Beetje vreemd om hier te gaan vragen wat jij moet nemen over enkele maanden in Tokiaquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben deze zomer in Tokyo en wil daar graag Kobe-biefstuk gaan eten. Inmiddels een leuk restaurant gevonden: Seryna. Alleen, wat moet ik kiezen? Shabu Shabu? Crabs? Gegrild?
Ik zou vragen naar een kogelvis.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben deze zomer in Tokyo en wil daar graag Kobe-biefstuk gaan eten. Inmiddels een leuk restaurant gevonden: Seryna. Alleen, wat moet ik kiezen? Shabu Shabu? Crabs? Gegrild?
1 |
Japans restaurant en sushi is niet echt het zelfde, maar een tip:quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef luigisix het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik zoek een goed sushi restaurant in den haag waar je heerlijke sushi kunt eten tegen een redelijke prijs. Ik wil me pa mee uit eten nemen maar heb weinig geld (student)
jeetje, dat belooft wat deze scene!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Liefhebbers van de Japanse keuken moeten Tampopo eens kijken, de beste film aller tijden over eten, en de Japanse traditie daarin
Ik weet natuurlijk niet wat je genomen hebt, maar zelf neem ik meestal Menu Sakura of Menu Compleet. Hierbij ontvang je 8 of 10 gerechten. Als één van de laatste gerechten krijg je gebakken rijst. Meestal zit ik al wel redelijk vol ervóór, en al helemaal erna, maar de grotere eters zitten hebben meestal wel genoeg erná.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef matthijst het volgende:
Sakura in Apeldoorn is wel lekker, maar ook duur en je kreeg niet echt veel, vond ik
Zal die Midori eens checken binnenkort.
Inderdaad een mooie aanrader evenalsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Liefhebbers van de Japanse keuken moeten Tampopo eens kijken, de beste film aller tijden over eten, en de Japanse traditie daarin
Ben er 3 keer geweest, maar echt heel geweldig vind ik 't niet. Wel lekker. daar niet vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:43 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt fastfoodstijl is, maar Japanese Pancake World is een 'okonomiyakirestaurant'. Hoor er verschillende dingen over, sommige heel positief, sommige heel negatiefKzal binnenkort zelf eens langs gaan, tis om de hoek.
Die yam hadden ze trouwens wel bij de toko's bij de Makro in A'dam
In Japan is dat echt heerlijk, komt ook grotendeels doordat we aan een bakplaat zaten waar het recht voor onze neus werd gemaakt in een heel klein Japans tentje, toen het af was werd het zo naar ons geschoven en smullen maar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Ben er 3 keer geweest, maar echt heel geweldig vind ik 't niet. Wel lekker. daar niet van
Geen idee, was zo'n 65 euro menu ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:58 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je genomen hebt, maar zelf neem ik meestal Menu Sakura of Menu Compleet. Hierbij ontvang je 8 of 10 gerechten. Als één van de laatste gerechten krijg je gebakken rijst. Meestal zit ik al wel redelijk vol ervóór, en al helemaal erna, maar de grotere eters zitten hebben meestal wel genoeg erná.
Haha, daar is 't ook klein en als je wil kan je ook aan de bakplaat zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
In Japan is dat echt heerlijk, komt ook grotendeels doordat we aan een bakplaat zaten waar het recht voor onze neus werd gemaakt in een heel klein Japans tentje, toen het af was werd het zo naar ons geschoven en smullen maar!
Haha een reactie een jaar laterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Ben er 3 keer geweest, maar echt heel geweldig vind ik 't niet. Wel lekker. daar niet van
als je er aan kan komen, in NL wordt dat lastig maar Amazon.co.uk verkoopt een mooie DVD met Engelse ondertitels.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
jeetje, dat belooft wat deze scene!Deze film moet ik zeer zeker zien!
20 hapjes maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
http://www.yunomi-restaurant.nl/
Een goeie nieuwkomer IMHO. Niet helemaal puur Japans, maar wel super goeie sushi en dergelijke.
Ze werken met een aankruissysteem, je mag 5 rondes lang per persoon 4 gerechtjes kiezen.
En geloof me, daar heb je ábsoluut genoeg aan ( bereken maar; met z'n 3en mag je in totaal 60 gerechten kiezen) want sommige gerechten zoals de salade met eendenborst zijn echt niet klein.
Het is wel zo, om verspilling te beperken, dat je een boete betaalt als je meerdere hele sushi's laat liggen.
dat is precies hetzelfde als de midori in Apeldoorn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
http://www.yunomi-restaurant.nl/
Een goeie nieuwkomer IMHO. Niet helemaal puur Japans, maar wel super goeie sushi en dergelijke.
Ze werken met een aankruissysteem, je mag 5 rondes lang per persoon 4 gerechtjes kiezen.
En geloof me, daar heb je ábsoluut genoeg aan ( bereken maar; met z'n 3en mag je in totaal 60 gerechten kiezen) want sommige gerechten zoals de salade met eendenborst zijn echt niet klein.
Het is wel zo, om verspilling te beperken, dat je een boete betaalt als je meerdere hele sushi's laat liggen.
En als vele andere klonen van Sumo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef Panthera1984 het volgende:
dat is precies hetzelfde als de midori in Apeldoorn.
De vraag is wanneer de hypefase voorbij isquote:
lekker, ik hou van shabu shabuquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:52 schreef borisz het volgende:
Zaterdag Shabu Shabu Haarlem uitproberen.
oh, leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:54 schreef borisz het volgende:
Het is de openingsdag van S^2 Haarlem, dus ben benieuwd of alles goed gaat
Die in Rotterdam is nou de ultieme pauper vreetschuur. De mac heeft nog beter eten.quote:
Voor een verslag zie Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |