2 weken is wel snelquote:
Inderdaad, een haarband en iets te lang onder de zonnebank kan nog netquote:
schoenen halen omdat het moet van een ander?quote:
Nee, dat gaat ook te verquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad, een haarband en iets te lang onder de zonnebank kan nog net
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
schoenen halen omdat het moet van een ander?
creer je eigen style
Lust.quote:
Ja die moest in de OPquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:11 schreef liiszle het volgende:
Moest die in de OP ?hahahaha
goed, ik hoor zojuist dat mn les afgelopen is ofzo
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Welke stappers ga je halen nou? Zeker All Stars?
ik blijf nog even, heb over half uur weer les hier.. dus geen zin om te gaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja die moest in de OP![]()
Tot zo![]()
![]()
Wat heeft die uitgevoerd dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Grapjas, die ligt in het ziekenhuis
Rena met de krantenjongenquote:
Welke zag je? Laag of hoog?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja. Als dat paar wat ik zag er nog is, want standaard allstars zijn zo... standaard
wtf?quote:
Hoog, kenkervette print.quote:
Ooow kijk aanquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik blijf nog even, heb over half uur weer les hier.. dus geen zin om te gaan
quote:
Jordy, ben je serieus?quote:
gelukkig sprak ik dr net nogquote:
school is kut.quote:
quote:
Nee dusquote:
Dus jij hebt der dronken gevoerd ?quote:
Nog maar een paar uurquote:
wanneer weet je zowizo of je iets hebtquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:15 schreef oinkoink12 het volgende:
Ik heb gestemd op ze hebben al iets, met zijn natuurlijke charme heeft ie dat in één keer geborgt ( zo niet gaat t ook nooit meer gebeuren)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ze heeft in de pauze even snel een fles Tequila geadt![]()
5 uur ja.quote:
Daarom stem ik ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
wanneer weet je zowizo of je iets hebt
Als je vraagt "wil je verkering met me?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja echt heaquote:
maaar das eeenggg!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je vraagt "wil je verkering met me?"
Zustertje erbij, of nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
![]()
lekker joh zon ziekenhuis bed.. voeten eind omhoog![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je vraagt "wil je verkering met me?"
Na de eerste portie goed maak sex na jullie eerste ruziequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
Onzin, knaap, gewoon na de tweede keer seksquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Na de eerste portie goed maak sex na jullie eerste ruzie![]()
Dan kan het nog gewoon puur sex zijn....quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Onzin, knaap, gewoon na de tweede keer seks
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Na de eerste portie goed maak sex na jullie eerste ruzie![]()
over 3 jaarquote:
sexquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Onzin, knaap, gewoon na de tweede keer seks
quote:
Zal je ook wel nooit doen ookquote:
das wel zo ja!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als je zijn hele familie gaat ontmoetenDat kan ook
![]()
whehehehquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal je ook wel nooit doen ook![]()
![]()
Nielsje is lief!quote:
Okay, voorwaarden zijn: (let even op, dit wordt een legendarische post)quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan kan het nog gewoon puur sex zijn....![]()
Nielsquote:
Details!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Angelob het volgende:
Lis.. die poll is Fixed of nietik zou in ieder geval al mn geld zetten op ze hebben al iets... Hoorde ik van insiders
MONEY MONEY MONEY
![]()
![]()
Of je komt toevallig net binnenvallen op een familie feestquote:
ja ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Angelob het volgende:
Lis.. die poll is Fixed of nietik zou in ieder geval al mn geld zetten op ze hebben al iets... Hoorde ik van insiders
MONEY MONEY MONEY
![]()
![]()
Eentje van 12 posts lukt je vast nietquote:
HAHHAHAHAquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Okay, voorwaarden zijn: (let even op, dit wordt een legendarische post)
1. Wanneer er tweemaal seksuele handelingen zijn verricht.
1.1 In geval van maagdelijkheid van één van de twee personen geldt hier: Wanneer je elkaar over een tijdsbestek langer dan twee (2) weken veelvuldig ziet en met elkaar zoent.
2. Wanneer de twee personen duidelijk hun affectie jegens elkaar verklaren, gebeurt dit niet, kan er sprake zijn van de zogenaamde "fuckbuddy situatie".
Duhhh daarom heb ik daar ook op gestemdquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Angelob het volgende:
MONEY MONEY MONEY
![]()
![]()
kusje terugggquote:
nee, dan telt t nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of je komt toevallig net binnenvallen op een familie feest_
neeuh, trainen iddquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:24 schreef Borkydude het volgende:
Lis, Bart vraagt of je nog meegaat donderdag, maar je moet trainen of niet?
