Dat kan ook ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:07 schreef _Arual_ het volgende:
In Japan heb ik Okonomiyaki steeds gegeten als het van een bakplaat kwam. Maar kan het ook in een 'gewone' koekenpan dan? Vond ik nou juist de charme, aan zo'n plaat zitten en dan met zo'n scherp schepje je okonomiyaki zien te ontleden.
Naga-imo is volgens mij wel verkrijgbaar bij een van de twee toko's in Amsterdam tegenover de Makro. De een heet Wah Nam Hong, de andere is naar mijn weten naamloosquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:41 schreef BlackRhino het volgende:
Koreaans/Japans is het, maar ik heb ook naga-imo genoemd ja, maar kende 'ie niet, hij begon ineens over gember poeder toen ik het over yams wortel had....
Misschien in zo'n biologisch winkeltje?
Dat is een vestiging van Amazing Oriental.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:25 schreef Melochan het volgende:
[..]
twee toko's in Amsterdam tegenover de Makro. De een heet Wah Nam Hong, de andere is naar mijn weten naamloos![]()
Ik weet niet of het echt fastfoodstijl is, maar Japanese Pancake World is een 'okonomiyakirestaurant'. Hoor er verschillende dingen over, sommige heel positief, sommige heel negatiefquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:09 schreef matthijst het volgende:
Heb je toevallig ook ergens een soort fastfoodstijl toko waar je okonomiyaki kunt eten?
Dus dat je niet anderhalf uur ergens met voorgerecht, nagerecht in een Japans restaurant zit, maar Hiroshima stijl in een klein zaakje waar je ff zo'n ding weghapt
[ afbeelding ]
Om niet te zeggen dat het lijkt op een hoopje poep gemixt met braakselquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:10 schreef BlackRhino het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ziet er op de foto een stuk minder lekkerder uit dan het was, brakke telefoon cam![]()
Ziet er als een erg mislukte poging uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:10 schreef BlackRhino het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ziet er op de foto een stuk minder lekkerder uit dan het was, brakke telefoon cam![]()
Ach, volgens mij hoort het er ook niet uit te zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:10 schreef BlackRhino het volgende:
[ link | afbeelding ]
Paar weken geleden bij Nori gelunched, vond dat ze weinig keus hadden qua sushi. In DH liever naar Genki Tei of Kiraku.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:53 schreef Chen het volgende:
In Den Haag:
Sumoall you can eat.
Nori
Oni
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |