theelepels suiker
  maandag 19 januari 2009 @ 11:45:10 #131
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_65202232
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:10 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Erop misschien niet, maar erin wel!

500 gram Sushi rijst
3 eetlepels su (rijstazijn)
2 theelepels zout
4 theelepels suiker
idd.

maar ik bedoel dat sushi op zich heel puur is van smaak.
Ik vond die van Sumo in ieder geval geweldig
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  maandag 19 januari 2009 @ 12:26:27 #132
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_65203459
Oh, maar als Sumo normaal geweldige sushi heeft zou het zomaar kunnen dat ze die ene keer dat Asspirine er at inderdaad het zout vergeten waren.

Ik ben nog nooit bij zo'n all you can eat tent geweest. Trekt me totaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat goed is. Erg he? Verwend nest ben ik.
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2009 @ 12:37:43 #133
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_65203830
Okura ja hartstikke lekker, hartstikke goed en hartstikke duur

Ik hou het op Tanuki in Amstelveen, lekker en heel betaalbaar.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:39:10 #134
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_65203876
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:26 schreef RobinOok het volgende:
Oh, maar als Sumo normaal geweldige sushi heeft zou het zomaar kunnen dat ze die ene keer dat Asspirine er at inderdaad het zout vergeten waren.

Ik ben nog nooit bij zo'n all you can eat tent geweest. Trekt me totaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat goed is. Erg he? Verwend nest ben ik.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen die elke dag een shitload aan rijst koken het zout daarin vergeten. Maar het zou idd kunnen.
pi_65234972
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:26 schreef RobinOok het volgende:

Shabu Shabu vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n vreetschuur als je zou verwachten. Zitten ook veel Japanse jongeren en groepen, dat schepte bij mij wel wat vertrouwen.
Vind de sushi er niet veel slechter als dat het bij bijvoorbeeld Ben Kei was.
Sweet and innocent...
pi_65237891
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef spy08 het volgende:
Huh? ik wist niet dat de winnaar van de AD Gouden Pollepel tot Japans eten behoorde? kijk maar Iemand er al geweest van hier?
Ik geloof dat eerst de sateh house in dat pand zat. Menuprijzen hebben er nu zo'n beetje een getalletje bij gekregen
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_65237944
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:53 schreef ASSpirine het volgende:

Sumo heeft echt geweldig goede sushi, imho Vooral de doorlooptijd zal daar mee te maken hebben denk ik, sumo zit altijd bomvol
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:56:58 #138
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65245696
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik geloof dat eerst de sateh house in dat pand zat. Menuprijzen hebben er nu zo'n beetje een getalletje bij gekregen
Niets meer dan lof voor Yokoo. Super tent. Super eten. Betaal graag de prijzen die ze ervoor willen.

Vrijdag naar Shabu Shabu. Nog nooit bij een van de Japanse all you can eat zaken geweest in Rotterdam, maar wel veel over gehoord en Shabu Shabu vindt 'men' toch het beste ook. Ben benieuwd .
Whatever I want.
pi_65245846
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef PeRi het volgende:

[..]

Niets meer dan lof voor Yokoo. Super tent. Super eten. Betaal graag de prijzen die ze ervoor willen.
Ben er nooit geweest, maar het moet erg goed zijn ja alleen wel erg duur
quote:
Vrijdag naar Shabu Shabu. Nog nooit bij een van de Japanse all you can eat zaken geweest in Rotterdam, maar wel veel over gehoord en Shabu Shabu vindt 'men' toch het beste ook. Ben benieuwd .