IK WIL T OOK WETENquote:
* Surveillance-Fiets bookmarked postquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Okay, voorwaarden zijn: (let even op, dit wordt een legendarische post)
1. Wanneer er tweemaal seksuele handelingen zijn verricht.
1.1 In geval van maagdelijkheid van één van de twee personen geldt hier: Wanneer je elkaar over een tijdsbestek langer dan twee (2) weken veelvuldig ziet en met elkaar zoent.
2. Wanneer de twee personen duidelijk hun affectie jegens elkaar verklaren, gebeurt dit niet, kan er sprake zijn van de zogenaamde "fuckbuddy situatie".
waar doel je nou op ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef Angelob het volgende:
[..]
Doe maar niet zomaargoed niet iedereen hoeft alles te weten
![]()
Jeutje meen je dat echt ?quote:
jaquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef Angelob het volgende:
[..]
Doe maar niet zomaargoed niet iedereen hoeft alles te weten
![]()
Weet haar moeder der al van ?quote:
Alsof Eric mij niks vertelt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Deze techniek werkt niet echt![]()
kloptquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Deze techniek werkt niet echt![]()
Is het niet haar moederquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet haar moeder der al van ?![]()
Najahquote:
mij niet iig.quote:
beste datum niet?quote:
Neequote:
weeelke vrienquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:31 schreef MaddoxX het volgende:
hihi lisszle hoe is het met je vriend?
Maddoxxquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:31 schreef MaddoxX het volgende:
hihi lisszle hoe is het met je vriend?
ik zeg alleen dat t erg leuk wasquote:
ik heb al in tijden geen vriend gehadquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ja, daar had je het laatst over...
[..]
Er zijn wel veel betere manieren voor maar dat is ook zo 2005quote:
jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat was het zaterdag ook, dus dat zegt niks
ja , godverquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef Angelob het volgende:
[..]
Nee waarom zou die iets vertellen waar je zelf bij was![]()
Neequote:
ik ben meer van de ; ik pak een willekeurige datum en dan hebben we watquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zijn wel veel betere manieren voor maar dat is ook zo 2005![]()
Als je dat niet weet, dan is het niet indrukwekkend genoeg geweestquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoe weet je nou of die ander dr ook zo over denkt ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:34 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, dan is het niet indrukwekkend genoeg geweest![]()
Ja alleen een eerste kus zegt nietsquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben meer van de ; ik pak een willekeurige datum en dan hebben we wat'
of de eerste kus, dat is ook altijd wel wat maar dan moet je wel weten of t serieus is ja of de nee
Ze kust (serieus) met de helft van de disco als ze uitgaat en heeft dan opeens een relatie met iedereenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef dRobje het volgende:
omg het liefdesleven van liiszle houd wel veel mensen (ventjes) bezig
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja een eerste alleen kus zegt niets![]()
![]()
njhaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef dRobje het volgende:
vink wel, gzien ik niet bijster snel zoenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja een eerste alleen kus zegt niets![]()
![]()
dus moet iedereen op fok het maar daarover gaan hebben?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ze kust (serieus) met de helft van de disco als ze uitgaat en heeft dan opeens een relatie met iedereen
man met uitgaan heb ik één keer iemand gezoentquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ze kust (serieus) met de helft van de disco als ze uitgaat en heeft dan opeens een relatie met iedereen
jij liegtquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
vink wel, gzien ik niet bijster snel zoen
komt welquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef Angelob het volgende:
Maarja k zal niks zeggenmoet(en) je/jullie zelf maar doen
![]()
Jaa okeequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
niet dus.quote:
ging zijn hand ook stiekem naar je broek? zoja dan heb ik daar een foto vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
man met uitgaan heb ik één keer iemand gezoenten dat was nog een vriend ook
kloptquote:
zo hoort dat..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
Bartjequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef Bravebart het volgende:
Hihaho daar issie weer
Altijd leuk als je bootschijf crasht
njha nee ;')quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
ging zijn hand ook stiekem naar je broek? zoja dan heb ik daar een foto van!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef Bravebart het volgende:
Hihaho daar issie weer
quote:
en zeker niet tijdens t uitgaanquote:
Je bedoelt van Ericquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef dRobje het volgende:
Het zit je niet meequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef Bravebart het volgende:
Hihaho daar issie weer
Vertel ens wat over ERicquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:39 schreef Angelob het volgende:
[..]
Je bedoelt van Eric... Eric is mattie van me dus
![]()
Eric is lief!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:39 schreef Angelob het volgende:
[..]