Van de mensen die ik gesproken heb, waren de meningen over shabu nogal verdeeld... Duurder dan sumo, lang niet altijd even goed, rijst soms droog...
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:06:44 #140
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_65246088
Ik vind All you can eat tenten maar niets.
Je vreet (ja vreet) altijd meer dan je normaal zou doen en ik krijg er altijd een erg opgejaagd gevoel van.
Nee, doe mij maar sushi of teppan yaki eten bij een sushitrain of een gewone teppan yaki tent.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:07:17 #141
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65246111
We zullen wel zien. Als het echt zo slecht is, des te meer reden om die vieze smaak dan snel weg te werken en het bij Sumo te proberen.
Whatever I want.
pi_65246335
Heeft er iemand wel eens gegeten bij de Yokohama in Eindhoven?
Bij de suhsibar van de yokohama ben ik meerdere keren geweest, ben nu heel benieuwd naar de ervaringen in de rest van het restaurant.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:13:59 #143
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_65246377
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand wel eens gegeten bij de Yokohama in Eindhoven?
Bij de suhsibar van de yokohama ben ik meerdere keren geweest, ben nu heel benieuwd naar de ervaringen in de rest van het restaurant.
Naja, ben daar alleen bij de Sushitrain geweest.
Teppan Yaki van die tent aan de Vestdijk ben ik wel ooit geweest, was wel errug lekker.
pi_65246496
Ja die sushi lopende band is goed he! En lekker!
Wat is de prijsklasse van Teppan Yaki ongeveer?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65246557
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef PeRi het volgende:
We zullen wel zien. Als het echt zo slecht is, des te meer reden om die vieze smaak dan snel weg te werken en het bij Sumo te proberen.
Naja, ik heb iemand positief gehoord, iemand "neutraal" en een ronduit negatieve ervaring. Je kan dus alle kanten op
pi_65258845
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef PeRi het volgende:

[..]

Heb ook supergoed gegeten bij Yokoo

Ik ga zaterdag voor het eerst naar Shabu, ben benieuwd. De reacties op Iens zijn in ieder geval vrij goed.
pi_65258959
Naast Shabu en Sumo is er nu ook een nieuwe bij Hofplein, Sushi Qube.
なんだっけ
pi_65273910
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:59 schreef speknek het volgende:
Vorige week naar het nieuwe Japanse restaurant in Utrecht geweest, Maneki op de Nachtegaalstraat. Vond het niet echt fantastisch .
Tja high standards of niet? Ik ben een paar maanden geleden in Maneki geweest, en vond het wel aardig; ben niet wezen teppan-yaki-en, maar wel Sushi gegeten. Het was goed, maar aangezien het gewoon Kyushu 2 is had ik niet anders verwacht. Wat ik erg jammer vind is dat ze alleen maar Sushi en een paar bijgerechten hebben.

In Utrecht moet je volgens mij toch echt gewoon bij Kyushu zijn voor de authentieke gerechten; komt het dichtst bij de ervaring van echt in Japan eten.

Overigens twee maanden geleden bij de kaitensushi tent Zushi in Amsterdam geweest; wat een drama was dat zeg. De Sushi was klein, niet bijzonder, niet lekker, leek niet heel erg vers, en veel te duur.
  woensdag 21 januari 2009 @ 10:55:02 #149
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_65275346
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:06 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind All you can eat tenten maar niets.
Je vreet (ja vreet) altijd meer dan je normaal zou doen en ik krijg er altijd een erg opgejaagd gevoel van.
Nee, doe mij maar sushi of teppan yaki eten bij een sushitrain of een gewone teppan yaki tent.
Als je er zo een bent die zo veel mogelijk waar voor z'n geld wil en zich dan helemaal ziek eet wel ja
  Eindredactie Games woensdag 21 januari 2009 @ 10:56:56 #150
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_65275417
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef nexus-pilot het volgende:
Ik ben ooit eens naar Londen geweest en daar was ook een Japans "restaurant": Yo Sushi.Daar had je echt iets vreemd, je zat op een hoge kruk , voor jou zat een band met een kom met eten en rond je zat allemaal andere stuff ( stokjes , sojasaus , water , miniborden) , en als je iets wou nam je het..
Het was lekker en heel duur......
zo hoort het ook...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')