Je bedoelt van Eric... Eric is mattie van me dus
![]()
ging over zoenen met meerdere jongens op 1 avond in een discotheek.. oplettenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:39 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
maar je hebt dat wel 1x gedaan ! je liegt !!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:39 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
maar je hebt dat wel 1x gedaan ! je liegt !!
achjaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:39 schreef dRobje het volgende:
[..]
daarom.. dat doen alleen de breezersletjes
Ja maar...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef dRobje het volgende:
[..]
ging over zoenen met meerdere jongens op 1 avond in een discotheek.. opletten
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef fvivif het volgende:
Fiets de uiteindelijke tekening komt op fok
dank u voor het afwijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef Thomass het volgende:
Sorry dat ik afwijk van het onderwerp 'liiszle' maar ik kwam deze filmpje tegen jeweet gek: http://www.dailymotion.com/video/xm18y_mario-version-gta
Dat het een Vlaardinger is en in Gouda woontquote:
Sorry dat ik het zeg maar die is al vet oudquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef Thomass het volgende:
Sorry dat ik afwijk van het onderwerp 'liiszle' maar ik kwam deze filmpje tegen jeweet gek: http://www.dailymotion.com/video/xm18y_mario-version-gta
Boeiend, hop kijken krengquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Wouser het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar die is al vet oudmaar blijft wel leuk
![]()
quote:
euh... /care?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef dRobje het volgende:
Vanavond gaat het losquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat het een Vlaardinger is en in Gouda woontwe schelen precies een week qua verjaardagen alleen is hij 2 jaar ouder
Maart
en dat het een jood (lees: Ajacied) is
Heb ik toch gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:43 schreef Thomass het volgende:
[..]
Boeiend, hop kijken kreng [afbeelding]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat het een Vlaardinger is en in Gouda woontwe schelen precies een week qua verjaardagen alleen is hij 2 jaar ouder
Maart
en dat het een jood (lees: Ajacied) is
Kijk je hem toch lekker nog een keerquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef Wouser het volgende:
[..]
Heb ik toch gedaananders kon ik toch niet vertellen dat ie al oud was
![]()
dan ben je zelf niet goed genoegquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoe weet je nou of die ander dr ook zo over denkt ?
Tja.. zn vriendin ken ik niet zo heel goed maar die woont iig in provincie Utregquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:45 schreef MaddoxX het volgende:
[..]ok is dat die waar we et heul de tijd over hebben
?
!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Tja.. zn vriendin ken ik niet zo heel goed maar die woont iig in provincie Utreg![]()
Wie bedoel je nu weer dan ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Tja.. zn vriendin ken ik niet zo heel goed maar die woont iig in provincie Utreg![]()
Kwartiertje treinquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef MaddoxX het volgende:
Hoeveel keelowmeejters zijn dat eigenlijk ? Hoever die uitelkaar woons
kon ook Chelsea - Man Uquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat anders, sterren dansen op het ijs?
Afstand 39,9 km.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef MaddoxX het volgende:
Hoeveel keelowmeejters zijn dat eigenlijk ? Hoever die uitelkaar woons
Alsof Lis niet in provincie Utreg woontquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wie bedoel je nu weer dan ?![]()
Gewoon lekker ballenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Angelob het volgende:
[..]
kon ook Chelsea - Man Unee geintje Ajax moet de schade beperken denk ik vanaaf en op zoek gaan naar 1 of 2 uitgoals
en het thuis af maken waar ik dus bij ben
![]()
Riskant man ga dan voor x2 ofzo wat is de odd ervanquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef oinkoink12 het volgende:
AJax -1 @ 2.2
Die woont gewoon in ijselsteinquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Angelob het volgende:
[..]
Alsof Lis niet in provincie Utreg woont![]()
![]()
Als die al tot 2x toe met opleiding is gestopt heb je gewoon geen levenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Spannend, moet hij natuurlijk wel OV hebben
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef Borkydude het volgende:
Roddelmutsen op dat ROC ASA
Krijg nu weer van Irene te horen wat ik tegen Lis heb gezegd
1.47 ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef Angelob het volgende:
[..]
Riskant man ga dan voor x2 ofzo wat is de odd ervan![]()
Nee, over alcoholvergiftigingquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Iets dat Irene niet mocht weten ?:')
Dat ziekenhuis geintjequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Iets dat Irene niet mocht weten ?:')
Owquote:
Of ben je gewoon stomquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef Angelob het volgende:
[..]
Als die al tot 2x toe met opleiding is gestopt heb je gewoon geen leven![]()
vieze lurkerquote:
Of weet je gewoon niet wat je moet doen/quote:
quote:
Beroepskeuze testquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:59 schreef ericajax het volgende:
[..]
Of weet je gewoon niet wat je moet doen/![]()
Wat zullen we drinken, zeven uren lang, wat zullen we drinken, wat een dorstquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef oshiro het volgende:
Morgen wordt een ongekende dag.
Jezelf quoten is not-done.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken, zeven uren lang, wat zullen we drinken, wat een dorst.
Komt hij toevallig nu binnenvallenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:02 schreef oshiro het volgende:
Kwartet?
Wat is een delorge?quote:
Heb ik geen last vanquote:
Vast een voetballerquote:
Sterf, gij vuige gristenhond.quote:
Prolly yesquote:
er is genoeg voor iedereen, dus drinken we samen! zeven dag lang, ja drinken we samen wat een feestquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken, zeven uren lang, wat zullen we drinken, wat een dorst.
Bier. In exorbitante kwantiteiten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
er is genoeg voor iedereen, dus drinken we samen! zeven dag lang, ja drinken we samen wat een feest
Ik ben geen gristenquote:
Dan nog, jij hindoequote:
Joodquote:
Ik ben agnostquote:
Nielsquote:
Ben jij ook flieft?quote:
Dat konijntje rechtsquote:
heb geen ide eigenlijk zal zo kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:10 schreef oshiro het volgende:
Yo, wanneer zijn die schoolexamens afgelopen? We moeten nog eea plannen voor @ my place.
lisquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ericajax heb je al iets met lis ?
Ik moet het weten..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:10 schreef oshiro het volgende:
Yo, wanneer zijn die schoolexamens afgelopen? We moeten nog eea plannen voor @ my place.
It's... COCKBUNNYquote:
Dat vroeg ik nietquote:
Jij bent ook selectief stil, hčquote:
quote:
whah aja het is mooi als je steeds kijkt wat er veranderd isquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
En we begonnen met 1 klein streepje![]()
Als ik een photoshop nerd was zou ik er een .gif van makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:13 schreef fvivif het volgende:
[..]
whah aja het is mooi als je steeds kijkt wat er veranderd is
Joh sherlock meen jequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:15 schreef Elwood1802 het volgende:
Kweet wel zeker dat ze heul niks hebben
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb e rnu al zin in,
live dj, vette muziek.. licht effecten.. kampvuur, hangmat.. chill plek aant water..
veel sap.. misschien tappie ipv krattenbier..
Kankerlijer.quote:
naja niet ruig..quote:
quote:
quote:
dat zou wel vet zijn gekquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef oshiro het volgende:
RJ is koning. Ik vind dat we een troon voor hem moeten klussen.
Hangt er vanaf hoe stevig het gras is, en met rustig wegtrekken ploegt ie nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dat zou wel vet zijn gek
jammer dat je moter ploegt, anders mocht je wel in ons weiland racen
Rustig wegtrekken is saaiquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe stevig het gras is, en met rustig wegtrekken ploegt ie niet.
Ze gaan vast even langs de macdonaldsquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef rena het volgende:
Een traumahelicopterKomt hier net voorbij gevlogen
![]()
haha als die in me boot past en er zit lgt op.. kan ik je wel naar een weiland in de middel of nowhere brengenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rustig wegtrekken is saai.
Zou wel bruut zijn om de top uit te testen. like 170 ofzo
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha als die in me boot past en er zit lgt op.. kan ik je wel naar een weiland in de middel of nowhere brengen
Wat is lgt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha als die in me boot past en er zit lgt op.. kan ik je wel naar een weiland in de middel of nowhere brengen
Whehequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:29 schreef rena het volgende:
Er is hier net een traumahelicopter in de wijk gelandIk ben zooo benieuwd wat er aan de hand is
Maar ik mag, niet, de, ramptoerist, uithangen
![]()
Het is nog niet bekend wat er aan de hand isquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:29 schreef rena het volgende:
Er is hier net een traumahelicopter in de wijk gelandIk ben zooo benieuwd wat er aan de hand is
Maar ik mag, niet, de, ramptoerist, uithangen
![]()
Hoe weet je datquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend wat er aan de hand is![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef Elwood1802 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oJj3H9jjr6k&mode=related&search=
Doe eens klikken.
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:35 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Kun je dat ergens zien??
Wij hebben hem niet op MSNquote:
lichtquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:26 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat is lgt?
En hij is 2,18 meter lang ofzo.
hahaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |